ndetu maka nke ahụ
ndetu maka nke ahụ
ndetu maka nke ahụ
ndetu maka nke ahụ
ndetu maka nke ahụ
whatsapp
skype

    ndetu maka nke ahụ ndetu maka nke ahụ

    ndetu maka nke ahụ: +49 8231 9595990

    ndetu maka nke ahụ

    Hazie ndepụta nlele maka akaụntụ Mgbasa ozi/AdWords zuru oke

    Ihe ị ga-eburu n'uche mgbe ị na-emepụta akaụntụ mgbasa ozi / Adwords Google zuru oke.

    1.) Profaịlụ dị nkenke nke akaụntụ Mgbasa ozi Google

    Nzọụkwụ mbụ bụ ịdekọ isi ozi akaụntụ dị ka:

    • • Aha akaụntụ
    • • Konto-ID
    • • Oge okike (Ogologo oge ole ka akaụntụ ahụ dị??)
    • • kọntaktị mbụ (na-elekọta onye kọntaktị)
    • • Nnweta (adreesị ozi-e na nọmba ekwentị)

    2.) Google- Mgbasa ozi-Kontocheck: Kedu mgbe m ga-elele ihe?

    Ka anyị bịa ugbu a na ndenye mgbasa ozi Google yana ihe a na-eme mgbe niile.

    Ihe omume pụrụ iche

    Ntọala ntọala

    • • Mpaghara oge akaụntụ ziri ezi?
    • • Ebe ziri ezi?
    • • Ntọala asụsụ dabara adaba?
    • • Otu ezubere iche ma ọ dị mkpa?
    • • Atụmatụ ịgbanye ego na ịtọọ ọnụ ahịa nwere ezi uche?

    Leleekwa, ma netwọk ngosi agbanyere na mkpọsa ọchụchọ. ọ bụrụ otú ahụ, ị kwesịrị ịchọ nkewa nke Ọchụchọ doro anya- na Gosipụta mgbasa ozi na-ewepụ nhọrọ ngosi!

    Ntugharị-ntụgharị

    • • A na-emejuputa ngbanwe ntụgharị dị ọcha?
    • • bụ nnukwu nnukwu mkpa- na obere mgbanwe ma tinye n'ime mgbasa ozi Google?
    • • Akaụntụ Mgbasa ozi Google ejikọrọ na ngwaọrụ nsochi, dịka ọmụmaatụ Google Analytics?

    Google Azụmahịa M

    • • Nwere akaụntụ Google My Business, ọ bụrụhaala na ụlọ ọrụ ahụ nwere ụlọ ahịa mpaghara?

    Ihe aga-eme kwa ọnwa

    Ntọala mkpọsa

    • • A na-akwado nhọpụta aha na mkpọsa niile??
    • • Usoro mgbasa ozi ugbu a ọ ka nwere ezi uche??
    • • Ọ bụ mkpọsa na ọkụ- na mkpụrụokwu na-abụghị akara iche iche?
    • • Ntọala ndị bụ isi ziri ezi (Mpaghara, Sprache usw.)?
    • • Sind Suchnetzwerk-Partner aktiviert? Ist das gegebenenfalls weiterhin sinnvoll?
    • • Laufen die Remarketing-Kampagnen weiterhin problemlos oder gibt es womöglich Schwierigkeiten hinsichtlich der Zielgruppen o. ä.?
    • • Enthalten die Shopping-Kampagnen eingereichte Artikel?
    • • Sind die Shopping-Kampagnen in sinnvolle Anzeigen- und Produktgruppen unterteilt?

    Mgbatị mgbasa ozi

    • • Sind alle Typen von Anzeigenerweiterungen in ausreichender Zahl eingestellt?
    • • Sollten Erweiterungen aus Performance-Gründen gestoppt oder neue hinzugenommen werden?

    Anzeigenerweiterungen sind ein absolutes Must-have, da sie die Klickrate und den Qualitätsfaktor verbessern und somit die gesamte Kampagnen- und Konto-Performance.

    Meine Empfehlung zur groben Orientierung:

    • • mindestens 4 Sitelinks
    • • mindestens 4 Zusatzinformationen
    • • mindestens 2 Snippet-Erweiterungen

    Natürlich machen nicht in jedem Fall alle Erweiterungs-Typen Sinn, beispielsweise temporäre Angebots-Erweiterungen oder Standort-Erweiterungen für E-Commerce-Shops. Die drei oben genannten würde ich aber stets versuchen, in jeder Kampagne unterzubringen.

    Anzeigen-Wording

    • • Enthalten die Anzeigen das Keyword im Titel und in der Beschreibung?
    • • Enthalten die Anzeigen zielführende CTAs?

