ndetu maka nke ahụ ndetu maka nke ahụ
ndetu maka nke ahụ: +49 8231 9595990
Nzọụkwụ mbụ bụ ịdekọ isi ozi akaụntụ dị ka:
Ka anyị bịa ugbu a na ndenye mgbasa ozi Google yana ihe a na-eme mgbe niile.
Ntọala ntọala
Leleekwa, ma netwọk ngosi agbanyere na mkpọsa ọchụchọ. ọ bụrụ otú ahụ, ị kwesịrị ịchọ nkewa nke Ọchụchọ doro anya- na Gosipụta mgbasa ozi na-ewepụ nhọrọ ngosi!
Ntugharị-ntụgharị
Google Azụmahịa M
Ntọala mkpọsa
Mgbatị mgbasa ozi
Anzeigenerweiterungen sind ein absolutes Must-have, da sie die Klickrate und den Qualitätsfaktor verbessern und somit die gesamte Kampagnen- und Konto-Performance.
Meine Empfehlung zur groben Orientierung:
Natürlich machen nicht in jedem Fall alle Erweiterungs-Typen Sinn, beispielsweise temporäre Angebots-Erweiterungen oder Standort-Erweiterungen für E-Commerce-Shops. Die drei oben genannten würde ich aber stets versuchen, in jeder Kampagne unterzubringen.
Anzeigen-Wording
Okwu (Prüfung je nach Datenmenge auch mehrmals monatlich)
Landingpages
usoro mgbasa ozi
Gerätegebote
In aller Regel weisen die Geräte verschiedene Performance-Daten auf. Bei nicht für Mobilgeräte optimierten Websites sollte ein Ausschluss von Smartphones und Tablets erwogen werden!
Zielgruppeneinstellungen prüfen (Demografie)
Sternebewertungen
• Ihe a ga-eme kwa izu
Mgbasa ozi-arụmọrụ
Akara ogo
Ndetu ngwa ngwa:
Mgbasa ozi Google na-enye gị metrik ndị a maka mkpụrụokwu ọ bụla:
Google na-atụle ihe dị mma dị ka nke kachasị 10 (ọnụ ọgụgụ nke 1 bis 10). Site na ọkwa nke 7 ma ọ bụ ala, ị kwesịrị ị banye njikarịcha. N'ihi na dị ka eleghị anya ị maara, obere ratings agbasaghị ịkpata elu click ahịa. Site n'enyemaka nke ngwaọrụ mpụga, ị nwekwara ike nweta ọkwa n'ozuzu maka akaụntụ Mgbasa ozi Google mgbe ụfọdụ.
Ntughari
Isi ihe ndị a na-esonye n'ime ihe a na-eme kwa izu, Otú ọ dị, ị kwesịrị ị na-eji akpaaka mgbe niile iji nweta ọkwa ozugbo, ozugbo okporo ụzọ ma ọ bụ ntụgharị daa n'okpuru ọkwa nkịtị (Ngwa Ndị Ọzọ)! Ego mmefu
mmetụta
otu mgbasa ozi, Mgbasa ozi na isiokwu
Otu mgbasa ozi na-enweghị mgbasa ozi na-arụ ọrụ nwere ike imetụta ogo Google nke akaụntụ na mkpọsa na-adịghị mma. Das wiederum bewirkt höhere Klickpreise.
Meine Empfehlung und von Google selbst genannte Best Practice sind mindestens drei parallellaufende Varianten zum Performance-Vergleich.
Die Keyword-Option „weitgehend passend“ ist aufgrund ihrer generischen Ausrichtung besonders für irrelevante Suchanfragen prädestiniert. Darum habe ich es als separaten Punkt in diese Google-Ads-Checkliste integriert. Ya mere, lebara ya anya pụrụ iche!
Ebe a na-ere ahịa
Ihe omume kwa ụbọchị (Nhọrọ ọtụtụ ugboro n'izu)
mmetụta na pịa
Keywordgebote
Ị nwekwara ike iji iwu akpaghị aka na Google Ads iji dozie nsogbu ndị dị otú ahụ nwere ike ime, gbanwee nkwuputa n'onwe ya dịka nkọwapụta gị siri dị. N'agbanyeghị nke ahụ, ịkwesịrị ịgbaso, ka ọkwa CPC si agbanwe, ka ozugbo chọpụta na-achọghị na-eri na-abawanye. Akwụkwọ
Isi ihe ndị ọzọ dị mkpa kwesịrị ịkpachara anya:
1. oku ime ihe
Gbaa ndị ahịa gị ume ka ha jiri oku mee ihe dịka: Gwa ebe a ugbu a! ugbua 20% hụ na mbelata ego! Ma ọ bụ yiri.
