I-imeyile info@onmascout.de
Ifowuni: +49 8231 9595990
Izinga eliphezulu lokutsiba liyacaphukisa, njengoko ebonisa, ukuba iindwendwe azifumani iwebhusayithi yakho iluncedo. Abakwazi ukufumana iimpendulo kwimibuzo yabo kwaye batsibe ngokukhawuleza.
Uhlalutyo lukaGoogle lubonisa, ukuba izinga lakho lokutsiba liyaphawuleka. Oku kuvumela uGoogle ukuba abonise, libaluleke kangakanani eli nani, kwaye ayifanelanga kuhoywa. Nangona ucinga ngesantya esiphezulu sokutsiba njengengxaki, unokuzithatha njengezinto ezibalulekileyo zokuphucula.
Nanini na xa umntu esiza kwiwebhusayithi yakho kwaye akazange athathe nyathelo ngaphambi kokuba ashiye iwebhusayithi, iqondo lokutsiba liyasebenza. Ke ngoko, izinga lokutsiba lichazwa njengepesenti yabantu, eye yafika kwiwebhusayithi yakho, kodwa akenzanga nto.
Izinga eliphezulu lokugxuma linokuba sisilumkiso, ukuba indawo yakho ayikwenzi oko, yintoni eyamkelekileyo ngokwenene. ithetha ukuba, ukuba akukho phepha libophelelayo kwaye undwendwelo luphele ngokujonga iphepha elinye.
Ungasebenzisa kwakhona ireyithi ye-bounce, ukuvavanya umgangatho weendwendwe zakho. Ngamanye amaxesha iphepha lokufika aliyiyo ingxaki, kodwa ujolise kumntu ongalunganga! Unokutsala iindwendwe, ezingafanelekanga kwiwebhusayithi yakho kunye neenkonzo zayo.
Musa ukuyicingela, ukuba izinga lokutsiba eliphezulu libangelwa kumxholo ombi. Ingenzeka, ukuba iphepha alilayishi ngokukhawuleza ngokwaneleyo. Kufuneka ubeke ingqalelo ekhethekileyo kwisantya sephepha, njengoko uninzi lwabasebenzisi be-intanethi belindele, ukuba iphepha lilayisha ngamaqhezu omzuzwana. Ukuba olo lindelo alufezekiswanga, shiya inkampani, kungakhathaliseki ukuba umgangatho womxholo ulungile kangakanani.
Iiwebhusayithi ezininzi zivumela abathengisi ukuba bathumele iintengiso kwiiwebhusayithi zabo, ukwenza ingeniso. Zonke ezi ntengiso kunye neentengiso zinokukhawuleza ukuba zigqithise kubakhenkethi. Seien Sie vorsichtig, wie viele Werbeaktionen und Anzeigen Sie für jede Seite zulassen.
Das Geheimnis einer fruchtbaren Produktseite ist nicht immer leicht zu entschlüsseln. In welcher Reihenfolge ordnen Sie die Produktmerkmale an? Welche Bilder wählen Sie aus? Welche Sprache verwenden Sie zur Illustration des Produkts? Wenn Leute auf solchen Seiten landen, erwarten Sie, dass sie ihren Job machen und sie zum Kauf inspirieren.
Mobile Benutzer sind außergewöhnlich aktiv und symbolisieren einen großen Teil Ihres Datenverkehrs. Wenn Sie nicht darauf vorbereitet sind, Ihre Website, ihren Inhalt und Ihre Seiten für Handys zu optimieren, senden Sie ihnen einen Hinweis, dass Sie sich nicht um ihr Geschäft kümmern.