    Okwu (Prüfung je nach Datenmenge auch mehrmals monatlich)

    • • Können Keyword-Ausschlüsse auf Anzeigengruppen-Level auf Konto-Ebene übertragen werden (wenn sie auch für künftige Kampagnen relevant sind)?
    • • Machen die eingebuchten Keyword-Optionen Sinn? Sprich: Wie unterscheiden sie sich in ihrer Performance und welche sollten in der Bewerbung bleiben?

    Landingpages

    • • Sind alle Zielseiten erreichbar?
    • • Enwere redirects? Mgbe ahụ URL ikpeazụ kwesịrị ijikọ na mgbasa ozi.
    • • A na-ahazi ibe ọdịda maka ngwaọrụ mkpanaka?
    • • Enwere nnukwu mgbanwe na ibe ọdịda, nke nwere ike ibute mgbanwe arụmọrụ (nakwa ihe ndekọ akụkọ na mpaghara e-azụmahịa)
    • • Ibe ọdịda ahụ ọ na-eduga na ntụgharị ma ọ bụ ibe ọdịda chọrọ ngbanwe? Sprich: Na-edobe ọdịnaya na ibe ọdịda, ihe mgbasa ozi na-ekwe nkwa?
    • • Agụnyere CTA bara uru, nke na-ejide anya ozugbo?
    • • A na-egosipụta isiokwu mgbasa ozi na ibe ọdịda?
    • • Ntugharị ọ dị mfe yana omume enyi?
    • • Weebụsaịtị na-ebu ngwa ngwa ma ọ bụ na-ewe ihe karịrị sekọnd atọ? Enwere ọdịiche dị n'etiti mkpanaka na desktọpụ??

    usoro mgbasa ozi

    • • Macht ein Werbezeitplan Sinn und wurde dieser korrekt eingestellt?
    • • Macht der gegebenenfalls vorhandene Werbezeitplan noch Sinn hinsichtlich der aktuellen Entwicklung?

      Gerätegebote

      • • Wurden sinnvolle Gerätegebote eingestellt?
      • • Wurde die Kampagnen-Performance auf Geräteebene überprüft?

      In aller Regel weisen die Geräte verschiedene Performance-Daten auf. Bei nicht für Mobilgeräte optimierten Websites sollte ein Ausschluss von Smartphones und Tablets erwogen werden!

      Zielgruppeneinstellungen prüfen (Demografie)

      • • Sind die korrekten Zielgruppen hinterlegt?
      • • Wurden wichtige Zielgruppenausschlüsse vorgenommen?
      • • Wurde die Kampagnen-Performance auf Zielgruppenebene überprüft?

      Sternebewertungen

      • • A na-ahụ ọkwa kpakpando na mgbasa ozi Google ma ọ bụ na ọ bara uru, Kwado nyocha ndị ahịa Google? Mepụta akụkọ mgbasa ozi Google
      • • Ọ bụrụ na ọ dị mkpa, karịa otu ugboro n'ọnwa

      • Ihe a ga-eme kwa izu

      Mgbasa ozi-arụmọrụ

      • • Mee ka KPI na-etolite dị ka akwadoro?
      • • Enwerela usoro nkwalite ọ bụla??

      Akara ogo

      • • bụ niile Keywords nwere ihe kpatara ya 8 akara ma ọ bụ karịa?
      • • Emeela ihe mgbochi maka mkpụrụokwu nwere ọkwa dị n'okpuru 8?

      Ndetu ngwa ngwa:

      Mgbasa ozi Google na-enye gị metrik ndị a maka mkpụrụokwu ọ bụla:

      1. Akara ogo
      2. ọnụego pịa tụrụ anya
      3. Ahụmahụ onye ọrụ na ibe ọdịda

      Google na-atụle ihe dị mma dị ka nke kachasị 10 (ọnụ ọgụgụ nke 1 bis 10). Site na ọkwa nke 7 ma ọ bụ ala, ị kwesịrị ị banye njikarịcha. N'ihi na dị ka eleghị anya ị maara, obere ratings agbasaghị ịkpata elu click ahịa. Site n'enyemaka nke ngwaọrụ mpụga, ị nwekwara ike nweta ọkwa n'ozuzu maka akaụntụ Mgbasa ozi Google mgbe ụfọdụ.

