листа за проверка за тоа
Совршени реклами AdWords
постави сметка
Ние сме експерти за овие
Индустрии за AdWords
whatsapp
скајп

    Е-пошта info@onmascout.de

    Телефон: +49 8231 9595990

    Блог

    Детали за блог

    Основи на AdWords – Поставување на вашите реклами во AdWords

    AdWords

    Во AdWords, може да ја поставите вашата реклама со избирање на широко совпаѓање или совпаѓање фраза. Можете исто така да поставите рекламна група со еден клучен збор. И, конечно, можете да го прилагодите вашиот резултат за квалитет по ваш вкус. Но, пред да започнете, има некои важни работи што треба да ги имате на ум. Широк натпревар: Тоа е најдобриот начин да најдете луѓе кои го бараат вашиот производ или услуга. Поклопување на фразата: Оваа опција е најпогодна за оние кои имаат широка идеја за производот или услугата што ја нудат.

    Широк натпревар

    Кога користите широко совпаѓање во AdWords, сакате да бидете сигурни дека вашата реклама се фокусира на вистинските клучни зборови. Клучните зборови со широко совпаѓање имаат најголем обем на впечатоци и можат да ви помогнат да ги пронајдете најрелевантните клучни зборови. За возврат, клучните зборови со широко совпаѓање може да ви помогнат да заштедите пари на буџетот за реклами со намалување на нерелевантните кликови и зголемување на стапката на конверзија. Клучни зборови за широко совпаѓање, исто така, може да се користат за таргетирање на ниши пазари. Клучните зборови за широко совпаѓање се исто така одлични за компании кои нудат широк спектар на производи и услуги.

    На пример, сајт за облека може да продава мали црни фустани, или женски фустани со плус големина. Широката совпаѓање може да се прошири за да ги вклучи овие термини како негативни. Исто така, можете да ги исклучите термините како црвена или розова. Ќе откриете дека широкото совпаѓање ќе биде поостри на нови сметки и нови кампањи. Има смисла да се користат поспецифични клучни зборови, но ако не сте сигурни што се обидувате да насочите, прво пробајте широк натпревар.

    Како нов огласувач, можеби ќе сакате да користите широко совпаѓање како стандарден тип. Сепак, важно е да се забележи дека широкото совпаѓање може да доведе до реклами кои можеби не се релевантни за вашиот бизнис. Исто така, ќе мора да се справите со неочекувани прашања за пребарување кои може да бидат ирелевантни. Ова не е добра идеја ако сте нови во Adwords и немате идеја како да користите различни типови на совпаѓање.

    Кога користите широко совпаѓање во AdWords, уверете се дека ги таргетирате вистинските клучни зборови. Широкото совпаѓање е најгенеричкиот тип на совпаѓање, така што им овозможува на вашите реклами да се прикажуваат за широк спектар на термини. Ова може да ви помогне да добиете многу кликови на вашите реклами, но, исто така, ќе мора да им посветите големо внимание и да бидете сигурни дека тие се релевантни за вашиот бизнис. Значи, при изборот на клучен збор за широко совпаѓање, погрижете се да одговара на вашиот бизнис’ ниша пазар.

    Поклопување на фразата

    Користењето на опцијата за совпаѓање фрази во Adwords ви овозможува да дознаете што бараат клиентите со анализа на она што го пишуваат во лентата за пребарување. Со ограничување на трошењето на вашата реклама на пребарувања со точната фраза, можете подобро да ја насочите вашата публика. Phrase Match е одличен начин да ги подобрите перформансите на вашата рекламна кампања и да добиете повисок рентабилност. За да дознаете повеќе за совпаѓањето на фрази во Adwords, продолжи да читаш.

    Со оваа поставка, вашите клучни зборови ќе бидат подобро насочени бидејќи се поврзани со она што луѓето го бараат. Google користи типови на совпаѓање уште од почетокот на платеното пребарување. Во 2021, тие го менуваат начинот на кој ги користите овие поставки. Поклопување фраза е замена за модификатори за широки совпаѓања. За сега, треба да ги користите двата типа на совпаѓање. Поклопувањето на фразата бара клучните зборови да бидат по ист редослед како барањето и фразите.

    На пример, сметката за совпаѓање на фрази може да биде попрофитабилна од сметката за точно совпаѓање. Оваа стратегија нема да се појави за пребарувања со недопрен клучниот збор, но ќе се појави за фрази кои се релевантни за вашиот бизнис. Поклопување на фрази во Adwords е одличен начин за таргетирање корисници без огромна листа на клучни зборови. Значи, кои се предностите од користењето Phrase Match во Adwords? Има неколку. Ајде да погледнеме во секој од нив.

    Списокот со негативни клучни зборови е најдобриот начин за блокирање на несаканите кликови. Списокот со негативни клучни зборови на AdWords има повеќе од 400 негативни клучни зборови што можете да ги користите за да ги оптимизирате вашите реклами. Списокот со негативни клучни зборови е одлична алатка која ќе ви помогне да идентификувате кои клучни зборови генерираат најмалку рентабилност. Можете да ја користите оваа листа за да заштедите десет до дваесет проценти од вашето трошење за реклами за пребарување. Можете исто така да користите негативни клучни зборови за совпаѓање фрази.

    Рекламна група со еден клучен збор

    Creating an Adwords single keyword ad group is relatively simple. One of the benefits of this type of ad group is that it is hyper-specific to a single keyword. This can improve your quality score and help you get lower costs per conversion. It also helps to match the keywords to the ad. The ad group editor is easy to use and allows you to copy existing ad groups in a matter of minutes.

