checklist for that
Yakakwana Ads AdWords
set account
Isu tiri nyanzvi mune izvi
Maindasitiri eAdWords
whatsapp
skype

    Blog

    Blog Details

    Matanho ekusarudza akanakisa mazwi eGoogle Ads

    Google AdWords

    Akasarudzwa mazwi akakosha uye mitsara inovimbisa, kuti vanhu, die nach Produkten und Dienstleistungen wie Ihrer suchen, Unogona kuona ads ako eGoogle. Mazwi akakosha anobatsira, kukwezva vangangove vatengi, vandudza kudzvanya-kuburikidza nemitengo uye kuderedza mutengo wekushambadzira.

    1. Verstehe ein gutes Schlüsselwort

    Schlüsselwörter oder Phrasen müssen sehr präzise und relevant für das sein, zvaunopa. Kana mumwe munhu anyora mugoogle mazwi akakosha akafanana nezvigadzirwa zvaunotengesa, arikutsvaga kambani yakaita seyako. Nekuda kweizvozvo, vanhu vanotenda, ndiani anodzvanya pane yako ad, kare nezvazvo, kutenga kwauri.

    2. Versetzen Sie sich in die Lage Ihrer Kunden

    Wenn die Kunden nach einem Produkt oder einer Dienstleistung suchen, zvinoenderana newe, ndeapi mazwi nezvirevo zvavanganyora muGoogle? Vanofunga, nokuzviisa munzvimbo yavo.

    3. Binden Sie alles zusammen

    Es geht nicht nur darum zu bezahlen, kuti ndisvike pamusoro. Naizvozvo, mazwi ako akakosha anofanira kunyatsoenderana neshoko mune ako ads. Izvi zvinofanirwa kuenderana nemazwi nemitsara pane yako webhusaiti peji peji, inotaurwa mu ad.

    4. Seien Sie besonders und objektiv

    Vermeiden Sie zu einfache Begriffe oder Wörter. Usarega izvozvo zvichikunyengedza, kuwedzera mazwi makuru, izvo zvisina basa newe, asi gadzira traffic yakawanda. Vanhu, iwe kero, havafarire chigadzirwa kana sevhisi yako, kana mutengo wakakwira, uye izvi zvinogona kukanganisa bhizinesi rako.

    5. Erwähnen Sie die Variationen

    Ihre Kunden verwenden möglicherweise unterschiedliche Begriffe für Ihre Produkte oder Dienstleistungen. Naizvozvo, gara uchiita mutsauko mumashoko ako akakosha. Izvi zvinogona kuita mazuva ese, Zvakafanana, mazita echigadzirwa uye mamwe zviperengo, nezvimwe. kuva. Unogona kushandisa zviperengo zvakajairika.

    6. Verwenden Sie das Keyword-Tool von Google

    Mit dem Google Ads Keyword Planner können Sie Ideen für Keywords erhalten und Ihre Liste erweitern. Chaunofanira kuita kutaura izwi rimwe chete, isa chirevo kana peji, izvo zvakabatana nazvo, unoda kusimudzira, wobva wasarudza mazwi akakosha kubva pane zvawanikwa. Paunenge uine mamwe mazano ekutanga, unogona kushandisa zvakanakisisa zvavo, kugadzira pfungwa, izvo zvakatonyanya kujeka.

    7. Machen Sie sich mit dem Keyword-Matching vertraut

    Google bietet verschiedene Möglichkeiten zum Abgleichen von Keywords. Maitiro, sei kuisa keywords, Vanotsanangurwa, zvinoenderana nezvaunoda.

    • Breites Spiel
    • Modifikator für breite Übereinstimmungen
    • mutsara wemashoko
    • Machisi chaiwo
    vhidhiyo yedu
    CONTACT INFORMATION