Rarangi arowhai mo tera
Panui Tino Pai AdWords
Tautuhia te kaute
He tohunga matou ki enei
Nga Ahumahi mo AdWords
whatsapp
skype

    Blog

    Taipitopito Blog

    Whakapono, he tino iti noa a Google Ads?

    Ko nga panui ipurangi ka taea e koe te tuku i o panui ki mua i nga tangata, die an Ihren Produkten und Dienstleistungen interessiert sind, haunga nga tangata, ko wai kaore. Ka taea e koe te whai i nga tangata, ko wai te panui i o panui. He rawe te panui ipurangi, na te mea ka whai waahi koe, nga tirohanga puta noa i nga taputapu maha penei i nga papamahi, Rorohiko, e waatea ana ki nga papa me nga waea atamai.

    Pānuitanga Google hat in den letzten Jahren eine ausreichende Popularität erlangt, e whai wāhi ana ki a ia, whakapai ake i te pakihi. Mena kei te tiimata koe me nga Panui Google, mahara, e kore a Google Ads e pai ki a koe i nga wa katoa. Lassen Sie uns die Fakten über die Auswirkungen von Google Ads auf Ihr Unternehmen sehen

    Google Ads sind nicht jedermanns Sach

    Die Einrichtung einer Google Ads-Kampagne ist kinderleicht, engari ko te whakatinanatanga kaore i te pera tonu, pehea tona ahua. Ki te kore koe e mohio, me pehea te whakatinana i te momo rautaki tika, ka uaua, tutuki te ROI e tumanakohia ana.

    • Wenn der Durchschnittswert Ihrer Google-Anzeigen niedrig ist, können Sie es sich nicht leisten, für teure Klicks zu bieten.
    • Wenn Ihr durchschnittlicher Bestellwert niedrig ist, aber hohe Gewinnspannen aufweist, oder wenn Sie niedrige Bruttogewinnspannen haben, haben Sie nichts mehr für Anzeigen übrig.
    • Wenn Sie denselben CPC wie Ihre Konkurrenten bezahlen und Sie nicht die gleiche Konversionsrate erzielen, können Ihre Konkurrenten Sie aus der Liste werfen.

    Google AdWords ist sehr aggressiv

    Kamupene, e whakamahi ana i a Google Ads mo nga tau, me nga tohunga mohio ranei, matauranga, he aha nga mea ka taea kaore e mahi mo to kamupene. Ma tenei ka noho tonu ratou ki runga ake i te hunga kua iti ake te mohio, i nga tauhou ranei ki te toa i runga i te papanga panui. Na me aha, mena he hou koe me te hiahia whai hua ano, hier sind einige Tipps

    • Verwenden Sie die Anzeigenautomatisierung, mohio mai. B. das Erstellen eines Produkt-Feeds mit einer Google Shopping-Kampagne, um mit den eingegebenen Suchanfragen übereinzustimmen, die für Ihr Online-Geschäft relevant sind.
    • Beginnen Sie mit einer Produktkategorie, indem Sie ein kleines Budget einsetzen, und versuchen Sie, Ihre Kosten unter Kontrolle zu halten, bis Sie wissen, me aha.
    • Sie können eine Google-Werbeagentur oder einen AdWords-Experten beauftragen, der mehrere Jahre mit Google AdWords-Kampagnen gearbeitet hat und alles darüber weiß.

    Whakamahia te rapu- oder Display-Netzwerk

    Die Suchanzeigen werden angezeigt, i te wa e rapu ana o kaihoko i tetahi mea rite ma te whakamahi i nga kupu matua e tika ana, i te wa e whakaatuhia ana nga whakaaturanga, ka uru atu nga tangata ki etahi wharangi, korero ranei, ka okioki ki nga panui.

    He tino marama, he maha nga pakaru e tu ana i te huarahi ki te angitu ki a Google Ads, a ki te kore koe e mohio, ka mutu koe ki te moumou moni me te kore he utu. Engari ki te haere koe i te huarahi tika, ka taea e koe te whakatutuki i o whaainga. Ka taea e koe te utu i tetahi umanga AdWords, kua hokohoko mo nga tau- me te whakarato ratonga panui.

    To maatau ataata
    WHAKAPONO HONO