uluhlu lokujonga oko
Iintengiso ezigqibeleleyo zeAdWords
seta iakhawunti
Siziingcali kwezi
Amashishini eAdWords
whatsapp
skype

    Ibhlog

    Blog Iinkcukacha

    Gibt es eine Ähnlichkeit zwischen PPC und Google Ads?

    Keyword-exklusive Online-Anzeigen sind eine der einflussreichsten und fortschrittlichsten Marketingstrategien, die sowohl von großen als auch von kleinen Unternehmen eingesetzt werden. Die beiden grundlegenden und wichtigsten Bereiche von SEM sind AdWords und PPC, die verwendet werden, um die Dinge ein wenig zu vereinfachen und Ihnen dabei zu helfen, diese Marketingbegriffe zu beherrschen. Es mag offensichtlich klingen, aber das Einfügen einer statischen Werbung an einem Ort, an dem potenziell teilnahmslose Personen sie sehen, kann eine völlige Zeit- und Ressourcenverschwendung sein. Wenn Sie diese Anzeige jedoch nur vor Personen platzieren, die hohe Interessensmöglichkeiten haben, kann dies hilfreich sein Unternehmen verbessern das Risiko, den Anteil der Investitionen in Online-Werbung zu belohnen, erheblich.

    Identifizieren Sie interessierte Benutzer mithilfe von Suchmaschinenergebnissen

    Bezahlte Suchmaschinenergebnisse konzentrieren sich in hohem Maße darauf, herauszufinden, welche Personen wahrscheinlich am Kauf Ihrer Produkte oder Dienstleistungen interessiert sind. Dies ist einer der Hauptgründe, warum sich Google AdWords als so florierend erwiesen hat und zu einer der Haupteinnahmequellen von Google geworden ist.

    Google AdWords ist nicht mit PPC vergleichbar. Daher ist es wichtig, die Unterschiede zwischen beiden zu kennen, wenn Sie überlegen, nokuba utyalo-mali lufanelekile.

    Uyisebenzisa njani iPPC?

    I-PPC imele intlawulo ngokucofa intengiso, apho iwebhusayithi yomthengisi okanye injini yokukhangela, apho akhuthazayo, ihlawulwe ngemali esetwe kwangaphambili kunqakrazo ngalunye, ukuba intengiso iqokelele. Oku kuya kubeka iintengiso zakho phezulu kuGoogle okanye kuFacebook.

    Iintengiso zinokuza kwiintlobo ngeentlobo zezakhiwo ezifana nesicatshulwa, imifanekiso okanye iividiyo ngasentla, ibekwe ezantsi okanye kwiphepha lesiphumo senjini yokukhangela okanye kwiiwebhusayithi. I-PPC ayichaphazeli iziphumo zophendlo jikelele, abonwa ngumsebenzisi kwi-injini yokukhangela. Nangona kunjalo, intengiso yokucofa intlawulo iya kuvela ecaleni kweziphumo zokukhangela.

    Iintengiso zePPC azibizi nto ukuyibonisa. Kubalwa kuphela, xa umbukeli ecofa intengiso.

     I-AdWords iyisebenzisa njani iPPC?

    I-AdWords ihlawulwe nguGoogle, intengiso esekwe kwibhidi. I-AdWords yinkonzo, evumela amashishini kunye nemibutho ukuba babeke iintengiso zabo nge-injini yokukhangela kunye namaqabane ewebhusayithi. Amanye amagama angundoqo ekujoliswe kuwo kunye nolwazi oluvela kwi-cookies luyasetyenziswa.

    Izinto eziluncedo zeAdWords

    • Ungajolisa kumaphepha athile ekujoliswe kuwo.

    • Ungaluchaza uhlahlo lwabiwo-mali lwakho, kubandakanywa neyona nkcitho iphezulu ngosuku kunye nokuba yimalini onokuyihlawula ngokucofa.

    • Ungalandelela uguqulo lwakho.

    • Ungayicima nje- kwaye uyivule kwakhona

    ividiyo yethu
    IINKCUKACHA ZOQHAKAMSHELWANO