Zure publizitate aurrekontua maximizatzeko Adwords aholkuak

Adwords

If you are looking to maximize your advertising budget, Adwords is the right place to start. You can set multiple campaigns and a lot of Ad Groups and keywords in your account. It’s also easy to create several Ads and change them later. But before you go all out with your AdWords campaigns, jakin behar dituzun gauza batzuk daude. The following tips will help you maximize your AdWords campaigns.

Klik bakoitzeko kostua

The cost per click of AdWords advertising varies widely depending on industry, produktua, eta xede-publikoa. The highest and lowest CPCs are found in the legal, medical, and consumer services industries. It depends on how much you bid, your quality score, eta zure lehiakideak’ bids and ad rank. In many cases, you may be paying too much for a click if it is not highly targeted.

The cost per click of Adwords can vary widely, largely depending on the quality of your keywords, iragarkiaren testua, eta helmuga orria. With careful optimization, you can reduce your costs and generate the maximum ROI possible. But there is no magic formula for how to lower your CPC. There are a few methods to do it. Read on to learn more about how you can optimize your Adwords campaign. The first step is to analyze your data. Use the SECockpit’s CPC value feature. It will provide you with a comparison of a variety of keywords.

Orokorrean, the average CPC of Adwords on the search network is $2.32, but it varies by industry. “Home securitygenerates more than five times as many clicks as “margotu.” In another example, Harry’s Shave Club paid $5.48 per click despite only being on page three of search results. Ondorioz, the company earned $36,600. With that, AdWords are a great investment for your online business.

Kalitate puntuazioa

A quality score is a factor that affects your ad’s position and cost. Adibidez, bi markek iragarki berdinak badituzte, the one with a higher quality score will be placed in position #1, while the other will be in position #2. Here are some tips to raise your quality score. To improve your score, optimize your landing page. Ensure that your ad is relevant to the keyword grouping that it is targeting.

Your Quality Score is one of the most important factors that Google considers when calculating your ad’s position in search results. When you have a high quality score, you can expect to pay less per click. A low quality score, Bestalde, will penalize you. A recent audit of thousands of PPC accounts showed that low Quality Score ads cost around 400% more per click than high-quality ads. So a high quality score can save you up to 50%.

Zenbat eta handiagoa izan kalitatearen puntuazioa, the higher the ad’s position will be in the search results. Ads with higher Quality Scores are more visible, resulting in higher click-through rates and higher conversions. Gainera, Google rewards professional ad writers for ensuring that their ad’s quality score is high. Increasing your Quality Score will not only increase your campaign success, it will also lower your costs.

Lizitazioa

Kontrol freak bazara, you’ll love Adwords. It allows you to determine when, non, how much, and to whom you’ll advertise. You can target your customers strategically and make sure your ad shows up in the first few results. You can also control the bidding and stay ahead of your competition in a bidding war. Bid on the right keywords to get the most clicks and increase your ROI.

Cost Per Click (CPC) bidding is the most common method for advertisers to use in their Adwords campaigns. Metodo honekin, advertisers determine how much they’ll pay per click, edo “egin klik”. This is considered the standard method of bidding, but there are several others. Learn how to use CPC bidding to optimize your advertising budget. By following these tips, you’ll be able to increase your return on investment (ERREGE) and increase the quality of your conversions.

Bidding on Adwords is a highly complex process. The more sophisticated your Adwords campaign, the more detailed your bid optimization can be. You can use bid modifiers to target specific geographic areas or times of day. Using bid modifiers is an excellent way to increase your clicks without breaking the bank. There are many ways to customize your bid, but the basic principle is to set the maximum bid for the keyword you want to target.

Bihurketa bakoitzeko kostua

One of the most important metrics of online marketing is cost per conversion. Higher CPC means higher conversion rates. To get the best conversion rate, consider Google’s Enhanced CPC bid optimization feature, which automatically adjusts your bid based on results. This is most useful for niche keywords and helps you stretch your budget further. As of 2016, the average cost per conversion is $2.68. Hala ere, you should remember that it’s not a perfect measure. It’s still a good indication of what you should be spending on Adwords.

The cost per conversion in Adwords depends on a few different factors, including the keyword, iragarkiaren testua, eta helmuga orria. Orokorrean, a higher CTR indicates that your ad is relevant and effective. Use a Google Sheet to track your conversion rates. The more relevant your ad, the lower the CPC. Honela, you can measure the return on investment. Using this method will help you understand your overall costs and see if you can cut down on your spending.

Another important consideration is demographics. Since many people use mobile devices to search the internet, you should allocate more of your budget for mobile searches. Bestela, you risk wasting money on unqualified traffic. It is essential to create ads that appeal to mobile users in order to maximize your profits from Adwords. If you don’t know your target audience, you won’t be able to target them effectively. You should consider demographics when choosing the keywords for your ad group.

Campaign goal

You can set a campaign goal for your Adwords account based on the number of conversions you want to achieve. This metric is easily found in the optimization score section of the campaign dashboard. You can choose from a number of options when creating a campaign goal. Some options include converting visitors, increasing conversion value, increasing click-through-rate, or impression share. These are all possible campaign goals and can be customized according to your needs.

The campaign goal is one of the most important elements of Google Ads campaigns. It helps you identify which features you need to make your campaign successful. It is important to align the goal with your main business objective. Adibidez, if you want to increase sales, you should set a goal for driving website traffic. Modu honetan, you can engineer your campaigns to get the desired ROI. Once you have set a goal, you can start creating your campaign.

You can set different bids for different goals. If you want to optimize your ads for store visits, set the biddable attribute for all CampaignConversionGoal objects that have the category store_visit. Behin hori eginda, you can optimize your Ads for conversion actions. You can also set the category of the goals and adjust their bids accordingly. If you want to improve your store visit campaigns, set the biddable attribute to true for each goal.

Nola handitu ditzake Adwords-ek zure bihurketa-tasak

Adwords

If you’re trying to drive traffic to your website, Adwords can help you increase your conversion rates. This type of paid search is faster than organic search and can offset the time it takes to start generating traffic. Behar bezala erabiltzen denean, Adwords campaigns can help you raise brand awareness, increase qualified traffic to your website, and ensure that you remain competitive at the top of the Google results page. According to a study by Google, paid ads increase the likelihood that a user will click on an organic ad.

Klik bakoitzeko kostua (CPP) lizitazioa

CPC (klik bakoitzeko kostua) bidding for Adwords determines how much an advertiser will pay per click on an ad. The amount of money an advertiser bids is called the max bid. It is based on three factors: keyword relevancy, helmuga-orriaren kalitatea, eta testuinguruko faktoreak. It is important to remember that a high max bid doesn’t always mean you’ll win the auction. If you can optimize your ad for high Quality Score and Ad Rank, you can significantly increase your AdWords spend.

If you’re unsure of your CPC, you can use the SEMrush Keyword Magic tool to find out what your average CPC is. It will show you the keyword and its related variations, and will tell you their average CPC. Once you have a good idea of what the CPC is for your keyword, you can choose a more expensive CPC if necessary.

When using CPP for Adwords, you can set your max CPP bid for each keyword and ad group. Ezaugarri hau erabiltzeko, you must set minimum call and click thresholds. Call Metrics has a help page for setting up bid-per-call. It’s also worth checking out your adgroup’s quality score. And don’t forget to use the Call Extensions feature if it’s available.

Cost-per-click bidding for Adwords is the most effective method to promote a website. It’s not just about increasing your budget, but also increasing your conversion rate. You can use different CPC bidding techniques, including conversion bidding and PPC bidding. By setting a max CPC, you can maximize your clicks based on your budget size.

One way to increase your CPC is to use ad relevancy. You can increase the number of conversions by targeting specific audiences with relevant ads. In addition to using a relevant CPC, you can also use a Keyword Magic tool to find long-tail keywords. This tool will help you narrow down your search terms. Gero, combine several of them into a relevant ad group.

Kalitate puntuazioa

To get the best quality score for your Adwords campaign, you have to optimize the ad copy. Make sure that it matches the keywords that you are advertising. The content of the ad copy must be relevant and informative. Gainera, the ad group that you’ve created must include the keywordsblue pens.The content of the landing page must provide the exact information that your ad is trying to provide.

Your quality score is determined by three factors: espero den klik-tasa (CTR), the relevance of the ad, and the experience of the landing page. CTR is measured based on historical data from ads using the keyword that you have selected. A high CTR indicates that your ad is relevant to your audience. If it’s not, your ad will receive a low quality score. If your ad’s CTR is low, make sure to adapt your ad text accordingly.

As you’ve probably guessed, the quality score of your ad determines where and how much it costs per click. Your ad will appear on the first page of search results if your quality score is high. The higher the score, the lower your ad cost will be. Kalitate-maila handitzeko, you’ll need to make sure that you optimize your landing page and keywords. This means ensuring that the content of your ad is relevant to the keyword grouping.

Your ad and keywords should tie together. A low CTR is the worst way to improve your quality score. It’s important to make sure that you have a landing page for any keyword that’s low in CTR. The better the ad is, the more likely the audience will click on it. But it’s not enough to create great content. Your ad should be visually appealing and engaging.

The Quality Score for Adwords is a number that is calculated based on the content of your website and the ads you post. High scores mean that your ad will appear higher on search results. This can boost the success of your campaign and reduce your costs. A low quality score will hurt your business. By making your ads more relevant, you can outbid your competitors and boost your quality score to the sky. You can improve your Quality Score by hiring a professional ad writer.

Heltze orria

It is very important to create a landing page for Adwords to get the best conversion rates. AdWords allows you to create ad campaigns based on keywords, but a landing page will improve your conversion rates. Make sure your landing page contains useful information and is consistent with the rest of your website. Gainera, you should avoid copy-pasting the same content and messaging as your competitors’.

Lehenengoa, you should make sure that your landing page is optimized for SEO. You can easily do this by using a drag and drop builder. Make sure that the content of your landing page is relevant to your ads and it is easy for visitors to navigate. You can use tools such as SeedProd to create the best landing page for your business. This tool also offers drag-and-drop editor, which can make your landing page easier to create.

Besides being keyword-specific, your landing page should contain compelling copy that convinces visitors to take action. Your copy should also be easy to read and understand. Use headings to make the reading navigation easier and bullet points to highlight important points. It should also be riveting to entice the reader to read more. You should also provide details about your product or service to make the visitors interested in buying it. It is important to include a link to your website, but do not overdo it.

A well-crafted landing page will increase your conversion rate. Gainera, it will also help you to reduce your cost per acquisition. When you use a good landing page, you can expect to receive additional traffic from search engines. The best way to create an effective landing page is to analyze your keywords and choose a keyword list. You can also use tools such as Semrush, Serpstat and Google Keyword Planner to help you with keyword research.

Your landing page should include a compelling headline. This is the most important element of the copy. Gogoratu, only a small number of visitors will actually read the rest of your copy, so it must push your offer and answer the so-calledSo what?” question. This will make it easier for you to convert the traffic into sales. If you optimize your landing page, it will have a positive impact on your Google Ads account and increase your conversion rate.

Gako gakoen ikerketa

Keyword research is an essential part of search marketing, especially if you’re launching a new website or product. It will help you determine which keywords your potential customers are searching for. You can perform keyword research by using free tools like Google’s keyword planner, which estimates monthly search volumes and monitors trends in real time. Keyword planners also show you relevant phrases, top search terms, and rising or trending topics. Here are a few ways to conduct keyword research for your AdWords campaign.

Another effective way to research keywords is to use a tool like SEMRush, which gives you the keyword data from Google Adwords. It’s particularly useful when you want to see what your competition is bidding on. Keyword Spy and SpyFu are great options for competitor research, but they only give you data for the US and UK, and Ireland is not covered by those two countries. If you’re selling a product or service in Ireland, you’ll need to focus on keywords that are relevant to your area.

After selecting a seed keyword, you should expand it into a higher level list of related keywords. Remember that your target audience will use keywords to search for solutions, and this information is valuable. Getting your content in front of your potential customers while they’re searching for answers can increase your traffic. Once you’ve narrowed down your seed list, you can begin your search campaign with an adwords campaign for your website.

