Kijan pou fè lajan ak Adwords

Adwords

Pou fè lajan nan Adwords, ou bezwen konnen kijan pou òf, ki jan yo optimize anons ou yo, ak kijan pou itilize Retargeting ak zouti rechèch mo kle yo. Nan atik sa a, ou pral aprann kijan pou òf, mete yon modèl òf, epi kreye anons konvenkan. Kit ou se yon debutan oswa yon itilizatè avanse, enfòmasyon sa a esansyèl. Sèvi ak koòdone AdWords a se senp epi dwat.

Pri pou chak klike

Pandan ke pri a pou chak klike pou Adwords varye selon endistri, li anjeneral mwens pase $1 pou yon mo kle. Nan lòt endistri yo, CPC a ka pi wo, kòm pri an mwayèn pou chak klike se ant $2 epi $4. Men, lè w-ap chèche pou depanse lajan nan piblisite, ou dwe konsidere ROI tou. An plis, pri a pa klike pou yon mo kle nan yon endistri tankou sèvis legal yo ka plis pase $50, pandan ke CPC a nan endistri vwayaj ak Ospitalite se sèlman $0.30.

Nòt kalite se yon lòt faktè ki detèmine pri a pou chak klike. Se metrik sa a mare ak mo kle ak tèks anons. Yon Nòt Kalite segondè endike enpòtans epi kidonk yon CPC pi ba. Menm jan an tou, yon CTR segondè endike ke kontni an sou sit entènèt ou a gen anpil valè. Li montre tou kijan anons ou yo enpòtan. Kom ou ka we, CPC ka ogmante kòm konpetisyon an pou yon mo kle ogmante. Se konsa, asire w ke w optimize anons ou yo pou w ka jwenn pi plis nan yo.

Ou ka kalkile ROI nan AdWords lè w tcheke referans endistri yo. Referans AdWords yo ede w fikse objektif maketing epi planifye bidjè ou. Pa egzanp, nan endistri Imobilye, mwayèn endistri a pou CPC (Klike sou To) se 1.91% pou rezo rechèch la, pandan li ye 0.24% pou rezo ekspozisyon an. Kèlkeswa endistri ou, referans yo itil lè w ap fikse bidjè w ak objektif ou.

Yon CPC ki pi wo se pa nesesèman yon piblisite pi bon oswa pi bon mache. Ou ka chwazi ant òf otomatik ak òf manyèl. Otomatik òf pi fasil pou mete, sitou si w se nouvo nan AdWords. Manyèl òf pèmèt ou kontwole kantite lajan yo ofri pou chak klike. Li pi bon tou pou biznis ki nouvo nan AdWords epi ki pa gen anpil eksperyans.

Geotargeting se yon lòt bon fason pou redwi pri a pou chak klike ak maksimize depans anons ou. Pa vize anons ou yo ki baze sou kote yon vizitè ap viv, taktik sa a pèmèt ou vize odyans ki pi enpòtan an. Tou depan de ki kalite biznis, geotargeting ka ranfòse CTR, amelyore Nòt Kalite, epi diminye Pri ou pou chak Klik. Li enpòtan sonje ke anons ou a pi vize, pi bon estrateji piblisite ou a pral.

Modèl òf

Ou te pwobableman tande pale sou diferan modèl òf nan Adwords. Men, ki jan ou fè konnen ki pi bon youn pou kanpay ou a? Premye, ou ta dwe konsidere objektif kanpay ou. Èske w ap eseye ranfòse konvèsyon yo? Si se konsa, Lè sa a, ou ka itilize CPC (pri pou chak klike) òf. Oswa, ou vle pouse enpresyon oswa konvèsyon mikwo? Ou ka menm itilize Suivi konvèsyon dinamik.

Òf manyèl ofri plis kontwòl sou vize anons. An plis, ou ka mete yon CPC maksimòm pou yon mo kle epi asiyen yon bidjè espesifik. Manyèl òf se plis tan konsome, men li garanti aplikasyon imedya nenpòt chanjman. Sepandan, òf otomatik se ideyal pou gwo kont. Li ka difisil pou kontwole ak mete restriksyon sou kapasite w pou gade nan gwo foto a. Manyèl òf ba ou kontwòl granulaire epi li ka yon bon opsyon si w ap eseye optimize pèfòmans yon mo kle espesifik..

Gen de modèl òf prensipal nan Adwords: Pri-pa-klike (CPC) ak pri pou chak mil (CPM). Ansyen an se pi komen an epi li pi bon pou piblisite ki vize yon odyans patikilye, pandan y ap lèt la pi bon pou piblisite kap jenere yon gwo volim nan trafik. Sepandan, tou de kalite kanpay yo ka benefisye de modèl òf pri pou chak mil. Li bay insight sou konbyen enpresyon yon anons sèten gen chans rive nan resevwa. Sa a se patikilyèman itil pou kanpay maketing alontèm.

Ou ka kontwole pèfòmans mo kle ou lè w itilize zouti gratis Google pou swiv konvèsyon. Zouti Google swiv konvèsyon an pral montre w egzakteman konbyen kliyan klike sou anons ou yo. Ou kapab tou swiv depans pou chak klike pou chèche konnen ki mo kle ap koute ou plis lajan. Enfòmasyon sa a ka ede w pran yon bon desizyon. Avèk zouti sa yo a dispozisyon ou, ou pral kapab maksimize konvèsyon ou pandan w ap diminye pri a nan chak klik.

Òf CPA sib konsantre sou kondwi konvèsyon. Avèk sa a ki kalite òf, òf yo pou kanpay ou yo mete baze sou pri pou chak akizisyon (CPA). Nan yon lòt sans, ou peye pou chak enpresyon endividyèl ke yon kliyan potansyèl resevwa. Pandan ke CPA òf se yon modèl konplèks, konnen CPA ou a pral pèmèt ou mete òf ki pi efikas pou kanpay ou a. Se konsa, kisa wap tann? Kòmanse jodi a epi maksimize konvèsyon ou yo ak Adwords!

Retargeting

Lè w ap dirije yon biznis, retargeting ak Adwords se yon bon fason pou kenbe an kontak ak kliyan ou yo ak rive jwenn nouvo. Avèk Google Adwords, ou ka mete tags Script nan sit ou a pou moun ki te deja vizite sit ou a pral wè anons sa yo ankò.. Li ka itilize atravè chanèl sosyal yo, osi byen. An reyalite, statistik montre sa 6 soti nan 10 moun ki abandone kabwa yo pral tounen pou konplete acha yo nan 24 èdtan.

Retargeting travay pi byen lè ou vize bon odyans lan. Pa egzanp, si kanpay remarketing ou a vize a moun ki te deja achte yon bagay nan sit entènèt ou a, ou ta dwe chwazi yon imaj ki gen yon gade ak santi ki matche ak sit la. Konsomatè ki te vizite yon paj rad maryaj gen plis chans pou yo achte rad la pase moun ki te sèlman navige sou sit la.. Sa a ka ede w fè anons ou yo ki gen rapò ak pwodwi w ap vann yo.

