Rarangi arowhai mo tera
Panui Tino Pai AdWords
Tautuhia te kaute
He tohunga matou ki enei
Nga Ahumahi mo AdWords
whatsapp
skype

    Blog

    Taipitopito Blog

    KO TE AHA, WARUM UND WIE VON GOOGLE ADS PERFORMANCE MAX-KAMPAGNEN

    Google AdWords-Kampagnen

    Ko te Mahinga Mahinga Maatauranga ko te Mahinga Panui a Google, i hangaia mo taua mea, die Conversion-Rate zu maximieren und gleichzeitig sicherzustellen, he iti nga utu ka utua mo ia huringa. I etahi atu kupu, ka taea e matou te korero, Koira te tikanga o nga kaupapa whakatairanga Performance Max, Tikina te nuinga o nga paoho mo nga moni kua pau.

    Ko nga kaupapa Mahinga Max te otinga tino pai ki a koe, mena kei te rapu koe i tetahi huarahi iti me te whai hua, kia nui ake nga huringa. Mena kei te mahi koe me nga kaupapa whakatairanga Performance Max, ka taea e koe te painga ki nga hua o o mahi, i a koe ka noho whakamuri me te whakangawari, i te wa e whakahaere ana te algorithm ako miihini a Google i nga whakarereketanga utu me te arotautanga o te tahua. Ka rite koe, Te kawe i o mahi hokohoko ki te taumata hou, no reira kua tae ki te wa, Tīmatahia te whakatinana i nga kaupapa Mahinga Max e aro ana ki nga kaiwhakamahi i tenei ra!

    ME pehea te mahi a GOOGLE ADWORDS PERFORMANCE MAX CAMPAIGNS?

    Ka whakarite nga kaupapa whakatairanga Mahinga Max, e whakamahia ana te hangarau ako miihini a Google, ki te whakatika parapara i o tono me o putea panui i roto i te waa-pono, i runga i tera, e whakapono ana koe ka arahi ki te nuinga o nga huringa i te utu iti rawa atu. Der für Pānuitanga Google-Kampagnen vorgeschlagene Algorithmus berücksichtigt viele Faktoren, tae atu ki, engari kaua e whakawhäitihia ki nga huanga e whai ake nei:

    1. Ihre bisherigen Konvertierungsdaten
    2. Pūrere, das Online-Sucher verwenden
    3. Die Tageszeit, zu der Suchende nach Ihnen suchen
    4. Der Standort Ihrer Online-Geschäftssuchenden

    Ma tenei ka taea e nga kaupapa Performance Max te ngawari me te urupare, na reira ka kaha ake ratou ki te mahi i etahi atu kaupapa whakatairanga a Google Ads, kua tautuhia, ki te whakaputa moni me te maha o nga paoho. Kaore koe e kaha ki te hapai i a koe ake—ka oti koe te whakarite i to kaupapa whakatairanga, Ma te ako miihini a Google ka mahi, ki te kimi i te panui tino pai o ratou katoa, e whai wāhi ana ki a ia, whakaputa i te nuinga o nga huringa mo koe .

    MEPEHEA AHAU TE WHAKATAUTANGA I TE WHAKAMAHI MAX?

    1. Melden Sie sich zunächst bei Ihrem Google Ads-Konto an.
    2. Klicken Sie dann im Navigationsmenü auf den Titel „Kampagnen“.
    3. Klicken Sie auf das blaue Pluszeichen „+“, um eine neue Anzeigenkampagne zu starten.
    4. Wählen Sie aus Ihren Zielen oder Kampagnenzielen aus.
    5. Definieren Sie „Performance Max“ als Ihren Kampagnentyp.
    6. Benennen Sie Ihre Kampagne und klicken Sie anschließend auf „Weiter“.
    7. Geben Sie Ihr Budget ein und führen Sie Ihre Gebotsstrategie aus und klicken Sie dann auf „Weiter“.
    8. Wählen Sie Ihre geografischen und sprachlichen Zieleinstellungen aus und klicken Sie auf „Weiter“.
    9. Erstellen Sie Überschriften, Whakaahuatanga, whakapakoko, CTAs usw. und klicken Sie auf „Weiter“.
    10. Legen Sie zuletzt Ihren Werbezeitplan und Ihr Budget fest und klicken Sie dann auf „Weiter“.

    Ki te whai koe i tenei, ka taea e koe te whiwhi tohu pai me nga hua mai i to kaupapa whakatairanga. Na me ata whakarite to kaupapa.

    To maatau ataata
    WHAKAPONO HONO