A key part of keyword research for Adwords is determining your target audience and finding high-value keywords that target your audience. Keyword research is the best way to find relevant keywords. Google’s keyword tool can help you do this, as can paid tools such as Ahrefs. Using these tools will allow you to generate a list of relevant keywords and measure their search volume. Hau eginez, you can find profitable keywords for your site, and boost your website’s search engine rankings.

Once you’ve narrowed your target keywords, you can use Google’s Keyword Planner and other tools to find similar terms. It’s vital to understand your target audience and how to tailor your campaigns to their needs. Use the tools to find the keywords your target audience is searching for and then create a keyword group based on these parameters. Using the Google Keyword Planner is a great start, but you can never have too many keywords.

Adwords aholkuak – Nola maximizatu zure Adwords kanpaina

Adwords

Hainbat kanpaina sor ditzakezu zure AdWords kontuan eta askotariko gako-hitzak erabil ditzakezu, iragarkiak, eta iragarki-taldeak zure xede-publikoa bideratzeko. Helburu nagusia klik horiek salmenta bihurtzea da. Baina zure kanpainak sortzen eta zabaltzen hasi baino lehen, jakin behar dituzun gauza batzuk daude. Zure AdWords kanpaina maximizatzeko, ziurtatu hurrengo aholkuak jarraitzen dituzula. Hitz gakoen ikerketaz eta iragarki kopiaz gain, zure kanpaina zenbat kostatzen den ere jarraitu beharko zenuke.

Gako gakoen ikerketa

Zure produktuak edo zerbitzuak sustatzen hasi aurretik, hitz gakoen ikerketa batzuk egin behar dituzu. Hitz gakoen ikerketa merkatu errentagarriak eta bilaketa-asmoak identifikatzeko prozesua da. Gako-hitzek Interneteko erabiltzaileei buruzko informazio estatistikoa lortzen laguntzen dute. Zure iragarki-kanpainetarako gako-hitz egokiak aukeratzeko, Google-ren gako-tresna erabili behar duzu. Tresna hau erabiltzeak zure produktu edo zerbitzurako garrantzitsuak diren esaldiak aurkitzen lagunduko dizu eta dagoeneko zure produktu edo zerbitzuan interesa dutenen arreta erakartzen dutenak..

Zure xede bezeroak erakarriko dituzten gako-hitzak aurkitzeko, saiatu zure bezero idealak benetan zer bilatzen duen pentsatzen. Adibidez, baliteke logo-diseinatzaile bat prezio jakin batekin diseinu-enpresa baten bila aritzea. Honek AdWords gako-gakoen aurrekontu egokia zehazten lagunduko dizu. Erosleak logo baten bila badabil, adibidez, gako-hitz zehatz honetan zentratu nahi zenuke. Hala ere, gako-hitz mota hau ez da beste bi aukerak bezain errentagarria.

Hitz gakoen konbinazioa ere erabil dezakezu. Jendeak, oro har, hitz bakarraren ordez esaldiak erabiltzen ditu. Honela, zehatz-mehatz publiko berari zuzendu daitezke. Gero, nahi duten zerbait aurkitzen dutenean, erraz irits daitezke haietara. Behin gako-hitzen zerrenda bat duzunean, gako-hitz horren edukia idazten has zaitezke. Hitz gakoen ikerketa funtsezkoa da bilatzaileetan zure sailkapena hobetzeko eta publiko zuzenduagoa erakartzeko. Gako-hitzak aukeratzen dituzunean, erdia eginda zaude.

Zure zerrenda osatu ondoren, hitz gakoen ikerketa egiteko garaia da. Gako gakoen ikerketak bost minutu eta hainbat ordu hartzen ditu, zure tamainaren eta industriaren arabera. Hitz gakoen ikerketarekin, zure merkatuaren bilaketa-jokabideei buruzko ikuspegi hobea lortuko duzu eta SEO kanpaina indartsuagoak diseinatuko dituzu. Gako-hitzek zure erabiltzaileen beharrak betetzen eta lehiakideak gainditzen laguntzen dizute. Eta lehia baxuak lehiakide gutxiago esan nahi du, hileko bolumen handia duten gako-hitzak goi mailan jartzea erraztuz.

Google-ren Keyword Planner erabiliz, hilabeteka bilaketa-bolumen handia duten gako-hitzak zehaztu dezakezu. Adibidez, udako hilabeteek trafiko kopuru handia lortzen duten gako-hitzak bideratu behar dituzte. Erraza da gako-zerrenda luze batean galtzea eta zure iragarkiak iluntasunean erortzea. Zure zerrenda murrizteko modurik onena Keyword Planner-en iragazki-aukerak erabiltzea da, pantailaren beheko ezkerreko izkinan agertzen direnak.

Adwords iragarki kopia

Adwords-en iragarkiak Copy ona idaztea lan erraza dirudi. Hitz gutxi batzuk bakarrik sartu behar dituzu, baina sinesgarriak izan behar dira irakurleak klik egin dezan. Kopiak helmuga-orriarekin bat etorri behar du, ere bai. KlientBoost-ek proba egin du 100 iragarkiak idazteko trikimailu desberdinak eta honako hauek aurkitu zituzten 10 eraginkorrena izateko. Jarraitu irakurtzen aholku bikainak lortzeko. Ekintzarako dei erakargarria erabili behar duzu beti, gako-hitzak, eta ezaugarri bereziak.

Iragarkiaren kopian sartzen ez den informazioa onartzeko deialdi-luzapena erabil daiteke. Luzapen hauek guneko nabigazioa bezala funtzionatzen dute eta irakurleak webgune bateko orrialde zehatzetara zuzentzen dituzte. Adibidez, Nike iragarki batek produktu eta atal ezagunen zerrenda bat izan dezake. Callout luzapena erabil daiteke informazio gehiago lortzeko, baina ez luke gainditu behar 25 pertsonaiak. Erabili teknika hau neurriz.

Zure iragarkia ikusten duen bilatzaileak bilaketa-kontsulta sartzen duenak bihurtzeko aukera gehiago izango du. Bilaketa-kontsulta barne hartzen duen iragarki kopiak bihurtzeko aukerak areagotuko ditu. Bilaketa-kontsulta iragarkian sartuz, litekeena da bilatzaileak klik egitea. Dirua aurreztuko duzu Adwords iragarkietan zure ROI-a areagotuz. Eta onena da Anyword-ek 7 eguneko doako proba duela.

Gako-hitzen txertatze dinamikoa eginbide indartsua da, iragarleei beren izenburua eta iragarkiaren edukia iragarkian bilatutako gako-hitzetarako garrantzitsuak izan daitezen.. Bereziki eraginkorra da publiko eta deialdi desberdinetarako. IF Funtzioek iragarkiak pertsonalizatzen laguntzen dizute erabiltzailearen bilaketan oinarrituta. Zure audientzia gehienbat gizonezkoa bada, baliteke izenburua aldatzea kontuan hartu nahi izatea. Bestela, bilaketa-terminoekin garrantzitsuak ez diren iragarkiak aurkituko dituzu.

Botere hitzek jendea erakartzen dute eta haien emozioak erakartzen dituzte. “Zuk” botere hitzik handiena da, eta oso eraginkorra da. Behar bezala erabiltzen denean, zure negozioan baino ikusleengan zentratzen da. Ikuspegi honek bihurketak erakartzeko aukerak areagotzen ditu. Copywriter bikain batek bere publikoaren erreakzioak aurreikusten ditu eta galderak erantzun aurretik. Tituluen maiuskulak aldatzea ere aukera dezakezu, pantaila txikiagoetarako erakargarriagoak izan daitezen.

Adwords bihurketen jarraipena

Adwords bihurketen jarraipena ezar dezakezu zure webgunean zure web orrietan integratuta dagoen kode bat erabiliz. Behin kodea zabalduta, Klik bihurtutako zutabe berri bat ikusiko duzu. Informazio hau lagungarria izango da zure kontua optimizatzeko eta iragarki berriak idazteko. Gainera, zure iragarkien gako-hitzak eta eskaintza egokiak aukeratzen lagun zaitzake. Bihurketen jarraipena gaitzeko, joan Adwords interfazera eta egin klik Kontuak fitxan.

AdWords bihurketen jarraipena konfiguratzeko lehen urratsa bihurketa mota bat aukeratzea da. Hau erosketa bat izan daiteke, salmenta bat, Izena eman, edo funtsezko orrialde baten ikuspegia. Bihurketa mota bat aukeratu duzunean, dagokion kategoria hauta dezakezu AdWords interfazean. Bihurketa mota berriak ere sor ditzakezu, hori erabilgarria da iragarki kopuru handia abian jartzen baduzu.

Zure webgunerako zati global bat ere erabil dezakezu, hau da, zure guneko edozein orrialdetan jar daitekeen AdWords pixel bat. Horrek AdWords-eko bihurketa zeintzuk saltzen ari diren ikusten lagunduko dizu. Hainbat iragarki aldi berean exekutatzen badituzu, iragarki bakoitzeko zati global bakarra erabil dezakezu, beraz, zein iragarki funtzionatzen duen ikus dezakezu.

Adwords bihurketen jarraipena erabiltzeak zure ROI-a neurtzen eta zure bihurketa-tasak handitzen lagunduko dizu. Horri esker, Smart Bidding estrategiak ere aprobetxatu ahal izango dituzu, horrek automatikoki optimizatzen ditu zure kanpainak zure negozio-helburuetan oinarrituta. Horrek bihurketa gehiago eta bezeroen jarduera gehiago ekarriko ditu. Hitz gako egokietan zentratuz, zure iragarkiak pertsona garrantzitsuenen aurrean jaso ditzakezu eta zure ROI hobetu. Honela, zure Adwords kanpainak hobeto optimizatu eta zure inbertsiotik etekinik handiena ateratzeko gai izango zara.

Adwords kontua konfiguratuta duzunean, zure webgunea konfigura dezakezu zure bihurketen jarraipena egiteko. Gero, gune globalaren etiketa instala dezakezu. Behin instalatuta dagoenean, joan Analytics panelera eta sartu gtag('konfigurazioa','AW-CONVERSION_ID'). Gune globalaren etiketa instalatu ondoren, konfiguratu bihurketen jarraipena egiteko. Zure Google Ads kontuarekin bat datorren bihurketa ID bat eman beharko duzu, edo bestela errore-mezuak jasoko dituzu.

Adwords kanpainaren kostua

Adwords kanpaina baten kostua faktore askoren araberakoa da, aukeratzen duzun iragarki mota barne, eguneko aurrekontua, eta egun bakoitzean jaso nahi duzun klik kopurua. Zure kanpainarako aurrekontua sortzea ezinbestekoa da zure kostuak kudeatzen laguntzeko. Eguneko aurrekontua iragarki bakoitzeko ordaintzeko prest zauden gehienezko CPCren arabera zehazten da. Kasu gehienetan, kopuru hori zure hileko aurrekontuaren herenaren berdina da.

Eguneko aurrekontu arrazoizkoa ezarri beharko zenuke, hobekuntzak egiteko datuak biltzea beharrezkoa baita. Zure aurrekontua ezartzeko modurik onena txiki hastea eta pixkanaka-pixkanaka gora egitea da. Enpresa gehienek aurrekontu txiki batekin hasiko dira eta gero handitu egingo dute iragarki gastua hazten doan heinean. Hala ere, ezinbestekoa da kontuan hartzea iragarkien gastuaren kostua gora edo behera egin daitekeela zuzentzen duzun negozio motaren arabera.

Adwords kanpaina baten kostua negozio batzuentzat debekua izan daitekeen arren, jende askok etekina atera diezaioke. Negozio bat sustatzeko eta milioika bezero potentzialetara iristeko modu oso eraginkorra da. Garestia izan daitekeen arren, AdWords-ek zure iragarki-kanpainaren kostua konpentsatzen lagun zaitzake, bihurketa-tasak hobetuz. Google AdWords erabiltzea merezi duen inbertsioa da, eta emaitzak ikusgarriak izan daitezke.

Gako-hitz negatiboak erabiltzea zure iragarkien gastua gutxitzeko modu bikaina da. Erabiltzaile batek termino jakin bat bilatzen duenean zure iragarkiak ezkutatuz, bihurketa bat ekartzen ez duten kliketan dirua aurreztu dezakezu. Gako-hitz negatiboen estrategia ezarriz, asko murriztu dezakezu zure AdWords kanpaina eta zure ROI handitu. Lineako tresna on baten laguntzaz, jakin dezakezu zein gako-hitzak ekartzen dituen klik gehien eta zure gastua murriztu.

