Imèl info@onmascout.de
Telefòn: +49 8231 9595990

Pou gen siksè nan Adwords, ou bezwen konnen ki mo kle ou ta dwe itilize ak ki jan yo òf sou yo. Nan atik sa a, ou pral aprann kijan pou mete òf yo manyèlman, rechèch mo kle, epi re-sib anons ou yo. Genyen plis nan estrateji mo kle, tou, enkli kijan pou teste mo kle ou yo ak kijan pou chèche konnen kiyès yo jwenn pi bon pousantaj klike sou yo. Nou swete, estrateji sa yo pral ede w jwenn pi plis nan Adwords.
Maketing motè rechèch se yon pati esansyèl nan maketing sou entènèt, ak yon kanpay piblisite siksè depann sou w ap chwazi mo kle yo. Rechèch mo kle se pwosesis pou idantifye mache pwofitab ak entansyon rechèch. Mo kle bay yon komèsan done estatistik sou itilizatè entènèt epi ede yo fabrike yon estrateji anons. Sèvi ak zouti tankou Google AdWords’ mason anons, biznis yo ka chwazi mo kle ki pi enpòtan pou piblisite ki peye pou chak klike yo. Objektif rechèch mo kle a se pwodwi enpresyon fò nan men moun ki ap chèche aktivman pou sa ou gen pou ofri.
Premye etap la nan rechèch mo kle se detèmine odyans sib ou. Yon fwa ou te idantifye odyans sib ou, ou ka deplase sou mo kle ki pi espesifik. Pou fè rechèch mo kle, ou ka itilize zouti gratis tankou Google Adwords Keyword Tool oswa zouti rechèch mo kle peye tankou Ahrefs. Zouti sa yo ekselan pou fè rechèch sou mo kle yo, jan yo ofri mezi sou chak youn. Ou ta dwe tou fè rechèch otank posib anvan w chwazi yon mo kle oswa yon fraz espesifik.
Ahrefs se youn nan pi bon zouti rechèch mo kle pou kreyatè kontni. Zouti rechèch mo kle li yo sèvi ak done clickstream pou ofri mezi klik inik. Ahrefs gen kat plan abònman diferan, ak esè gratis sou plan yo abònman Standard ak Lite. Avèk esè gratis, ou ka itilize zouti a pandan sèt jou epi peye sèlman yon fwa pa mwa. Baz done mo kle a vaste – li gen senk milya mo kle soti nan 200 peyi yo.
Rechèch mo kle yo ta dwe yon pwosesis kontinyèl, kòm mo kle popilè jodi a pa ta ka pi bon opsyon pou biznis ou. Anplis rechèch mo kle, li ta dwe gen ladan tou rechèch sou tèm maketing kontni. Pou fè yon rechèch, tou senpleman konekte mo kle ki dekri konpayi ou a epi wè konbyen fwa moun tape tèm sa yo chak mwa. Siveye kantite rechèch chak tèm resevwa chak mwa ak konbyen lajan chak youn koute pou chak klike. Avèk ase rechèch, ou ka ekri kontni ki gen rapò ak rechèch popilè sa yo.
Ou ta dwe fè rechèch sou konpetisyon an epi idantifye ki mo kle ki pi komen yo pou ogmante chans pou w jwenn gwo trafik ak fè lajan. Sèvi ak zouti rechèch mo kle pral ede w deside ki mo kle ki gen plis potansyèl ak ki twò konpetitif pou ou fè lajan. Ou kapab tou itilize zouti tankou Ubersuggest pou wè estatistik istorik mo kle yo, bidjè sijere, ak òf konpetitif. Yon fwa ou te detèmine ki mo kle pral fè ou lajan, ou bezwen deside sou estrateji mo kle a.
Bagay ki pi enpòtan pou w sonje bagay se pou w chwazi ak anpil atansyon mo kle ou vle vize yo. Plis CPC a pi wo, pi bon an. Men, si ou vle reyalize classement an tèt nan motè recherche, ou dwe òf wo. Google gade òf CPC ou a ak nòt kalite mo kle w ap vize a. Sa vle di ke ou bezwen chwazi mo kle yo dwa ki pral ede w jwenn top classement. Òf sou mo kle pèmèt ou gen plis presi ak odyans ou a.
Lè òf sou mo kle nan Adwords, ou dwe konsidere sa sib odyans ou ap chache. Plis moun jwenn sit entènèt ou atravè anons ou yo, plis trafik ou pral resevwa. Sonje ke se pa tout mo kle yo pral lakòz lavant yo. Sèvi ak swiv konvèsyon pral pèmèt ou jwenn mo kle ki pi pwofitab epi ajiste CPC maksimòm ou kòmsadwa. Lè estrateji òf mo kle ou a ap travay, li pral pote ou yon pwofi ki pi wo. Si bidjè ou limite, ou ka toujou itilize yon sèvis tankou PPCexpo pou evalye estrateji òf mo kle ou.
Sonje ke konpetitè ou yo pa nesesèman ap chèche pou w vin nimewo en nan paj rezilta Google la. Ou ta dwe konsidere tou rentabilité kanpay piblisite ou a. Èske ou vrèman bezwen trafik de kliyan ki ta ka chèche pou pwodwi ou? Pa egzanp, si anons ou a parèt anba lis yo, ou ka atire klik nan lòt konpayi yo. Evite òf sou tèm mak konkiran ou a si yo pa vize pa biznis ou.
Otomatik òf pa konte pou dènye evènman yo, kouvèti medya, lavant flash, oswa move tan. Manyèl òf konsantre sou mete bon òf la nan bon moman an. Lè w diminye òf ou yo lè ROAS la ba, ou ka maksimize revni ou. Sepandan, òf manyèl mande w konnen sou diferan faktè ki ka afekte ROAS la. Pou rezon sa a, mete òf yo manyèlman pi benefik pase otomatize yo.
