Rarangi arowhai mo tera
Panui Tino Pai AdWords
Tautuhia te kaute
He tohunga matou ki enei
Nga Ahumahi mo AdWords
whatsapp
skype

    Blog

    Taipitopito Blog

    Nga rautaki hei whakanui ake i te reeti paatene-i roto i nga kaupapa whakatairanga a Google Ads

    I roto i te reo hangarau-kore, ko te reiti paatene-taatari te reiti, mit der Nutzer von einer bestimmten Anzeige auf Ihre Website klicken. Kua tautuhia hei maha o nga paatene, ko wai ka whiwhi panui, wehea e te auautanga, ka puta mai ai to panui.

    CTR% = Tiikiri / Whakaaturanga

    Was ist das ideale CTR-Rezept?

    He rereke ki nga paatata mai i nga kaupapa SEO, ko te PPC he utu mo ia Paato. No reira, ka utua e te Pānuitanga a Google te moni hei whakahaere kaupapa. Ko te mea pai rawa atu ko te, kia taea ai e koe te whakarite i tetahi o o kaupapa whakatairanga i runga i te tahua a te Google Ads. Engari me pehea te whakapai ake i te reanga paatene o nga panui?, ki te tiki arataki kounga tiketike ka whiwhi ROI? Anei etahi rautaki hei whakanui ake i to reanga paatene-maataki.

    # 1 Qualitätsfaktor verbessern

    Anzeigen mit einem hochwertigen Score erreichen höhere Suchmaschinen-Rankings und Werbetreibende müssen weniger Kosten pro Klick zahlen. Na te mea he tuunga nui ake to raatau i te whaarangi, akene he nui ake te utu paatotanga-ma runga. Mena kaore koe e mohio ana ki te Kaute Kounga, he aha nga mea ka taea e ia mo to pakanga, kua tae ki te wa, Ki te mahi rangahau.

    Ko te kaute kounga he pauna, tehea te whaitake me te kounga o o whakatairanga, te tūponotanga, ka patohia e te tangata to panui Google, me te tautuhi i nga wheako kaiwhakamahi ka pa ana ratou ki to paetukutuku. Na te mea ko te whaitake me te mana o to kape panui ko te mea nui rawa atu, he mea nui, te kupu matua, e whaia ana e koe, i roto i to upoko, te tinana o te panui me te URL.

    # 2 Verwenden Sie Anzeigenerweiterungen

    Auf der Hilfeseite von Google Ads bieten die Aktionen und Details der Anzeigenerweiterungen die Möglichkeit, whakarato i etahi atu korero me te whakahihiri i te iwi ki te kowhiri i to kamupene. He paanga nui tenei ki te reanga paatene. Kei roto i nga whakaroanga nga patene piiraa, Nga taipitopito waahi me nga hononga ki etahi atu waahanga o to paetukutuku. Na tenei ka waiho hei waahanga o to CTR nui.

    # 3 High-Conversion-Anzeige erstellen

    Ihre Anzeige wird möglicherweise tausende Male geschaltet. Heoi, mena he tokoiti noa nga taangata e whakaaro ana me here ratou, ki te paato i runga, He iti rawa to CTR a kaore pea a Google e mahi nui ki a koe. Na me tuhi ano e koe he kape panui hou ake.

    # 4 Smart Bidding

    Google automatisiert, i te wa e rere ana o whakatairanga, me te tirohanga, Rehitahia to panui ki nga hokohoko, ina ka tupono pea ka paatohia e koe.

    # 5 Halten Sie notleidende Anzeigen an

    Es ist richtig, kaua ko nga whakatairanga katoa e whakahaerehia ana e koe ka wikitoria. He mea nui, ki te tirotiro i nga reiti paatene: Ka utua ana e to pakanga ki a koe me te moni kore-whakahoki, me kati me whakarereke ranei.

    To maatau ataata
    WHAKAPONO HONO