Nola atera ahalik eta etekin handiena zure Adwords-eko kanpainei

Adwords

If you want to create an effective campaign on Adwords, you will need to know a few basic things to make your ad stand out. Horretarako, you should focus on your keywords, CPC (klik bakoitzeko kostua), Quality score and competitor intelligence. Hasteko, you can start with automatic bids. You can also set bids manually, but this may require extra maintenance. Gainera, your ad copy should be short and to the point. The headline is the first thing that users see and should convince them to click on it. A clear call to action is also very important.

Keyword targeting

If you’re trying to attract new customers to your website, you may want to try using paid search or AdWords to promote your product. This type of advertising is often used by small businesses that are looking to sell something right now, but can be expensive for advertisers. Keyword targeting in Adwords allows you to customize your ads to target those users who are searching for your product or service. With keyword-targeting, your ads will appear only when they are most likely to be interested in what you have to offer.

Adibidez, a fashion blog is a great place to advertise. A user searches forhandbag trends.They find the article and click on a keyword-targeted ad featuring a high-margin handbag. Because the ad is relevant to the context, the visitor is more likely to click on it. This increases the chances that someone will click on the ad and purchase the product.

Keyword targeting in Adwords works by showing a display ad or video ad to people who are actively looking for the products or services you offer. You can also target specific pages of your website so that your ad or video is displayed on a webpage the user chooses. Once a person clicks on an organic listing, zure iragarkia erakutsiko da, as well as any relevant content that matches the keyword.

Another popular strategy in Adwords is to use the Google Ads Keyword Tool to find new keywords. It allows you to combine multiple keyword lists and track the search volume for a particular topic. Gainera, the tool will provide historical search volume data for the chosen keywords. These keywords can help you refine your keyword strategies based on what your target audience is looking for. In addition to targeting keywords, keyword targeting can help you adjust your strategy depending on the season or the news.

Klik bakoitzeko kostua

There are a few factors that determine the cost per click for Adwords. These include the quality score, gako-hitzak, iragarkiaren testua, eta helmuga orria. To reduce your cost per click, make sure all of these elements are relevant and effective. Gainera, it is important to increase your click-through-rate (CTR) to ensure you are getting a high ROI. In order to determine your CTR, create a Google Sheet and record the costs of each click.

Once you have a basic idea of how much your CPC is, you can begin to tweak your campaign. A simple way to optimize your ads is to improve their quality score. Zenbat eta handiagoa izan kalitatearen puntuazioa, the lower your CPC will be. Try optimizing your website content and ad copy, and make sure your ads are relevant to users’ bilaketak. Try to improve your quality score, and you can save up to 50% or more on your CPC.

Another way to decrease your CPC is to increase your bids. You don’t have to increase your bid drastically, but it can help you get more conversions for less money. The key is knowing how much you can bid before your conversions become unprofitable. A minimum of $10 can bring in a healthy profit margin. Gainera, the higher you bid, the more likely you will be to get the desired conversion.

Azken batean, the cost per click for Adwords depends on the industry you are in. Adibidez, if you sell a $15 e-commerce product, a cost per click of $2.32 may make more sense than a $1 click for a $5,000 service. It is important to understand that cost per click varies greatly depending on what type of product you are selling. Orokorrean, arren, if it’s a service or a professional-looking business, the cost per click will be higher.

Kalitate puntuazioa

There are several factors that contribute to the quality score of your ads. You can improve your Quality Score by creating relevant ads and landing pages. The Quality Score is not a KPI, but it is a diagnostic tool that can help you understand how your campaign is performing. It is a guide that will help you get a better result. You should always aim for a high Quality Score in your ad campaign. To get the most out of your ad campaigns, here are a few tips:

Lehenengoa, try to choose the right keywords for your ad campaign. You can do this by using a keyword tool. A tool that lets you find relevant keywords is available at Google. It will help you choose the most relevant ad group. Gainera, make sure your ads contain your keyword in the headline. This will improve your quality score and increase the chances of them being clicked on. You can check if your keywords are relevant or not by clicking on the “Gako-hitzak” section in the left sidebar and then clickSearch Terms.

Gako-hitzak alde batera utzita, you should also check the click-through rate of your ads. A high Quality Score means that the ad is relevant to the searchersqueries and landing pages. A low Quality Score means that your ads are irrelevant. Google’s main goal is to give searchers the best experience possible and that means making the ads relevant to the keywords. A high Quality Score is best for your ads if they get as many clicks as possible.

Lehiakideen adimena

One of the best ways to gather competitive intelligence for Adwords is to research your competitors. This means understanding their keyword lists, campaign structure, offers, and landing pages. You should always conduct competitive analysis to stay on top of your competitors. The more you know about your competitors, the easier it will be to gather competitive intelligence. This can be very useful in forming a marketing strategy. Gainera, it can be useful to identify new opportunities.

The best competitive intelligence tools are constantly updated, so that you always stay one step ahead of your competitors. The data you gather from these tools will help you make informed decisions and stay on top of your competitors. Batez beste, there are 29 companies that are closely related to yours. Tresna hauek erabiliz, you can see what these companies are doing and what they’re doing well. You can also find out their strategies and decide whether they’ll help you succeed.

SimilarWeb is another great tool to use for competitive intelligence. This tool allows you to compare your website to competitorsto see what kind of performance they’re getting. In addition to traffic, you can check domains and competitors to see if they’re increasing traffic or losing market share. This competitive intelligence is crucial for digital marketing. You’ll have to know your competition to be successful. Zorionez, there are free tools that can give you a rough idea of where you stand in the industry.

Once you’ve identified your competitors, you can begin to compare their strengths and weaknesses. Having competitive intelligence on your competitors will give you an edge and make your marketing strategy better. The marketing team can use this data to develop new marketing initiatives, and the sales department can use this information to fine-tune its sales scripts. It’s important to include sales and customer feedback when you’re planning your next campaign.

Gako-gakoak

When using Adwords, it is important to remember to use keywords that reflect your business offerings. Beste hitz batzutan, avoid single words that are too generic. Horren ordez, use longer phrases such as “barazki organikoen kutxa bidalketa,” which is a highly specific phrase that will attract the right customers. It is less effective to use multiple keywords separately, arren. It is important to note that different customers may use a variety of terms to describe your products and services, so make sure to list all of these variations. These variations can include spelling variations, plural forms, and colloquial terms.

Google Ads Smart Campaigns use keyword themes, which are different from Google Search campaigns. These themes are used to match your ads to searches a person would perform for your products or services. Orokorrean, Google recommends a maximum of seven to ten keyword themes, but the number of themes you use is up to you. Make sure that you use keyword themes that are similar to the searches that people would use to find your product or service. The more relevant your keyword theme is, the more likely your ads will appear on the search results page.

Creating multiple campaigns is a great way to target different product categories. Honela, you can focus more of your advertising budget on a particular product or service while making it easier to compare performance of various keywords in your campaign. Gainera, you can use different keywords for different product categories. You can also make separate campaigns for each of them to highlight one aspect of your business. You can edit a Smart campaign by clicking on its name and then selecting keyword themes.

Google AdWords aholkuak – Nola Aprobetxatu Zure Iragarkiei

Adwords

Google AdWords-en iragartzea erabaki duzu. Baina nola lortu emaitzarik onenak? Zeintzuk dira AdWords-en ezaugarriak? Zer esan berriro marketinarekin? Artikulu honetan aurkituko duzu. Eta jarraitu irakurtzen informazio gehiago lortzeko! Gero, erabili aholku hauek emaitzarik onenak lortzeko! Pozik egongo zara egin duzula! Jarraitu irakurtzen Google AdWords iragarkiari buruz gehiago jakiteko eta iragarkiei etekinik handiena ateratzeko!

Google AdWords-en publizitatea

Google AdWords-en publizitatearen onurak asko dira. Programa esposizioa areagotzeko eta tokiko negoziorako trafikoa bideratzeko modu bikaina da. Iragarkiak Google sare osoan ikusgai daude eta sarean aktiboki bilatzen ari diren pertsonei aurkezten zaizkie. Horri esker, zure iragarkiak zenbat jendeak ikusten dituen zehatz-mehatz jarrai dezakezu, egin klik haien gainean, eta egin nahi den ekintza. Hau tresna baliotsua izan daiteke salmentak eta markaren sentsibilizazioa areagotzeko.

Google AdWords erabiltzearen beste abantaila bat kokapenean oinarritutako publiko zehatzak bideratzeko gaitasuna da, gako-hitzak, eta baita eguneko ordua ere. Enpresa askok iragarkiak lanegunetan bakarrik jartzen dituzte 8 Goizetik 5 PM, beste asko, berriz, asteburuetan itxita daude. Zure xede-publikoa hauta dezakezu bere kokapenaren eta adinaren arabera. Iragarki adimendunak eta A/B probak ere sor ditzakezu. Iragarki eraginkorrenak zure negozioari dagozkionak dira’ produktuak eta zerbitzuak.

Zure webgunean erabiltzen dituzun gako-hitzen eta iragarkien testuaren arteko korrelazio sendoa ezinbestekoa da Google AdWords-en arrakasta izateko. Beste hitz batzutan, gako-hitzen arteko koherentziak zure iragarkiak maizago agertuko ditu eta diru gehiago irabaziko dizu. Koherentzia hori da Googlek iragarkietan bilatzen duena eta koherentzia mantentzen baduzu sarituko zaitu. Google AdWords-en iragartzeko modurik onena eroso ordaindu dezakezun aurrekontua aukeratzea eta enpresak emandako aholkuak jarraitzea da..

Google AdWords-en berria bazara, doako Express kontu bat aktibatu dezakezu programari buruz gehiago jakiteko. Interfazearen oinarrizko ulermena lortu ondoren, denbora pixka bat eman dezakezu sistemari buruz ikasten, edo kontratatu norbait laguntzeko. Prozesuaren alde teknikoa kudeatu ezin baduzu, zure iragarkiak kontrolatu ahal izango dituzu eta zure negoziorako nola funtzionatzen duten kontrolatu ahal izango duzu.

Kostuak

Adwords-en kostuetan eragina izan dezaketen hainbat faktore daude. Lehenik eta behin, zure gakoen lehiakortasunak klik bakoitzeko kostuan eragingo du. Trafiko gehiago erakartzen duten hitz gakoak gehiago kostatzen dira. Adibidez, aseguru-zerbitzuak eskaintzen dituen konpainia batek klik bakoitzeko kostua duela jakin beharko luke (CPC) irits daiteke $54 nitxo lehiakor honetako gako-hitz baterako. Zorionez, AdWords kalitate-maila altua lortuz eta gako-hitz-zerrenda handiak txikiagotan banatuz zure CPC-a jaisteko moduak daude..

Bigarrena, zure iragarki kanpainan zenbat diru gastatuko duzun zure industriaren araberakoa izango da. Balio handiko industriek gehiago ordaindu dezakete, baina baxuko negozio batek agian ez du hainbeste gastatzeko aurrekonturik izango. Klik bakoitzeko kostua kanpainak erraz ebaluatzen dira eta Analytics datuekin aldera daitezke klik baten benetako kostua zehazteko. Hala ere, enpresa txikia bazara, litekeena da baino gutxiago ordainduko duzula $12,000 edo are gutxiago.

CPC aukeratzen dituzun gako-hitzen lehiakortasunaren arabera zehazten da, zure eskaintza maximoa, eta zure kalitate-maila. Zenbat eta handiagoa izan zure Kalitate-Balorazioa, orduan eta diru gehiago gastatuko duzu klik bakoitzean. Eta kontuan izan CPC kostu handiagoak ez direla zertan hobeak izan. Kalitate handiko gako-hitzek CTR handiagoa eta CPC txikiagoa izango dute, eta zure iragarkien sailkapena hobetuko dute bilaketa-emaitzetan. Horregatik, funtsezkoa da gako-hitzen ikerketa enpresa txikientzat, hasi berriak diren arren.

