Rarangi arowhai mo tera
Panui Tino Pai AdWords
Tautuhia te kaute
He tohunga matou ki enei
Nga Ahumahi mo AdWords
whatsapp
skype

    Blog

    Taipitopito Blog

    Whakapono, dass Google Ads wirklich günstig sind?

    Ko nga panui ipurangi ka taea e koe te tuku i o panui ki mua i nga tangata, die an Ihren Produkten und Dienstleistungen interessiert sind, haunga nga tangata, ko wai kaore. Ka taea e koe te whai i nga tangata, ko wai te panui i o panui. He rawe te panui ipurangi, na te mea ka whai waahi koe, nga tirohanga puta noa i nga taputapu maha penei i nga papamahi, Rorohiko, e waatea ana ki nga papa me nga waea atamai.

    Pānuitanga Google hat in den letzten Jahren eine ausreichende Popularität erlangt, e whai wāhi ana ki a ia, whakapai ake i te pakihi. Mena kei te tiimata koe me nga Panui Google, mahara, e kore a Google Ads e pai ki a koe i nga wa katoa. Lassen Sie uns die Fakten über die Auswirkungen von Google Ads auf Ihr Unternehmen sehen

    Google Ads sind nicht jedermanns Sach

    Die Einrichtung einer Google Ads-Kampagne ist kinderleicht, engari ko te whakatinanatanga kaore i te pera tonu, pehea tona ahua. Ki te kore koe e mohio, me pehea te whakatinana i te momo rautaki tika, ka uaua, tutuki te ROI e tumanakohia ana.

    • Wenn der Durchschnittswert Ihrer Google-Anzeigen niedrig ist, können Sie es sich nicht leisten, für teure Klicks zu bieten.
    • Wenn Ihr durchschnittlicher Bestellwert niedrig ist, aber hohe Gewinnspannen aufweist, oder wenn Sie niedrige Bruttogewinnspannen haben, haben Sie nichts mehr für Anzeigen übrig.
    • Wenn Sie denselben CPC wie Ihre Konkurrenten bezahlen und Sie nicht die gleiche Konversionsrate erzielen, können Ihre Konkurrenten Sie aus der Liste werfen.

    Google AdWords ist sehr aggressiv

    Kamupene, e whakamahi ana i a Google Ads mo nga tau, me nga tohunga mohio ranei, matauranga, he aha nga mea ka taea kaore e mahi mo to kamupene. Ma tenei ka noho tonu ratou ki runga ake i te hunga kua iti ake te mohio, i nga tauhou ranei ki te toa i runga i te papanga panui. Na me aha, mena he hou koe me te hiahia whai hua ano, hier sind einige Tipps

    • Verwenden Sie die Anzeigenautomatisierung, mohio mai. B. das Erstellen eines Produkt-Feeds mit einer Google Shopping-Kampagne, um mit den eingegebenen Suchanfragen übereinzustimmen, die für Ihr Online-Geschäft relevant sind.
    • Beginnen Sie mit einer Produktkategorie, indem Sie ein kleines Budget einsetzen, und versuchen Sie, Ihre Kosten unter Kontrolle zu halten, bis Sie wissen, me aha.
    • Sie können eine Google-Werbeagentur oder einen AdWords-Experten beauftragen, der mehrere Jahre mit Google AdWords-Kampagnen gearbeitet hat und alles darüber weiß.

    Whakamahia te rapu- oder Display-Netzwerk

    Die Suchanzeigen werden angezeigt, i te wa e rapu ana o kaihoko i tetahi mea rite ma te whakamahi i nga kupu matua e tika ana, i te wa e whakaatuhia ana nga whakaaturanga, ka uru atu nga tangata ki etahi wharangi, korero ranei, ka okioki ki nga panui.

    He tino marama, he maha nga pakaru e tu ana i te huarahi ki te angitu ki a Google Ads, a ki te kore koe e mohio, ka mutu koe ki te moumou moni me te kore he utu. Engari ki te haere koe i te huarahi tika, ka taea e koe te whakatutuki i o whaainga. Ka taea e koe te utu i tetahi umanga AdWords, kua hokohoko mo nga tau- me te whakarato ratonga panui.

    To maatau ataata
    WHAKAPONO HONO