      Ntughari

      • • Ntụgharị na-aga n'ihu na-abata n'ọsọ na ụda ọ na-emebu, ma ọ bụ enwere ihe adịghị mma - ma na mgbasa ozi Google ma na Google Analytics?
      • • agbakwunyere parampat nsochi nke ọma (clid) na data na-abịarute na Analytics otú ahụ?
      • • Mee mgbanwe ndị a gụnyere na Mgbasa ozi Google nwere ezi uche ma ọ bụ tinye ma ọ bụ wepụ ihe mgbaru ọsọ?

      Isi ihe ndị a na-esonye n'ime ihe a na-eme kwa izu, Otú ọ dị, ị kwesịrị ị na-eji akpaaka mgbe niile iji nweta ọkwa ozugbo, ozugbo okporo ụzọ ma ọ bụ ntụgharị daa n'okpuru ọkwa nkịtị (Ngwa Ndị Ọzọ)! Ego mmefu

      • • Mgbasa ozi a na-agwụcha mmefu ego ha ma ọ bụ mee ihe ezi uche dị na ya, dị ka nhazi mmefu ego n'etiti mkpọsa ma ọ bụ mmụba CPC?
      • • Mgbasa ozi na-enye ikike maka mmụba mmefu ego ma akwadoro / tinye ya n'ọrụ?

      mmetụta

      • • Ole echiche ka ewepụrụ? Mmetụta na-efu efu dabere na ọkwa ma ọ bụ mmefu ego? Enweela mmụba ma ọ bụ mbelata ezi uche dị na ya??
        • otu mgbasa ozi, Mgbasa ozi na isiokwu

          • • Nwee opekata mpe ụdị mgbasa ozi abụọ maka ule A/B?

          Otu mgbasa ozi na-enweghị mgbasa ozi na-arụ ọrụ nwere ike imetụta ogo Google nke akaụntụ na mkpọsa na-adịghị mma. Das wiederum bewirkt höhere Klickpreise.

          Meine Empfehlung und von Google selbst genannte Best Practice sind mindestens drei parallellaufende Varianten zum Performance-Vergleich.

          • • Sind zu viele Anzeigen aktiv, die damit nur wenige Daten einsammeln (mehr als drei oder vier)?
          • • Sind genug Keywords enthalten und in verschiedenen Keyword-Optionen getestet worden (Szenario vermeiden, dass zum Beispiel nur ein Keyword mit geringem Suchvolumen vorliegt)?
          • • Wurden spezielle Keywords der Option „weitgehend passend“ daraufhin geprüft, ob sinnvolle Anfragen einlaufen?

          Die Keyword-Option „weitgehend passend“ ist aufgrund ihrer generischen Ausrichtung besonders für irrelevante Suchanfragen prädestiniert. Darum habe ich es als separaten Punkt in diese Google-Ads-Checkliste integriert. Ya mere, lebara ya anya pụrụ iche!

          • • Agụnyere ọtụtụ mkpụrụokwu, nke na-adakwaghị nke ọma na ederede mgbasa ozi?
          • • A na-ahọrọ ntụgharị mgbasa ozi na mmalite mkpọsa ahụ?
          • • Naanị ndị na-eme ihe nkiri kachasị mma ma ọ bụ mgbasa ozi na-adịghị mma na-agba ọsọ n'ezie?
          • • Ịgha ụgha arụ ọrụ, mana jụrụ mgbasa ozi (mmebi iwu)?
          • • Enwere mkpụrụokwu oyiri n'otu mkpọsa ma ọ bụ karịa, ndị na-asọrịta mpi?
          • • Nwee mkpụrụokwu enwere ike site na mkpesa ajụjụ ọchụchọ etinyegoro na Pọtụfoliyo isiokwu?
          • • ewepụrụ mkpụrụokwu ma ọ bụ okwu ọchụchọ, Nke ahụ na-emepụta ọtụtụ echiche na-enweghị ihe ọ bụla ma ọ bụ ọtụtụ ihe na-emetụ n'ahụ na ịpị na-enweghị ntụgharị?

          Ebe a na-ere ahịa

          • • enyocha ma dozikwa ozi mperi dị mkpa na Center Merchant maka ndepụta ịzụ ahịa Google dị ọcha?

          Ihe omume kwa ụbọchị (Nhọrọ ọtụtụ ugboro n'izu)

          mmetụta na pịa

          • • Mgbasa ozi na-ebute iru na okporo ụzọ?
            • Keywordgebote

              • • Bụ isiokwu dị n'okpuru nkwado ibe mbụ?