Iragarle gisa, zure audientziaren demografia ere kontuan hartu behar duzu. Mahaigaineko eta ordenagailu eramangarrien bilaketak oraindik ohikoak diren arren, asko dira bilaketarako mugikorrak erabiltzea nahiago dutenak. Ziurtatu behar duzu zure aurrekontuaren zati handiagoa gailu mugikorrak erabiltzen dituzten pertsonei esleitzen diezula. Bestela, kualifikaziorik gabeko trafikoan dirua xahutzen amaituko duzu. Adwords-en dirua irabazi nahi baduzu, pertsona horientzat erakargarria den iragarkia sortu behar duzu.

Ezaugarriak

AdWords-en berria zaren edo haren kudeaketa azpikontratatuta duzun ala ez, agian etekinik handiena ateratzen ari zaren galdetzen ari zara. Baliteke lan egiten ari zaren agentziak ahalik eta lan onena egiten ari ote den galdetzea ere. Zorionez, zure enpresari publizitate-plataformari etekinik handiena ateratzen lagun diezaiokeen AdWords-en hainbat ezaugarri daude. Artikulu honetan AdWords-en bilatu beharreko bost ezaugarri garrantzitsuenetakoak azalduko dira.

Adwords-en oinarrizko ezaugarrietako bat kokapen-bideratzea da. Kanpainaren ezarpenen menuan dago eta kokapen-bideratze malgua eta zehatza ahalbidetzen du. Hau bereziki erabilgarria izan daiteke enpresa txikientzat, iragarkiak kokapen zehatz batetik jatorria duten bilaketetan soilik bistaratzeko aukera ematen baitu. Zure iragarkiak zure kokapena esplizituki aipatzen duten bilaketetan soilik agertzea nahi duzula ere zehaztu dezakezu. Garrantzitsua da kokapenaren bideratzea ahalik eta gehien erabiltzea – zure publizitatearen eraginkortasuna maximizatuko du.

AdWords-en beste ezaugarri garrantzitsu bat eskaintzak egitea da. Bi eskaintza mota daude, bat eskuzko iragarkietarako eta beste bat iragarki automatikoetarako. Zure kanpainarako zein den onena erabaki dezakezu bideratzen ari zaren iragarki motaren eta bakoitzean gastatu nahi duzun zenbatekoaren arabera.. Eskuzko eskaintza enpresa txikientzat aukerarik onena da, lizitazio automatikoa, berriz, handientzat aukerarik onena da. Orokorrean, Eskuzko eskaintzak lizitazio automatikoak baino garestiagoak dira.

Adwordsen beste ezaugarri batzuk iragarki-tamaina pertsonalizatuak eta hainbat pantaila-iragarki-teknologia daude. Flash pixkanaka kentzen ari da, baina formatu desberdinak erabil ditzakezu zure iragarkietarako. Google-k zure iragarkietan gune estekak gehitzeko aukera ematen dizu, horrek zure CTR handitu dezake. Google-ren zerbitzari sare izugarriak iragarkiak hornitzeko plataforma azkarra ahalbidetzen du. Bere eskaintza sistemak testuinguruko mapak egiteko aukera ere ematen du, lagungarria izan daiteke zure iragarkiak kokapen eta demografia onenetara bideratzeko.

Berriro merkaturatzea

Berriro merkaturatzea Adwords-ek zure webguneko bisitariak aurreko portaeraren arabera bideratzeko aukera ematen dizu. Hau erabilgarria da produktu edo zerbitzu asko dituzten webgune handietarako. Berriz merkaturatzeko publizitatea publiko zehatzei zuzenduta dago, beraz, komeni da bisitariak zure datu-basean segmentatzea. Horrek ziurtatzen du zure erabiltzaileei agertzen zaizkien iragarkiak duela gutxi begiratu dituzten produktu edo zerbitzuekin garrantzitsuak direla.. Zure marketin-kanpainari etekinik handiena atera nahi badiozu, zure bezeroaren erosketa-prozesua ulertu beharko zenuke.

Hasteko, sortu doako kontu bat Google-ren Re-marketing programarekin. Horrek zein iragarkitan klik egiten ari diren eta zeintzuk ez egiten lagunduko dizu. Era berean, zein iragarki bihurtzen ari diren jarraipena egin dezakezu. Horrek zure adwords kanpainak hobetzen lagunduko dizu eta zure webgunearen bilatzaileen optimizazioa sustatzen lagunduko dizu. Hala ere, metodo hau garestia da eta zehatz-mehatz jakin behar duzu zure aurrekontua nola ezarri zure publizitate gastuaren etekinik onena lortzeko.

Marka markako gako-hitzetan eskaintzak egitea

Termino bat marka erregistratu baduzu, eskaintza egin beharko zenuke. Markak bikainak dira froga sozialetarako eta gako-hitzak egiteko. Markatutako gako-hitzak erabil ditzakezu zure iragarkietan eta iragarkien kopian, hitza zure negoziorako garrantzitsua bada. Marka komertzialeko terminoak ere erabil ditzakezu gako-hitzarekin lurreratze orri bat sortzeko. Markadun gako-hitzen kalitate-puntuazioa hainbat faktoreren araberakoa da, eskaintza egiteko modua barne.

Adword-en marka komertzialdun gako-hitzetan eskaintzak saihesteko hiru arrazoi arrunt daude. Lehenengoa, ezin duzu zure marka erabili iragarkien kopian, markaren jabeak baimenduta ez badu. Bigarrena, marka komertziala ezin da iragarki kopian erabili beste enpresa baten webgunearen zati bat bada. Google-k ez ditu debekatzen marka erregistratutako gako-hitzak, baina desanimatu egiten ditu. Gainera, marka komertzialak dituzten gako-hitzen lehia sustatzen du eta balio gehigarria ematen du.

Zure lehiakideek zure marka erregistratua erabiltzen badute, eskaintza egin dezakete SERPetan agertzeko aukera handitzeko. Ez baduzu eskaintzarik egiten, zure lehiakideak aprobetxatu dezake. Baina lehiakideak ez badaki zure marka izenarekin eskaintza egiten ari zarela, baliteke zure kontuan gako-hitz negatibo bat gehitzea. Nolanahi ere, markak babestutako izen batekin SERPetan irabazteko aukera handiagoa izango duzu.

Marka komertzialeko gako-hitzetan eskaintzak saihesteko beste arrazoi bat da gako-hitza erabiltzeak kontsumitzaileak ez duela nahastea.. Hala ere, epaitegi gehienek ikusi dute marka komertzialdun gako-hitzetan lizitatzeak ez duela markaren urraketa. Hala ere, praktika horrek ondorio juridikoak ditu. Zure negozioari kalte egin diezaioke, baina epe luzera mesede egin diezazuke. Hau PPC publizitatean ohiko akats bat da. Praktika honen ondorio juridikoak ez daude argi, eta garrantzitsua da eskaintza egin aurretik balizko gaizki-ulertuak saihestea.

Adwords oinarriak – Konfiguratu zure iragarkiak AdWords-en

Adwords

Adwords-en, zure iragarkia konfigura dezakezu bat-etortze zabala edo esaldi-epaiketa bat hautatuta. Hitz-gako bakarreko iragarki-talde bat ere konfigura dezakezu. Eta azkenean, zure Kalitate puntuazioa zure gustura doi dezakezu. Baina hasi baino lehen, kontuan hartu beharreko gauza garrantzitsu batzuk daude. Partida zabala: Zure produktua edo zerbitzua bilatzen ari den jendea aurkitzeko modurik onena da. Esaldi bat-etortzea: Aukera hau eskaintzen ari diren produktu edo zerbitzuari buruzko ideia zabala dutenentzat da egokiena.

Partida zabala

Adwords-en parekatze zabala erabiltzean, zure iragarkia gako-hitz egokietan zentratzen dela ziurtatu nahi duzu. Bat-etortze zabaleko gako-hitzek inpresio-bolumen handiena dute eta gako-hitz garrantzitsuenak aurkitzen lagun zaitzake. Aldiz, bat-etortze zabaleko gako-hitzak zure iragarki-aurrekontuan dirua aurrezten lagunduko dizute, garrantzirik gabeko klikak murriztuz eta bihurketa-tasa handituz. Bat-etortze zabaleko gako-hitzak ere erabil daitezke nitxo-merkatuetara bideratzeko. Bat-etortze zabaleko gako-hitzak ere bikainak dira produktu eta zerbitzu ugari eskaintzen dituzten enpresentzat.

Adibidez, arropa gune batek soineko beltz txikiak sal ditzake, edo tamaina handiko emakumezkoen soinekoak. Bat-etortze zabala zabaldu daiteke termino hauek negatibo gisa sartzeko. Era berean, gorria edo arrosa bezalako terminoak bazter ditzakezu. Kontu berrietan eta kanpaina berrietan partida zabala zorrotzagoa izango dela ikusiko duzu. Zentzuzkoa da gako-hitz zehatzagoak erabiltzea, baina ez bazaude zer bideratzen saiatzen ari zaren ziur, saiatu partida zabal bat lehenik.

Iragarle berri gisa, baliteke parekatze zabala erabili nahi izatea zure mota lehenetsi gisa. Hala ere, garrantzitsua da bat-etortze zabalak zure negoziorako garrantzitsuak ez diren iragarkiak sor ditzakeela. Gainera, garrantzitsuak izan daitezkeen ustekabeko bilaketa-kontsultei aurre egin beharko diezu. Hau ez da ideia ona Adwords-en berria bazara eta bat-etortze mota desberdinak nola erabili ideiarik ez baduzu.

Adwords-en parekatze zabala erabiltzean, ziurtatu gako-hitz egokietara bideratzen ari zarela. Bat-etortze zabala bat-etortze-mota generikoena da, beraz, zure iragarkiak hainbat terminotarako ager daitezke. Horrek zure iragarkietan klik asko lortzen lagunduko dizu, baina arreta handia jarri beharko diezu eta zure negoziorako garrantzitsuak direla ziurtatu. Beraz, bat-etortze zabaleko gako-hitz bat aukeratzerakoan, ziurtatu zure negozioarekin bat datorrela’ merkatu nitxoa.

Esaldi bat-etortzea

Adwords-en Phrase Match aukera erabiltzeak bezeroek zer bilatzen duten jakiteko aukera ematen dizu bilaketa-barran idazten dutena aztertuz. Zure iragarki gastua esaldi zehatza duten bilaketetara mugatuz, hobeto zuzendu dezakezu zure publikoa. Phrase Match zure iragarki kanpainaren errendimendua hobetzeko eta ROI handiagoa lortzeko modu bikaina da. Adwords-en esaldi-etortzeei buruzko informazio gehiago lortzeko, irakurtzen jarraitu.

Ezarpen honekin, zure gako-hitzak hobeto bideratuko dira jendeak bilatzen duenarekin erlazionatuta daudelako. Google-k parekatze motak erabiltzen ditu ordainpeko bilaketaren hasieratik. In 2021, ezarpen hauek erabiltzeko modua aldatzen ari dira. Esaldi bat-etortzea bat-etortze zabalen modifikatzaileen ordezkoa da. Oraingoz, bi bat-etortze motak erabili behar dituzu. Esaldi bat-etortzeak gako-hitzak kontsultaren eta esaldien ordena berean egotea eskatzen du.

Adibidez, esaldi-matxuratze kontua errentagarriagoa izan daiteke bat-etortze zehatzeko kontua baino. Estrategia hau ez da agertuko gako-hitza osorik duten bilaketetan, baina zure negoziorako garrantzitsuak diren esaldietarako agertuko da. Adwords-en esaldi bat etortzea modu bikaina da gako-zerrenda handirik gabeko erabiltzaileak bideratzeko. Beraz, zeintzuk diren Adwords-en Phrase Match erabiltzearen abantailak? Hainbat dira. Ikus ditzagun horietako bakoitzari.

Gako-hitz-zerrenda negatibo bat nahi ez diren klikak blokeatzeko modurik onena da. AdWords gako gako negatiboen zerrendak baino gehiago ditu 400 Zure iragarkiak optimizatzeko erabil ditzakezun gako-hitz negatiboak. Gako-hitz-zerrenda negatibo bat tresna bikaina da gako-hitzak ROI gutxien sortzen duten identifikatzen laguntzeko. Zerrenda hau erabil dezakezu bilaketa-iragarkiaren gastuaren ehuneko hamar eta hogeia aurrezteko. Esaldi bat-etortze negatiboak ere erabil ditzakezu.

