Ki jan yo amelyore nòt kalite ou nan Adwords

Adwords

Pou ogmante CTR ak pousantaj konvèsyon, li enperatif pou mete nimewo nan tit anons ou yo. Rechèch montre ke enkòpore nimewo nan tit anons ou yo ogmante CTR pa 217%. Men, sa pa vle di ou ta dwe reenvante wou an. Trick a se navèt yon pwopozisyon valè konvenkan ak zen san yo pa reenvante wou an. Pandan ke anons entelijan ka ogmante CTR, yo ka koute chè. Se konsa, Ann pran yon gade nan kèk estrateji senp men efikas.

Rechèch mo kle

Pou pwofite kanpay AdWords ou a, ou dwe fè rechèch mo kle. Mo kle yo ka chwazi ki baze sou popilarite yo, pri pou chak klike, ak volim rechèch. Google Keyword Planner se yon zouti gratis ou ka itilize pou objektif sa a. Lè w itilize zouti sa a, ou ka detèmine kantite mwayèn rechèch yon mo kle resevwa chak mwa ak pri pou chak klik pou chak mo kle. Google Keyword Planner sijere tou mo kle ki gen rapò ke ou ka itilize pou konstwi plis kanpay vize.

Yon fwa ou gen yon lis mo kle, li lè pou nou bay yo priyorite. Konsantre sou yon ti ponyen nan tèm ki pi popilè. Kenbe nan tèt ou ke mwens mo kle pral lakòz yon kanpay pi vize ak pi gwo pwofi. Sepandan, si ou pa gen tan pou fè rechèch mo kle pou chak mo kle, ou ka itilize yon zouti gratis tankou SEMrush pou chèche konnen ki mo kle odyans sib ou a ap tape. Li posib tou pou itilize yon zouti rechèch mo kle tankou SEMrush pou chèche konnen konbyen rezilta parèt sou yon SERP.

Yon lòt zouti ki gratis epi yo ka itilize pou fè rechèch mo kle se Ahrefs. Li se yon bon kote pou kòmanse, kòm li pèmèt ou wè konpetitè ou yo’ trafik sit entènèt, konpetisyon, ak volim mo kle. Ou ka wè tou ki kalite sit entènèt yo klase pou mo kle sa yo epi analize estrateji yo. Sa enpòtan anpil, depi mo kle sa yo se sa ou vle klase sou Google. Sepandan, li pa toujou fasil pou pataje rezilta sa yo ak lòt pati yo.

Sèvi ak Keyword Planner Google la pèmèt ou wè volim rechèch pa mwa, ki ka ede w vize anons ou yo ak tèm pi espesifik. Planifikatè mo kle a tou pèmèt ou wè mo kle menm jan an. Zouti sa a montre ou tou kantite moun k ap chèche yon mo kle ki baze sou kontrent ou yo. Ou ka menm sèvi ak Planifikatè mo kle Google la pou wè ki mo kle ki konkirans pou mo kle yo menm jan ak pa w la. Zouti sa yo ap ba ou yon lide sou mo kle ki pi popilè yo epi ede w jwenn pi bon yo pou kanpay piblisite ou yo.

Modèl òf

Pri-pa-klike la (CPC) estrateji ka jenere plis enpresyon pri ki ba pase CPM, patikilyèman pou anons ki anba pliye a. Sepandan, CPM travay pi byen lè konsyans mak se objektif prensipal ou. Manyèl CPC òf konsantre sou fikse òf pou mo kle espesifik. Nan modèl sa a, ou ka itilize pi gwo òf sèlman pou mo kle sa yo pou maksimize vizibilite. Sepandan, metòd sa a ka pran tan.

Adwords pèmèt ou chanje òf ou yo pa nivo kanpay ak gwoup anons. Ajisteman òf sa yo rele modifikasyon òf. Moditè òf yo disponib pou Platfòm, InteractionType, ak PreferredContent. Yo kenbe sa yo nan nivo gwoup anons atravè AdGroupCriterionService la. Menm jan an tou, Ajisteman òf nan nivo kanpay yo ka fèt atravè CampaignBidModifierService la. Google tou bay yon API pou ajisteman sa yo.

Plasman anons default yo rele Broad Match. Kalite sa a montre anons ou a sou paj motè rechèch la pou nenpòt mo kle, enkli sinonim ak rechèch ki gen rapò. Pandan ke apwòch sa a rezilta nan yon gwo kantite enpresyon, li tou gen yon pri ki pi wo. Lòt kalite matche gen ladan Korespondans egzak, Koresponn ak fraz, ak Match negatif. An jeneral, plis espesifik match ou a, pi ba pri ou pral.

Modèl Bidding pou Adwords itilize yon varyete teknik pou ede w optimize kanpay piblisite ou yo. Pa egzanp, ou ka mete òf maksimòm lan pou yon mo kle patikilye, Lè sa a, ajiste òf ou a ki baze sou konbyen konvèsyon ou te resevwa. Si ou te fè yon vann, AdWords ap ogmante òf ou a ki baze sou sa. Pou itilizatè ki pi avanse, ou ka tou sèvi ak swiv konvèsyon dinamik.

Òf CPA sib se yon kalite estrateji anons ki konsantre sou kondwi konvèsyon. Li fikse òf pou yon kanpay ki baze sou CPA (Pri pou chak akizisyon), ki se pri pou jwenn yon sèl kliyan. Modèl sa a ka konplèks si ou pa konnen pri akizisyon ou (CPA) oswa konbyen konvèsyon anons ou yo kondwi. Sepandan, plis ou konnen sou CPA, plis ou pral konnen ki jan yo mete òf ou kòmsadwa.

Manyèl òf se tou yon opsyon pou ogmante Sur, enpresyon, ak opinyon videyo. Chwazi estrateji sa a pral pèmèt ou kontwole bidjè ou pandan w ap ogmante ROI kanpay ou yo. Sepandan, ou ta dwe sonje ke òf manyèl pa rekòmande pou chak kanpay. Yon opsyon ki pi apwopriye ta dwe itilize estrateji konvèsyon maksimize, ki se hands-off epi ki mande mwens efò. Ou ka ogmante bidjè chak jou ou tou si ou jwenn depans mwayèn ou pi ba pase bidjè chak jou ou.