2. Na-ekwughachi mkpụrụokwu dị na ederede mgbasa ozi
Ka isi okwu gị na-apụta ugboro ugboro na ederede mgbasa ozi, ka mgbasa ozi na-adịkwu mkpa maka onye ọrụ gị yana maka Google, A na-ebipụtakwa mkpụrụokwu etinyere n'atụghị egwu na mgbasa ozi ederede!
3. URL egosiri
Jiri mkpụrụedemede URL egosipụtara site na ịpị ya (www.) wepụ ma kwugharịa isiokwu gị na mpaghara ederede a ma ọ bụ tinye mkpa ma ọ bụ. tinye okwu metụtara.
4. Chebe ederede mgbasa ozi nye onye ahịa
Jiri usoro ndị gbadoro ụkwụ na-erute onye na-achọ ihe dabara adaba maka usoro ọchụchọ nke onye ọrụ nọ ugbu a. Megharịa ederede mgbasa ozi gị ka ọ bụrụ usoro ịzụrụ ihe.
5. Mgbatị mgbasa ozi / Mgbatị ọkwa
Nutzen Sie alle Möglichkeiten um Ihre Anzeige mit zusätzlichen Informationen zu bestücken indem Sie Anruferweiterungen, Standorterweiterungen, Erweiterung mit Zusatzinfo, Sitelinks oder Bewertungserweiterung hinzufügen.
6. Dynamischer Anzeigentext / Suchanzeige
Mit dem dynamischen Anzeigentext wird genau das Keyword angezeigt das von dem User eingegeben wurde, vorausgesetzt es befindet sich in Ihrem Keyword-Set. Wenn Sie 3-4 Anzeigen erstellen, sollte eine hiervon eine dynamische Suchanzeige sein. Am häufigsten wird dieser Trick in der Überschrift verwendet. {Okwu:Ihr Alternativtext} Eine Anleitung zur Erstellung von dynamischen Suchanzeigen finden Sie hier: https://support.google.com/adwords/answer/3249700?hl=de&ref_topic=3119126
7. USP Alleinstellungsmerkmal in den Anzeigentext
Sie bieten kostenfreien Versand oder kostenlose Rücklieferung oder vielleicht den Kauf auf Rechnung an? Mgbe ahụ nke ahụ kwesịkwara ịdị na ederede mgbasa ozi gị. Jiri ozi agbakwunyere jiri ndọtị ahụ ma ọ bụ naanị dee ya na ederede mgbasa ozi.
8. Jiri, ọ bụrụ na ọ ga-ekwe omume mkpụrụedemede niile dị
isi okwu / igbe ederede / URL egosiri. Ọ naghị adị mfe mgbe niile ịkwanye ozi niile n'ime ahịrị enyere, mana ka na-eche maka otu ị ga-esi nabata ọtụtụ ederede na ozi dịka o kwere mee.
9. Tinye mgbasa ozi mkpanaka maka ịrụ ọrụ kacha mma
mobile ngwaọrụ
Ha nwere saịtị mkpanaka dị iche nke ị nwere ike ibugharị na ya? Mgbe ahụ ị kwesịrị ị ga-eji mbadamba- na ndị ọrụ smartphone na-ezigakwa ibe a. Nke a na-abawanye mkpa yana ngosi mgbasa ozi gị na nsonaazụ ọchụchọ mkpanaka.
10.Mepụta mgbe niile kwa AZG* 3-4 Ịgba akwụkwọ
(Performance Check)
In den AdWords Kampagnen Einstellungen müssen Sie unter Anzeigenauslieferung die Anzeigenrotation auf „gleichmäßige Anzeigenrotation“ stellen, somit können Sie innerhalb von 30-90 Tagen vergleichen welche Ihrer Anzeige am besten angekommen ist und am häufigsten geklickt wurde. Nach dem Test können Sie die Textanzeigen mit schlechter Performance pausieren oder anpassen (Wenig Klicks und geringe CTR).