Gako-gako iragarki talde bakarra

Adwords gako-hitz bakarreko iragarki talde bat sortzea nahiko erraza da. Iragarki talde mota honen abantailetako bat gako-hitz bakar baten hiperespezifikoa dela da. Horrek zure kalitate puntuazioa hobetu dezake eta bihurketa bakoitzeko kostu txikiagoak lortzen lagunduko dizu. Gako-hitzak iragarkiarekin lotzen ere laguntzen du. Iragarki-taldeen editorea erabiltzeko erraza da eta lehendik dauden iragarki-taldeak minutu gutxitan kopiatzeko aukera ematen du.

Gako-hitz-iragarki talde bakarra sortzea ez da hasiberrientzat. Jasotako gako-hitzetarako soilik erabili beharko zenuke 20 to 30 bilaketak hilero. Metodo honek bere desabantailak ditu eta kontu handiz bakarrik erabili behar da. Gainera, denbora eta ahalegin baliotsua galdu dezake. Zure iragarki-taldeak banatu behar dituzu zure gako-hitzak bilaketa-bolumen handia izango dutela ziur zaudenean. Metodo hau behar bezala erabiltzen ari zarela ziurtatzeko, ziurtatu urrats hauek jarraitzen dituzula.

SKAG bat sortzean, gogoratu bat-etortze zehatzeko gako-hitzak erabiltzea. Horrek kalitate baxuko gako-hitzak erabiltzeari uzten lagunduko dizu eta klik-tasa hobetzen lagunduko dizu. SKAGak ere erabil ditzakezu demografia-doikuntza eta eskaintza-doikuntza desberdinak probatzeko. Kontuan izan bat-etortze zehatzeko gako-hitz batek ez duela berdin funtzionatzen geografikoki edo gailuetan. Iragarki-taldeak produktu bakarra barne hartzen badu, bat-etortze zehatzen gako-hitz kopurua mugatu nahi duzu.

Hitz-gako bakarreko iragarki-taldeen beste ezaugarri erabilgarria zure eskaintzak gako-hitzetan eta erabiltzaileen portaeran oinarrituta doitzeko gaitasuna da. Horrek aukera ematen dizu klik-tasa handiagoak lortzeko, Kalitate-maila hobeak, eta kostu txikiagoak. Hala ere, desabantaila nagusia da iragarkiak gako-hitz zehatz bat bilatzen denean bakarrik agertuko direla. Laburbilduz, gako-gako iragarki talde bakarra zaudenean bakarrik erabili behar da 100% ziur zure produktua salduko dela.

Kalitate puntuazioa

Hiru faktore daude zure Adwords-en kalitate-maila eragiten dutenak, eta guztiak hobetzea ezinbestekoa da maila altu bat lortzeko. Hona hemen zure puntuazioa hobetzeko ezarri ditzakezun estrategia batzuk. Irakurri gehiago jakiteko. o Aukeratu kalitate handiko iragarkien kopia. Iragarkien kopia generikoegia bada, erabiltzaileek ezin izango dute zehaztu garrantzitsua den ala ez. Ziurtatu iragarkiaren kopia zure gako-hitzak bat datorrela, eta ingura ezazu erlazionatutako testuekin eta bilaketa-terminoz. Bilatzaileak iragarkian klik egiten duenean, garrantzitsuena ekartzen du. Kalitate handiko puntuazioa garrantzian oinarritzen da.

o Kontrolatu zure kalitate puntuazioa. CTR baxua lortzen ari den iragarki kopia ikusten baduzu, pausatu eta gako-hitza aldatzeko garaia izan daiteke. Beste zerbaitekin aldatu beharko zenuke. Baina kontuz gako-hitz negatiboen taldeekin! Horiek dira zure kalitate puntuazioan eragin negatiboak izan ditzaketenak. Horiek aldatzeak ez du zure kalitate puntuazioa igoko bakarrik, baina iragarkien kopia hobetzen ere lagundu. Beraz, ez ahaztu zure kalitate-puntuazioa maiz egiaztatzea!

o Egiaztatu zure klik-tasa. Kalitate puntuazioa bilaketa batean ikusi ondoren zure iragarkian zenbat jendeak klik egin duen neurtzen du. Adibidez, bada 5 jendeak zure iragarkian klik egin du baina ez du egin zure iragarkian, zure kalitate puntuazioa da 0.5%. Kalitate handiko puntuazioa altua bada, zure iragarkia bilaketa-emaitzetan gorago agertuko da, eta gutxiago kostatuko zaizu. Garrantzitsua da kontuan hartzea ezin duzula dena kontrolatu, beraz, ziurtatu metrika hau ere egiaztatzea.

Kalitate mailan eragiten duen beste faktore bat klik bakoitzeko kostua da. Kalitate baxuko puntuazio batek zure CPC handituko du, baina ondorioak aldatu egiten dira gako-hitz batetik bestera. Bilatzaileen marketinaren beste alderdi askotan bezala, ezinezkoa da kalitate-mailak nola eragiten dion CPC-ri berehala ikustea, beraz, denboran zehar ikusi. Kalitate-maila handitzeak eragin handia izan dezake marketin-kanpainaren arrakastan. Kalitate-maila altuaren onurak agerian geratuko dira denborarekin.

Klik bakoitzeko kostua

Klik bakoitzeko kostua zehaztean helburu gisa erabil dezakezu, kontuan hartu zure produktuaren balioa eta zure aurrekontua. Adibidez, kostua duen produktua $200 adina sor ditzake 50 klikak-eko CPC batean $.80, a izango litzatekeena 5:1 inbertsioaren itzulera (ERREGE). Beste hitz batzutan, bat saltzen saiatzen bazara $20,000 produktua, ren CPC bat $0.80 salmenta bat garbituko zenuke $20,000, a saltzen ari bazara, berriz $40 produktua, hori baino gutxiago gastatuko duzu.

Klik bakoitzeko kostua murrizteko modu asko daude. Luzapenak eta helmuga orriak optimizatzeaz gain, CPC jaisteko estrategia batzuk ere badaude. Marta Turek-en gida jarraitu dezakezu CPC ahalik eta modurik onenean murrizteko, ikusgarritasuna eta klikak uko egin gabe.. ROI hobea lortzeko formula sekretu bakarra ez dagoen arren, estrategia horiei jarraitzeak emaitza hobeak eta CPC txikiagoak ekarriko ditu. Beraz, zeintzuk diren Adwords-en klik bakoitzeko kostua jaisteko modurik onenak?

Egokiena, klik bakoitzeko bost zentimo ingurukoa izango da klik bakoitzeko, eta onena horretara jotzea da. Zenbat eta handiagoa izan zure CTR, orduan eta aukera gehiago irabaziko duzu kanpainatik. Publizitatea ordainduko duzunez, zure bezeroen balioa ulertu behar duzu. Honek zehaztuko du zenbat gastatu behar duzun zure iragarkiak zure norakoak ikus ditzan. CTR ere kontuan hartu behar duzu (klik-tasa) garrantzitsuak eta lagungarriak direla ziurtatzeko.

Adwords-en klik bakoitzeko kostua eskuz edo automatikoki kudeatu daiteke. Eguneko gehieneko aurrekontua zehaztu eta eskuz eskaintzak aurkez ditzakezu. Google-k eskaintzarik garrantzitsuena aukeratuko du zure aurrekontua betetzeko. Gainera, gehienezko eskaintza bat ezarri behar duzu gako-hitz edo iragarki talde bakoitzeko. Eskuzko lizitatzaileek eskaintzak kontrolatzen dituzte Google-k pantaila sarean zein iragarki jarri erabakitzen duen bitartean. Zure iragarkien klik bakoitzeko kostua zure iragarkien kopia zein ondo diseinatu eta optimizatuta dagoen araberakoa da.

Nola erabili parekatze zabala AdWords-en

Adwords

Partida zabala

Kanpaina berri bat hasten bazara, bat-etortze zabala erabili nahi duzu gako-hitz-estrategia gisa. Seguruenik, bat-etortze zabalarekin bideratzeko gako-hitz gehigarri batzuk aurkituko dituzu. Hona hemen gako-hitz-estrategia hau erabiltzeko modu batzuk. Zure iragarkien eraginkortasuna ere kontrolatu ahal izango duzu. Zure iragarkiak zure nitxoko beste batzuekin alderatuta nola funtzionatzen duten kontrolatu ahal izango duzu. Adwords-en parekatze zabala zure kanpainaren potentziala neurtzeko modu ezin hobea izan daiteke.

Partida zabalaren lehen abantaila garrantzirik gabeko trafikoa iragazten duela da. Estrategia mota honen bidez jasotzen dituzun bilaketa-kontsulten kopurua ere muga dezakezu. Partida zabalaren alde txarra da ez duzula uste bezain publiko zuzendua lortzen. Gainera, salmentetara bihurtzeko zure aukerak nabarmen murrizten dira. Bat-etortze zabala ez da aukera ona produktu zehatz batera trafikoa bideratzen saiatzen ari bazara. Zorionez, beste batzuk daude, zure publikoa bideratzeko modu hobeak.

Bat-etortze zabalaren aldatzailea AdWords-en bat-etortze-mota lehenetsia da. Partidu mota ezagunena da, publiko zabalenera iristen baita. Partida zabalarekin, erabiltzaileek zure produktu edo zerbitzuarekin erlazionatutako gako-hitz edo esaldi jakin bat bilatzen dutenean agertzen dira zure iragarkiak. Bat-etortze zabaleko gako-hitzak klik asko eragin ditzakete, baina garrantzitsua da arretaz kontrolatzea zure dirua ez duzula garrantzirik gabeko trafikoan alferrik galtzen ziurtatzeko.

Bat-etortze zabala gako-estrategia gisa erabiltzeak denbora asko aurrez dezakezu. Google-k amaitu du prozesuak 3.5 mila milioi bilaketa egunean, rekin 63% horietako gailu mugikorretatik datozenak. Horregatik, funtsezkoa da zure kanpainan erabiltzeko gako-hitz onenak aurkitzea. Derek Hooker, Conversion Sciences blogeko kolaboratzailea, gako-hitz-aldaerak bat-etortze-mota desberdinak erabiliz sortzea gomendatzen du. Honela, zure produktu edo zerbitzurako garrantzitsuenak diren gako-hitzak aurki ditzakezu.

Zure iragarkietarako Adwords-en parekatze zabala erabiltzeak garrantzirik gabeko klik kopurua murriztu dezake, horrela, zure inpresio-kuota handituz eta klik bakoitzeko kostua murriztuz. Epe luzean, honek zure iragarkien garrantzia hobetuko du eta zure bihurketa-tasa handituko du. Ikuspegi honekin zure kanpainatik zenbat klik jasotzen dituzun harrituko zaitu. Ziurtatu beheko xehetasunak irakurtzea. Bitartean, ondo pasa AdWords-ekin!

Esaldi bat-etortzea

Adwords-en esaldi-matxuratze-eginbidea erabiltzeak zure kanpainaren ikusgarritasuna areagotu dezake, zure gako-hitz zehatza edo haren aldaera hurbilak bilatzen ari diren pertsonei iragarkiak erakusteko aukera emanez.. Zure webgunean hautatze-inprimakia jarriz, bisitariak harrapatu ditzakezu’ posta elektroniko bidezko marketinaren xehetasunak. Orrialde-ikustaldiak zure webgunea zenbat jende bisitatzen duen neurtzeko modu bat dira, bisitari bakarrak bakartzat hartzen dira. Pertsonak sor ditzakezu erabiltzaile mota desberdinak irudikatzeko.

Hitz gakoetarako aldaera hurbilak erabiltzeak bolumen baxuagoko gako-hitzak bideratzen lagunduko dizu. Google-k hitz funtzionalak dituzten gako-hitzak baztertuko ditu. Horren ondorioz, ehunka antzeko gako-hitzak iragarkiak hornitzeko zain daude. Google-k aldaera hurbilen berriki iragartzeak esaldi-matxurak duen indarra erakusten du. Bilaketa-merkatariak optimizazio eta SEM estrategiei buruz pentsatzera behartzen ditu. Bihurketak sei aldiz hobetu ditzake. Esaldi bat-etortzeak abantaila asko ditu. Tresna honek zure kanpainaren emaitzak hobetzeko ideia zehatzagoa emango dizu.