Nòt kalite

Pou amelyore Nòt Kalite ou nan Adwords, ou bezwen peye atansyon sou sèten faktè kle. Faktè sa yo afekte Nòt Kalite ou endividyèlman ak kolektivman, epi li ka mande pou ajisteman nan sit entènèt ou a. Men kèk bagay ou dwe konsidere pou amelyore Nòt Kalite ou:

Nòt Kalite ou an gen rapò dirèkteman ak kòman anons ou an fonksyone. Yon Nòt Kalite segondè tradui nan yon eksperyans itilizatè fò. Ogmante Nòt Kalite ou a se yon bon lide tou paske li pral ede w ogmante Ransman anons ou a ak diminye pri ou pou chak klike.. Kit ou ap vize pou pi wo vizibilite sou Google oswa yon CPC pi ba, Nòt Kalite a pral afekte pèfòmans anons ou a sou tan. Anplis sa a, yon Nòt Kalite segondè pral amelyore plasman anons ou a nan rezilta rechèch la ak diminye pri ou pou chak klike.

Ou ka amelyore Nòt Kalite ou lè w optimize mo kle anons ou a. Matche ak mo kle refere a ki jan anons ou a matche ak rechèch itilizatè a. Pertinence mo kle anons ou a mezire lè l sèvi avèk Nòt Kalite, epi yo pral detèmine kijan anons ou yo ap parèt. Anons ou ta dwe di kliyan potansyèl sa yo ka atann nan biznis ou, ofri yon apèl konvenkan nan aksyon, epi yo dwe atire itilizatè yo sou tout aparèy.

Twa faktè ki enfliyanse Nòt Kalite kont ou a se: to clickthrough espere (CTR), eksperyans paj aterisaj (LE), ak enpòtans anons la nan entansyon rechèch la. Lè w konpare nòt mo kle ki parèt anba diferan gwoup anons, ou pral wè ke Nòt Kalite yo pou mo kle sa yo pral diferan de mo kle yo nan lòt gwoup anons yo. Rezon ki fè sa yo enkli diferan kreyatif anons, paj aterisaj, vize demografik, e plis. Si anons ou a resevwa yon Nòt Kalite ki ba, ou pral gen yon pi bon konpreyansyon sou ki jan nòt bon jan kalite a kalkile. Rezilta analiz sa yo pibliye sou sit entènèt Google epi yo mete ajou chak kèk jou.

Nan vann piblik Adwords, Nòt Kalite ou enfliyanse ran anons ou ak pri pou chak klike. Ou pral jwenn ke pi ba CPC vle di mwens lajan depanse pou chak klike. Nòt Kalite yo ta dwe konsidere tou pou òf ou a. Pi gwo Nòt Kalite ou, plis chans ou pral parèt nan anons ou a. Nan vann piblik la anons, yon CPC ki pi wo pral jenere plis revni pou motè rechèch la.

Pri

Youn nan kesyon ki pi enpòtan ou dwe poze tèt ou se “ki sa ki pri a nan Adwords?” Pifò pwopriyetè biznis yo pa konnen depans ki asosye ak piblisite sou entènèt. Pri pou chak klike oswa CPC se yon pri ki reglemante pa Google Adwords lè l sèvi avèk yon metrik ki rele CPC maksimòm. Sa a metrik pèmèt piblisite kontwole òf yo dapre kantite lajan yo kapab peye pou chak klike sou. Pri a nan chak klike depann de gwosè biznis ou ak endistri ou ye a.

Pou konprann pri a nan lojisyèl PPC, ou pral vle konsidere ki jan ou pral asiyen bidjè ou. Ou ka asiyen kèk nan bidjè ou nan piblisite mobil ak Desktop, epi ou ka tou vize sèten aparèy mobil ogmante konvèsyon. Pri a nan lojisyèl PPC anjeneral baze sou yon modèl abònman, Se konsa, asire w ke ou faktè nan pri a nan yon abònman. WordStream ofri plan prepeye ak kontra sis mwa. W ap jwenn li fasil pou bidjè pou lojisyèl PPC fason sa a, osi lontan ke ou konprann tèm ak kondisyon yo.

Metòd ki pi komen pou detèmine pri Adwords se pri pou chak klike (PPC). Li pi bon itilize lè ou vle vize yon odyans sib espesifik epi yo pa vize yon gwo volim nan trafik chak jou. Pri a pou chak mil, oswa CPM, metòd òf itil pou tou de kalite kanpay yo. CPM ba ou insight sou kantite enpresyon anons ou a resevwa, ki enpòtan lè w ap devlope yon kanpay maketing alontèm.

Kòm kantite konpetitè sou entènèt la kontinye ap monte, pri a nan Adwords ap vin soti nan men. Jis kèk ane de sa, peye pou klik te toujou yon pri relativman ba. Kounye a, ak plis moun òf sou Adwords, li posib pou nouvo biznis yo depanse EUR5 pou chak klike sou kèk mo kle. Se konsa, ki jan ou ka evite depanse plis lajan nan kanpay Adwords ou yo? Gen plizyè fason pou kontwole depans ki asosye ak Adwords.

Adwords Basics – Depans, Benefis, Vize ak Mo kle

Adwords

Si ou vle konnen ki jan yo estrikti kont Adwords ou a maksimize retounen nan depans piblisite ou, li atik sa a. Atik sa a pral pase sou Depans, Benefis, Vize ak Mo kle. Yon fwa ou konprann twa konsèp debaz sa yo, ou pral pare pou kòmanse. Yon fwa w pare pou w kòmanse, tcheke jijman gratis la. Ou ka telechaje tou lojisyèl anons Adwords isit la. Lè sa a, ou ka kòmanse bati kont ou.

