uluhlu lokujonga oko
Iintengiso ezigqibeleleyo zeAdWords
seta iakhawunti
Siziingcali kwezi
Amashishini eAdWords
whatsapp
skype

    Ibhlog

    Blog Iinkcukacha

    Iintengiso zikaGoogle zikuvumela ukuba wenze amaxabiso oguqulo angokwezifiso

    UGoogle unika abathengisi be-intanethi ithuba, Chaza amaxabiso oguqulo esiko lotyelelo lwevenkile kunye neentengiso. Iinkampani ngoku zisebenzisa iintengiso zikaGoogle, ukwandisa utyelelo kwiivenkile zabo kwaye babe nolawulo ngakumbi kwibhidi yabo ekrelekrele, njengoko benokuseta ngokulula eyabo imilinganiselo yexabiso loguqulelo oluchaziweyo. Ukumisela ixabiso lokuguqulwa kwenza ishishini lakho, ukunika ulwazi ngayo, yeyiphi injongo yoguqulo eyifaneleyo, ukuba kuqikelelwe. Ibhidi ehlakaniphile iyanceda, Yandisa inkcitho malunga nexabiso elichazwe yinkampani. Ungabhida ngakumbi kwiintengiso, ukuzisa intengiso kwindawo yakho ebonakalayo.

    Iintengiso zikaGoogle zisebenzisa imigaqo yexabiso lokuguqulwa ngendlela efanayo, ukwenza zonke iintshukumo zoguqulo. Ukuseta amaxabiso oguqulo kutyelelo lwevenkile kunye neentengiso, Unokukhetha ezi kwinqanaba lomkhankaso.

    Isebenza njani loo nto??

    Conversion-Tracking-Tags: Unokuseta kwaye wongeze iiparamitha zokulandelela uguqulo. Ezi parameters zibandakanyiwe ngokuzenzekelayo Google AdWords igciniwe, emva kokuba uzibandakanye ekulandeleleni uguqulo. Kufuneka "uvule" iiparamitha ngaphakathi kweentengiso zikaGoogle, ukuze kuqokelelwe iinkcukacha. Emva kokuba wenze utshintsho oluqhelekileyo kwiakhawunti yakho yeentengiso, werden die Daten aufgezeichnet und stehen innerhalb weniger Stunden für die Aufteilung Ihrer Berichte zur Verfügung.

    Offline-Conversions: Sie können benutzerdefinierte Conversions in Offline-Conversions manuell hochladen und mithilfe eines Drittanbieters oder der Google Ads-API automatisch importieren lassen. Nachdem Sie die benutzerdefinierten Variablen in Ihrem AdWords-Konto erstellt und aktiviert haben, verwenden Sie die Informationen für benutzerdefinierte Variablenspalten, um Offline-Uploads vorzunehmen.

    Benutzerdefinierte Variablen ermöglichen ein besseres Verständnis des Werts Ihrer Werbeausgaben mit mehr geschäftsorientierten Daten zu den Aktionen des Benutzers, wenn er auf Ihrer Website einkauft oder ein Formular absendet. Dies ist nützlich, wenn Sie Einblicke in Ihre Conversions für Dimensionen erhalten möchten, die für Ihre Art von Unternehmen spezifisch sind.

    Warum Conversions in Google Ads verfolgen?

    Ihr Iintengiso zikaGoogle Conversion-Tracking hat die Macht, Ihr Ads-Konto zu verbessern oder zu zerstören. Wenn Sie nicht wissen, yintoni esebenzayo nengasebenziyo, wie können Sie Verbesserungen vornehmen? Mit Conversion-Tracking können Sie sehen, welche Anzeigen die meisten Conversions erzielen. Mit den entsprechenden Informationen über die Kampagne können Sie Ihre Keywords, Gebote, Ihr Budget und andere anpassen, um die Kampagnen zu optimieren, und Strategien Ihrer erfolgreichen Kampagnen auf Bereiche anwenden, die verbessert werden müssen.

    Mit Conversion-Tracking können Sie Ihre Gewinne optimieren und mit Google Ads viel sparen. Wenn Sie der Meinung sind, dass Ihr Ads-Konto bereits über Conversion-Tracking verfügt, aber mehr erfahren möchten, wenden Sie sich an die I-arhente yeNtengiso zikaGoogle, um weitere Einblicke in die Optimierung zu erhalten.

    ividiyo yethu
    IINKCUKACHA ZOQHAKAMSHELWANO