lîsteya kontrolê ji bo wê
Adsên bêkêmasî AdWords
hesab danîn
Em di van de pispor in
Pîşesaziyên ji bo AdWords
whatsapp
skype

    Blog

    Agahiyên Blog

    Bingehên Adwords – Reklamên xwe di Adwords de saz bikin

    Adwords

    Di Adwords de, hûn dikarin reklama xwe bi hilbijartina hevokek Berfireh an hevokek hevokê saz bikin. Her weha hûn dikarin komek reklamê ya yek-keyword saz bikin. Û di dawiyê de, hûn dikarin xala Kalîteya xwe li gorî dilê xwe rast bikin. Lê berî ku hûn dest pê bikin, hin tiştên girîng hene ku di hişê xwe de bigirin. Maça berfireh: Ew awayê çêtirîn e ku meriv mirovên ku li hilber an karûbarê we digerin bibînin. Hevoka hevokê: Ev vebijark ji bo kesên ku di derheqê hilber an karûbarê ku ew pêşkêş dikin de xwedî ramanek berfireh in çêtirîn e.

    Maça berfireh

    Dema ku di Adwords de lihevhatina berfireh bikar bînin, hûn dixwazin piştrast bikin ku reklama we li ser peyvên sereke yên rast disekine. Peyvên sereke yên hevberdanê xwedan hejmûna herî mezin e û dikarin ji we re bibin alîkar ku hûn peyvên herî têkildar bibînin. Vê ragirin, bi kêmkirina klîkên negirêdayî û zêdekirina rêjeya veguheztinê, peyvên serhevhatî yên berfireh dikarin ji we re bibin alîkar ku hûn li ser budceya reklama xwe drav bidin hev.. Di heman demê de ji bo hedefkirina bazarên nîgarê jî dikarin peyvên pêlavê yên berfireh werin bikar anîn. Peyvên pêlavê yên berfireh ji bo pargîdaniyên ku cûrbecûr hilber û karûbar pêşkêş dikin jî pir girîng in.

    Bo nimûne, malperek cilan dikare kincên reş ên piçûk bifroşe, an jî kincên jinan ên mezin. Lihevhatina berfereh dikare were berfireh kirin da ku van şertan wekî neyînî bihewîne. Her wiha, hûn dikarin têgehên mîna sor an pembe ji holê rakin. Hûn ê bibînin ku lihevhatina berfireh dê li ser hesabên nû û kampanyayên nû tûjtir be. Aqil e ku meriv peyvên sereke yên taybetî bikar bîne, lê heke hûn ji tiştê ku hûn hewl didin armanc bikin nebawer in, pêşî maçeke berfireh biceribîne.

    Wekî reklamkerek nû, dibe ku hûn bixwazin lihevhatina berfireh wekî celebê xweya xwerû bikar bînin. Lebê, girîng e ku bala xwe bidinê ku hevberdana berfireh dikare bibe sedema reklamên ku dibe ku bi karsaziya we re têkildar nebin. Jî, hûn neçar in ku bi pirsên lêgerînê yên nediyar ên ku dibe ku ne girîng bin re mijûl bibin. Heke hûn di Adwords-ê de nû ne û hûn nizanin ka meriv çawa cûreyên cûda yên hevberdanê bikar tîne ev ne ramanek baş e.

    Dema ku di Adwords de lihevhatina berfireh bikar bînin, piştrast bikin ku hûn peyvên sereke yên rast armanc dikin. Lihevhatina berfireh celebê maça herî gelemperî ye, ji ber vê yekê ew dihêle ku reklamên we ji bo cûrbecûr şertan nîşan bidin. Ev dikare ji we re bibe alîkar ku hûn li ser reklamên xwe gelek klîk bistînin, lê hûn ê di heman demê de hewce ne ku bala xwe bidin wan û pê ewle bin ku ew bi karsaziya we re têkildar in. Wiha, dema hilbijartina keyword match berfireh, piştrast bikin ku ew bi karsaziya we re têkildar e’ bazara niçikan.

    Hevoka hevokê

    Bikaranîna vebijarka Hevpeyvînê ya di Adwords de dihêle hûn bi analîzkirina tiştên ku ew di barika lêgerînê de dinivîsin fêr bibin ka xerîdar li çi digerin.. Bi sînorkirina lêçûnên reklama we ji lêgerînên bi hevoka rastîn re, hûn dikarin çêtir temaşevanên xwe bikin armanc. Phrase Match rêyek girîng e ku hûn performansa kampanyaya reklama xwe baştir bikin û ROI-ya bilindtir bistînin. Ji bo ku hûn di Adwords de di derbarê hevoka hevokê de bêtir fêr bibin, bixwînin.