Depans

Google depanse plis pase $50 milyon dola pa ane sou AdWords, ak konpayi asirans ak konpayi finansye ki peye pri ki pi wo yo. An plis, Amazon depanse yon kantite lajan konsiderab tou, depanse plis pase $50 milyon dola chak ane sou AdWords. Men, ki sa ki pri aktyèl la? Ki jan ou ka di? Sa ki annapre yo pral ba ou yon lide jeneral. Premye, ou ta dwe konsidere CPC pou chak mo kle. Yon CPC minimòm senk santim pa konsidere kòm mo kle ki koute chè. Mo kle ki pi wo yo ka koute otan ke $50 pou chak klike.

Yon lòt fason pou estime pri se lè w kalkile pousantaj konvèsyon an. Nimewo sa a pral endike konbyen fwa yon vizitè fè yon aksyon patikilye. Pa egzanp, ou ka mete kanpe yon kòd inik pou swiv abònman imel, ak sèvè AdWords a pral fè ping sou sèvè yo pou korel enfòmasyon sa yo. Lè sa a, ou pral miltipliye nimewo sa a pa 1,000 pou kalkile pri konvèsyon an. Lè sa a, ou ka itilize valè sa yo pou detèmine pri a nan kanpay AdWords.

Pertinence piblisite se yon faktè enpòtan. Ogmante enpòtans piblisite ka ogmante pousantaj klike sou yo ak Nòt Kalite. Konvèsyon Optimizer jere òf sou yon nivo mo kle yo nan lòd yo kondwi konvèsyon nan oswa pi ba pri espesifye yon piblisite pou chak konvèsyon., oswa CPA. Pi enpòtan anons ou yo, pi wo CPC ou a pral. Men, e si kanpay ou a pa fè jan sa vle di? Ou ta ka pa vle gaspiye lajan sou anons ki pa efikas.

Top dis mo kle ki pi chè sou AdWords fè fas ak finans ak endistri ki jere gwo sòm lajan.. Pa egzanp, mo kle a “degre” oswa “edikasyon” se wo sou lis mo kle Google chè. Si w ap konsidere antre nan domèn edikasyon, dwe prepare pou peye yon gwo CPC pou yon mo kle ki gen volim rechèch ki ba. Ou pral vle tou konnen pri pou chak klike sou nenpòt mo kle ki gen rapò ak enstalasyon tretman.

Osi lontan ke ou ka jere bidjè ou, Google AdWords kapab yon gwo opsyon pou ti biznis yo. Ou ka kontwole konbyen lajan ou depanse pou chak klike atravè geo-sib, vize aparèy, e plis. Men sonje, ou pa pou kont ou! Google ap fè fas a konpetisyon rèd soti nan AskJeeves ak Lycos. Yo ap defi rèy Google kòm nimewo en motè rechèch peye nan mond lan.

Benefis

Google AdWords se yon platfòm pou peye-pa-klike piblisite. Li gouvène anons ki parèt nan tèt rechèch Google yo. Prèske tout biznis ka benefisye de AdWords, akòz benefis nannan li yo. Opsyon pwisan vize li yo ale pi lwen pase tou senpleman chwazi yon odyans sib ki baze sou kote oswa enterè. Ou ka vize moun ki baze sou mo egzak yo tape nan Google, asire ou sèlman fè piblisite pou kliyan ki pare pou achte.

Google Adwords mezire tout bagay, soti nan òf nan pozisyon anons. Avèk Google Adwords, ou ka kontwole ak ajiste pri òf ou yo pou jwenn pi bon retounen sou chak klik. Ekip Google Adwords la ap ofri w chak de semèn, chak semèn, ak rapò chak mwa. Kanpay ou a ka pote jiska sèt vizitè pa jou, si ou gen chans. Pou jwenn pi plis nan Adwords, w ap bezwen gen yon lide klè sou sa w ap eseye reyalize.

Lè yo konpare ak SEO, AdWords se yon zouti ki pi efikas pou kondwi trafik ak kondwi. Piblisite PPC fleksib, évolutive, ak mezirab, ki vle di ou pral peye sèlman lè yon moun klike sou anons ou a. An plis, ou pral konnen egzakteman ki mo kle te pote ou plis trafik la, ki pèmèt ou amelyore estrateji maketing ou. Ou kapab tou swiv konvèsyon atravè AdWords.

Editè Google AdWords fè koòdone a fasil pou itilize epi ede w jere kanpay ou a. Menm si ou jere yon gwo kont AdWords, Editè AdWords a pral fè jere kanpay ou a pi efikas. Google kontinye ankouraje zouti sa a, epi li gen yon pakèt lòt benefis pou pwopriyetè biznis yo. Si w ap chèche yon solisyon pou bezwen piblisite biznis ou, AdWords Editor se youn nan zouti ki pi itil ki disponib.

Anplis de sa nan swiv konvèsyon, AdWords ofri plizyè zouti tès pou ede w kreye kanpay piblisite pafè a. Ou ka teste tit, tèks, ak imaj ak zouti AdWords epi wè kiyès yo fè pi byen. Ou ka menm teste nouvo pwodwi ou yo ak AdWords. Benefis AdWords yo alkole. Se konsa, kisa wap tann? Kòmanse jodi a epi kòmanse benefisye de AdWords!

Vize

Vize kanpay Adwords ou yo sou odyans espesifik yo ka ede w ogmante pousantaj konvèsyon ou ak ogmante trafik sit entènèt ou a.. AdWords ofri plizyè metòd pou sa, men metòd ki pi efikas la gen anpil chans yo dwe yon konbinezon de metòd. Li tout depann sou objektif ou. Pou aprann plis sou diferan metòd sa yo, li kontinye! Epitou, pa bliye teste kanpay ou yo! Nou pral diskite sou fason pou teste diferan kalite vize sa yo nan Adwords.

Vize revni se yon egzanp yon gwoup kote demografik. Kalite vize sa a baze sou done IRS ki pibliye piblikman. Pandan ke li disponib sèlman nan peyi Etazini, Google AdWords ka rale enfòmasyon ki soti nan IRS epi antre li nan AdWords, ki pèmèt ou kreye lis ki baze sou kote ak kòd postal. Ou kapab tou itilize opsyon Vize revni pou piblisite vize. Si w konnen ki kalite demografik odyans ou a fè pati, ou ka segman kanpay AdWords ou yo kòmsadwa.

