Rarangi arowhai mo tera
Panui Tino Pai AdWords
Tautuhia te kaute
He tohunga matou ki enei
Nga Ahumahi mo AdWords
whatsapp
skype

    Blog

    Taipitopito Blog

    He aha nga hapa i roto i a Google AdWords ka taea e koe te whakapau moni?

    He rautaki pai a Google AdWords, ki te whakapai ake i to pakihi i te tere tere. Es ist etwas, e oati ana ki a koe nga hua tere. Ko nga umanga hokohoko mamati kei te awhina i nga rangatira pakihi ki te mohio i enei ra, e utu pānuitanga, ina koa PPC- me nga panui a Google, Ka taea te whakatairanga i nga kamupene rongonui. I te nuinga o nga wa ka kitea e nga pakihi ipurangi tetahi, ko wai e kawe ana i te mahi, whakahaere i tetahi kaupapa Pānuitanga Google, na ka penapena moni koe, hei utu mo te kaimahi, utu i tetahi umanga, kaitohutohu ranei. He keehi, he nui nga moni e whakapaua ana e te tangata mo te hokohoko me te kore e puta he hua ki a koe. Ki te kore koe e whai tohungatanga e tika ana, ka taea tenei ki te moumou i te nui o to moni whakapau kaha.

    Pohehe, die Sie in der Google Ads-Kampagne vermeiden müssen

    Falscher Keyword-Typ – Es ist leicht zu glauben, ko te aro ki nga kupumatua tika me te utu nui ka awhina, ka puta o panui ki nga hua rapu e tika ana. Ehara tenei i nga wa katoa, ki te he koe te whakamahi i te keemu kupu matua. Ina whakataurite koe i nga kupu matua me nga kupu rapu, Ka puta pea to panui ki nga rapunga kore e pa ana. Heoi, ki te hono tika koe i a raatau, kare pea to panui e taurite ki nga hua rapunga.

    Vernachlässigung negativer Keywords – Auch wenn Sie den genauen Keyword-Übereinstimmungstyp auswählen und Ihre Anzeigen dennoch bei unangemessenen Suchanfragen erscheinen. Wenn diese Ihnen helfen, mehrere Klicks zu erzielen, müssen Sie möglicherweise mit einer Menge verschwendeter Werbeausgaben konfrontiert werden. Wenn Sie den Übereinstimmungstyp irrelevantes negatives Keyword hinzufügen, kann dies verhindern, dass Ihre Anzeigen in den Suchergebnissen sichtbar sind, auf die Sie abzielen möchten.

    Keine Anzeigenerweiterungen verwenden – Anzeigenerweiterungen sind die Elemente, auf die geklickt werden kann und die den Überblick über jede Google-Werbekampagne behalten. Dadurch werden Informationen über Ihr Unternehmen hervorgehoben, darunter Telefonnummer, utu taonga me nga ratonga e whakaratohia ana e koe. E kii ana te miihini rapu a Google, kia wha nga toronga penei i a Callout, Tauwāhi, hono pae etc. ki te whakauru.

    Te taraiwa waka ki te wharangi taunga he - Ko to wharangi kaainga hei whakataki ki to pakihi me te waahanga nui rawa atu o to paetukutuku. Me penei te hoahoa o te wharangi taunga, he maia, he rereke nga hiahia, ka tutuki nga hiahia me nga patai. He wharangi taunga pai, e mahi ana i te kaupapa o te rapu whanui penei i to ingoa waitohu, me whai i to tuhinga panui Google. No reira, me hanga e koe he wharangi tauranga ritenga mo te panui, kia taea ai e o kaihoko pea te mahi i nga mahi e hiahiatia ana.

    To maatau ataata
    WHAKAPONO HONO