Rarangi arowhai mo tera
Panui Tino Pai AdWords
Tautuhia te kaute
He tohunga matou ki enei
Nga Ahumahi mo AdWords
whatsapp
skype

    Blog

    Taipitopito Blog

    He aha nga rautaki kei reira, um die CTR mit Google Ads zu steigern?

    I roto i nga korero a te tangata reimana, ko te CTR, ko te reeti paato ranei te utu, zu dem Online-Nutzer einen Klick auf Ihre Website machen, o tetahi panui, kua tukuna e koe ki runga i a Google, kei te whakahaeretia. Kei te whakaahuahia ko nga pao i whakawhiwhia ki runga i te panui a Google kua wehea e nga tohu, kua tutuki ki nga pao kua riro.

    CTR = Klicks/Impressionen

    Was ist das richtige Rezept für eine höhere CTR?

    Ko te PPC e tu ana mo te Utu mo te Paahitanga a he rereke ke atu i te Rapu Rapu Rapu, i nga paoho ranei i whakawhiwhia mai i te kaupapa SEO.. Daher fordertPānuitanga Google die Zahlung eines Preises für eine Anzeigenkampagne auf. Ko te mea nui, ka taea e koe te whakarereke i nga kaupapa hokohoko a Google Ads me te putea kei o ringaringa. Engari e mohio ana koe, Me pehea te arotau i te reiti panui-a-roto o o panui, ki te whiwhi i nga kaiarahi pai me te whakatutuki i te ROI kaha?

    Anei etahi tikanga hei whakapai ake i te CTR.

    #1 Besserer Qualitätsfaktor

    Anzeigen mit einem hohen Qualitätsfaktor können bessere Positionen bei Google erreichen und Werbetreibende müssen viel weniger Kosten für einen Klick zahlen. I te mea he pai to ratou turanga i runga i te waahi, he pai ake ta ratou CTR. Na ki te kore koe e mohio, he aha te Tohu Kounga me nga mea whakamiharo ka taea e ia mo to kaupapa hokohoko, kua tae ki te wa, ki te tirotiro.

    Ko te Tohu Kounga e whakaatu ana i te whai take me te kounga o o panui ipurangi me o tuku, nga mea ka taea, ka pao te tangata ki o panui, me te wheako kaiwhakamahi, ina paatohia e ratou o panui ki runga ipurangi. No te mea he mea nui te whai whakaaro a Google AdWords, he mea tino nui, Whakamahia nga kupu matua i roto i o panui katoa.

    #2 Verwenden Sie genügend Anzeigenerweiterungen

    Wenn Sie Anzeigenerweiterungen in Ihren Google-Anzeigen verwenden, whakanuia te tūponotanga, ka paatohia e nga kaiwhakamahi. Ka awhina tenei ki te mohio, he aha nga mahi a nga kaiwhakamahi, ina pawhiria nga panui. Ka taea e koe te taapiri i nga taapiri panui penei i te toronga waea, Toronga Hononga Pae, Whakatauranga Kaihoko, Whakamahia nga toronga waahi me te maha atu.

    #3 Schreiben Sie High-Conversion-Anzeigen

    Ihre Anzeigen können viele Male sichtbar sein, ka uru nga kaiwhakamahi ki nga kupu matua e tika ana. Heoi, ki te kore te tini o nga tangata e whakaaro ana ki te hiahia, ki te paato, ka heke to reiti paato-a-raa ka whakaatuhia ki te hunga iti ake, i te wa e mahia ana he rapu e pa ana. No reira he mea nui, Kia tupato ki te tuhi i o panui Google.

    Nr. 7 Stoppen Sie leistungsschwache Anzeigen

    Es ist nicht zu verbergen, e pānuitanga, e kore e mahi pai i roto i nga engines rapu, he tino horihori. He whakatau pai ake, ina whakaturia e koe, i te mea he moumou noa to tahua moni kaore he mea ke atu.

    To maatau ataata
    WHAKAPONO HONO