Yon lòt fason pou vize kanpay Adwords ou yo se lè w chwazi yon sijè patikilye oswa yon subtopic. Sa pèmèt ou vize yon odyans pi laj ak mwens efò. Sepandan, vize sijè a se mwens depann sou mo kle espesifik. Sije sijè se yon zouti ekselan lè yo itilize ansanm ak mo kle yo. Pa egzanp, ou ta ka itilize sijè pou sèvis oswa pwodwi sit entènèt ou a, oswa pou yon evènman espesifik oswa mak. Men, kèlkeswa fason ou chwazi, ou pral kapab rive jwenn odyans sib ou ak ogmante konvèsyon ou yo.

Pwochen fason pou sib anons AdWords se chwazi odyans yo ki baze sou revni mwayèn yo, kote, e plis. Opsyon sa a itil pou mache ki vle asire ke anons yo ap depanse lajan yo pral rive nan odyans lan ki gen plis chans pou yo achte.. Fason sa a, ou ka asire w ke kanpay piblisite ou a pral rive nan odyans lan ki gen anpil chans achte pwodwi ou a. Men, ki jan ou ka fè sa?

Mo kle

Lè w ap chwazi mo kle pou reklam ou, eseye evite tèm laj oswa mo ki pa gen rapò ak biznis ou. Ou vle vize klik enpòtan nan men kliyan kalifye epi kenbe enpresyon ou nan yon minimòm. Pa egzanp, si ou posede yon boutik reparasyon òdinatè, pa fè piblisite biznis ou lè l sèvi avèk mo a “òdinatè.” Epi pandan ke ou pa ka evite mo kle laj, ou ka diminye pri PPC ou lè w itilize sinonim, varyasyon fèmen, ak mo ki gen rapò semantik.

Pandan ke mo kle long ke yo ka sanble fè apèl kont an premye, SEM gen tandans pa renmen yo. Nan yon lòt sans, si yon moun tape “modpas wifi” yo pwobableman pa chèche pou pwodwi w lan oswa sèvis. Yo pwobableman swa ap eseye vòlè rezo san fil ou a, oswa vizite yon zanmi. Okenn nan sitiyasyon sa yo ta bon pou kanpay piblisite ou. Olye de sa, sèvi ak mo kle long ke ki gen rapò ak pwodwi oswa sèvis ou.

Yon lòt fason pou jwenn mo kle ki ba-konvèti se kouri kanpay negatif. Ou ka eskli sèten mo kle nan kanpay ou a nan nivo gwoup anons. Sa a se patikilyèman itil si anons ou yo pa jenere lavant. Men, sa pa toujou posib. Gen kèk ke trik nouvèl pou jwenn mo kle konvèti. Tcheke atik sa a pa Search Engine Journal pou plis enfòmasyon. Li gen anpil konsèy pou idantifye mo kle ki gen gwo konvèti. Si ou poko fè sa, ou ka kòmanse fè eksperyans ak estrateji sa yo jodi a.

Bagay ki pi enpòtan pou w sonje mo kle pou Adwords se ke yo jwe yon wòl enpòtan nan matche anons ou yo ak kliyan potansyèl yo.. Lè w sèvi ak mo kle bon jan kalite, anons ou yo pral montre kandida trè kalifye ki pi lwen desann antonwa acha a. Fason sa a, ou ka rive jwenn yon odyans kalite siperyè ki gen plis chans konvèti. Gen twa gwo kalite mo kle, tranzaksyon, enfòmasyonèl, ak koutim. Ou ka itilize nenpòt nan kalite mo kle sa yo pou vize yon gwoup kliyan an patikilye.

Yon lòt fason pou jwenn mo kle bon jan kalite se sèvi ak zouti mo kle Google bay la. Ou kapab tou itilize rapò rechèch analiz rechèch Google webmaster la. Yo nan lòd yo ogmante chans ou genyen pou jwenn konvèsyon, itilize mo kle ki gen rapò ak kontni sit entènèt ou a. Pa egzanp, si ou vann rad, eseye itilize mo a “mòd” kòm mo kle a. Sa ap ede kanpay ou a jwenn remake pa moun ki enterese nan pwodwi w ap vann a.

Konsèy Adwords – Ki jan yo òf manyèlman, Mo kle rechèch, epi Re-Cble Anons ou yo

Adwords

Pou gen siksè nan Adwords, ou bezwen konnen ki mo kle ou ta dwe itilize ak ki jan yo òf sou yo. Nan atik sa a, ou pral aprann kijan pou mete òf yo manyèlman, rechèch mo kle, epi re-sib anons ou yo. Genyen plis nan estrateji mo kle, tou, including how to test your keywords and how to find out which ones get the best click-through rates. Nou swete, these strategies will help you get the most out of Adwords.

Rechèch mo kle

Search engine marketing is an essential part of online marketing, and a successful advertising campaign is dependent on choosing the right keywords. Keyword research is the process of identifying profitable markets and search intent. Keywords give a marketer statistical data on internet users and help them craft an ad strategy. Using tools like Google AdWordsad builder, businesses can choose the most relevant keywords for their pay-per-click advertising. The purpose of keyword research is to produce strong impressions from people who are actively looking for what you have to offer.

Premye etap la nan rechèch mo kle se detèmine odyans sib ou. Yon fwa ou te idantifye odyans sib ou, ou ka deplase sou mo kle ki pi espesifik. Pou fè rechèch mo kle, ou ka itilize zouti gratis tankou Google Adwords Keyword Tool oswa zouti rechèch mo kle peye tankou Ahrefs. Zouti sa yo ekselan pou fè rechèch sou mo kle yo, jan yo ofri mezi sou chak youn. Ou ta dwe tou fè rechèch otank posib anvan w chwazi yon mo kle oswa yon fraz espesifik.

Ahrefs se youn nan pi bon zouti rechèch mo kle pou kreyatè kontni. Zouti rechèch mo kle li yo sèvi ak done clickstream pou ofri mezi klik inik. Ahrefs gen kat plan abònman diferan, ak esè gratis sou plan yo abònman Standard ak Lite. Avèk esè gratis, you can use the tool for seven days and pay only once a month. The keyword database is extensiveit contains five billion keywords from 200 countries.

