Imeera info@onmascout.de
Waea: +49 8231 9595990
I roto i nga korero a te tangata reimana, ko te CTR, ko te reeti paato ranei te utu, zu dem Online-Nutzer einen Klick auf Ihre Website machen, o tetahi panui, kua tukuna e koe ki runga i a Google, kei te whakahaeretia. Kei te whakaahuahia ko nga pao i whakawhiwhia ki runga i te panui a Google kua wehea e nga tohu, kua tutuki ki nga pao kua riro.
CTR = Klicks/Impressionen
Ko te PPC e tu ana mo te Utu mo te Paahitanga a he rereke ke atu i te Rapu Rapu Rapu, i nga paoho ranei i whakawhiwhia mai i te kaupapa SEO.. Daher fordertPānuitanga Google die Zahlung eines Preises für eine Anzeigenkampagne auf. Ko te mea nui, ka taea e koe te whakarereke i nga kaupapa hokohoko a Google Ads me te putea kei o ringaringa. Engari e mohio ana koe, Me pehea te arotau i te reiti panui-a-roto o o panui, ki te whiwhi i nga kaiarahi pai me te whakatutuki i te ROI kaha?
#1 Besserer Qualitätsfaktor
Anzeigen mit einem hohen Qualitätsfaktor können bessere Positionen bei Google erreichen und Werbetreibende müssen viel weniger Kosten für einen Klick zahlen. I te mea he pai to ratou turanga i runga i te waahi, he pai ake ta ratou CTR. Na ki te kore koe e mohio, he aha te Tohu Kounga me nga mea whakamiharo ka taea e ia mo to kaupapa hokohoko, kua tae ki te wa, ki te tirotiro.
Ko te Tohu Kounga e whakaatu ana i te whai take me te kounga o o panui ipurangi me o tuku, nga mea ka taea, ka pao te tangata ki o panui, me te wheako kaiwhakamahi, ina paatohia e ratou o panui ki runga ipurangi. No te mea he mea nui te whai whakaaro a Google AdWords, he mea tino nui, Whakamahia nga kupu matua i roto i o panui katoa.
#2 Verwenden Sie genügend Anzeigenerweiterungen
Wenn Sie Anzeigenerweiterungen in Ihren Google-Anzeigen verwenden, whakanuia te tūponotanga, ka paatohia e nga kaiwhakamahi. Ka awhina tenei ki te mohio, he aha nga mahi a nga kaiwhakamahi, ina pawhiria nga panui. Ka taea e koe te taapiri i nga taapiri panui penei i te toronga waea, Toronga Hononga Pae, Whakatauranga Kaihoko, Whakamahia nga toronga waahi me te maha atu.
#3 Schreiben Sie High-Conversion-Anzeigen
Ihre Anzeigen können viele Male sichtbar sein, ka uru nga kaiwhakamahi ki nga kupu matua e tika ana. Heoi, ki te kore te tini o nga tangata e whakaaro ana ki te hiahia, ki te paato, ka heke to reiti paato-a-raa ka whakaatuhia ki te hunga iti ake, i te wa e mahia ana he rapu e pa ana. No reira he mea nui, Kia tupato ki te tuhi i o panui Google.
Nr. 7 Stoppen Sie leistungsschwache Anzeigen
Es ist nicht zu verbergen, e pānuitanga, e kore e mahi pai i roto i nga engines rapu, he tino horihori. He whakatau pai ake, ina whakaturia e koe, i te mea he moumou noa to tahua moni kaore he mea ke atu.