checklist for that
Yakakwana Ads AdWords
set account
Isu tiri nyanzvi mune izvi
Maindasitiri eAdWords
whatsapp
skype

    Blog

    Blog Details

    Google Ads KPIs yekuvandudza mishandirapamwe yako

    Google Ads

    Big Google Ads kana PPC mishandirapamwe inogona kunakidza uye kuunza mari. Es kann jedoch auch eine Qual sein, kuzvitungamirira. Zvingabatsira, kana iwe waizopfupikisa kunzwisisa kubva kune yakakura data. Izvi zvinokutendera kuti utore mukana weruzivo rwakaunganidzwa uye kuishandisa zviri nani.

    Wokutanga, zvaunofanira kuziva, ndizvo, ndeipi data yakakosha uye inobatsira uye inove yesango kudzingirira. Unopedza mari nenguva pazvinhu, izvo zvisingawane ROI iri nani. Chero kambani, iyo inoshandisa hapana data, kuita zvisarudzo, inoratidza kushomeka kukuru. Kunyatso tevera maitiro uye kuona mabatiro, kuti imwe neimwe yekuedza kwako ine pamusika.

    Kana pasina data yakawanda inowanikwa mumakampani, Zvakaoma, kuwana ruzivo rwakakosha kubva kune diki data. Mit Points Moving Avhareji (PMA) unogona kufanotaura mafambiro uchishandisa data shoma.

    Nekufungidzira iyo MA, maitiro ezvisina kujairika, kushanduka kwechinguvana mukukosha kwenguva yakati.

    1. Gleitender Dreipunktdurchschnitt
    2. Vierpunkt gleitender Durchschnitt
    3. Benutzerdefinierte Punkte gleitender Durchschnitt

    Der gleitende Dreipunktdurchschnitt ist der am einfachsten zu berechnende und am schnellsten gleitende Durchschnitt, asi hainyatso kutsetseka mutsara, zvichiita kuti kufungidzira kudiki kuome.

    NePPC isu tinounganidza nhoroondo data, kutsanangura nekubvunza avhareji nemapoinzi akawanda. Kune mishandirapamwe yakakura, izvi zvinogona kunetsa.

    Verdienste der Punkte gleitender Durchschnitt

    • Glatte LinieDer Hauptvorteil der Verwendung des PMA besteht darin, kuti uwane mutsara wakaenzana. Izvo zvishoma kukwira kumusoro- uye kubhuroka mukupindura kune pfupi-pfupi tentative data hammocks, saka iwe unogona kunyatso kuteedzera kufambira mberi kwakaringana kwemacampaign ako.
    • EinfachheitSie können das Rauschen der anderen Daten verringern. Iwe unogona kuongorora maitiro nenzira yakachena. Iwe unogona zvakare kushandisa maviri PMAs, kusimbisa mafambiro ako.
    • AnzeigenänderungenSie können die richtigen Stellen in Ihrer Kampagne finden, kuita shanduko. Iwe unogona kufanotaura nenjodzi iri nani uye mibairo yekuzorora, kuti ndedzipi shanduko dzinofanira kuitwa uye padzinoda kuitwa. Ichi chinhu, iyo vashambadziri vazhinji vari kunetsekana nazvo parizvino, zvisinei nehukuru hwemacampaign avo kana mabhajeti.
    vhidhiyo yedu
    CONTACT INFORMATION