Youn nan fason efikas pou itilize retargeting sou rezo sosyal yo se sèvi ak Facebook. Non sèlman se yon gwo fason pou générer kondwi, li se tou yon bon fason yo bati yon swiv Twitter. Twitter gen plis pase 75% itilizatè mobil yo, kidonk asire w ke anons ou yo zanmitay mobil. Retargeting ak Adwords se yon bon fason pou asire w ke w ap kaptire atansyon odyans ou a epi konvèti yo an kliyan..

Retargeting ak Adwords ka ede w tou vize vizitè espesifik yo. Pa egzanp, si yon vizitè te vizite sit entènèt ou ak Lè sa a, achte yon pwodwi, ou ka kreye yon odyans ki matche ak moun sa a. Apre sa, AdWords pral montre anons sa yo bay moun sa a atravè tout rezo Display Google la. Pou pi bon rezilta, segman vizitè sit entènèt ou an premye lè w konpare demografik yo. Yon fwa ou te fè sa, ou pral kapab vize efò remarketing ou yo sou kalite espesifik vizitè yo.

Rechèch mo kle

Pou fè plis nan kanpay piblisite ou a, ou dwe konnen ki jan yo kreye kontni ki enpòtan. Kontni maketing se yon gwo sijè jou sa yo. Pou kreye kontni ki pral atire kliyan yo, ou ta dwe rechèch tèm ki gen rapò ak nich ou a epi ploge yo nan Google. Swiv konbyen rechèch ki fèt pou tèm sa yo pa mwa, ak konbyen fwa moun klike sou anons yo pou tèm sa yo. Lè sa a, kreye kontni alantou rechèch popilè sa yo. Fason sa a, ou pa pral sèlman kreye kontni kalite pou kliyan ou yo, men ou pral gen tou yon pi bon chans pou yo klase pi wo.

Fason ki pi efikas pou kòmanse rechèch mo kle ou a se kreye yon pèsonaj achtè, oswa kliyan ideyal. Kreye yon pèsonaj achtè pa idantifye karakteristik yo, enfliyans, ak achte abitid nan kliyan ideyal ou. Baze sou enfòmasyon sa a, ou ka diminye lis mo kle posib yo. Yon fwa ou gen yon pèsonaj achtè, ou ka itilize yon zouti rechèch mo kle pou jwenn mo kle ki pi enpòtan yo. Lè sa a, ou pral konnen kiyès ki gen pi gwo chans pou yo plase.

Kòm mansyone pi wo a, konsantre nan rechèch mo kle AdWords se sou entansyon. Google ap vize itilizatè ki ap chèche aktivman yon solisyon. Moun k ap chèche yon konpayi mak nan Lond pa pral wè anons ou a, pandan ke moun k ap navige nan yon magazin alamòd ta ka navige pou edikasyon. Lè w itilize mo kle matche fraz, ou pral jwenn kliyan vize ki aktyèlman ap chèche pou sa w ap ofri. Chèchè sa yo pral gen plis chans klike sou anons ou a si yo ka idantifye ak li.

Ou ka itilize planifikatè mo kle a pou wè ki fraz ki gen plis volim rechèch, ak konbyen fwa yo te fouye yon sèten tèm pou chak mwa. Anplis volim rechèch chak mwa, ou ka gade tou nan tandans an tan reyèl, enkli done Google Trends ak demografik lokal ou yo. Avèk sa a, ou ka detèmine si yon fraz gen yon volim rechèch segondè epi si li se tandans oswa k ap monte. Lè rechèch mo kle ou a fini, ou pral gen yon lis mo kle ki enpòtan yo vize pou anons ou yo.

Kijan pou fè Google Adwords travay pou biznis ou

Adwords

Si ou se yon pwopriyetè biznis, ou te pwobableman itilize platfòm Google Adwords pou fè piblisite biznis ou. Gen plizyè fason pou estriktire kont ou a asire w ke ou jwenn plis bang pou lajan ou. Nan atik sa a, nou pral kouvri Basics yo nan òf sou mo kle trademark, vize odyans ou a lè l sèvi avèk fraz matche, ak swiv konvèsyon yo. Atik sa a gen entansyon bay ou ak konesans ki nesesè yo maksimize efikasite nan efò piblisite ou sou platfòm Google la..

Piblisite sou platfòm Google Adwords

Gen anpil rezon ki fè li enpòtan pou fè piblisite sou platfòm Google Adwords. Premye, w ap chaje w sèlman lè yon moun klike sou anons ou a. Dezyèmman, metòd piblisite sa a pèmèt ou swiv rezilta yo nan kanpay piblisite ou yo. Konsa, ou ka pran desizyon plis enfòme sou kantite lajan w ap depanse nan piblisite. Men, Google Adwords se pa sèl fason pou fè piblisite sou Google. Pou asire w ke li travay pou biznis ou, w ap bezwen konprann kijan platfòm piblisite sa a fonksyone.

AdWords travay ak Rezo Display Google, ki pwofite rezo sit entènèt twazyèm pati Google la. Anons ou a ka parèt nan tèt paj wèb ou a, nan ankadre a, anvan videyo YouTube yo, oswa nenpòt lòt kote. Platfòm nan gen kapasite tou pou mete anons sou aplikasyon mobil ak Gmail. Ou pral oblije anrejistre mak ou anvan ou ka kòmanse fè piblisite atravè Google. Sa vle di ou pral peye mwens pou chak klike epi jwenn pi bon plasman anons.

Piblisite sou platfòm Google Adwords relativman fasil pou itilize. Gen plizyè fason pou maksimize bidjè ou, enkli ogmante depans ou lè rezilta yo vizib. Pou maksimize siksè ou, konsidere anboche yon konsiltan oswa yon ajans Google Certified pou ede w. Pa gen okenn rezon ki fè ou pa ta dwe eseye li, kòm li se yon fason pri-efikas bay anons trè vize. Epi sonje, si w ap jwenn rezilta, ou ka ogmante bidjè ou nan tan kap vini an.

Piblisite sou platfòm Google Adwords se yon fason trè pwisan pou rive jwenn kliyan potansyèl atravè lemond. Sistèm li se esansyèlman yon vann piblik, epi ou òf sou mo kle espesifik ak fraz. Yon fwa ou te chwazi mo kle ou epi ou gen yon nòt kalite, anons ou a pral parèt devan rezilta rechèch la. Ak pi bon pati a se, li pa koute anpil, epi ou ka kòmanse yon kanpay le pli vit ke jodi a!