Pandan ke metòd sa a pran yon ti jan plis tan, li ofri kontwòl granulaire ak garanti aplikasyon enstantane nan chanjman. Otomatik òf pa ideyal pou gwo kont, ki ka difisil pou kontwole ak kontwole. Anplis, View kont jou an jou limite piblisite yo’ kapasite pou wè a “pi gwo foto.” Manyèl òf pèmèt ou kontwole òf yo nan yon mo kle espesifik.
Kontrèman ak òf otomatik, mete òf yo manyèlman nan Google Adwords mande pou ou konnen pwodwi ou oswa sèvis ou epi ou gen konesans ki nesesè yo mete òf ou yo.. Sepandan, òf otomatik se pa toujou pi bon chwa pou kèk kanpay. Pandan ke Google kapab otomatikman optimize òf ou yo ki baze sou konvèsyon yo, li pa toujou konnen ki konvèsyon ki gen rapò ak biznis ou. Ou kapab tou itilize yon lis mo kle negatif pou diminye fatra ou.
Lè ou vle ogmante klik, you can set the CPC manually in Google Adwords. You can also set a maximum CPC bid limit. But keep in mind that this method can affect your goal and make your CPC skyrocket. If you have a budget of $100, setting a max CPC bid limit of $100 may be a good option. Nan ka sa, you can set a lower bid because the chances of conversions are low.
Google’s policy prohibits collecting personal or personally identifiable information like credit card numbers, adrès imel, ak nimewo telefòn yo. Regardless of how tempting re-targeting with Adwords can be for your business, there are ways to avoid collecting personal information in this way. Google has two primary types of re-targeting ads, and they work in very different ways. This article looks at two of these strategies and explains the benefits of each.
RLSA se yon fason pwisan pou rive jwenn itilizatè ki sou lis re-sib ou epi pran yo tou pre konvèsyon. Kalite re-maketing sa a kapab efikas pou kaptire itilizatè ki te eksprime enterè nan pwodwi ak sèvis ou yo men ki poko konvèti.. Sèvi ak RLSA pèmèt ou jwenn itilizatè sa yo pandan w ap toujou kenbe to konvèsyon wo. Fason sa a, ou ka optimize kanpay ou pa vize itilizatè ki pi enpòtan ou yo.
Kanpay re-sib yo ka fèt sou yon varyete platfòm, soti nan motè rechèch nan medya sosyal. Si ou gen yon pwodwi ki se patikilyèman popilè, ou ka kreye anons pou pwodwi menm jan an ak yon òf konvenkan. Li posib pou mete kanpe kanpay re-sib sou plis pase yon platfòm. Sepandan, pou enpak maksimòm, li pi bon yo chwazi konbinezon ki pi efikas nan tou de. Yon kanpay re-sib ki byen kouri ka mennen nouvo lavant ak ogmante pwofi jiska 80%.
Re-cible ak Adwords pèmèt ou montre anons nan yon paj te vizite deja. Si yon itilizatè te browse paj pwodwi ou nan tan lontan an, Google pral montre anons dinamik ki gen pwodwi sa a. Anons sa yo pral montre vizitè sa yo ankò si yo vizite paj la nan yon semèn. Se menm bagay la tou pou anons yo mete sou YouTube oswa rezo ekspozisyon Google la. Sepandan, Adwords pa swiv opinyon sa yo si ou pa te kontakte yo nan kèk jou.
Si w ap mande ki jan yo jwenn epi ajoute mo kle negatif nan kanpay Adwords ou a, gen kèk fason yo ale sou li. Youn nan fason fasil se sèvi ak rechèch Google. Antre mo kle w ap eseye vize a, epi ou pral gen anpil chans wè yon tòn anons ki enpòtan parèt. Ajoute anons sa yo nan lis mo kle negatif Adwords ou a pral ede w rete lwen anons sa yo epi kenbe kont ou pwòp..
Si w ap dirije yon ajans maketing sou entènèt, ou ta ka vle vize mo kle espesifik negatif pou SEO kòm byen ke pou PPC, CRO, oswa Landing Page Design. Jis klike sou la “ajoute mo kle negatif” bouton akote tèm rechèch yo, epi yo pral parèt akote tèm rechèch la. Sa ap ede ou rete pertinentes Et obtenir vize kondwi Et vente. Men, pa bliye sou mo kle negatif konkiran ou a – kèk nan yo ka menm bagay la tou, kidonk ou pral oblije selektif.
Sèvi ak mo kle negatif pou bloke rechèch rechèch se yon fason pwisan pou pwoteje biznis ou kont anons neglijans Google yo.. Ou ta dwe ajoute tou mo kle negatif nan nivo kanpay la. Sa yo pral bloke rechèch rechèch ki pa aplike nan kanpay ou a epi yo pral travay kòm mo kle default negatif pou gwoup anons nan lavni. Ou ka mete mo kle negatif ki dekri konpayi ou an tèm jenerik. Ou ka sèvi ak yo tou pou bloke anons pou pwodwi espesifik oswa kategori, tankou magazen soulye.
Nan menm fason an kòm mo kle pozitif, ou ta dwe ajoute mo kle negatif nan kanpay Adwords ou a pou anpeche trafik vle. Lè ou sèvi ak mo kle negatif, ou ta dwe evite tèm jeneral, tankou “Ninja lè frizè”, ki pral sèlman atire moun ki enterese nan pwodwi espesifik. Yon tèm ki pi espesifik, tankou “Ninja lè frizè”, pral ekonomize ou lajan, epi ou pral kapab eskli anons ki pa enpòtan pou biznis ou.