              Ị nwekwara ike iji iwu akpaghị aka na Google Ads iji dozie nsogbu ndị dị otú ahụ nwere ike ime, gbanwee nkwuputa n'onwe ya dịka nkọwapụta gị siri dị. N'agbanyeghị nke ahụ, ịkwesịrị ịgbaso, ka ọkwa CPC si agbanwe, ka ozugbo chọpụta na-achọghị na-eri na-abawanye. Akwụkwọ

              • • Bụ isi okwu, Edere usoro na mmụta n'ime ederede yana n'ụzọ dị mfe nghọta?

              Isi ihe ndị ọzọ dị mkpa kwesịrị ịkpachara anya:

              1. oku ime ihe

              Gbaa ndị ahịa gị ume ka ha jiri oku mee ihe dịka: Gwa ebe a ugbu a! ugbua 20% hụ na mbelata ego! Ma ọ bụ yiri.

              2. Na-ekwughachi mkpụrụokwu dị na ederede mgbasa ozi

              Ka isi okwu gị na-apụta ugboro ugboro na ederede mgbasa ozi, ka mgbasa ozi na-adịkwu mkpa maka onye ọrụ gị yana maka Google, A na-ebipụtakwa mkpụrụokwu etinyere n'atụghị egwu na mgbasa ozi ederede!

              3. URL egosiri

              Jiri mkpụrụedemede URL egosipụtara site na ịpị ya (www.) wepụ ma kwugharịa isiokwu gị na mpaghara ederede a ma ọ bụ tinye mkpa ma ọ bụ. tinye okwu metụtara.

              4. Chebe ederede mgbasa ozi nye onye ahịa

              Jiri usoro ndị gbadoro ụkwụ na-erute onye na-achọ ihe dabara adaba maka usoro ọchụchọ nke onye ọrụ nọ ugbu a. Megharịa ederede mgbasa ozi gị ka ọ bụrụ usoro ịzụrụ ihe.

              5. Mgbatị mgbasa ozi / Mgbatị ọkwa

              Nutzen Sie alle Möglichkeiten um Ihre Anzeige mit zusätzlichen Informationen zu bestücken indem Sie Anruferweiterungen, Standorterweiterungen, Erweiterung mit Zusatzinfo, Sitelinks oder Bewertungserweiterung hinzufügen.

              6. Dynamischer Anzeigentext / Suchanzeige

              Mit dem dynamischen Anzeigentext wird genau das Keyword angezeigt das von dem User eingegeben wurde, vorausgesetzt es befindet sich in Ihrem Keyword-Set. Wenn Sie 3-4 Anzeigen erstellen, sollte eine hiervon eine dynamische Suchanzeige sein. Am häufigsten wird dieser Trick in der Überschrift verwendet. {Okwu:Ihr Alternativtext} Eine Anleitung zur Erstellung von dynamischen Suchanzeigen finden Sie hier: https://support.google.com/adwords/answer/3249700?hl=de&ref_topic=3119126

              7. USP Alleinstellungsmerkmal in den Anzeigentext

              Sie bieten kostenfreien Versand oder kostenlose Rücklieferung oder vielleicht den Kauf auf Rechnung an? Mgbe ahụ nke ahụ kwesịkwara ịdị na ederede mgbasa ozi gị. Jiri ozi agbakwunyere jiri ndọtị ahụ ma ọ bụ naanị dee ya na ederede mgbasa ozi.

              8. Jiri, ọ bụrụ na ọ ga-ekwe omume mkpụrụedemede niile dị

              isi okwu / igbe ederede / URL egosiri. Ọ naghị adị mfe mgbe niile ịkwanye ozi niile n'ime ahịrị enyere, mana ka na-eche maka otu ị ga-esi nabata ọtụtụ ederede na ozi dịka o kwere mee.

              9. Tinye mgbasa ozi mkpanaka maka ịrụ ọrụ kacha mma
              mobile ngwaọrụ

              Ha nwere saịtị mkpanaka dị iche nke ị nwere ike ibugharị na ya? Mgbe ahụ ị kwesịrị ị ga-eji mbadamba- na ndị ọrụ smartphone na-ezigakwa ibe a. Nke a na-abawanye mkpa yana ngosi mgbasa ozi gị na nsonaazụ ọchụchọ mkpanaka.

              10.Mepụta mgbe niile kwa AZG* 3-4 Ịgba akwụkwọ

              (Performance Check)

              In den AdWords Kampagnen Einstellungen müssen Sie unter Anzeigenauslieferung die Anzeigenrotation auf „gleichmäßige Anzeigenrotation“ stellen, somit können Sie innerhalb von 30-90 Tagen vergleichen welche Ihrer Anzeige am besten angekommen ist und am häufigsten geklickt wurde. Nach dem Test können Sie die Textanzeigen mit schlechter Performance pausieren oder anpassen (Wenig Klicks und geringe CTR).