Rarangi arowhai mo tera
Panui Tino Pai AdWords
Tautuhia te kaute
He tohunga matou ki enei
Nga Ahumahi mo AdWords
whatsapp
skype

    Blog

    Taipitopito Blog

    Hangaia he whakatairanga whakatairanga nui na Google

    Google-Panui

    Mena he kaipakihi rorohiko koe, he hou ranei koe ki te maakete aipurangi, Ka taea, dass Sie die Bedeutung der Mundpropaganda erkannt haben und sich von so vielen Produkten und Dienstleistungen abheben, e whakaekea ana i ia ra.

    He rereke nga taatai ​​hokohoko, ka taea e koe te whakanui ake i te whanui o to tohu. Ko tetahi o enei ko te panui a-tihi. He mea nui kia mohio, kia hanga e koe he kaupapa whakatairanga tino uaua, kia pai ai nga hua ka piki ake o tahuritanga.

    1. Google AdWords-Konto

    Bevor Sie etwas tun können, Waitohu mo tetahi kaute AdWords i runga i te paetukutuku a AdWords. He koreutu te rehitatanga. Sie melden sich einfach in Ihrem Konto an und klicken zum Starten auf die SchaltflächeErste Kampagne erstellen”.

    2. Wählen Sie den Kampagnentyp

    Denken Sie beim Starten einer PPC-Kampagne daran, dass die OptionNur Netzwerk suchenfür Anfänger am hilfreichsten ist.

    3. Legen Sie eine geografische Reichweite fest

    Wenn Sie Ihre Kunden nicht kennen, kia haumi koe i etahi wa, ki te hanga tuakiri kaihoko. Kaua e haumi moni ki te Pānuitanga a Google, ki te whakatutuki i nga roopu whainga, kaore e taea te hoko mai i a koe, na te mea kaore e hiahiatia to hua, to ratonga ranei, kaore hoki e aro ki to tuku.

    4. Legen Sie Ihr Budget fest

    Dies ist wichtig, na te mea e hiahia ana koe kia nui te moni, kia puta he rereketanga, engari kaore koe e hiahia ki te whakarere i enei mahinga whakatairanga kaore he pene. Ka taea e koe te tautuhi i nga tono a-ringa, ki te whakarite, kua mutu o whakatairanga, ka pau noa iho to tahua.

    5. hanga pānuitanga

    Dies ist wiederum ein wichtiger Aspekt des AdWords-Lernens, na te mea ko te whakatairanga tonu me awe ki o kaihoko, ki te paato i runga.

    6. Fügen Sie Ihre URL hinzu

    He mea nui, te rereketanga o nga url, e whakamahia ana e koe i roto i nga whakatairanga, kite me te whakamahi. Panui, ko te url whakaatu ko te url, kia maumahara nga kaiwhakamahi.

    7. Kia mahara, dass Sie Schlüsselwörter hinzufügen

    Kia mahara ki tera, kia whakataetae koe ki etahi atu kaiwhakataetae me o whakatairanga. Na kia mau ki to wa, ki te whakawhanake i nga kupu matua kounga teitei, tae atu ki te kaihoko pea, kua rite ke ki te hoko.

    Ko te Google Ads ehara i te putaiao karihi, ahakoa ka nui haere te uaua. He morearea, Kia kaha ki te whakatau i to kaupapa whakatairanga tuatahi. Me whakarite e koe he whaainga maana ka hanga mahere kēmu, ma wai koe e awhina, ki te whakatutuki i tenei whaainga.

    To maatau ataata
    WHAKAPONO HONO