checklist for that
Yakakwana Ads AdWords
set account
Isu tiri nyanzvi mune izvi
Maindasitiri eAdWords
whatsapp
skype

    Blog

    Blog Details

    Warum sind die Keywords in Google-Anzeigen wichtig?

    Kana isu tichitaura nezve kiyi izwi muGoogle Ads, ngatitaure nezve zvirevo, die Sie mit jeder Ihrer Anzeigengruppen gemäß den Themengruppen verknüpfen werden. Mazwi akakosha ezviziviso izvi anoenderana nemazwi nemitsara, kuti mushandisi anopinda kuti atsvage, izvo zvinokonzeresa kuenderana kunoenderana pane ako ads. Zviri nyore, asi kune akawanda keywords, iyo yaunogona kushandisa mune yako ad text. Iwe unogona kushandisa yakanyatsotsanangurwa ad zano, kugadzirisa iyo data uye sarudza akanyanya akakodzera mazwi eGoogle AdWords mishandirapamwe.

    Chii chinosanganisira yakanaka ad keyword?

    Hohes Suchvolumen

    Wir möchten, dass unsere jeweiligen Keywords in Google Ads ein hohes Suchvolumen haben, kuti ndikupe mukana uri nani, Svika vashandisi vakawanda pamhepo uye gadzira akawanda anotungamira. Google Ads inomisa iwo mazwi akakosha ane "yakaderera vhoriyamu yekutsvaga", yakawedzerwa kuaccount yako, nekukurumidza sekuzivikanwa, kuti mashoko aya anotenderwa, asi ads ako ndiwo mashoma kuratidzwa kune vashandisi, kana pasina anotsvaga neaya keywords.

    Themenrelevanz

    Edza, Kamura mishandirapamwe yako yekushambadzira yeGoogle mumapoka akawanda ekushambadzira sezvinobvira, uye ipa njanji yekufunga nezvayo uye sarudza akakodzera uye anobatsira mazwi. Paunowedzera aya mazwi akareba-muswe kumushandirapamwe wako, une mukana mukuru, Svika neunyanzvi kune vateereri vako zvichienderana nekutsvaga kwavo, uye zvinogona kukonzera zvakare, makwikwi iwayo akapera simba.

    Auftritt auf der Landingpage

    Die meisten Google Ads-Keywords, yaunodyidzana neimwe ad, buda papeji yekumhara, kuti ad yako inobatanidza. Izvi hazviitike nguva dzose, uye chinofanira kuva chinangwa chako, kugadzira inoenderana mushandisi rwendo kubva pakutsvaga kwekutsvaga kusvika kune inotarirwa peji, saka vashandisi vako havanzwe saizvozvo, kuti yatorwa ne ad yako.

    Ndingawane kupi Google Ads keywords?

    Google-Trends

    Sie sind vielleicht ein Experte auf Ihrem Gebiet, asi nzira, matauriro acho, zvakasiyana zvachose nenzira, kuti vateereri vako vanowanzotaura sei nezvazvo. Google Trends inokupa ruzivo rwakajeka nezvazvo, kuti boka rako rinotsvaga rinotsvaga sei zvaunopihwa.

    Bestehende Abfragen

    Unternehmen oder Werbetreibende können die Google Search Console oder den Kundenakquisitionsbericht über Google Analytics verwenden, kuona, ayo mazwi anounza zvingangoitika kune webhusaiti yako.

    website

    Scannen Sie den Inhalt Ihrer Website, kutarisa mazwi makuru nemitsara, izvo zvaunogona kusanganisira mumashambadziro ako eGoogle.

    Keywords des Konkurrenten

    Ita chokwadi, kuti iwe unoita keyword ongororo yevanokwikwidza, usati waita mushandirapamwe wako weAdWords, sezvo izvi zvichizokubatsira kuronga chirongwa chemushandirapamwe.

    Kana iwe ukatevera zvese izvi, kuwana vatungamiri uye tarisiro, vari kunyatsofarira zvaunopa.

    vhidhiyo yedu
    CONTACT INFORMATION