Keyword research should be an ongoing process, as popular keywords today might not be the best options for your business. In addition to keyword research, it should also include research into content marketing terms. To conduct a research, simply plug in the keywords that describe your company and see how many times people type those terms each month. Monitor the number of searches each term receives every month and how much each one costs per click. With enough research, you can write content that is related to these popular searches.

Òf sou mo kle

You should research the competition and identify what the most common keywords are to increase your chances of getting high traffic and making money. Using keyword research tools will help you decide which keywords have the most potential and which are too competitive for you to make money. You can also use tools like Ubersuggest to see historical keyword stats, suggested budgets, and competitive bids. Once you have determined what keywords will make you money, you need to decide on the keyword strategy.

The most important thing to remember is to choose carefully the keywords you want to target. Plis CPC a pi wo, pi bon an. But if you want to achieve top rankings in search engines, you have to bid high. Google looks at your CPC bid and the quality score of the keyword you are targeting. This means that you need to select the right keywords that will help you get top rankings. Bidding on keywords allows you to be more precise with your audience.

When bidding on keywords in Adwords, you must consider what your target audience is looking for. The more people find your website through your ads, the more traffic you’ll receive. Remember that not all keywords will result in sales. Using conversion tracking will allow you to find the most profitable keywords and adjust your maximum CPC accordingly. When your keyword bidding strategy is working, it will bring you a higher profit. If your budget is limited, you can always use a service like PPCexpo to evaluate your keyword bidding strategy.

Remember that your competitors are not necessarily looking for you to be number one in Google’s results page. You should also consider your ad campaign’s profitability. Do you really need the traffic from customers who might be searching for your product? Pa egzanp, if your ad appears beneath their listings, you may be attracting clicks from other companies. Avoid bidding on your competitor’s brand terms if they are not targeted by your business.

Setting bids manually

Automated bidding does not account for recent events, media coverage, flash sales, or weather. Manual bidding focuses on setting the right bid at the right time. By lowering your bids when the ROAS is low, you can maximize your revenue. Sepandan, manual bidding requires you to know about the different factors that can affect the ROAS. Pou rezon sa a, setting bids manually is more beneficial than automating them.

While this method does take a bit more time, it offers granular control and guarantees instantaneous implementation of changes. Automated bidding is not ideal for large accounts, which can be hard to monitor and control. Anplis, day-to-day account views limit advertisersability to see thebigger picture.Manual bidding allows you to monitor the bids of a specific keyword.

Kontrèman ak òf otomatik, setting bids manually in Google Adwords requires you to know your product or service and have the necessary knowledge to set your bids. Sepandan, automated bidding is not always the best choice for some campaigns. While Google is capable of automatically optimizing your bids based on conversions, it doesn’t always know which conversions are relevant to your business. You can also use a negative keyword list to reduce your waste.

When you want to increase clicks, you can set the CPC manually in Google Adwords. You can also set a maximum CPC bid limit. But keep in mind that this method can affect your goal and make your CPC skyrocket. If you have a budget of $100, setting a max CPC bid limit of $100 may be a good option. Nan ka sa, you can set a lower bid because the chances of conversions are low.

Re-sible

Google’s policy prohibits collecting personal or personally identifiable information like credit card numbers, email addresses, and phone numbers. Regardless of how tempting re-targeting with Adwords can be for your business, there are ways to avoid collecting personal information in this way. Google has two primary types of re-targeting ads, and they work in very different ways. This article looks at two of these strategies and explains the benefits of each.

RLSA is a powerful way to reach users who are on your re-targeting lists and capture them near to conversion. This type of re-marketing can be effective for capturing users who have expressed interest in your products and services but have not yet converted. Using RLSA allows you to reach those users while still maintaining high conversion rates. Fason sa a, you can optimize your campaign by targeting your most relevant users.

Re-targeting campaigns can be done on a variety of platforms, from search engines to social media. Si ou gen yon pwodwi ki se patikilyèman popilè, ou ka kreye anons pou pwodwi menm jan an ak yon òf konvenkan. Li posib pou mete kanpe kanpay re-sib sou plis pase yon platfòm. Sepandan, pou enpak maksimòm, li pi bon yo chwazi konbinezon ki pi efikas nan tou de. Yon kanpay re-sib ki byen kouri ka mennen nouvo lavant ak ogmante pwofi jiska 80%.

Re-cible ak Adwords pèmèt ou montre anons nan yon paj te vizite deja. Si yon itilizatè te browse paj pwodwi ou nan tan lontan an, Google pral montre anons dinamik ki gen pwodwi sa a. Anons sa yo pral montre vizitè sa yo ankò si yo vizite paj la nan yon semèn. Se menm bagay la tou pou anons yo mete sou YouTube oswa rezo ekspozisyon Google la. Sepandan, Adwords pa swiv opinyon sa yo si ou pa te kontakte yo nan kèk jou.

Mo kle negatif

If you’re wondering how to find and add negative keywords to your Adwords campaign, gen kèk fason yo ale sou li. Youn nan fason fasil se sèvi ak rechèch Google. Antre mo kle w ap eseye vize a, epi ou pral gen anpil chans wè yon tòn anons ki enpòtan parèt. Ajoute anons sa yo nan lis mo kle negatif Adwords ou a pral ede w rete lwen anons sa yo epi kenbe kont ou pwòp..

Si w ap dirije yon ajans maketing sou entènèt, ou ta ka vle vize mo kle espesifik negatif pou SEO kòm byen ke pou PPC, CRO, oswa Landing Page Design. Just click theadd negative keywordsbutton next to the search terms, and they’ll show up next to the search term. This will help you stay relevant and get targeted leads and sales. But don’t forget about your competitor’s negative keywordsa few of them may be the same, so you’ll have to be selective.

