Rarangi arowhai mo tera
Panui Tino Pai AdWords
Tautuhia te kaute
He tohunga matou ki enei
Nga Ahumahi mo AdWords
whatsapp
skype

    Blog

    Taipitopito Blog

    Nga waahanga hei kowhiri i nga kupu matua pai mo nga Panui a Google

    Google AdWords

    Ko nga kupu matua me nga kīanga kua tohua ka tohu, taua iwi, die nach Produkten und Dienstleistungen wie Ihrer suchen, Tirohia o panui google. Ko nga kupu matua tika ka awhina, ki te kukume i nga kaihoko pea, whakapai ake i nga reiti paatene me te whakaiti i nga utu whakatairanga.

    1. Verstehe ein gutes Schlüsselwort

    Schlüsselwörter oder Phrasen müssen sehr präzise und relevant für das sein, he aha taau e tuku. Ka uru ana tetahi ki nga kupu matua ki te google rite ki nga hua e hokona ana e koe, e rapu ana ia i tetahi kamupene penei i a koe. Ka rite ki te mutunga, iwi tiaki, ko wai ka paato i to panui, kua ki tera, ki te hoko mai i a koe.

    2. Versetzen Sie sich in die Lage Ihrer Kunden

    Wenn die Kunden nach einem Produkt oder einer Dienstleistung suchen, he pai tena ki a koe, he aha nga kupu me nga rerenga korero ka patohia e koe ki google? Whakaaro ratou, ma te tango i to raatau turanga.

    3. Binden Sie alles zusammen

    Es geht nicht nur darum zu bezahlen, kia eke ki runga. No reira, kia rite ki o kupu matua te kupu ki o panui. Kia rite tenei ki nga kupu me nga kianga kei te whaarangi taunga o to paetukutuku, e kii nei te panui.

    4. Seien Sie besonders und objektiv

    Vermeiden Sie zu einfache Begriffe oder Wörter. Kaua e whakamatautauria ki te mahi, Taapiri kupu matua, kaore e pa ki a koe, engari whakaputa i te nui o te hokohoko. Nga tangata, e korero koe, kaore e aro ki o hua, ki to ratonga ranei, ina he nui ake te utu, a he pouri pea tenei ki to pakihi.

    5. Erwähnen Sie die Variationen

    Ihre Kunden verwenden möglicherweise unterschiedliche Begriffe für Ihre Produkte oder Dienstleistungen. Na kia rereke tonu te rereketanga o au kupu matua. Ka noho pea enei hei tikanga mo ia ra, He kupu taurite, Nga ingoa hua me nga tuhi tuhi, me era atu.. hei. Ka taea hoki e koe te whakamahi i nga hipa taero e whakamahia ana i mua.

    6. Verwenden Sie das Keyword-Tool von Google

    Mit dem Google Ads Keyword Planner können Sie Ideen für Keywords erhalten und Ihre Liste erweitern. Ko taau noa iho he korero i te kupu, whakauruhia he rerenga whaarangi ranei, Tuhinga o mua, kei te hiahia koe ki te whakatairanga, ka tohua nga kupu matua mai i nga kitenga. Ka whai ana koe i etahi whakaaro tuatahi, taea e koe te whakamahi i te pai o ratou, ki te whakaputa whakaaro, he mea tino kiko ake hoki.

    7. Machen Sie sich mit dem Keyword-Matching vertraut

    Google bietet verschiedene Möglichkeiten zum Abgleichen von Keywords. Te tikanga, me pehea te whakauru kupu matua, Kua tautuhia, he aha te ritenga e hiahia ana koe.

    • Breites Spiel
    • Modifikator für breite Übereinstimmungen
    • Phrasenübereinstimmung
    • Genaue Übereinstimmung
    To maatau ataata
    WHAKAPONO HONO