lîsteya kontrolê ji bo wê
Adsên bêkêmasî AdWords
hesab danîn
Em di van de pispor in
Pîşesaziyên ji bo AdWords
whatsapp
skype

    Blog

    Agahiyên Blog

    Bawerîn, dass Google Ads wirklich günstig sind?

    Reklamên serhêl rê dide we ku hûn reklamên xwe li ber çavê mirovan bigirin, die an Ihren Produkten und Dienstleistungen interessiert sind, ji bilî mirovan, yên ku vê yekê nakin. Hûn dikarin mirovan bişopînin, kî li reklamên we bikirtînin. Reklamkirina serhêl pir mezin e, ji ber ku ew derfetê pêşkêşî we dike, xerîdarên potansiyel li ser gelek cîhazên wekî sermaseyan, Laptops, Ji hêla tablet û smartphone ve tê gihîştin.

    Google Ads hat in den letzten Jahren eine ausreichende Popularität erlangt, ku beşdarî vê yekê dibe, ji bo baştirkirina pargîdaniyan. Ger hûn nû bi Google Ads dest pê dikin, bîr bînin ku, ku Google Ads dê her gav ne li berjewendiya we be. Lassen Sie uns die Fakten über die Auswirkungen von Google Ads auf Ihr Unternehmen sehen

    Google Ads sind nicht jedermanns Sach

    Die Einrichtung einer Google Ads-Kampagne ist kinderleicht, lê pêkanîn her tim ne bi vî rengî ye, ew çawa xuya dike. Ger tu nizanî, çawa ji bo bicihanîna type mafê stratejiya, dê dijwar be, ROI-ya hêvîkirî bigihîjin.

    • Wenn der Durchschnittswert Ihrer Google-Anzeigen niedrig ist, können Sie es sich nicht leisten, für teure Klicks zu bieten.
    • Wenn Ihr durchschnittlicher Bestellwert niedrig ist, aber hohe Gewinnspannen aufweist, oder wenn Sie niedrige Bruttogewinnspannen haben, haben Sie nichts mehr für Anzeigen übrig.
    • Wenn Sie denselben CPC wie Ihre Konkurrenten bezahlen und Sie nicht die gleiche Konversionsrate erzielen, können Ihre Konkurrenten Sie aus der Liste werfen.

    Google AdWords ist sehr aggressiv

    Şopgirtin, yên ku bi salan an bi pisporên pispor re Google Ads bikar tînin, zanyarîn, çi dikare û dê ji bo pargîdaniya we nexebite. Ev rê dide wan ku cîhê xwe li ser platforma reklamê li jorê yên kêm tecrûbe an nû li firotgehê biparêzin. Îcar çi bikin, heke hûn nû ne û dixwazin qezencên wekhev bikin, hier sind einige Tipps

    • Verwenden Sie die Anzeigenautomatisierung, dizane ji. B. das Erstellen eines Produkt-Feeds mit einer Google Shopping-Kampagne, um mit den eingegebenen Suchanfragen übereinzustimmen, die für Ihr Online-Geschäft relevant sind.
    • Beginnen Sie mit einer Produktkategorie, indem Sie ein kleines Budget einsetzen, und versuchen Sie, Ihre Kosten unter Kontrolle zu halten, bis Sie wissen, was zu tun ist.
    • Sie können eine Google-Werbeagentur oder einen AdWords-Experten beauftragen, der mehrere Jahre mit Google AdWords-Kampagnen gearbeitet hat und alles darüber weiß.

    Verwenden Sie das Such- oder Display-Netzwerk

    Die Suchanzeigen werden angezeigt, gava ku xerîdarên we bi karanîna keywordên têkildar û guncan li tiştek wusa digerin, dema ku peyamên pêşandanê têne xuyang kirin, dema ku mirov digihîjin hin rûpelan an agahdariyan û di reklaman de qut dibe.

    Ew pir zelal e, ku di riya serkeftina bi Google Ads de gelek şikestin hene, û eger hûn nizanin, hûn ê di dawiyê de drav winda bikin û di berdêla wê de tiştek nestînin. Lê eger hûn bi riya rast biçin, hûn dikarin bigihîjin armancên xwe. Tewra hûn dikarin ajansek AdWords-ê bikirin, yên ku bi salan bazirganiyê dikin- û xizmetên reklamê pêşkêşî dike.

    vîdyoya me
    Agahiyên TÊKILIYÊ