    Bi vê mîhengê, keywordên we dê çêtir werin armanc kirin ji ber ku ew bi tiştê ku mirov lê digerin ve girêdayî ne. Google ji destpêka lêgerîna drav ve celebên maçê bikar tîne. Li 2021, ew awayê ku hûn van mîhengan bikar tînin diguhezînin. Lihevhatina hevokê şûna guhêrbarên maça berfireh e. Ji bo niha, divê hûn du cureyên maçê bikar bînin. Lihevhatina biwêjê hewce dike ku peyvên sereke wekî pirs û hevokan bi heman rêzê bin.

    Bo nimûne, dibe ku hesabek hevoka hevokê ji hesabek maça rastîn bikêrtir be. Dê ev stratejî ji bo lêgerînên bi keyword saxlem xuya neke, lê ew ê ji bo hevokên ku bi karsaziya we re têkildar in nîşan bide. Hevpeyvîna bêjeyê di Adwords de rêgezek girîng e ku meriv bikarhêneran bêyî navnîşek keywordek mezin armanc bike. Wiha, avantajên bikaranîna Gotinên Match di Adwords de çi ne? Gelek hene. Ka em li her yekê ji wan binêrin.

    Lîsteya keyworda neyînî riya çêtirîn e ku meriv klîkên nedilxwaz asteng bike. Lîsteya Peyvên Negatîf ên AdWords-ê ji wan zêdetir e 400 peyvên negatîf ên ku hûn dikarin bikar bînin ku reklamên xwe xweş bikin. Lîsteya peyvên negatîf amûrek girîng e ku ji we re dibe alîkar ku hûn nas bikin ka kîjan peyvên herî kêm ROI çêdikin. Hûn dikarin vê navnîşê bikar bînin da ku ji sedî deh û bîstê lêçûnên reklama xweya lêgerînê xilas bikin. Her weha hûn dikarin keywordên hevberdana hevokên neyînî bikar bînin.

    Koma reklamê ya yekane

    Creating an Adwords single keyword ad group is relatively simple. One of the benefits of this type of ad group is that it is hyper-specific to a single keyword. This can improve your quality score and help you get lower costs per conversion. It also helps to match the keywords to the ad. The ad group editor is easy to use and allows you to copy existing ad groups in a matter of minutes.

    Creating a single keyword ad group is not for beginners. You should only use it for keywords that receive 20 ber 30 searches each month. This method has its disadvantages and should only be used with caution. Herwisa, it can waste valuable time and effort. You should split up your ad groups when you’re sure that your keywords will have high search volume. Ji bo ku hûn vê rêbazê rast bikar bînin bicîh bikin, piştrast bikin ku van gavan bişopînin.

    Dema afirandina SKAG, ji bîr mekin ku hûn peyvên bihevra rast bikar bînin. Ev ê ji we re bibe alîkar ku hûn peyvên key-kalîteyê rawestînin û rêjeya klîk-rêya xwe baştir bikin. Her weha hûn dikarin SKAG-ê bikar bînin da ku guheztinên demografîk ên cihêreng û verastkirinên pêşnumayan biceribînin. Bînin bîra xwe ku peyvek rastîn a hevberdanê dibe ku ji hêla erdnîgarî an li ser cîhazan de heman tiştî neke. Ger koma reklamê tenê hilberek vedigire, hûn ê bixwazin ku di wê de hejmara keywordên rastîn ên hevberdanê sînordar bikin.

    Taybetmendiyek din a bikêr a Komên Ad Klavyeya Yekane ev e ku meriv pêşnumayên xwe li gorî keywords û tevgera bikarhêner eyar bike.. Ev dihêle hûn rêjeyên klîk ên bilindtir bistînin, Pûanên Kalîteya çêtir, û mesrefên kêmtir. Lebê, yek dezawantajiya sereke ev e ku reklam tenê gava ku li ser bêjeyek taybetî were lêgerîn dê xuya bibin. Bi kurtî, koma reklamê ya keyword tenê dema ku hûn bin divê were bikar anîn 100% bawer bikin ku hilberê we dê bifroşe.