Bat-etortze zabala eta esaldi-ematea erabilgarriak diren bitartean, beren desberdintasunak eta onurak dituzte. Esaldi bat-etortzeak zehaztasun handiagoa behar du bat-etortze zabalak baino, baina ez du hitz-ordenaren garrantzia ahultzen. Hitz gako gutxiago behar izateaz gain, esaldi-konbinazioak zure kontsultari testu gehigarria gehitzeko aukera ematen du. Aukera hau garestiagoa da, baina partida zabalak baino ondorio handiagoak ditu. Partidu zabala baino malguagoa ere bada, bilaketa-termino zabalago batean oinarritutako iragarkiak erakutsi ditzakeena.

Ez badakizu ziur zein hitz erabili, esaldi-konbinazioa da bidea. Produktu baten kategoria-orrira seinalatzen duen iragarki generikoa eraginkorra izan daiteke oraindik, gako-hitz zehatzarekin bat datorren esaldi-etortzeen iragarkia, berriz, bideratuagoa da. Egoki erabiltzen denean, esaldi-konbinazioak zure kalitate puntuazioa handitu dezake. Baina kontuz ibili behar duzu zure esaldiak arretaz hautatzen. Horrek zure Adwords kanpaina hobetzen lagunduko dizu.

Behar bezala erabiltzen denean, Adwords-en esaldi-konbinazioak zure bezeroak aztertzen lagun diezazuke’ bilaketak egiten ditu eta zehazte zer motatako gako-hitzak bilatzen ari diren. Behar bezala erabiltzen denean, esaldi-konbinazioak audientzia murrizten eta iragarki-gastuaren etekina handitzen lagunduko dizu. Lizitazio automatizazioekin batera esaldi-konbinazioa erabiltzea ere onuragarria da. Gero, iragarki-kontzeptu desberdinak proba ditzakezu eta zure iragarki-kanpainak hobetu ditzakezu’ errendimendua.

Gako-hitz negatiboak

Gako-hitz negatiboak erabiltzea zure bilaketa-asmo orokorra hobetzeko modu bikaina da. Gako-hitz hauek arroka gorrien edo antzeko aukeren iragarkiak baztertzeko erabil daitezke, horrela zure kanpainak eraginkorragoak izan daitezen. Gainera, gako-hitz negatiboek zure xede-publikoa sakontzeko aukera ematen dute, iragarkien gastua murriztea eta kanpainarik bideratuenak bermatzea. Doako Google Ads Keyword Planner erabiltzea gako-hitz negatiboak identifikatzeko modu bikaina da.

Erraz aurki ditzakezu gako-hitz negatibo hauek Google erabiliz eta bideratzen saiatzen ari zaren gako-hitzak idatziz. Gehitu bilaketa-terminoan sartzen ez diren gako-hitz guztiak AdWords-eko gako-hitz negatiboen zerrendara. Zure Google Search Console eta analisiak ere egiaztatu ditzakezu bilaketa-asmo negatiboa duten terminoek zehazteko. Bihurketa-tasa baxuko bilaketa-kontsulta bat aurkitzen baduzu, hobe da iragarki kanpainatik guztiz kentzea.

Jendeak produktuak edo informazioa bilatzen duenean, nahi duten produktu edo zerbitzuarekin lotutako hitzak eta esaldiak idazten dituzte normalean. Gako-hitz negatibo garrantzitsuak badituzu, zure iragarkiak zure lehiakideen aurretik agertuko dira’ iragarkiak. Gainera, honek zure kanpainaren garrantzia areagotuko du. Adibidez, mendia egiteko materiala saltzen baduzu, eskaintza egin nahi izango duzu “eskalada-tresnak” termino orokorragoa baino “dohainik,” erabiltzaile guztiei bistaratuko zaiena.

Bat-etortze zehatzen bilaketetan oinarritutako iragarkiak saihestu nahi badituzu, bat-etortze zabaleko gako-hitzak erabiltzea kontuan hartu beharko zenuke. Honela, ez zara gako-hitz negatiborik agertuko erabiltzaile batek bat-etortze zehatza eta esaldia idazten baditu. Bat-etortze zehatz negatiboko gako-hitzak erabiltzea ere hauta dezakezu zure markaren izenak elkarren artean estuki lotuta badaude edo terminoak antzekoak badira. Bat-etortze zehatz negatiboko gako-hitzak ere erabil ditzakezu terminoetan oinarritutako iragarkiak iragazteko.

Berriro merkaturatzea

Adwords-ekin birmarketintzea web marketin-teknika indartsua da, eta enpresei iragarki garrantzitsuak erakusteko aukera ematen die euren webguneko aurreko bisitariei.. Estrategia honek enpresei iraganeko bisitariekin berriro konektatzen laguntzen die, bihurketak eta bezerogaiak areagotzea eraginez. Hona hemen birmarketingaren onura batzuk. Lehenik eta behin, iraganeko webguneko bisitariengana modu pertsonalizatuan iristen laguntzen dizu. Bigarrena, estrategia honek bisitariek produktu eta zerbitzuak erosteko aukera gehien duten bisitariek kontrolatzen eta aztertzen laguntzen dizu. Hirugarrena, birmarketing-ak edozein tamainatako negoziotan funtzionatzen du.

Adwords-ekin birmarketinatzeko orduan, erraza da nahastea. Berez, publizitate mota hau lineako jokabideen iragarkiaren antzekoa da. Jendeak webgune bat uzten duenean, haien informazioak nahi eta behar dutenaren arrastoa uzten du. Adwords-ekin birmarketintzeak informazio hori erabiltzen du zure irizpideak betetzen dituzten bisitariei bideratzeko. Retargeting-az gain, Google Analytics datuak erabil ditzakezu zure marketin-zerrenda segmentatzeko.

Google Adwords kanpaina bat egitearen abantailak

Adwords

Google Adwords kanpaina bat martxan jartzeak abantaila asko ditu. Ordainpeko bilaketa oso zuzendua eta eskalagarria da. Markaren aitorpena azkar lortzen lagun zaitzake. Eta Google-ren ikerketek erakutsi dutenez, ordaindutako iragarkiek klik organiko bat egiteko probabilitatea handitzen dute 30 ehunekoa, inbertsio bikaina izan daiteke. Hona hemen abantaila horietako batzuk. Jarraitu irakurtzen Adwords kanpaina bat egitearen abantailak ezagutzeko. Eta hasi gaur! Zure aurrekontua ezarri ondoren, hasi gaur kalitatezko trafikoa sortzen!

Google Adwords Google-ren ordainpeko bilaketa-iragarki programa da

Zure webgunea organikoki sailkatzen laguntzeaz gain, Google Ads-ek, gainera, publiko zehatz batera iristen lagunduko dizu zuzendutako iragarkiekin. Klik-ordaintzeko publizitatea, PPC izenez ere ezaguna, trafikoa sortzeko modu eraginkorra da zure webgunean iragarkiak jarriz eta erabiltzaileek haien gainean klik egiten dutenean soilik ordainduz. Iragarki hauek emaitza organikoen gainean agertzen dira eta normalean Google SERPen goiko edo beheko aldean daude. Hala ere, Garrantzitsua da PPC publizitatean ohar batzuk daudela.

Google Adwords-en abantaila nagusietako bat kostu baxua da. Ohiko publizitatea ez bezala, ez du sormen aurrekontu handirik behar eraginkorra izateko. Ez dago gutxieneko gastu baldintzarik, eta zure iragarkien aurrekontua ezar dezakezu egunero. Zure iragarkiak kokapenaren eta hiriaren arabera bideratzea ere aukera dezakezu, eta hori oso lagungarria izan daiteke eremu-zerbitzuen negozio bat baduzu, adibidez.

Iragarki eraginkor bat sortzeko, lehenik eta behin, zure xede-publikoak zure webgunea aurkitzeko erabiliko dituen gako-hitzak aukeratu behar dituzu. Gako-hitz eraginkorrenak bilaketa-bolumen handiak lortzen dituztenak dira. Gogoratu emaitza gako-hitz horiek aukeratzea ziur zaudenean. Gogoratu jendeak zer bilatzen duen ez badakizu, gerora beti gehi ditzakezu gako-hitz gehiago. Kontuan izan behar duzu, gainera, ezin duzula inoiz ziurtatu zure iragarkia Google-n lehen emaitza izango denik.

Google Adwordsen beste abantaila bat gailu zehatz batzuk bideratzeko gaitasuna da. Zure negozioaren arabera’ beharrak, zure xede-publikoa eta haien gailuak aukeratu ditzakezu. Zure eskaintza ere egoki dezakezu horren arabera, automatikoki eskaintza handiagoak egiten ditu gailuetan eta txikiagoa besteetan. Hainbat iragarki mota daude, kostuan aldatzen direnak. Beste iragarki mota batzuk ere eskuragarri daude Google Adwords programaren bidez. Hala ere, adibide ona bistaratzeko iragarkiak dira, web orrialdeetan agertzen direnak.

Oso eskalagarria da

Enpresa batek arrakasta izugarria izan dezake teknologia oso eskalagarria erabiliz. Sare sozialak adibide bikaina dira. Oso eskalagarria da, eta ez du enpresa handi baten baliabiderik behar eskalatzeko. Harpidetza zerbitzuak, Bestalde, ez eskatu enpresari lantegi gehiagotan inbertitzea edo langile gehiago enplegatzea. Mugikorretarako aplikazioak, ere bai, eskalagarriak dira. Egunero milaka lagunek deskargatu ditzakete, eta enpresek ez dute gurpila berrasmatu behar zabaltzen direnean.

Negozio baten helburua merkatuaren eskaerei erantzutea da, eta eskakizun horiek denborarekin aldatzen dira jendearen gustuak eta baliabideak handitu ahala. Sistema eskalagarririk gabe, negozioek etengabe egokitu eta zabaldu behar dute bezeroen eskakizun aldakorrak asetzeko. Bestela, eraginkortasuna eta zerbitzuaren kalitatea galtzeko arriskua dute, horrek bezeroekiko harremanetan eta negozioaren ospean eragingo du. Horregatik, negozio eskalagarriak funtsezkoak dira negozio errentagarri bat mantentzeko. Eskalagarriak diren negozioak eraikitzeko eta mantentzeko errazagoak diren bitartean, eskalatu ezin duen negozio batek eskakizun berriei eusteko eta hazteko borroka egin dezake.

Eskalagarritasun kontzeptua negozio bateko hainbat arlotan aplika daiteke, prestakuntza-laguntzetatik hasi eta banaketa-bideetaraino. Negozio baten alderdi guztiak ez dira eskalagarriak, eta hori egiteko modua agian ez da eraginkorra helburu batzuetarako. Zorionez, teknologiak hori posible egin du. Negozio baten arlo guztiak ezin dira aldi berean handitu, beraz, negozio batek eremu eskalagarrienetan zentratu beharko luke.

Eskalagarritasuna negozio guztientzat ezinbestekoa den arren, enpresa txikiek bereziki behar dute. Enpresa txikiek baliabide mugatuak dituzte eta hazteko potentzial handiena. Haien baliabideak zentzuz erabili behar dira. Denborarekin, metamorfosi bat jasaten dute beren buruzagiek jokoa ezagutzen duten heinean. Eskalatzeko gaitasunik gabe, enpresa txiki askok huts egin edo tolestu egiten dute. Baina buruzagiek horretarako aurreikuspena dutenean, negozio hauek aurrera egingo dute.

Klik bakoitzeko enkantea da

Google-ren klik bakoitzeko ordainketa sistemari esker, iragarleek beren produktu eta zerbitzuetarako garrantzitsuak diren gako-hitzak eskaintza egin dezakete. Google Ads-ek esperotako errendimendua kalkulatzen du eskaintzak abiarazten dituzten gako-hitz edo gako-taldeen arabera. eCTR baxua bada, iragarkiak ez ditu erabiltzaileak gainean klik egitera behartzen. Horregatik, Google-k ziurtatzen du iragarleek nahi duten kokapena jasotzeko nahikoa eskaintza altua dutela.