Fè yon òf sou mo kle ki make

Jiska dènyèman, ou pa t 'kapab òf sou mo kle mak yon konkiran nan Google Adwords. Sa chanje nan 2004, lè Google prezante òf mo kle konkiran. Desizyon an an favè Google, ki gen yon politik ki pèmèt konpetitè yo sèvi ak mak yo nan kopi anons, te ankouraje anpil rival biznis yo sèvi ak pwòp non mak yo nan anons. Kounye a, sepandan, politik sa a ap ranvèse.

Anvan ou fè yon òf sou yon mo kle trademark, asire w ke ou gen pèmisyon pou itilize li. Google gen direktiv piblisite senp rechèch ki aplike nan mak komèsyal yo. Lè òf sou mak yon konkiran, evite mete non konkiran an nan kopi piblisite a. Fè sa ap mennen nan pi ba nòt kalite. Kèlkeswa rezon an, li se yon bon pratik pou gen yon pozisyon dominan nan rezilta rechèch la.

Pi gwo rezon ki fè yo pa òf sou yon mo kle ki make se ke li ka difisil pou fè distenksyon ant rezilta rechèch òganik ak piblisite peye.. Sepandan, si mak ou anrejistre ak Google, li ka itilize sou sit enfòmasyon. Paj revizyon yo se yon egzanp sa a. Gwo mak tou itilize mak yo nan kopi piblisite yo, epi yo nan dwa yo pou yo fè sa. Konpayi sa yo pike pou yo rete nan tèt rezilta rechèch yo pou pwodwi yo ak sèvis yo.

Mak yo gen anpil valè. Ou ka vle konsidere itilize yo nan tèks piblisite ou pou ankouraje pwodwi ou. Pandan ke yo ka difisil pou itilize nan anons, yo toujou posib nan kèk ka. Tèm ki pwoteje mak komèsyal yo ta dwe itilize pou rezon enfòmasyon, tankou yon blog. Ou dwe genyen tou yon paj aterisaj ki gen tèm trademark epi ou dwe fè li klè ki entansyon komèsyal ou. Si w ap vann konpozan, ou dwe endike sa aklè epi montre pri a oswa yon lyen pou achte atik la.

Si konpetitè ou yo sèvi ak yon non trademark, ou ta dwe òf sou tèm sa yo nan Adwords. Sinon, ou ka fè fas a pi ba nòt kalite ak pri pou chak klik. Anplis, konpetitè ou yo ka pa okouran de non mak ou epi yo pa pral gen yon siy ke w ap òf sou yo. Antretan, konpetisyon an ta ka òf sou menm kondisyon yo. Ou ka eseye fè li yon pwen yo sèvi ak pwòp non mak ou kòm yon mo kle trademark.

Sible odyans ak fraz matche

Pandan ke ou ka panse match laj se sèl fason yo vize kliyan ou yo, match fraz ba ou plis kontwòl. Avèk match fraz, se sèlman anons ou yo ap parèt lè yon moun tape yon fraz, enkli nenpòt varyasyon fèmen ak lòt mo anvan oswa apre mo kle ou a. Pa egzanp, ou ka vize sèvis koupe gazon pa kote epi wè yon lis sèvis lokal yo ak tarif sezon yo. Sèvi ak yon match fraz, sepandan, se pi chè pase match laj, kidonk li vo li pou konsidere lòt opsyon.

Sèvi ak fraz matche ka ogmante CTR ak konvèsyon, epi yo ka diminye depans anons gaspiye. Dezavantaj nan matche ak fraz se ke li limite depans anons ou a nan rechèch ki gen mo kle egzak ou a, ki ka limite atenn ou. Si w ap teste nouvo lide, sepandan, match laj ka pi bon opsyon. Anviwònman sa a pèmèt ou teste nouvo anons epi wè sa ki mache. Lè li rive pèfòmans anons, ou pral vle asire w ke w ap vize odyans lan dwa ak mo kle yo dwa.

Si w ap fè piblisite pou yon pwodwi oswa sèvis ki popilè an jeneral, yon match fraz mo kle se yon fason ekselan pou vize gwoup sa a. Korespondan fraz travay lè w asire ke anons ou yo montre sèlman pou moun ki te chèche mo kle oswa fraz egzak la. Kle a se asire w ke fraz ou itilize a se nan lòd ki kòrèk la pou li parèt nan rezilta rechèch ki pi wo yo. Fason sa a, ou pral evite gaspiye bidjè anons ou sou trafik petinan.

Korespondan fraz ka ede w analize rechèch kliyan yo pou detèmine ki kalite mo kle yo ap chèche. Li itil sitou si w ap chèche kliyan espesifik. Sèvi ak fraz matche nan Adwords pral diminye odyans sib ou a ak amelyore pèfòmans nan kanpay piblisite ou a. Epi, lè ou sèvi ak li kòrèkteman, ou pral wè yon pi gwo retou sou depans anons. Yon fwa ou te metrize metòd sa yo, ou pral kapab reyalize objektif ou pi vit ak ak plis presizyon pase tout tan anvan.

Yon lòt fason yo vize moun se kreye lis afinite. Lis sa yo ka gen ladan nenpòt vizitè sit entènèt oswa moun ki te pran aksyon espesifik sou sit entènèt ou a. Avèk lis afinite, ou ka vize itilizatè espesifik ki baze sou enterè yo. Epi, si ou gen yon pwodwi ke moun te fèk achte, ou ka sèvi ak sa yo vize yo ak anons. Pwochenn fwa ou kreye yon nouvo odyans, asire w ke ou sèvi ak yon lis afinite koutim.

Swiv konvèsyon ak matche fraz

Si w ap chèche amelyore kanpay maketing motè rechèch ou a, ou ta ka konsidere itilize modifikatè matche ak fraz olye de match la gwo. Moditè sa yo te itilize nan rechèch peye depi kòmansman chanèl la, epi yo pèmèt ou pi egzak lè w ap montre piblisite ou yo. Pandan ke sa a ka son tankou yon bon lide, anpil piblisite enkyete sou gaspiye depans anons yo si yo pa modifye mo kle matche ak gwo yo. An plis, mo kle a matche fraz te kapab deklanche anons ou a pou rechèch san kontwòl, bese enpòtans anons ou a.

Yon lòt fason pou optimize fraz mo kle ou yo se ajoute “+” nan mo endividyèl yo. Sa a pral di Google ke mo ou vle vize a dwe itilize nan rechèch. Pa egzanp, si yon moun ap chèche “lanp tab zoranj,” anons ou a ap parèt sèlman lè moun nan te antre nan fraz egzak la. Metòd sa a se ideyal pou moun ki ap chèche “lanp tab zoranj,” paske li pral sèlman montre moun ki tape nan fraz egzak la, olye ke jenerik.