    Creating a single keyword ad group is not for beginners. You should only use it for keywords that receive 20 до 30 searches each month. This method has its disadvantages and should only be used with caution. Покрај тоа, it can waste valuable time and effort. You should split up your ad groups when you’re sure that your keywords will have high search volume. За да се осигурате дека правилно го користите овој метод, погрижете се да ги следите овие чекори.

    Кога креирате SKAG, не заборавајте да користите клучни зборови со точно совпаѓање. Ова ќе ви помогне да престанете да користите клучни зборови со низок квалитет и да ја подобрите стапката на кликнување. Можете исто така да користите SKAG за тестирање на различни демографски измени и прилагодувања на понудата. Имајте на ум дека клучниот збор за точно совпаѓање може да не го прави истото географски или на уреди. Ако рекламната група вклучува само еден производ, ќе сакате да го ограничите бројот на клучни зборови за точно совпаѓање во него.

    Друга корисна карактеристика на рекламните групи со еден клучни зборови е способноста да ги прилагодите вашите понуди врз основа на клучни зборови и однесување на корисникот. Ова ви овозможува да добиете повисоки стапки на кликање, подобри оценки за квалитет, и пониски трошоци. Сепак, единствениот главен недостаток е тоа што рекламите ќе се појавуваат само кога се пребарува одреден клучен збор. Накратко, рекламната група со еден клучен збор треба да се користи само кога сте 100% сигурни дека вашиот производ ќе се продаде.

    Резултат за квалитет

    Постојат три фактори кои влијаат на вашиот резултат за квалитет за Adwords, и подобрувањето на сите нив е од суштинско значење за добивање висок ранг. Еве неколку стратегии што можете да ги имплементирате за да го подобрите вашиот резултат. Прочитајте за да дознаете повеќе. o Изберете висококвалитетна реклама копија. Ако рекламата е премногу генеричка, корисниците можеби нема да можат да утврдат дали е релевантно или не. Проверете дали копијата на рекламата се совпаѓа со вашите клучни зборови, и опкружете го со сроден текст и термини за пребарување. Кога пребарувачот ќе кликне на рекламата, го покренува најрелевантното. Оценката со висок квалитет се заснова на релевантноста.

    o Следете го вашиот резултат за квалитет. Ако видите копија од реклама која добива низок CTR, можеби е време да го паузирате и да го промените клучниот збор. Треба да го смените со нешто друго. Но, внимавајте на групите со негативни клучни зборови! Тоа се оние кои можат да имаат негативни ефекти врз вашиот резултат за квалитет. Нивната промена не само што ќе го подигне вашиот резултат за квалитет, но, исто така, помогне да се подобри вашата реклама копија. Затоа, не заборавајте често да го проверувате вашиот резултат за квалитет!

    o Проверете ја стапката на кликнување. Резултатот за квалитет е мерка за тоа колку луѓе кликнале на вашата реклама откако ја виделе во пребарувањето. На пример, ако 5 луѓето кликнаа на вашата реклама, но не ја кликнаа вашата реклама, вашиот резултат за квалитет е 0.5%. Ако резултатот со висок квалитет е висок, вашата реклама ќе се појави повисоко во резултатите од пребарувањето, и ќе ве чини помалку. Важно е да имате на ум дека не можете да контролирате сè, so make sure to check this metric as well.

    Another factor that affects Quality Score is cost per click. A low quality score will increase your CPC, but the effects vary from keyword to keyword. As with many other aspects of search engine marketing, it’s impossible to see how the Quality Score affects CPC right away, so watch it over time. Increasing your Quality Score can have a big impact on the success of your marketing campaign. The benefits of a high Quality Score will become apparent over time.

    Цена по клик

    When determining the cost per click you can use as a target, consider your product’s value and your budget. На пример, a product that costs $200 can generate as many as 50 clicks at a CPC of $.80, which would be a 5:1 враќање на инвестицијата (рентабилност). Со други зборови, if you’re trying to sell a $20,000 производ, a CPC of $0.80 would net you a sale of $20,000, додека ако продавате а $40 производ, ќе потрошите помалку од тоа.

    Постојат многу начини да се намали цената на клик. Настрана од оптимизирање на екстензии и целни страници, постојат и некои стратегии за намалување на CPC. Можете да го следите водичот на Марта Турек за тоа како да го намалите CPC на најдобар можен начин без да ја жртвувате видливоста и кликовите. Иако не постои единствена тајна формула за подобар рентабилност, следењето на овие стратегии ќе доведе до подобри резултати и помал CPC. Значи, кои се најдобрите начини да ги намалите трошоците по клик за Adwords?

    Идеално, вашата цена по клик ќе биде околу пет центи за клик, и најдобро е да се стремите кон тоа. Колку е поголем вашиот CTR, толку е поголема веројатноста дека ќе заработите од кампањата. Како што ќе плаќате за рекламирање, треба да ја разберете вредноста на вашите клиенти. Ова ќе одреди колку треба да потрошите за вашите реклами да бидат видени од вашата целна публика. Мора да го земете предвид и CTR (стапка на кликнување) за да бидете сигурни дека тие се релевантни и корисни.

    Цената по клик за Adwords може да се управува рачно или автоматски. Можете да го одредите вашиот максимален дневен буџет и рачно да поднесувате понуди. Google ќе ја избере најрелевантната понуда за да го задоволи вашиот буџет. Исто така, треба да поставите максимална понуда по клучен збор или рекламна група. Рачните понудувачи ја задржуваат контролата врз понудите додека Google одлучува кои реклами да ги постави на мрежата за прикажување. Цената по клик за вашите реклами зависи од тоа колку е добро дизајнирана и оптимизирана вашата реклама копија.

    нашето видео
    КОНТАКТ ИНФОРМАЦИИ