    Pîvana kalîteyê

    Sê faktor hene ku bandorê li Pûana Kalîteya we ya ji bo Adwords dikin, û başkirina wan hemî ji bo bidestxistina dereceyek bilind girîng e. Li vir çend stratejiyên ku hûn dikarin bicîh bînin hene ku hûn xala xwe baştir bikin. Li ser bixwînin ku bêtir fêr bibin. o Kopiyek reklamê ya kalîteya bilind hilbijêrin. Ger kopiya reklamê pir gelemperî ye, dibe ku bikarhêner nikaribin diyar bikin ka ew têkildar e an na. Bawer bikin ku kopiya reklamê bi peyvên we re têkildar e, û wê bi nivîsa têkildar û peyvên lêgerînê dorpêç bikin. Dema ku lêgerîner li ser reklamê bitikîne, ew ya herî têkildar derdixe pêş. Pûanek kalîteya bilind li ser bingeha têkildariyê ye.

    o Pîvana kalîteya xwe bişopînin. Ger hûn kopiyek reklamê dibînin ku CTR kêm dibe, dibe ku dem be ku meriv wê bide sekinandin û peyva sereke biguhezîne. Divê hûn wê bi tiştek din biguherînin. Lê li komên peyvên negatîf temaşe bikin! Ew in ku dibe ku bandorên neyînî li ser pîvana kalîteya we bikin. Guhertina wan dê ne tenê pîvana kalîteya we bilind bike, lê di heman demê de dibe alîkar ku kopiya reklama xwe baştir bikin. Ji ber vê yekê ji bîr nekin ku hûn pir caran pîvana kalîteya xwe kontrol bikin!

    o Rêjeya klîk-rêya xwe kontrol bikin. Pûana kalîteyê pîvanek e ku çend kesan piştî dîtina reklama we di lêgerînê de klîk kirin. Bo nimûne, ger 5 mirovan reklama we bitikîne lê reklama we klîk nekir, xala kalîteya we ye 0.5%. Ger xalek kalîteya bilind bilind e, reklama we dê di encamên lêgerînê de bilindtir xuya bibe, û dê mesrefa we kêmtir be. Vê girîng e ku hûn bîr bînin ku hûn nikarin her tiştî kontrol bikin, so make sure to check this metric as well.

    Another factor that affects Quality Score is cost per click. A low quality score will increase your CPC, but the effects vary from keyword to keyword. As with many other aspects of search engine marketing, it’s impossible to see how the Quality Score affects CPC right away, so watch it over time. Increasing your Quality Score can have a big impact on the success of your marketing campaign. The benefits of a high Quality Score will become apparent over time.

    Mesrefa per klîk

    When determining the cost per click you can use as a target, consider your product’s value and your budget. Bo nimûne, a product that costs $200 can generate as many as 50 clicks at a CPC of $.80, which would be a 5:1 vegerandina veberhênanê (ROI). Bi gotineke din, if you’re trying to sell a $20,000 mal, a CPC of $0.80 would net you a sale of $20,000, whereas if you’re selling a $40 mal, you’ll spend less than that.

    There are many ways to reduce the cost per click. Aside from optimizing extensions and landing pages, there are also some strategies to lower CPC. You can follow Marta Turek’s guide on how to reduce CPC in the best way possible without sacrificing visibility and clicks. Although there’s no single secret formula to get better ROI, following these strategies will lead to better results and lower CPC. Wiha, what are the best ways to lower your cost per click for Adwords?

    Ideally, your cost per click will be around five cents for a click, and it is best to aim for that. The higher your CTR, the more likely you’ll earn from the campaign. As you’ll be paying for advertising, divê hûn nirxa xerîdarên xwe fam bikin. Ev ê diyar bike ka divê hûn çiqasî xerc bikin da ku reklamên xwe ji hêla temaşevanên xwe yên armanckirî ve bibînin. Divê hûn CTR-ê jî bifikirin (rêjeya bitikîne) da ku piştrast bikin ku ew têkildar û alîkar in.

    Mesrefa per klîk ji bo Adwords dikare bi destan an bixweber were rêvebirin. Hûn dikarin budceya xweya rojane ya herî zêde diyar bikin û bi destan pêşniyaran bişînin. Google dê pêşniyara herî têkildar hilbijêre ku budceya we bicîh bîne. Her weha hûn hewce ne ku ji bo peyva sereke an koma reklamê pêşniyarek herî zêde saz bikin. Dema ku Google biryarê dide ka kîjan reklaman li ser tora xuyangê bi cih bike, pêşkêşkerên destan kontrola pêşnûmeyan diparêzin. Mesrefa her klîk ji bo reklamên we bi wê ve girêdayî ye ku kopiya reklama we çiqasî xweş sêwirandî û xweşbîn e.

    vîdyoya me
    Agahiyên TÊKILIYÊ