uluhlu lokujonga oko
Iintengiso ezigqibeleleyo zeAdWords
seta iakhawunti
Siziingcali kwezi
Amashishini eAdWords
whatsapp
skype

    Ibhlog

    Blog Iinkcukacha

    Ndiliqala njani iphulo leeNtengiso zikaGoogle eziyimpumelelo?

    Iintlobo zegama elingundoqo kwiintengiso zikaGoogle

    Uyazi, ukuba uGoogle akanakuze abambe iintengiso zikaGoogle kuwe? Yinyani, ukuba iintengiso zikaGoogle ziyiByzantine kakhulu. UGoogle uzama ngamandla, kukwenza ukholelwe ngokuchaseneyo. Le ntengiso kuGoogle icacile kwaye ilula.

    Yenza nje iakhawunti, zoba amagama angundoqo afanelekileyo, definieren Sie Ihr Budget und fertig. Ihr Unternehmen wird mehr Website-Zielgruppen und Conversions sehen. Klingt das nach einem vertrauten Verkaufsgespräch? Wenn ja, haben Sie Recht. Google wird alles tun, damit Sie Ihre eigene Werbekampagne starten.

    Wenn Sie Ihre eigenen Kampagnen verwaltet haben, wissen Sie bereits, dass dies nicht der Fall ist. Natürlich ist es einfach, eine Kampagne zu starten, aber es ist eine völlig andere Geschichte, ein erfolgreiches Anzeigenkonto zu führen. Um die Sache schlampiger zu machen, wächst die Schwierigkeit mit Ihrem Konto. Je größer Ihr Konto wird, desto schwieriger ist die Verwaltung.

    Wen beeinflusst die Komplexität?

    Google Ads gilt für alle Arten und Größen von Unternehmen. Und jede Organisation definiert Komplexität auf ihre eigene Weise. Kwinkampani enkulu, iiakhawunti zinzima ngenxa yobungakanani bazo obuncinci. Ekugqibeleni, amaphulo amancinci akhuthaza ubunzima obufanayo nabalingane babo abakhulu.

    izinto, oko kongeza ubunzima

    • Ubume beakhawunti yakho ngumba, nto leyo ekhokelela kubunzima. Akukho nto inokwenzeka, Yakha i-akhawunti yentengiso, kwaye wonke umntu unombono wakhe, ukuyiququzelela. Kufuneka ufumane eyona nto ilungileyo kwishishini lakho, kuba ayiqinisekiswanga, ukuba oku, yintoni ekusebenzelayo, isebenza kuwe.

    • Wonke umthengisi uyaqaphela, kubaluleke kangakanani, Hlalutya kwaye ucazulule idatha, ukufumana iindlela zokuphucula amaqhinga. Ukuba ulawula iphulo elincinci okanye ezimbini, ilula, Ukuqokelela idatha kunye nokuphanga ulwazi.

    • Idatha yongeza ukuntsonkotha ngenxa yendibaniselwano yobungakanani kunye nemetric eyivelisayo. I-akhawunti yakho inkulu, amathuba amaninzi ekhoyo. Iindibaniso ezininzi zenza kube nzima kakhulu, fumana indlela elungileyo yokuphucula ukusebenza kwakho.

    Yintoni ekhokelela ukuntsokotha?

    Xa inqanaba lobunzima linyuka kwiakhawunti yeentengiso zikaGoogle, oku kukhokelela ekudandathekeni. Abantu, abaqhuba eli phulo, nokuba ngumntu okanye iqela labathengisi, ngokuthe ngcembe uphulukana nogxininiso, ngenxa yokuba ubunzima buba yinto engenakunqandwa. Ukuba ulawula i-akhawunti ngokwakho okanye ngezibonelelo ezilinganiselweyo, ukuntsonkotha kwamaphulo akho kunokukhokelela koku, ukuba ulawulo luphakuzela ngokupheleleyo.

    • Steigern Sie den Fluss und die Kompetenz der Werbeausgaben

    • Erhalten Sie Aktionen und Optimierungen

    • Seien Sie kalkulierter und künstlerischer

    ividiyo yethu
    IINKCUKACHA ZOQHAKAMSHELWANO