uluhlu lokujonga oko
Iintengiso ezigqibeleleyo zeAdWords
seta iakhawunti
Siziingcali kwezi
Amashishini eAdWords
whatsapp
skype

    Ibhlog

    Blog Iinkcukacha

    Amanyathelo okusungula iphulo lokuqala le-AdWords eliyimpumelelo

    Iintengiso zikaGoogle

    Iintengiso zikaGoogle ziyaziwa ngumntu wonke, kodwa uyazi, ungaqala njani ngephulo lakho lokuqala lentengiso? Nanga amanyathelo abalulekileyo, ukuba ungayenza loo nto.

    1: Yiphephe iAdWords Express

    Ukongeza kwii-AdWords zikaGoogle, uGoogle ukwabonelela ngohlelo olulinganiselweyo lweAdWords Express. UGoogle udibanise imisebenzi eyahlukeneyo, ukwenza ujongano lomsebenzisi lula ukuzulazula kunye nokusetyenziswa.

    Nangona kunjalo, i-AdWords Express ayithandeki kumsebenzisi, ngakumbi ukuba usaqala, kwaye ayiboneleli ngoqikelelo olucacileyo kunye namanani enkunzi oyikhuphileyo.

    Nokuba ucinga njalo, ukuba iGoogle AdWords ibonakala ibhidekile xa uqala nje, kufuneka uyisebenzise njengeAdWords Express.

    2: Ziele und Strategie klar angeben

    Wenn Sie Ihre Strategien und Ziele nicht klar definieren, kann dies zu Klicks und Kosten führen, bietet Ihnen jedoch keine neuen Kunden, führt jedoch zu verärgerten Kunden.

    Um sicherzustellen, dass Ihre Arbeit nicht gestört wird, müssen Sie zunächst überlegen, wie Ihre primären AdWords-Schritte aussehen könnten. Übertreibe nichts, sei einfach pragmatisch und ausdrucksstark.

    3: Verlassen Sie Such- und Display-Netzwerkkampagnen

    Eine Google Ads-Kampagne unterscheidet zwischen einer Suche und dem Display-Netzwerk. Wo einerseits das Such-Werbenetzwerk besteht, besteht die Unähnlichkeit zwischen der Google-Suche und den Suchpartnern.

    Bei der Suche geben Benutzer klar an, was sie möchten, und Ihre Fähigkeit, es zu sehen, ermöglicht es Ihnen, ukuyila iphulo kanye ngokweemfuno zabasebenzisi. Ikopi yentengiso kunye namaphepha okufikela angenziwa ngokwemibuzo yokukhangela, ukunika abaphulaphuli amava afanelekileyo okusefa.

    Ngelixa kwiNethiwekhi yokuBonisa, ilizwe lentengiso yedijithali libonakala lihluke kakhulu. Apha, abasebenzisi babona iintengiso kwiiwebhusayithi ezifanelekileyo. Ngoko ngumngeni lowo, ukuphazamisa abasebenzisi ekuhambeni kwabo kokufunda, ukutsalela ingqalelo yabo kwiintengiso.

    Lo mahluko mkhulu uphumela kwiireyithi zokucofa ngokwahlukileyo (Cofa-nge-Raten – CTR) kunye namazinga okuguqulwa ngamanye amaxesha.

    Xa zombini iinethiwekhi zentengiso zisebenza kwiphulo elinye, ulungiselelo olubalulekileyo alunakwenzeka, kuba ireyithi yokucofa ikumndilili wonikezelo kwezi networks zimbini, engathethi kakhulu malunga nokusebenza komboniso.

    I-AdWords zikaGoogle ayiyofiziksi yequantum, nokuba iqhubeka iba nzima ngakumbi. Kubalulekile xa useka umkhankaso wakho wokuqala wentengiso, ukuba kuqikelelwe, kuba kufuneka ubeke injongo ecacileyo kwaye uphuhlise ukuhamba komsebenzi, ngubani na oya kukunceda, ukufezekisa le njongo.

    Ekugqibeleni, iGoogle AdWords sisixhobo esinamandla kunye nesixhobo, onokuzisebenzisa ukwandisa ishishini lakho.

    ividiyo yethu
    IINKCUKACHA ZOQHAKAMSHELWANO