Iragarki ezberdinen artean, Iragarkien sailkapen altuena duena dagokion bilaketa-terminoaren goiko posizioan agertuko da, ondotik, bigarren iragarkirik altuena, eta abar. Baldintza hauek betetzen ez dituzten iragarkiak ez dira Google-n erakutsiko. Kalitate-puntuazioa eta CPC gehienezko eskaintza dira iragarkien sailkapena zehazten duten faktore nagusiak, baita enkantearen lehiakortasuna ere.

Eskaintza altu batek ez du enkantean irabaztea bermatzen, baina klik bat lortzeko aukerak areagotzen ditu. CPC edozein dela ere, Kalitate-maila eta iragarki-maila altuak zure PPC iragarkiaren etekinik onena lortzen lagunduko dizute. Modu honetan, PPC publizitatetik etekin garrantzitsua irabaz dezakezu. Badakizu zertan ari zaren, PPC publizitatea zure negozioarentzat errentagarria izan daiteke.

Klik bakoitzeko kostua, edo CPC, klik batengatik ordaintzen duzun prezioari egiten dio erreferentzia. Zure gehienezko CPC ordaintzeko prest zauden kopururik handiena da. PPC enkantea egiten duzun bakoitzean, zure benetako CPC aldatuko da. Marketin digitalaren metrika kritikoa da, bezero batengana iristea zenbat kostatzen den ulertzen laguntzen dizuna. Zenbat gastatzen ari zaren jakiteak zure publizitate aurrekontua murrizteko motibatuko zaitu.

Oso zuzenduta dago

AdWords-en laguntzarekin, Google-ren bilatzailean iragar dezakezu zure produktu edo zerbitzuen bila dabiltzan bezero potentzialengana iristeko. Pertsona hauek dagoeneko interesatuta daudelako zure produktu edo zerbitzuan, zure iragarkia erakutsi diezaiekezu trafiko gehiago erakartzeko eta salmentak sustatzeko. Hain helburu handiko publizitate sare batekin, bihurketa-tasak ere handitu ditzakezu. Jarraian, zure AdWords kanpainari etekinik handiena ateratzeko modu batzuk daude.

Garestia da

Egia den arren, AdWords izugarri garestia dela, onura asko ditu. Hasteko, zure kanpainak jarraitu eta neur ditzakezu trafikoa sortzen duten iragarkiek ikusteko. Gainera, merkatu eta gako-hitz zehatzak bideratzea posible da, horrek markaren sentsibilizazioa areagotzen lagun diezazuke bai tokian bai nazio mailan. Eta onena, zure aurrekontua kontrola dezakezu iragarki-luzapenen laguntzarekin. Zure AdWords kanpainak nola optimizatu ikasteko, jarraitu aholku hauek:

Google Ads ez da merkea, arren. Klik bakoitzeko kostua (CPC) gako batetik bestera aldatu egiten da, eta ezinbestekoa da bakoitzak zenbat balio duen ulertzea. Iragarki asko besteak baino garestiagoak dira, beraz, behar bezala programatzeak zure aurrekontuaren barruan mantentzen lagunduko dizu. Kontuan hartu beharreko beste faktore bat berun bakoitzeko kostua da (CPL) – gako-hitz batzuk gehiago kostatuko dira mahaigainetan mugikorretan baino, baina beste batzuk gutxiago kostatuko dira gailu mugikorretan.

Enpresa txiki bat zuzentzen baduzu, ez duzu hilean 10.000 $ gastatu behar emaitza esanguratsuak ikusteko. Laginaren tamaina 10 to 15 eguneko klikak nahikoak dira zure kontua ebaluatzeko. Adibidez, baliteke ordaintzea $5-8 klik bakoitzeko etxeko zerbitzuen industriako iragarki baterako, prezio altuak kobratzen dituzten industriei zuzendutako kanpaina batek, berriz, ehunka dolar eska ditzake klik bakoitzeko. Garestiak izateaz gain, PPC espezialista bat oraindik aukera hobea da enpresa txiki batentzat agentzia bat kontratatzea baino.

Googleren PPC publizitate programa oso eraginkorra den arren, gainera, izugarri garestia da. Erraza da ikustea zergatik jende askok aukeratzen duen AdWords guztiz saihestea eta horren ordez SEO tekniketara atxikitzea. Baina zure webgunearen ikusgarritasuna areagotzeko apur bat gehiago ordaintzearen beldur ez bazara, AdWords marketin tresna indartsutzat hartu beharko zenuke. Ondo egiten bada, asko ordain dezake.

Nola erabili AdWords zure webgunea sustatzeko

AdWords erabiltzeko modu asko daude zure webgunea sustatzeko. Jende gehienak klik ordaintzeko erabiltzen du, baina inpresio bakoitzeko kostua edo eskuratze bakoitzeko eskaintzak ere erabil ditzakezu publiko zehatzetara bideratzeko. Erabiltzaile aurreratuek AdWords ere erabil dezakete marketin-tresna ezberdinak sortzeko, esate baterako, gako-hitzak sortzea eta zenbait esperimentu mota egitea. Ikasi AdWords erabiltzen zure webgunea sustatzeko!

Hitz-gako bakarreko iragarki-taldeak

Hitz-gako bakarreko iragarki-taldeak erabilgarriak dira zure ahaleginak bilaketa-termino zehatz batera bideratzen saiatzen bazara. Hau eginez, Garrantzirik gabeko klikengatik ordaintzea saihestu dezakezu eta ziurtatu zure iragarkiak kontsulta garrantzitsuetarako soilik abiarazten direla. Hala ere, gako-hitz bakarreko iragarki taldeek eragozpenak dituzte. Lehenengoa, gako-hitz bakoitzerako iragarki-kopia beraren bi bertsio desberdin sortzea eskatzen dizute. Horrek denbora asko behar du eta frustrazioa sor dezake gako-hitzaren ñabardurei erreparatzen ez bazaie.

Bigarrena, gako-hitz bakarreko iragarki taldeek zure kalitate-puntuazioa handitu dezakete. Kalitate puntuazioa zure iragarkiaren kalitatearen estimazioa da, helmuga-orria eta gako-hitza. Puntuazio altuagoak kalitate hobeko iragarkiak eta kostu txikiagoak esan nahi ditu. Kalitate puntuazio altuagoa duten iragarkiak bilaketa-emaitzetan bistaratuko dira. Hirugarrena, gako-hitz bakarreko iragarki-taldeak ezartzeko erronka izan daiteke, baina denbora eta esfortzuak merezi du. Hilabete gutxiren buruan ROI handitu egingo duzu.

Gako-hitz bakarreko iragarki taldeen beste abantaila bat zure kontuaren gaineko kontrol gehiago ematen dizutela da. Hau bereziki erabilgarria da hainbat produktu edo zerbitzu badituzu. Honela, zure baliabideak bideratu eta zure kanpainak bultzatu ditzakezu iragarki eta helmuga-orri garrantzitsuenekin. Hitz-gako bakarreko iragarki-taldeak ere errentagarriak dira eta zure CPC murriztu eta CTR hobetu dezakete. Horregatik, merezi du SKAGak erabiltzea zure bilatzaileen marketin kanpainak bultzatzeko.

SKAGen beste abantaila bat kalitate puntuazio altuagoak bermatzen dituela da. Adwords’ kalitatearen puntuazioa etengabe aldatzen ari da eta hainbat faktoretan oinarritzen da, kanpotik erraz ikusten ez direnak. Baina orokorrean, SKAGek CTR areagotzen dute eta hobeak dira bilaketa-termino zehatzak bideratzeko gako-esaldi zabalak baino. Beraz, zure publikoa bideratzeko modu hobe baten bila bazabiltza, saiatu horretarako SKAG bat sortzen.

Eskaintza automatikoak

Zure Google Adwords marketin kanpaina maximizatu nahi baduzu, eskaintza automatizatuak erabiltzea kontuan hartu beharko zenuke. Teknologia hau oso onuragarria da, baina behar bezala kontrolatzen duzula ziurtatu behar duzu. Eskaintza automatikoak zure gelaxka grisekin batera erabili behar dira zure iragarki kanpainari etekinik handiena ateratzeko. Hasteko, hona hemen aholku batzuk:

Erabili CPC hobetua eskaintza mota. Eskaintza mota hau eskuzko eskaintzaren antzekoa da, baina Google Ads algoritmoan fida zaitezke beharrezko doikuntzak egiteko. CPC eskaintza hobetua automatizaziorako lehen urrats bikaina da. Lizitazio mota hau gaitzeko, egin klik eskuzko eskaintzaren ezarpenaren azpiko kontrol-laukian eta aukeratu CPC hobetua goitibeherako. Gehienezko eskaintzak automatikoki hartuko du kontuan CPC altuena.

Erabiltzen duzun eskaintza-estrategia zure helburuen eta diru-sarreren helburuen araberakoa izango da. Google-k eskaintzen dituen sei lizitazio estrategia mota daude. Bakoitzak bere helburuak eta erabilgarritasunak ditu. Aukeratu onena zure negoziorako. Ziurtatu bihurketa-inbutuak eraikitzen dituzula zure kanpainaren emaitzen jarraipena egiteko. Zure eskaintza-estrategia optimizatu beharko duzu. Eskaintza automatizatuak erabiltzeak irabaziak maximizatzen lagunduko dizu, baina ez du bermatzen 100% estaldura.

Erosketa bakoitzeko xede-kostua erabiliz (CPA) estrategiak eskaintza automatizatuen gaineko kontrol handiagoa ematen dizu. Bihurketa baten espero den etekinean oinarrituta zure eskaintzak konfiguratzeko metodo bikaina da. Helburuko CPC bat ezartzeaz gain, estrategia hau kanpainetan eta iragarki taldeetan ere erabil dezakezu. Zure CPA ezagutzen baduzu, eskaintza automatizatua erabil dezakezu iragarki talde eta kanpaina ezberdinetan.

Ezinbestekoa da eskaintza automatikoen estrategia kontrolatzea. Eskaintza automatikoak onura asko ditu, bihurketa-tasak handitzea barne. Marka edo kategoria berriak zabaltzeko ere erabil daiteke. Datu hotzak erabiliz, eskaintza automatikoek salmentak noiz gertatuko diren aurreikus dezakete, horrek, aldi berean, zure bihurketa-tasak hobetzen ditu. Zure ROI maximizatzeari buruz serio bazara, eskaintza automatizatua da bidea. Doiketa batzuk zure kanpainan diferentzia guztiak eragin ditzakete.

Kalitate puntuazioak

Adwords kanpainen kalitate-maila hobetzeko modu asko daude. Zure CTR eta klik-tasa hobetzeaz gain, zure orria bisitarientzat errazago nabigatzeko egin beharko zenuke. Google-k zure iragarkiak errendimendu historikoaren arabera sailkatuko ditu, bilaketa-terminoarekiko garrantzia, eta klik-tasa. Kalitate-maila hobetzeko modu ona zure iragarkiak aldizka biratzea eta elkarren aurka probatzea da. Google-ren algoritmoak iragarki bakoitzaren errendimendu orokorra ebaluatzen du, ahalik eta kalitate-puntuazio handiena emateko.

Klik-tasa (CTR) gako-hitzaren faktorea da gako-hitz baten Kalitate-maila zehazteko lehen faktorea. Zenbat eta CTR handiagoa, orduan eta garrantzitsuagoa da zure iragarkia bilatzailearentzat. Gainera, CTR altua duten iragarkiak bilaketa organikoko emaitzetan gorago sailkatuko dira. Hala ere, zure Kalitate Maila hobetzeko, CTRn eragina duten faktore guztiak ezagutu behar dituzu. Helburua CTR bat izatea 7 edo gorago.

Hainbat faktorek laguntzen dute zure iragarkien Kalitate-Balorazioan. Hainbat estrategia erabil ditzakezu horietako batzuk hobetzeko. Google-ren iragarkien aurrebista eta diagnostiko tresna ere erabil dezakezu zer ez dabilen ikusteko. Adwords-en kalitate-maila hobetzeko eta CTR handitzeko modu on batzuk daude. Honela, zure iragarkiek lortzen dituzten inpresio kopurua maximizatu ahal izango duzu eta bakoitzagatik gutxiago ordaindu.

