Imeera info@onmascout.de
Waea: +49 8231 9595990
Das Conversion-Tracking von Anzeigen oder die Analyse der Leistung ist für jedes Unternehmen wichtig, Tuhinga o mua, ahakoa he e-hokohoko, he kaiwhakarato ratonga ranei. Ki te kore e whai i te huringa, kaore he huarahi, whakatau whakatau raraunga-peia.
• Unabhängig davon, ahakoa he panui a Google, he whaarangi taunga ranei, ka taea e koe te tirotiro me te aroturukitanga faafariu, he aha te mea kua hurihia me te aha kaore, kia tika ai nga whakarereketanga.
• He panui me te CTR pai, e kore e whakaputa i tetahi hurihanga, ma te whakapai ake i te panui, ka tarai ranei i tetahi waa mo runga i nga korero whakawhiti, Ka taea e te awhina i a koe, Whakaitihia o utu, ma te whakapai ake i te ROI.
• Ka whai ana koe i o huringa, ka taea e koe te whakamatautau i nga kaupapa rereke mo to kamupene, e arotahi ana ki nga paatene, Aronga aronga me te hurihanga. Me te Α / β nga whakamatautau ka taea e koe te whakarahi i nga mea iti o to paetukutuku me to whaarangi papa.
Te hunga, ko wai e ite, Aroturukihia te hurihanga o nga whakatairanga, ehara i te mea nui. Me maarama koe ki tenei ma te whakamahi i te tauira o te taraiwa waka, me te kore e mohio, te wahi ki te haere. Ki te hiahia koe, e kiia ana o moni whakangao, kia whai i te rautaki aroturuki.
Ko te Google Ads te panui rongonui, mai i te mea ka taea e koe te huri wawe ma te google. Akene ehara ko te mahinga whakatairanga iti rawa, engari ki te hiahia koe kia kite wawe atu koe ki te whakaputa i nga tohu, Ka wini wawe a AdWords. He maama ake hoki i te Facebook, Whakahaerehia te aroturukitanga hurihuri ka tuu i nga panui, i te mea kaore o mahi ritenga, ki te manukanuka.
taahiraa 1 – Klicken Sie in Google AdWords auf Extras und dann auf “+ Conversion”.
taahiraa 2 – Wählen Sie “Website”.
taahiraa 3 – Me whakaaro, unsere Conversion heißt “Downloads Conversion”. Inaianei kaore e taea te kawemai, te whakamahi ranei i nga uara hihiri, ki te tiki i nga uara tango. Ka taea e koe tena. Mena ka hiahia noa koe ki te whai i nga huringa panui, wählen Sie “Keinen Wert zuweisen” und verwenden Sie die kostenlose Version des Plugins. Wählen Sie für die Kategorie “Kaufen” und dann “Speichern und fortfahren”.
taahiraa 4 – Klicken Sie im Plug-In “Tracking Code Manager” i runga “Neues Skript hinzufügen”. Ka taea e koe te whakaingoa ka whakapiri atu ki te waehere huringa ritenga a AdWords. Wählen Sie “Conversion in Downloads verfolgen”. Klicken Sie dann auf “Speichern”.
Jetzt können Sie die Conversions Ihrer Kampagne mit dem Namen “Downloads” verfolgen.