senarai semak untuk itu
Iklan Sempurna AdWords
tetapkan akaun
Kami pakar dalam hal ini
Industri untuk AdWords
whatsapp
skype

    Blog

    Butiran Blog

    Langkah untuk memilih kata kunci terbaik untuk Google Ads

    Google AdWords

    Kata kunci dan frasa yang dipilih memastikan, orang itu, die nach Produkten und Dienstleistungen wie Ihrer suchen, Boleh melihat iklan Google anda. Kata kunci yang betul membantu, untuk menarik pelanggan berpotensi, meningkatkan kadar klik lalu dan mengurangkan kos pengiklanan.

    1. Verstehe ein gutes Schlüsselwort

    Schlüsselwörter oder Phrasen müssen sehr präzise und relevant für das sein, apa yang anda tawarkan. Apabila seseorang menaip di google kata kunci yang serupa dengan produk yang anda jual, dia sedang mencari syarikat seperti anda. Akibatnya, orang cenderung, yang klik pada iklan anda, sudah mengenainya, untuk membeli daripada anda.

    2. Versetzen Sie sich in die Lage Ihrer Kunden

    Wenn die Kunden nach einem Produkt oder einer Dienstleistung suchen, yang sesuai dengan anda, apakah perkataan dan frasa yang akan mereka taip ke dalam Google? Mereka fikir, dengan meletakkan diri anda di tempat mereka.

    3. Binden Sie alles zusammen

    Es geht nicht nur darum zu bezahlen, untuk sampai ke puncak. Oleh itu, kata kunci anda hendaklah sepadan dengan perkataan dalam iklan anda. Ini sepatutnya sepadan dengan perkataan dan frasa pada halaman pendaratan tapak web anda, dirujuk dalam iklan.

    4. Seien Sie besonders und objektiv

    Vermeiden Sie zu einfache Begriffe oder Wörter. Jangan biarkan itu menipu anda, untuk menambah kata kunci, yang tidak berkaitan dengan anda, tetapi menjana banyak trafik. Orang, awak alamat, tidak berminat dengan produk atau perkhidmatan anda, apabila kosnya lebih tinggi, dan ini boleh memberi kesan yang menyedihkan pada perniagaan anda.

    5. Erwähnen Sie die Variationen

    Ihre Kunden verwenden möglicherweise unterschiedliche Begriffe für Ihre Produkte oder Dienstleistungen. Oleh itu, sentiasa membuat variasi dalam kata kunci anda. Ini boleh istilah harian, sinonim, nama produk dan ejaan alternatif, dsb. jadilah. Anda juga boleh menggunakan salah ejaan biasa.

    6. Verwenden Sie das Keyword-Tool von Google

    Mit dem Google Ads Keyword Planner können Sie Ideen für Keywords erhalten und Ihre Liste erweitern. Apa yang anda perlu lakukan ialah berkata satu perkataan, masukkan frasa atau halaman, yang dikaitkan dengan, anda ingin mempromosikan, und dann aus den Ergebnissen wichtige Schlüsselwörter auswählen. Sobald Sie einige erste Ideen haben, können Sie die besten davon verwenden, um Ideen zu generieren, die noch spezifischer sind.

    7. Machen Sie sich mit dem Keyword-Matching vertraut

    Google bietet verschiedene Möglichkeiten zum Abgleichen von Keywords. Die Art und Weise, wie Sie Schlüsselwörter eingeben, definiert, welche Übereinstimmung Sie wünschen.

    • Breites Spiel
    • Modifikator für breite Übereinstimmungen
    • Phrasenübereinstimmung
    • Genaue Übereinstimmung
    video kami
    MAKLUMAT PERHUBUNGAN