CTR hobetzeaz gain, zure AdWords kanpainaren Kalitate Baloreak zehazten du zure iragarkiek klikak jasotzen dituzten ala ez. Hau iragarkian erabilitako gako-hitzen eta testuaren garrantziagatik da. Kalitate puntuak lurreratze-orriaren esperientzia ere hartzen du kontuan. Hiru faktoreak ulertzeak zure kanpainan zein aldaketa egin behar diren zehazten lagunduko dizu. Faktore hauek doitzeak trafikoa eta klikak handituko ditu. Zure kalitate-puntuazioa hobetzeko modurik onena estrategia ezberdinekin esperimentatzea eta zure negoziorako hobekien funtzionatzen duten ikustea da.

Kalitate-maila handitzea ordainpeko bilaketa-marketin-kanpainaren zati erabakigarria da. Zure iragarkiak zein eraginkorrak diren zehazten duen faktore garrantzitsuenetako bat da. Zenbat eta handiagoa izan zure Kalitate-Balorazioa, zenbat eta handiagoa izan zure CPC eskaintza. Kalitate-maila handitzeak abantaila lehiakorra emango dizu eskaintzaile handien aurrean eta zure ROI-a handituko da. Baina gogoratu, ez dago konponketa azkarrik zure Kalitate-maila hobetzeko. Denbora behar da, esperimentazioa, eta fintasuna.

Klik bakoitzeko kostua

Klik bakoitzeko kostua (CPC) for Adwords industriaren eta gako-hitzen arabera aldatzen da. Adwords-en batez besteko CPCa den bitartean $2.32, gako-hitz batzuk beste batzuk baino gehiago kostatzen dira. Industria baten lehiak Adwords-en kostua zehazten du. Adibidez, “etxeko segurtasuna” baino bost aldiz klik gehiago sortzen ditu “margotu.” Hala ere, Harry's Shave Club-ek gako-hitza erabiltzen du “shave kluba” iragartzeko eta ordaintzeko $5.48 klik bakoitzeko. Hau beste enpresek baino CPC txikiagoa den arren, oraindik bilaketa-emaitzen hirugarren orrialdean jarri eta sortzen ziren $36,600.

Adwords-en klik bakoitzeko kostua gako-hitzaren kalitatearen arabera aldatzen da, iragarkiaren testua, eta lurreratze orria. Egokiena, hiru elementuak garrantzitsuak dira iragartzen den produktu edo zerbitzuarekin. CTR altuak esan nahi du iragarkia erabiltzaileentzat erabilgarria dela. Informazio honek iragarki bakoitzak zenbat balio duen zehazten lagunduko dizu. Azken batean, helburua klik bakoitzeko kostua optimizatzea da ROI onena lortzeko.

Beste metrika garrantzitsu bat bihurketa bakoitzeko kostua da. Iragarki baten CPC-a handitzen denean, bihurketa-tasa handiagoa espero da. Google-ren CPC hobetua eskaintza optimizatzeko eginbidea erabiltzeak hori lortzen lagunduko dizu. Eginbide honek automatikoki doitzen ditu zure eskaintzak iragarkiaren emaitzen arabera. Nitxo gako-hitzetarako onena da aurrekontua luzatzeko aukera ematen dizulako. Adwords-en bihurketa bakoitzeko batez besteko kostua da $2.68.

Adwords-en klik bakoitzeko kostua sektorearen arabera aldatzen da. Gune pribatuetan adwords-en publizitateak baino gutxiago balio du $1, Google-k bere diru-sarreren gehienak bilaketa-iragarkiak exekutatzen ditu. Gutxiago ordaintzea posible da, baina baliteke klik horiek behar bezain bideratu ez izatea. CPCak iragarki-enpresek erabiltzen dituzten lizitazio prozesu edo formulen arabera ezartzen dira. Webguneen argitaratzaileak, Bestalde, ordaindu iragarleari bisitariak iragarkian klik egiten duenean.

Facebook-eko iragarkien CPC-a alda daiteke jendeak iragarkien aurrean nola erreakzionatzen duenaren arabera. Facebook iragarkietarako CPC eskaintza eskuz ere ezar dezakezu. CPC baxuena da $0.45 arropako iragarkietarako, altuena den bitartean $3.77 finantza-iragarleentzat. Facebooken dirua irabazteko beste modu bat bertako iragarkiak erabiltzea da. Iragarki hauek blog baten parte dirudite eta ez dira agerikoak. Taboola, adibidez, jatorrizko iragarki-sare ezaguna da.

Adwords aholkuak – 3 Zure negozioa AdWords-ekin eskalatzeko moduak

Adwords

Adwords tresna bikaina da SEM iragarkiak sortzeko. Bilatzaileen marketina marketing digitalaren alderdi kritikoa da. Oso bideratua da, eskalagarria, eta edonork erabil dezakeen tresna merkea. Irakurri gehiago jakiteko. Hona hemen nola funtzionatzen duen Adwords. Gako-hitz egokiak erabiltzea ezinbestekoa da zure bihurketak areagotzeko eta zure iragarkien aurrekontua maximizatzeko. Gehiago ikasteko, deskargatu gure doako gida. Gaur hasi zaitezke zure negozioa sustatzen!

Adwords enkante bat da

Zure buruari galdetuko diozu, “Adwords enkante bat da?” Azken finean, nola egin dezakezu eskaintza zure negozioak nahi duen iragarki-espazioan? Laburbilduz, erantzuna baiezkoa da. AdWords-en kostua gako-gako berarekin eskaintza egiten duten lehiakideek ezartzen dute. Gako-hitz lehiakorrenek industriak zeharkatzen dituzte, eta zuretik kanpoko enpresen aurka lehiatuko zara. Eskaintza ez da benetako kostua, baina bakarrik ordainduko zenukeena gako-hitzarekin eskaintza egiten duen lehiakide bakarra bazina.

Zure aurrekontuaren tamaina edozein dela ere, garrantzitsua da ulertzea AdWords enkante bat dela. Horrek esan nahi du hainbat faktoreren arabera dirua kostatuko dela, hala nola, zure iragarkiaren tamaina eta bideratzen ari zaren bisitari kopurua. CPA eta zure eskaintzaren zenbatekoak ezagutzen ez badituzu, Baliteke Google Analytics bezalako Software gisa Zerbitzu bat erabiltzea kontuan hartzea.

Google AdWords-en, lineako negozioek gako-hitzak eta bilaketa-terminoak eskaintzen dituzte. Enkantea kalitate puntuazioan oinarritzen delako, lizitatzaile handiena iragarkien zerrendako altuena izango da, baina eskaintzak ez dute zertan agertzeko ordena ezarri behar. Eskaintza handikoak normalean irabazten du postua, baina lizitatzaile baxuak lehiakide bat gaindi dezake eta bilaketa-emaitzen orrian lehen postua har dezake.

Google AdWords-ek bigarren prezioen enkante sistema bat erabiltzen du erabiltzaileek produktu edo zerbitzuekin erlazionatutako gako-hitzak bilatzen dituztenean zein iragarki agertzen diren zehazteko.. Iragarleek eskaintzen dituzten produktu edo zerbitzuekin lotutako gako-hitzak eskaintzen dituzte eta kalitate goreneko eskaintza egiten dute, gako-hitz garrantzitsuenak. AdWords iragarleei beren kostuak eta kokapenak kontrolatzeko aukera ematen dien publizitate-sistema berezia da. Googleren helburu nagusia iragarki garrantzitsuak eskaintzea bada ere, hau bermetik urrun dago.

Google AdWords sisteman, iragarkiaren goiko posizioa maila altueneko iragarkiari ematen zaio. Enkantean lehen postua ez da beti berme bat. Adrank-ek gorabeherak izaten dituzte eta nabarmen alda daitezke, iragarle kopuruaren eta gako-hitz jakin baterako lehiaren arabera. Beraz, goiko postu bat ziurtatzen saiatzen bazara, ezinbestekoa da zer egin behar den jakitea.

Ziurrenik Google-ren iragarki plataforman iragarkiak ikusi dituzu, baina ba al zenekien eBay-ren antzera funtzionatzen duela? Enkante bat bezalakoa da, Eskaintzarik handienak eskaintzen dituen hiru iragarki tarteekin. Baina zein da sekretua? Adwords enkante bat da, eBay bezala. Enkantean, iragarleek klik bakoitzeko ordaintzeko prest dauden gehienezko zenbatekoa esaten diote Googleri. Lizitatzaile handienaren hurrengoak lizitatzaile altuenak baino zentimo bat gehiago ordaintzen du.

Gako-hitzetan eskaintza egitean, zure negozioarekin zerikusia duten gako-hitzak aukeratu beharko dituzu. Bat-etortze mota bat ere hautatu nahi duzu. Bat-etortze-motak Google-k gako-hitzarekin zenbaterainoko bat datorren adierazten du. Partidu mota desberdinak daude, zehatzak barne, esaldia, eta zabal aldatu. Zehatza da zehatzena, esaldia eta zabala, berriz, gutxien zehatzak dira. Hala ere, zure webgunerako gako-hitz garrantzitsuenak hautatu beharko dituzu AdWords-ekin arrakasta izateko.

Oso eskalagarria da

Eskalagarritasunaren oinarria teknologia da. Zure diru-sarreren eta irabazien marjinak handitzea inoiz baino errazagoa da. Automatizazioa eta espezialista trebeak erabiltzeak eskalatzen lagun zaitzake. Hala ere, garrantzitsua da hazkuntzarako prestatzea. Hona hemen aholku batzuk zure enpresa eskalagarria dela ziurtatzeko. Jarraian zure negozioaren eskalagarritasuna hobetzeko hiru modu daude zerrendatuta. Irakurri zure negozioa errentagarriagoa nola egin dezakezun ezagutzeko.

Oso eskalagarria den hodeiko zerbitzu bat erabiltzeak zure negozioaren malgutasuna eta eraginkortasuna areagotu ditzake. Azure aprobetxatuz, hainbat makinatan exekutatzen diren aplikazioak sor ditzakezu. Horri esker, haien konfigurazioa erraz eskalatu eta alda dezakezu beharren arabera. Horri esker, sasoiko banda-zabaleraren gorabeherak dituzten negozio hazteko aproposak dira. Hodeiko zerbitzu mota honekin, zure ahalmena eta abiadura handitu ditzakezu errendimenduaz kezkatu gabe. Zure bezeroek zure negozioa maite izango dute! Azpiegitura eskalagarri baten beharra baduzu, kontuan hartu hodeiko informatika zerbitzuak.

Eskalagarriak diren enpresek erraz kudeatu ditzakete muntaketa-esparrua eta lan-karga. Negozio mota horien artean softwarea dago, harpidetza zerbitzuak, merkataritza elektronikoa, deskarga digitalak, frankizia, alokairuko etxebizitzak, txikizkako katea, eta beste asko. Zure negozioa eskalagarria bada, ekonomia zailean ere hazten eta hazten jarraituko du. Horri esker, zure bezeroen goranzko eskakizunetara egokitzea erraza da. Zure enpresaren esparrua eta diru-sarrerak ere handitu ditzakezu behar izanez gero.

Informazioaren teknologietan, Eskalagarritasunak zure sistemak eskakizun handietara egokitzeko duen gaitasuna esan nahi du, egitura mantenduz. Salmenta bolumena handitzea erronka zaila izaten da, errentagarritasunean eta eraginkortasunean eragin dezakeelako. Finantza munduan, eskalagarritasunak konpainia bati irabazien marjina mantentzen lagundu diezaioke bere salmenta-bolumena handitzen denean ere. Eta eskalagarritasuna ere faktore garrantzitsua da bankuentzat. Eskaerak gora eginda, bankuek beren sistemak egokitu eta eskalatu behar dituzte eskariari eusteko.

Oso zuzenduta dago

AdWords publizitate-tresna indartsua da, zure produktuan interesa izan dezaketen erabiltzaileei zuzenduta. Dagoeneko zure produktuan interesa duten pertsonek erosteko aukera gehiago dute. Hitz-gakoen bat-etortze-motek zure negoziorako garrantzitsuenak diren hitzak eta bilaketa-terminoak kontrolatzen laguntzen dizu. Hitz gakoen ikerketa-tresnak erabil ditzakezu, esate baterako, Keyword Planner-a gako-hitz onenak aurkitzeko. Hasteko, deskargatu doako Keyword Planner tresna.