Auto òf nan Google Ajoute

Google Ajoute
Google Ajoute

Google Ads se yon platfòm inik, ki sipòte w ekselan, Ankouraje biznis ou epi prezante li bay odyans yo dwa. Lè ou òf nan Google AdWords, ou gen anpil opsyon òf ki disponib, ki gen ladan òf otomatik yo. Gen kèk nan fòm òf otomatik ki disponib yo ka pi byen adapte nan kont ou, men ka gen lòt, ki ka mennen nan yon deteryorasyon terib nan kwasans ou. Ou ka evantyèlman jwenn itilizasyon pou chak estrateji òf, ou genyen nan kont piblisite ou, oswa gen yon posibilite, ke ou pa ka itilize okenn. Ou pa ka aprann sa, jiskaske ou konnen epi konnen tout estrateji ki disponib yo, kijan pou itilize yo.

Manyèl òf

Manyèl òf se estrateji òf ki pi senp ki disponib, pou w byen konprann platfòm Google Ads la. Pwofesyonèl piblisite yo manyèlman dekri òf anons yo kòmsadwa nan nivo mo kle a, ak òf yo rete san chanjman, jiskaske piblisite a modile yo.

Avètisman òf manyèl yo

Kenbe sa nan tèt ou, òf manyèl sa ka pran anpil tan, ke ou ta ka vle depanse nan lòt travay. Yo mande ase tan pou òf manyèl, pou rann kont ak revize pèfòmans, si wi ou non òf mo kle ou te soumèt la bezwen chanje, reyalize, ki chanjman ki nesesè, epi answit aplike yo.

Manyèl òf kapab mwens révélateur. Lè piblisite yo revize mezi pèfòmans yo, nou anvi pou paramèt yo, ke Google pèmèt nou pou kanpay piblisite nou yo.

CPC pwolonje

Oto-optimize-CPC òf yo sanble anpil ak òf manyèl epi li pèmèt algorithm Google Ads afine òf manyèl mo kle yo.. Ou ka pèmèt CPC Enhanced ou a, lè w tcheke ti bwat la nan anviwònman manyèl la oswa avèk CPC Amelyore nan meni ki dewoule òf la.

Avètisman CPC oto-optimize

CPC elaji ka amelyore òf mo kle yo, san yon ridge prezan, epi gen yon posibilite, ke òf yo ak CPC ki kapab lakòz yo konparativman pi wo, pase espere pou kont lan. Objektif la nan tankou yon kalite òf se, ogmante chans pou yon konvèsyon, men se pa majorite nan pri pou chak konvèsyon entansyon an (CPA).

Maksimize konvèsyon

Maksimize Konvèsyon se yon estrateji òf konplètman otomatize. Sa a di, ke pa gen okenn òf mo kle sèl, eksplike pa piblisite, travay, sa Google jistifye. Li pito yon òf CPC, baze sou rezilta final estrateji òf implicite la.

Maksimize alèt pou konvèsyon

Pa egzekite estrateji sa a eksplike, san yo pa aplike swiv konvèsyon. Si ou gen objektif, defini pa pwodiktivite, sa a se yon estrateji òf ki riske, pou jwenn benefis.

Ki jan yo amelyore nòt kalite ou nan Adwords

Adwords

Pou ogmante CTR ak pousantaj konvèsyon, li enperatif pou mete nimewo nan tit anons ou yo. Rechèch montre ke enkòpore nimewo nan tit anons ou yo ogmante CTR pa 217%. Men, sa pa vle di ou ta dwe reenvante wou an. Trick a se navèt yon pwopozisyon valè konvenkan ak zen san yo pa reenvante wou an. Pandan ke anons entelijan ka ogmante CTR, yo ka koute chè. Se konsa, Ann pran yon gade nan kèk estrateji senp men efikas.

Rechèch mo kle

Pou pwofite kanpay AdWords ou a, ou dwe fè rechèch mo kle. Mo kle yo ka chwazi ki baze sou popilarite yo, pri pou chak klike, ak volim rechèch. Google Keyword Planner se yon zouti gratis ou ka itilize pou objektif sa a. Lè w itilize zouti sa a, ou ka detèmine kantite mwayèn rechèch yon mo kle resevwa chak mwa ak pri pou chak klik pou chak mo kle. Google Keyword Planner sijere tou mo kle ki gen rapò ke ou ka itilize pou konstwi plis kanpay vize.

Yon fwa ou gen yon lis mo kle, li lè pou nou bay yo priyorite. Konsantre sou yon ti ponyen nan tèm ki pi popilè. Kenbe nan tèt ou ke mwens mo kle pral lakòz yon kanpay pi vize ak pi gwo pwofi. Sepandan, si ou pa gen tan pou fè rechèch mo kle pou chak mo kle, ou ka itilize yon zouti gratis tankou SEMrush pou chèche konnen ki mo kle odyans sib ou a ap tape. Li posib tou pou itilize yon zouti rechèch mo kle tankou SEMrush pou chèche konnen konbyen rezilta parèt sou yon SERP.

Yon lòt zouti ki gratis epi yo ka itilize pou fè rechèch mo kle se Ahrefs. Li se yon bon kote pou kòmanse, kòm li pèmèt ou wè konpetitè ou yo’ trafik sit entènèt, konpetisyon, ak volim mo kle. Ou ka wè tou ki kalite sit entènèt yo klase pou mo kle sa yo epi analize estrateji yo. Sa enpòtan anpil, depi mo kle sa yo se sa ou vle klase sou Google. Sepandan, li pa toujou fasil pou pataje rezilta sa yo ak lòt pati yo.

Sèvi ak Keyword Planner Google la pèmèt ou wè volim rechèch pa mwa, ki ka ede w vize anons ou yo ak tèm pi espesifik. Planifikatè mo kle a tou pèmèt ou wè mo kle menm jan an. Zouti sa a montre ou tou kantite moun k ap chèche yon mo kle ki baze sou kontrent ou yo. Ou ka menm sèvi ak Planifikatè mo kle Google la pou wè ki mo kle ki konkirans pou mo kle yo menm jan ak pa w la. Zouti sa yo ap ba ou yon lide sou mo kle ki pi popilè yo epi ede w jwenn pi bon yo pou kanpay piblisite ou yo.

Modèl òf

Pri-pa-klike la (CPC) estrateji ka jenere plis enpresyon pri ki ba pase CPM, patikilyèman pou anons ki anba pliye a. Sepandan, CPM travay pi byen lè konsyans mak se objektif prensipal ou. Manyèl CPC òf konsantre sou fikse òf pou mo kle espesifik. Nan modèl sa a, ou ka itilize pi gwo òf sèlman pou mo kle sa yo pou maksimize vizibilite. Sepandan, metòd sa a ka pran tan.