Using negative keywords to block search queries is a powerful way to protect your business from Google’s sloppy ads. You should also add negative keywords at the campaign level. These will block search queries that don’t apply to your campaign and will work as the default negative keyword for future ad groups. You can set negative keywords that describe your company in generic terms. You can also use them to block ads for specific products or categories, such as shoe stores.

Nan menm fason an kòm mo kle pozitif, ou ta dwe ajoute mo kle negatif nan kanpay Adwords ou a pou anpeche trafik vle. Lè ou sèvi ak mo kle negatif, ou ta dwe evite tèm jeneral, tankou “Ninja lè frizè”, ki pral sèlman atire moun ki enterese nan pwodwi espesifik. Yon tèm ki pi espesifik, tankou “Ninja lè frizè”, pral ekonomize ou lajan, epi ou pral kapab eskli anons ki pa enpòtan pou biznis ou.

Ki jan yo kreye anons trè efikas sou Adwords

Adwords

Gen plizyè fason yo kreye anons trè efikas sou Adwords. Ou ka kopye epi kole lòt anons nan konpetitè ou yo, oswa ou ka itilize tou de metòd. Kopi ak kole pèmèt ou teste tou de anons epi modifye yo jan sa nesesè. Tcheke tou de opsyon pou konpare ak konpare fason anons ou yo konpare ak tokay yo. Ou kapab tou chanje kopi a ak tit. Apre tou, se sa copywriting se tout sou. Men kèk konsèy itil pou kreye anons pafè a:

Rechèch mo kle

Pandan ke rechèch mo kle ka sanble dwat, detèmine pi bon mo kle yo pou AdWords se pa. Li mande kèk travay ak tan, men bon rechèch mo kle enpòtan anpil pou siksè kanpay ou a. San rechèch mo kle apwopriye, ou ta ka fini ak yon kanpay echwe oswa menm manke soti sou lavant yo. Men kèk konsèy pou fè rechèch mo kle efikas. (Epi pa bliye tcheke varyasyon mo kle ak konpetisyon!). *Yon mo kle matche egzak gen yon CPC ki ba anpil, ak yon pousantaj konvèsyon mwayèn nan 2.7% atravè tout endistri yo.

Lè w ap fè rechèch mo kle, li enpòtan pou kenbe nan tèt ou volim rechèch chak mwa nan yon mo kle patikilye. Si li wo nan sezon lete an, vize li pandan tan sa a. Ou ka itilize planifikatè mo kle tou pou jwenn mo kle ki gen rapò ak volim rechèch ki baze sou kontrent ou yo. Sèvi ak zouti sa a, ou ka browse dè santèn de mo kle. Lè sa a, chwazi pi bon konbinezon an epi kòmanse fè pwomosyon pwodwi oswa sèvis ou yo. Sa ap ede ou reyalize yon pi gwo pousantaj konvèsyon.

Mo kle long ke yo jeneralman bon pou pòs blog epi yo bezwen jwenn trafik mwa apre mwa. Nou pral diskite sou sa yo an detay nan yon lòt atik. Sèvi ak Google Trends se yon bon fason pou tcheke volim rechèch la nan mo kle ou yo epi detèmine si wi ou non yo ap jenere yon bon retou sou envestisman.. Si rechèch mo kle ou a pa ba ou bon rezilta, pa enkyete! Platfòm rechèch mo kondiktè a se kle pou debloke potansyèl alkole rechèch SEO. Platfòm nou an analize done mo kle yo epi idantifye mo kle ki enpòtan ki gen rapò ak endistri a pou ranfòse prezans dijital mak ou a..

Fè rechèch mo kle se yon etap esansyèl nan workflow maketing rechèch òganik la. Li pèmèt ou konprann odyans ou a ak priyorite estrateji ou ki baze sou sa yo ap chèche pou. Li enpòtan tou pou w sonje konpetisyon nan endistri a. Yon fwa ou gen yon lide klè sou odyans sib ou, Lè sa a, ou ka kòmanse kreye kontni pou mo kle sa yo. Pandan ke kèk moun ka pare pou achte pwodwi w lan oswa sèvis, lòt moun pral tou senpleman klike sou.

òf otomatik vs òf manyèl

Gen anpil avantaj nan òf manyèl nan Adwords. Òf manyèl ba ou yon bon kontwòl sou vize anons epi li pèmèt ou fikse CPC maksimòm pou chak mo kle.. Manyèl òf tou pèmèt ou asiyen bidjè ou kòmsadwa. Kontrèman ak òf otomatik, òf manyèl mande pou plis tan, pasyans, ak yon konpreyansyon solid sou PPC. Sepandan, òf manyèl se yon pi bon opsyon alontèm pou kont biznis.

Pou débutan, òf manyèl kapab yon bon opsyon. Li ka ede w vin agresif ak òf ou yo, epi li se gwo si w ap nouvo nan Adwords. Sepandan, òf otomatik pran tan pou aplike, epi si ou vle fè chanjman touswit, òf manyèl ka wout la ale. Ou ka menm planifye yon apèl 1-a-1 ak yon manadjè kont pou ede w deside ki estrateji ki pi bon pou ou.

Gen dezavantaj nan òf manyèl tou. Otomatik òf pa konsidere siyal kontèks yo, tankou move tan oswa evènman ki sot pase yo, ki ka afekte òf la. Epitou, òf manyèl gen tandans gaspiye lajan, sitou lè CPC yo ba. Anplis de sa, se pa tout kanpay oswa kont ki ka benefisye de òf entelijan. Pwoblèm prensipal la se ke kèk anons yo twò jenerik oswa yo pa gen ase done istorik yo dwe efikas.

Manyèl òf pèmèt ou fè chanjman nan yon sèl òf mo kle nan yon moman. Pwosesis sa a ka pran kèk tan, men li ba ou plis kontwòl sou anons ou yo. Manyèl òf ka itil pou fèk vini nan PPC, men li ka pran tan tou lwen lòt travay. Ou pral oblije revize mo kle ou yo manyèlman pou fè chanjman epi analize pèfòmans yo. Gen avantaj ak dezavantaj nan tou de òf manyèl ak òf otomatik.

