Rarangi arowhai mo tera
Panui Tino Pai AdWords
Tautuhia te kaute
He tohunga matou ki enei
Nga Ahumahi mo AdWords
whatsapp
skype

    Blog

    Taipitopito Blog

    Google Ads KPI hei whakapai ake i o kaupapa whakahau

    Pānuitanga Google

    Ko nga mahinga nui a te Google Ads, ko te PPC ranei, ka taea te ngahau me te whai hua. Es kann jedoch auch eine Qual sein, hei whakahaere i a raatau. He pai tonu, mena i whakarapopototia e koe te maatauranga mai i nga tini korero. Ma tenei, ka taea e koe te whakamahi i nga korero kua kohia, kia pai ake ai to whakamahi.

    Ko te tuatahi, he aha te mea me mohio koe, ko, he aha nga raraunga e whai kiko ana, e whai kiko ana, a koinei te mahi hei kirehe mohoao. Ka whakapau moni koe me to wa ki te mahi mea, kaore e tutuki i te ROI pai ake. Nga kamupene katoa, e kore e whakamahi i te raraunga, ki te whakatau kaupapa, e whakaatu ana i te takarepa nui. Kia tika ai te whai i nga mahi me te mohio ki te awe, e ia o koutou mahi i runga i te mākete.

    Mena kaore he maha o nga raraunga e waatea ana i nga kaupapa whakatairanga, He uaua, Te tiki i nga maarama whai kiko mai i enei tuhinga iti. Mit Tohu Te neke Wawaenga (PMA) ka taea e koe te matapae i nga ia me nga raraunga ruarua noa.

    Ma te whakatau tata i te MA, nga awe o te koretake, te rereketanga o te wa poto i roto i te wariu i roto i etahi waa.

    1. Gleitender Dreipunktdurchschnitt
    2. Vierpunkt gleitender Durchschnitt
    3. Benutzerdefinierte Punkte gleitender Durchschnitt

    Der gleitende Dreipunktdurchschnitt ist der am einfachsten zu berechnende und am schnellsten gleitende Durchschnitt, engari kaore e tino maeneene i te raarangi ia e uaua ana ki te whakaputa tohu iti.

    Ma te PPC ka kohia e maatau nga korero hitori, ki te whakaahua me te patapatai i te toharite me etahi atu tohu. Ka uaua ake pea me nga kaupapa nunui.

    Verdienste der Punkte gleitender Durchschnitt

    • Glatte LinieDer Hauptvorteil der Verwendung des PMA besteht darin, kia whiwhi koe i te raina tika. He iti ake te ngawari ki te whakatuwhera- me te rutua hei whakautu ki nga wharewhare raraunga whara poto, kia taea ai e koe te whai i te ahunga whakamua tika o o kaupapa whakatairanga.
    • EinfachheitSie können das Rauschen der anderen Daten verringern. Ka taea e koe te taatai ​​i nga ia i roto i te huarahi whakatika. Ka taea hoki e koe te whakamahi i nga PMA e rua, ki te whakau i o korero o mua.
    • AnzeigenänderungenSie können die richtigen Stellen in Ihrer Kampagne finden, ki te whakarereke. Ka taea e koe te matapae me te pai ake o te hautau me te hautau utu, he aha nga whakarereketanga e hiahiatia ana me i nga waa e tika ana kia mahia. He mea tenei, he maha nga kaiwhakatairanga e raru ana i tenei wa, ahakoa te rahi o o kaupapa whakatairanga, tahua ranei.
    To maatau ataata
    WHAKAPONO HONO