Adwords pèmèt ou chanje òf ou yo pa nivo kanpay ak gwoup anons. Ajisteman òf sa yo rele modifikasyon òf. Moditè òf yo disponib pou Platfòm, InteractionType, ak PreferredContent. Yo kenbe sa yo nan nivo gwoup anons atravè AdGroupCriterionService la. Menm jan an tou, Ajisteman òf nan nivo kanpay yo ka fèt atravè CampaignBidModifierService la. Google tou bay yon API pou ajisteman sa yo.

Plasman anons default yo rele Broad Match. Kalite sa a montre anons ou a sou paj motè rechèch la pou nenpòt mo kle, enkli sinonim ak rechèch ki gen rapò. Pandan ke apwòch sa a rezilta nan yon gwo kantite enpresyon, li tou gen yon pri ki pi wo. Lòt kalite matche gen ladan Korespondans egzak, Koresponn ak fraz, ak Match negatif. An jeneral, plis espesifik match ou a, pi ba pri ou pral.

Modèl Bidding pou Adwords itilize yon varyete teknik pou ede w optimize kanpay piblisite ou yo. Pa egzanp, ou ka mete òf maksimòm lan pou yon mo kle patikilye, Lè sa a, ajiste òf ou a ki baze sou konbyen konvèsyon ou te resevwa. Si ou te fè yon vann, AdWords ap ogmante òf ou a ki baze sou sa. Pou itilizatè ki pi avanse, ou ka tou sèvi ak swiv konvèsyon dinamik.

Òf CPA sib se yon kalite estrateji anons ki konsantre sou kondwi konvèsyon. Li fikse òf pou yon kanpay ki baze sou CPA (Pri pou chak akizisyon), ki se pri pou jwenn yon sèl kliyan. Modèl sa a ka konplèks si ou pa konnen pri akizisyon ou (CPA) oswa konbyen konvèsyon anons ou yo kondwi. Sepandan, plis ou konnen sou CPA, plis ou pral konnen ki jan yo mete òf ou kòmsadwa.

Manyèl òf se tou yon opsyon pou ogmante Sur, enpresyon, ak opinyon videyo. Chwazi estrateji sa a pral pèmèt ou kontwole bidjè ou pandan w ap ogmante ROI kanpay ou yo. Sepandan, ou ta dwe sonje ke òf manyèl pa rekòmande pou chak kanpay. Yon opsyon ki pi apwopriye ta dwe itilize estrateji konvèsyon maksimize, ki se hands-off epi ki mande mwens efò. Ou ka ogmante bidjè chak jou ou tou si ou jwenn depans mwayèn ou pi ba pase bidjè chak jou ou.

Nòt kalite

Pou amelyore Nòt Kalite ou nan Adwords, ou bezwen peye atansyon sou sèten faktè kle. Faktè sa yo afekte Nòt Kalite ou endividyèlman ak kolektivman, epi li ka mande pou ajisteman nan sit entènèt ou a. Men kèk bagay ou dwe konsidere pou amelyore Nòt Kalite ou:

Nòt Kalite ou an gen rapò dirèkteman ak kòman anons ou an fonksyone. Yon Nòt Kalite segondè tradui nan yon eksperyans itilizatè fò. Ogmante Nòt Kalite ou a se yon bon lide tou paske li pral ede w ogmante Ransman anons ou a ak diminye pri ou pou chak klike.. Kit ou ap vize pou pi wo vizibilite sou Google oswa yon CPC pi ba, Nòt Kalite a pral afekte pèfòmans anons ou a sou tan. Anplis sa a, yon Nòt Kalite segondè pral amelyore plasman anons ou a nan rezilta rechèch la ak diminye pri ou pou chak klike.

Ou ka amelyore Nòt Kalite ou lè w optimize mo kle anons ou a. Matche ak mo kle refere a ki jan anons ou a matche ak rechèch itilizatè a. Pertinence mo kle anons ou a mezire lè l sèvi avèk Nòt Kalite, epi yo pral detèmine kijan anons ou yo ap parèt. Anons ou ta dwe di kliyan potansyèl sa yo ka atann nan biznis ou, ofri yon apèl konvenkan nan aksyon, epi yo dwe atire itilizatè yo sou tout aparèy.

Twa faktè ki enfliyanse Nòt Kalite kont ou a se: to clickthrough espere (CTR), eksperyans paj aterisaj (LE), ak enpòtans anons la nan entansyon rechèch la. Lè w konpare nòt mo kle ki parèt anba diferan gwoup anons, ou pral wè ke Nòt Kalite yo pou mo kle sa yo pral diferan de mo kle yo nan lòt gwoup anons yo. Rezon ki fè sa yo enkli diferan kreyatif anons, paj aterisaj, vize demografik, e plis. Si anons ou a resevwa yon Nòt Kalite ki ba, ou pral gen yon pi bon konpreyansyon sou ki jan nòt bon jan kalite a kalkile. Rezilta analiz sa yo pibliye sou sit entènèt Google epi yo mete ajou chak kèk jou.

Nan vann piblik Adwords, Nòt Kalite ou enfliyanse ran anons ou ak pri pou chak klike. Ou pral jwenn ke pi ba CPC vle di mwens lajan depanse pou chak klike. Nòt Kalite yo ta dwe konsidere tou pou òf ou a. Pi gwo Nòt Kalite ou, plis chans ou pral parèt nan anons ou a. Nan vann piblik la anons, yon CPC ki pi wo pral jenere plis revni pou motè rechèch la.

Pri

Youn nan kesyon ki pi enpòtan ou dwe poze tèt ou se “ki sa ki pri a nan Adwords?” Pifò pwopriyetè biznis yo pa konnen depans ki asosye ak piblisite sou entènèt. Pri pou chak klike oswa CPC se yon pri ki reglemante pa Google Adwords lè l sèvi avèk yon metrik ki rele CPC maksimòm. Sa a metrik pèmèt piblisite kontwole òf yo dapre kantite lajan yo kapab peye pou chak klike sou. Pri a nan chak klike depann de gwosè biznis ou ak endistri ou ye a.

Pou konprann pri a nan lojisyèl PPC, ou pral vle konsidere ki jan ou pral asiyen bidjè ou. Ou ka asiyen kèk nan bidjè ou nan piblisite mobil ak Desktop, epi ou ka tou vize sèten aparèy mobil ogmante konvèsyon. Pri a nan lojisyèl PPC anjeneral baze sou yon modèl abònman, Se konsa, asire w ke ou faktè nan pri a nan yon abònman. WordStream ofri plan prepeye ak kontra sis mwa. W ap jwenn li fasil pou bidjè pou lojisyèl PPC fason sa a, osi lontan ke ou konprann tèm ak kondisyon yo.

Metòd ki pi komen pou detèmine pri Adwords se pri pou chak klike (PPC). Li pi bon itilize lè ou vle vize yon odyans sib espesifik epi yo pa vize yon gwo volim nan trafik chak jou. Pri a pou chak mil, oswa CPM, metòd òf itil pou tou de kalite kanpay yo. CPM ba ou insight sou kantite enpresyon anons ou a resevwa, ki enpòtan lè w ap devlope yon kanpay maketing alontèm.