SKAGs

SKAGs nan Adwords se yon fason popilè pou kreye ak kouri yon kanpay. Ou diplike gwoup anons pou jwenn plis mo kle, Lè sa a, kreye anons espesifik pou chak gwoup. Si mo kle ou yo popilè, kreye de anons pou chak gwoup anons, youn pou chak mo kle, ak youn pou pi konpetitif. Pwosesis sa a relativman dousman, men li pral peye nan tèm long la. Men kèk fason pou itilize SKAG nan kanpay Adwords ou a.

Youn nan benefis SKAG yo se ke yo pèmèt ou adapte anons ou yo ak mo kle ou yo. Sa a ede w jwenn pi wo CTR, ki an vire amelyore nòt kalite ou. Sonje ke nòt kalite ou depann anpil sou CTR la, kidonk fè anons ou yo ki gen rapò ak mo kle ou a pral ede w jwenn yon nòt pi bon kalite. Yon bagay ou dwe sonje lè w ap ajiste SKAG yo se ke diferan kalite matche ak mo kle fè yon fason diferan, kidonk li enpòtan pou fè eksperyans ak yo epi aprann kiyès ki fè pi byen.

Youn nan dezavantaj yo nan lè l sèvi avèk SKAG yo se ke yo ka yon doulè yo mete kanpe epi kenbe. Pifò kont AdWords gen dè santèn de mo kle, ak chak youn mande ansanm anons separe. Sa fè li difisil pou fè tès ki fè konfyans epi fè ajisteman. Sepandan, Youn nan benefis SKAG yo se ke yo pèmèt ou swiv yon varyab nan yon moman. Si ou se yon nouvo nan Adwords, ou ka eseye metòd sa a an premye epi wè si li kostim bezwen ou yo.

Sèvi ak SKAGs se yon bon fason pou segman kanpay yo nan Adwords. Li pèmèt ou sib zoekwoorden ki gen rapò ak pwodwi ou. Lè w itilize SKAGs, ou ka optimize kont AdWords ou epi fè li pi byen. Se konsa, poukisa SKAG yo enpòtan konsa? Repons lan senp: ou vle vize odyans lan dwa, ak yon pi bon fason pou fè sa se asire w ke gwoup anons ou yo byen vize.

Koresponn ak fraz

Pandan ke match laj se yon bon fason yo vize yon seri pi laj de kliyan, matche fraz ka yon pi bon opsyon pou biznis lokal yo. Korespondan fraz pral montre anons ki baze sou lòd egzak mo kle ou antre yo, menm si gen mo anvan oswa apre fraz la. Koresponn ak fraz gen ladan tou variants fèmen nan mo kle a. Pa egzanp, si yon moun tape “sèvis koupe gazon” nan Google, yo pral wè anons pou sèvis koupe gazon lokal yo, ki gen ladan tarif yo, èdtan, ak espesyal sezon.

Si w konnen ki kalite mo kle odyans ou a ap itilize, match fraz ap ba ou trafik ki pi vize a. Avèk sa a kalite match, ou ka telechaje yon lis mo nan yon sèl dosye. Ou ka itilize yon zouti wrapper mo kle pou antoure mo kle ou yo ak guillemets. Chèche entènèt la pou “adwords mot wrapper” epi w ap jwenn anpil opsyon. Editè AdWords yo se yon lòt gwo opsyon pou matche fraz. Ou ka kreye yon kolòn pou mo kle ak youn pou kalite matche ak.

Yon modifikatè matche ak laj ka itilize tou pou eskli sèten mo nan yon fraz. Si w te janm mande poukisa anons ou yo pa parèt pou rechèch ki gen tèm egzak la, Lè sa a, sa a se kalite matche ak w ap chèche. Si anons ou yo pa parèt nan rechèch ak tèm sa yo, ou pral gen yon pi bon chans pou jwenn klik ou vle yo. Broad match yo jeneralman pi efikas, men li ka difisil pou itilize.

Malgre ke opsyon matche egzak la nan AdWords se mwens egzak pase matche ak fraz, li gen avantaj pou pèmèt tèks adisyonèl akonpaye mo kle a. Epitou, piske matche fraz mande pou lòd mo plis espesifik, li pi bon pou itilize li pou rechèch long ke. Si ou pa sèten ki kalite matche ak fraz ki bon pou ou, patisipe pou yon esè gratis ak Optmyzr oswa lòt zouti ki sanble.

Retargeting

Retargeting ak Adwords ka itilize pou kanpay remarketing. Si ou gen yon kont Adwords ki egziste deja, ou ka kreye youn pa chwazi a “Remarketing” opsyon. Lè sa a, li ka montre anons dinamik pou pwodwi ou sou lòt sit entènèt ak platfòm, osi lontan ke ou gen yon kont korespondan Adwords. Pou itilizasyon ki pi efikas nan retargeting, asire w ke ou segman vizitè sit entènèt ou a pou jwenn anons ki pi enpòtan yo.

Retargeting se patikilyèman itil pou biznis èkomèrs. Pandan ke li ka pa travay pou sèvis plonbri, biznis sa yo gen plis chans konvèti kliyan si yo gen yon sik lavant ki pi long. Lè w itilize remarketing ak kanpay imel, ou ka kontakte kliyan ki te deja wè pwodwi ou yo men ki pa t 'fè yon achte. Fason sa a, ou kapab genyen atansyon yo epi ede yo achte pwodwi ou yo.

Règleman Google entèdi kolekte nenpòt enfòmasyon pèsonèl oswa idantifyab nan men vizitè sit la, enkli adrès imel ak nimewo telefòn. Kòd retargeting yo sou sit entènèt ou a envizib pou vizitè yo epi yo kominike sèlman avèk navigatè yo. Chak itilizatè entènèt gen opsyon pou pèmèt oswa enfim cookies. Enfim cookies ka gen konsekans negatif pou eksperyans pèsonalize sou entènèt. Altènativman, ou ka sote etap sa a epi sèvi ak tag Google Analytics ki egziste deja sou sit entènèt ou a.