Kòm kantite konpetitè sou entènèt la kontinye ap monte, pri a nan Adwords ap vin soti nan men. Jis kèk ane de sa, peye pou klik te toujou yon pri relativman ba. Kounye a, ak plis moun òf sou Adwords, li posib pou nouvo biznis yo depanse EUR5 pou chak klike sou kèk mo kle. Se konsa, ki jan ou ka evite depanse plis lajan nan kanpay Adwords ou yo? Gen plizyè fason pou kontwole depans ki asosye ak Adwords.

Adwords Basics – Depans, Benefis, Vize ak Mo kle

Adwords

Si ou vle konnen ki jan yo estrikti kont Adwords ou a maksimize retounen nan depans piblisite ou, li atik sa a. Atik sa a pral pase sou Depans, Benefis, Vize ak Mo kle. Yon fwa ou konprann twa konsèp debaz sa yo, ou pral pare pou kòmanse. Yon fwa w pare pou w kòmanse, tcheke jijman gratis la. Ou ka telechaje tou lojisyèl anons Adwords isit la. Lè sa a, ou ka kòmanse bati kont ou.

Depans

Google depanse plis pase $50 milyon dola pa ane sou AdWords, ak konpayi asirans ak konpayi finansye ki peye pri ki pi wo yo. An plis, Amazon depanse yon kantite lajan konsiderab tou, depanse plis pase $50 milyon dola chak ane sou AdWords. Men, ki sa ki pri aktyèl la? Ki jan ou ka di? Sa ki annapre yo pral ba ou yon lide jeneral. Premye, ou ta dwe konsidere CPC pou chak mo kle. Yon CPC minimòm senk santim pa konsidere kòm mo kle ki koute chè. Mo kle ki pi wo yo ka koute otan ke $50 pou chak klike.

Yon lòt fason pou estime pri se lè w kalkile pousantaj konvèsyon an. Nimewo sa a pral endike konbyen fwa yon vizitè fè yon aksyon patikilye. Pa egzanp, ou ka mete kanpe yon kòd inik pou swiv abònman imel, ak sèvè AdWords a pral fè ping sou sèvè yo pou korel enfòmasyon sa yo. Lè sa a, ou pral miltipliye nimewo sa a pa 1,000 pou kalkile pri konvèsyon an. Lè sa a, ou ka itilize valè sa yo pou detèmine pri a nan kanpay AdWords.

Pertinence piblisite se yon faktè enpòtan. Ogmante enpòtans piblisite ka ogmante pousantaj klike sou yo ak Nòt Kalite. Konvèsyon Optimizer jere òf sou yon nivo mo kle yo nan lòd yo kondwi konvèsyon nan oswa pi ba pri espesifye yon piblisite pou chak konvèsyon., oswa CPA. Pi enpòtan anons ou yo, pi wo CPC ou a pral. Men, e si kanpay ou a pa fè jan sa vle di? Ou ta ka pa vle gaspiye lajan sou anons ki pa efikas.

Top dis mo kle ki pi chè sou AdWords fè fas ak finans ak endistri ki jere gwo sòm lajan.. Pa egzanp, mo kle a “degre” oswa “edikasyon” se wo sou lis mo kle Google chè. Si w ap konsidere antre nan domèn edikasyon, dwe prepare pou peye yon gwo CPC pou yon mo kle ki gen volim rechèch ki ba. Ou pral vle tou konnen pri pou chak klike sou nenpòt mo kle ki gen rapò ak enstalasyon tretman.

Osi lontan ke ou ka jere bidjè ou, Google AdWords kapab yon gwo opsyon pou ti biznis yo. Ou ka kontwole konbyen lajan ou depanse pou chak klike atravè geo-sib, vize aparèy, e plis. Men sonje, ou pa pou kont ou! Google ap fè fas a konpetisyon rèd soti nan AskJeeves ak Lycos. Yo ap defi rèy Google kòm nimewo en motè rechèch peye nan mond lan.

Benefis

Google AdWords se yon platfòm pou peye-pa-klike piblisite. Li gouvène anons ki parèt nan tèt rechèch Google yo. Prèske tout biznis ka benefisye de AdWords, akòz benefis nannan li yo. Opsyon pwisan vize li yo ale pi lwen pase tou senpleman chwazi yon odyans sib ki baze sou kote oswa enterè. Ou ka vize moun ki baze sou mo egzak yo tape nan Google, asire ou sèlman fè piblisite pou kliyan ki pare pou achte.

Google Adwords mezire tout bagay, soti nan òf nan pozisyon anons. Avèk Google Adwords, ou ka kontwole ak ajiste pri òf ou yo pou jwenn pi bon retounen sou chak klik. Ekip Google Adwords la ap ofri w chak de semèn, chak semèn, ak rapò chak mwa. Kanpay ou a ka pote jiska sèt vizitè pa jou, si ou gen chans. Pou jwenn pi plis nan Adwords, w ap bezwen gen yon lide klè sou sa w ap eseye reyalize.

Lè yo konpare ak SEO, AdWords se yon zouti ki pi efikas pou kondwi trafik ak kondwi. Piblisite PPC fleksib, évolutive, ak mezirab, ki vle di ou pral peye sèlman lè yon moun klike sou anons ou a. An plis, ou pral konnen egzakteman ki mo kle te pote ou plis trafik la, ki pèmèt ou amelyore estrateji maketing ou. Ou kapab tou swiv konvèsyon atravè AdWords.

Editè Google AdWords fè koòdone a fasil pou itilize epi ede w jere kanpay ou a. Menm si ou jere yon gwo kont AdWords, Editè AdWords a pral fè jere kanpay ou a pi efikas. Google kontinye ankouraje zouti sa a, epi li gen yon pakèt lòt benefis pou pwopriyetè biznis yo. Si w ap chèche yon solisyon pou bezwen piblisite biznis ou, AdWords Editor se youn nan zouti ki pi itil ki disponib.

Anplis de sa nan swiv konvèsyon, AdWords ofri plizyè zouti tès pou ede w kreye kanpay piblisite pafè a. Ou ka teste tit, tèks, ak imaj ak zouti AdWords epi wè kiyès yo fè pi byen. Ou ka menm teste nouvo pwodwi ou yo ak AdWords. Benefis AdWords yo alkole. Se konsa, kisa wap tann? Kòmanse jodi a epi kòmanse benefisye de AdWords!

Vize

Vize kanpay Adwords ou yo sou odyans espesifik yo ka ede w ogmante pousantaj konvèsyon ou ak ogmante trafik sit entènèt ou a.. AdWords ofri plizyè metòd pou sa, men metòd ki pi efikas la gen anpil chans yo dwe yon konbinezon de metòd. Li tout depann sou objektif ou. Pou aprann plis sou diferan metòd sa yo, li kontinye! Epitou, pa bliye teste kanpay ou yo! Nou pral diskite sou fason pou teste diferan kalite vize sa yo nan Adwords.

Vize revni se yon egzanp yon gwoup kote demografik. Kalite vize sa a baze sou done IRS ki pibliye piblikman. Pandan ke li disponib sèlman nan peyi Etazini, Google AdWords ka rale enfòmasyon ki soti nan IRS epi antre li nan AdWords, ki pèmèt ou kreye lis ki baze sou kote ak kòd postal. Ou kapab tou itilize opsyon Vize revni pou piblisite vize. Si w konnen ki kalite demografik odyans ou a fè pati, ou ka segman kanpay AdWords ou yo kòmsadwa.

Yon lòt fason pou vize kanpay Adwords ou yo se lè w chwazi yon sijè patikilye oswa yon subtopic. Sa pèmèt ou vize yon odyans pi laj ak mwens efò. Sepandan, vize sijè a se mwens depann sou mo kle espesifik. Sije sijè se yon zouti ekselan lè yo itilize ansanm ak mo kle yo. Pa egzanp, ou ta ka itilize sijè pou sèvis oswa pwodwi sit entènèt ou a, oswa pou yon evènman espesifik oswa mak. Men, kèlkeswa fason ou chwazi, ou pral kapab rive jwenn odyans sib ou ak ogmante konvèsyon ou yo.

Pwochen fason pou sib anons AdWords se chwazi odyans yo ki baze sou revni mwayèn yo, kote, e plis. Opsyon sa a itil pou mache ki vle asire ke anons yo ap depanse lajan yo pral rive nan odyans lan ki gen plis chans pou yo achte.. Fason sa a, ou ka asire w ke kanpay piblisite ou a pral rive nan odyans lan ki gen anpil chans achte pwodwi ou a. Men, ki jan ou ka fè sa?

Mo kle

Lè w ap chwazi mo kle pou reklam ou, eseye evite tèm laj oswa mo ki pa gen rapò ak biznis ou. Ou vle vize klik enpòtan nan men kliyan kalifye epi kenbe enpresyon ou nan yon minimòm. Pa egzanp, si ou posede yon boutik reparasyon òdinatè, pa fè piblisite biznis ou lè l sèvi avèk mo a “òdinatè.” Epi pandan ke ou pa ka evite mo kle laj, ou ka diminye pri PPC ou lè w itilize sinonim, varyasyon fèmen, ak mo ki gen rapò semantik.

Pandan ke mo kle long ke yo ka sanble fè apèl kont an premye, SEM gen tandans pa renmen yo. Nan yon lòt sans, si yon moun tape “modpas wifi” yo pwobableman pa chèche pou pwodwi w lan oswa sèvis. Yo pwobableman swa ap eseye vòlè rezo san fil ou a, oswa vizite yon zanmi. Okenn nan sitiyasyon sa yo ta bon pou kanpay piblisite ou. Olye de sa, sèvi ak mo kle long ke ki gen rapò ak pwodwi oswa sèvis ou.

Yon lòt fason pou jwenn mo kle ki ba-konvèti se kouri kanpay negatif. Ou ka eskli sèten mo kle nan kanpay ou a nan nivo gwoup anons. Sa a se patikilyèman itil si anons ou yo pa jenere lavant. Men, sa pa toujou posib. Gen kèk ke trik nouvèl pou jwenn mo kle konvèti. Tcheke atik sa a pa Search Engine Journal pou plis enfòmasyon. Li gen anpil konsèy pou idantifye mo kle ki gen gwo konvèti. Si ou poko fè sa, ou ka kòmanse fè eksperyans ak estrateji sa yo jodi a.

Bagay ki pi enpòtan pou w sonje mo kle pou Adwords se ke yo jwe yon wòl enpòtan nan matche anons ou yo ak kliyan potansyèl yo.. Lè w sèvi ak mo kle bon jan kalite, anons ou yo pral montre kandida trè kalifye ki pi lwen desann antonwa acha a. Fason sa a, ou ka rive jwenn yon odyans kalite siperyè ki gen plis chans konvèti. Gen twa gwo kalite mo kle, tranzaksyon, enfòmasyonèl, ak koutim. Ou ka itilize nenpòt nan kalite mo kle sa yo pou vize yon gwoup kliyan an patikilye.

Yon lòt fason pou jwenn mo kle bon jan kalite se sèvi ak zouti mo kle Google bay la. Ou kapab tou itilize rapò rechèch analiz rechèch Google webmaster la. Yo nan lòd yo ogmante chans ou genyen pou jwenn konvèsyon, itilize mo kle ki gen rapò ak kontni sit entènèt ou a. Pa egzanp, si ou vann rad, eseye itilize mo a “mòd” kòm mo kle a. Sa ap ede kanpay ou a jwenn remake pa moun ki enterese nan pwodwi w ap vann a.

Konsèy Adwords – Ki jan yo òf manyèlman, Mo kle rechèch, epi Re-Cble Anons ou yo

Adwords

Pou gen siksè nan Adwords, ou bezwen konnen ki mo kle ou ta dwe itilize ak ki jan yo òf sou yo. Nan atik sa a, ou pral aprann kijan pou mete òf yo manyèlman, rechèch mo kle, epi re-sib anons ou yo. Genyen plis nan estrateji mo kle, tou, including how to test your keywords and how to find out which ones get the best click-through rates. Nou swete, these strategies will help you get the most out of Adwords.

Rechèch mo kle

Search engine marketing is an essential part of online marketing, and a successful advertising campaign is dependent on choosing the right keywords. Keyword research is the process of identifying profitable markets and search intent. Keywords give a marketer statistical data on internet users and help them craft an ad strategy. Using tools like Google AdWordsad builder, businesses can choose the most relevant keywords for their pay-per-click advertising. The purpose of keyword research is to produce strong impressions from people who are actively looking for what you have to offer.

Premye etap la nan rechèch mo kle se detèmine odyans sib ou. Yon fwa ou te idantifye odyans sib ou, ou ka deplase sou mo kle ki pi espesifik. Pou fè rechèch mo kle, ou ka itilize zouti gratis tankou Google Adwords Keyword Tool oswa zouti rechèch mo kle peye tankou Ahrefs. Zouti sa yo ekselan pou fè rechèch sou mo kle yo, jan yo ofri mezi sou chak youn. Ou ta dwe tou fè rechèch otank posib anvan w chwazi yon mo kle oswa yon fraz espesifik.

Ahrefs se youn nan pi bon zouti rechèch mo kle pou kreyatè kontni. Zouti rechèch mo kle li yo sèvi ak done clickstream pou ofri mezi klik inik. Ahrefs gen kat plan abònman diferan, ak esè gratis sou plan yo abònman Standard ak Lite. Avèk esè gratis, you can use the tool for seven days and pay only once a month. The keyword database is extensiveit contains five billion keywords from 200 countries.

Keyword research should be an ongoing process, as popular keywords today might not be the best options for your business. In addition to keyword research, it should also include research into content marketing terms. To conduct a research, simply plug in the keywords that describe your company and see how many times people type those terms each month. Monitor the number of searches each term receives every month and how much each one costs per click. With enough research, you can write content that is related to these popular searches.

Òf sou mo kle

You should research the competition and identify what the most common keywords are to increase your chances of getting high traffic and making money. Using keyword research tools will help you decide which keywords have the most potential and which are too competitive for you to make money. You can also use tools like Ubersuggest to see historical keyword stats, suggested budgets, and competitive bids. Once you have determined what keywords will make you money, you need to decide on the keyword strategy.

The most important thing to remember is to choose carefully the keywords you want to target. Plis CPC a pi wo, pi bon an. But if you want to achieve top rankings in search engines, you have to bid high. Google looks at your CPC bid and the quality score of the keyword you are targeting. This means that you need to select the right keywords that will help you get top rankings. Bidding on keywords allows you to be more precise with your audience.

When bidding on keywords in Adwords, you must consider what your target audience is looking for. The more people find your website through your ads, the more traffic you’ll receive. Remember that not all keywords will result in sales. Using conversion tracking will allow you to find the most profitable keywords and adjust your maximum CPC accordingly. When your keyword bidding strategy is working, it will bring you a higher profit. If your budget is limited, you can always use a service like PPCexpo to evaluate your keyword bidding strategy.

Remember that your competitors are not necessarily looking for you to be number one in Google’s results page. You should also consider your ad campaign’s profitability. Do you really need the traffic from customers who might be searching for your product? Pa egzanp, if your ad appears beneath their listings, you may be attracting clicks from other companies. Avoid bidding on your competitor’s brand terms if they are not targeted by your business.

Setting bids manually

Automated bidding does not account for recent events, media coverage, flash sales, or weather. Manual bidding focuses on setting the right bid at the right time. By lowering your bids when the ROAS is low, you can maximize your revenue. Sepandan, manual bidding requires you to know about the different factors that can affect the ROAS. Pou rezon sa a, setting bids manually is more beneficial than automating them.

While this method does take a bit more time, it offers granular control and guarantees instantaneous implementation of changes. Automated bidding is not ideal for large accounts, which can be hard to monitor and control. Anplis, day-to-day account views limit advertisersability to see thebigger picture.Manual bidding allows you to monitor the bids of a specific keyword.

Kontrèman ak òf otomatik, setting bids manually in Google Adwords requires you to know your product or service and have the necessary knowledge to set your bids. Sepandan, automated bidding is not always the best choice for some campaigns. While Google is capable of automatically optimizing your bids based on conversions, it doesn’t always know which conversions are relevant to your business. You can also use a negative keyword list to reduce your waste.

When you want to increase clicks, you can set the CPC manually in Google Adwords. You can also set a maximum CPC bid limit. But keep in mind that this method can affect your goal and make your CPC skyrocket. If you have a budget of $100, setting a max CPC bid limit of $100 may be a good option. Nan ka sa, you can set a lower bid because the chances of conversions are low.

Re-sible

Google’s policy prohibits collecting personal or personally identifiable information like credit card numbers, email addresses, and phone numbers. Regardless of how tempting re-targeting with Adwords can be for your business, there are ways to avoid collecting personal information in this way. Google has two primary types of re-targeting ads, and they work in very different ways. This article looks at two of these strategies and explains the benefits of each.

RLSA is a powerful way to reach users who are on your re-targeting lists and capture them near to conversion. This type of re-marketing can be effective for capturing users who have expressed interest in your products and services but have not yet converted. Using RLSA allows you to reach those users while still maintaining high conversion rates. Fason sa a, you can optimize your campaign by targeting your most relevant users.

Re-targeting campaigns can be done on a variety of platforms, from search engines to social media. Si ou gen yon pwodwi ki se patikilyèman popilè, ou ka kreye anons pou pwodwi menm jan an ak yon òf konvenkan. Li posib pou mete kanpe kanpay re-sib sou plis pase yon platfòm. Sepandan, pou enpak maksimòm, li pi bon yo chwazi konbinezon ki pi efikas nan tou de. Yon kanpay re-sib ki byen kouri ka mennen nouvo lavant ak ogmante pwofi jiska 80%.

Re-cible ak Adwords pèmèt ou montre anons nan yon paj te vizite deja. Si yon itilizatè te browse paj pwodwi ou nan tan lontan an, Google pral montre anons dinamik ki gen pwodwi sa a. Anons sa yo pral montre vizitè sa yo ankò si yo vizite paj la nan yon semèn. Se menm bagay la tou pou anons yo mete sou YouTube oswa rezo ekspozisyon Google la. Sepandan, Adwords pa swiv opinyon sa yo si ou pa te kontakte yo nan kèk jou.

Mo kle negatif

If you’re wondering how to find and add negative keywords to your Adwords campaign, gen kèk fason yo ale sou li. Youn nan fason fasil se sèvi ak rechèch Google. Antre mo kle w ap eseye vize a, epi ou pral gen anpil chans wè yon tòn anons ki enpòtan parèt. Ajoute anons sa yo nan lis mo kle negatif Adwords ou a pral ede w rete lwen anons sa yo epi kenbe kont ou pwòp..

Si w ap dirije yon ajans maketing sou entènèt, ou ta ka vle vize mo kle espesifik negatif pou SEO kòm byen ke pou PPC, CRO, oswa Landing Page Design. Just click theadd negative keywordsbutton next to the search terms, and they’ll show up next to the search term. This will help you stay relevant and get targeted leads and sales. But don’t forget about your competitor’s negative keywordsa few of them may be the same, so you’ll have to be selective.

Using negative keywords to block search queries is a powerful way to protect your business from Google’s sloppy ads. You should also add negative keywords at the campaign level. These will block search queries that don’t apply to your campaign and will work as the default negative keyword for future ad groups. You can set negative keywords that describe your company in generic terms. You can also use them to block ads for specific products or categories, such as shoe stores.

Nan menm fason an kòm mo kle pozitif, ou ta dwe ajoute mo kle negatif nan kanpay Adwords ou a pou anpeche trafik vle. Lè ou sèvi ak mo kle negatif, ou ta dwe evite tèm jeneral, tankou “Ninja lè frizè”, ki pral sèlman atire moun ki enterese nan pwodwi espesifik. Yon tèm ki pi espesifik, tankou “Ninja lè frizè”, pral ekonomize ou lajan, epi ou pral kapab eskli anons ki pa enpòtan pou biznis ou.