Retargeting ak Adwords se yon estrateji trè efikas pou fè pwomosyon pwodwi oswa sèvis ou. Li travay byen atravè yon varyete chanèl epi li mande pou sèvi ak bonbon navigatè. Pa kolekte epi estoke bonbon, ou ka swiv trafik sit entènèt ou a epi detèmine objektif konvèsyon ou yo. Retargeting se patikilyèman itil pou sit entènèt e-commerce, kòm li ede mak ou rete devan vizitè souvan epi fè yo repete acha. Anplis, li ka travay ansanm ak lòt chanèl maketing dijital.

Ki jan yo pwofite plis nan Google AdWords

Adwords

Platfòm AdWords Google la se yon zouti piblisite sou entènèt ki travay menm jan ak yon kay vann piblik. Li ede ou mete anons ou an devan odyans lan dwat nan bon moman an. Men, ki jan ou fè pi plis nan li? Men kèk konsèy ak ke trik nouvèl. Ou ka kòmanse gratis jodi a. Si ou nouvo nan AdWords, ou ka tcheke kominote slack gratis nou an pou mache SaaS, Sosyete.

AdWords se yon platfòm piblisite sou entènèt devlope pa Google

Anvan li te ye tankou Google Ads, Platfòm AdWords Google a pèmèt piblisite yo kreye epi mete piblisite sou sit entènèt. Anons sa yo parèt ansanm ak rezilta rechèch ki enpòtan yo. Piblisite yo ka fikse yon pri pou piblisite yo epi òf kòmsadwa. Lè sa a, Google mete anons la nan tèt paj rezilta a lè yon moun ap chèche yon mo kle espesifik. Ajoute yo ka aplike lokalman, nasyonalman, ak entènasyonalman.

AdWords te lanse pa Google nan 2000. Nan premye jou yo, piblisite yo peye Google chak mwa pou jere kanpay yo. Aprè yon ti tan, yo te kapab jere kanpay la poukont yo. Sepandan, konpayi an chanje sèvis sa a ak prezante yon pòtal sou entènèt oto-sèvis. Google te lanse tou yon pwogram kalifikasyon ajans ak yon pòtal endepandan sèvis. Nan 2005, li te lanse sèvis jesyon kanpay Jumpstart ak yon pwogram GAP pou pwofesyonèl piblisite.

Gen plizyè fòm piblisite, enkli tèks, imaj, ak videyo. Pou chak nan sa yo, Google detèmine sijè a nan yon paj ak Lè sa a, montre anons ki koresponn ak kontni an. Piblikatè yo ka chwazi tou chanèl kote yo vle anons Google parèt. Google gen diferan fòma nan anons, ki gen ladan anons tèks mobil, videyo nan paj, epi montre anons. Nan mwa fevriye 2016, Google retire anons bò dwat yo nan AdWords. Sepandan, sa a pa te afekte lis pwodwi yo, Grafik Konesans Google, ak lòt kalite anons.

Yon fòm popilè nan remarketing rele remarketing dinamik. Li enplike montre anons bay vizitè sitwèb anvan yo baze sou konpòtman yo. Sa pèmèt komèsan yo bati lis odyans ki baze sou vizitè sitwèb yo anvan yo epi sèvi anons ki enpòtan pou odyans sa yo.. Itilizatè Google AdWords yo ka chwazi tou pou resevwa mizajou sou nouvo pwodwi ak mizajou atravè Lis Remarketing pou rechèch. (RLSA) karakteristik.

Pandan ke AdWords se yon platfòm piblisite sou entènèt lajman itilize, li toujou yon sistèm konplike pou ti biznis yo. Google te fè AdWords yon sistèm piblisite milti-milya dola. Akote ke yo te pi popilè platfòm piblisite poukont yo, AdWords se tou premye platfòm piblisite poukont yo devlope pa Google. Siksè li nan rive nan kliyan potansyèl fè li youn nan pi gwo sistèm piblisite nan mond lan.

Li sanble ak yon kay vann piblik

Gen kèk bagay ke ou ta dwe konnen anvan ou ale nan yon vann piblik. Nan vann piblik, machandè ki pi wo a genyen atik la. Si gen de òf, kay vann piblik la pral oblije chwazi ant yo. Vanteur vann piblik la pral anonse tou yon pri rezèv. Sa a se pri a nan ki atik la ka achte, epi li dwe pi ba pase estimasyon estimatè a. Kay vann piblik la pral bay tou detay sou atik vann a le pli vit ke li disponib.

Pwosesis la nan konsignasyon se menm jan an. Ou pral transfere pwopriyetè atik la nan kay vann piblik la. Yo nan lòd yo mete atik ou a, kay vann piblik la ap bezwen jwenn yon evaliasyon pwopriete li pou yo ka mete òf la kòmanse. Pou mande yon evalyasyon, anpil kay vann piblik gen fòm kontak sou entènèt. Ou ka vizite kay vann piblik la an pèsòn oswa depoze atik la pou yon evalyasyon. Pandan vann piblik la, si w pa gen tan pou w fè evalyasyon an an pèsòn, kèk kay vann piblik ka chaje yon frè echèk nan 5 pou 15 pousan nan pri a nan atik la.

Gen twa kalite vann piblik. Rancher anglè yo se pi komen nan sosyete jodi a. Patisipan yo rele kantite lajan òf yo oswa soumèt yo elektwonikman. Vann piblik la fini lè moun ki pi wo a pa depase òf anvan an. Moun ki genyen yo pral genyen yon lot. Nan kontras, yon vann piblik sele premye pri mande pou yo fè òf nan anvlòp sele ak yon sèl machandè..

Kay vann piblik la ofri sèvis konplè pou tou de vandè ak achtè. Yon achtè pral pote atik la nan kay vann piblik la, ki pral detèmine ki lè li pral vann. Kay vann piblik la pral mache atik la epi kenbe sesyon enspeksyon piblik yo anvan dat vann piblik la. Yon fwa jou vann piblik la rive, vann piblik la pral fè vann piblik la epi vann atik la. Kay vann piblik la pral kolekte yon komisyon nan men achtè a epi pase rès la sou vandè a. Yon fwa vann piblik la fini, kay vann piblik la pral fè aranjman pou depo an sekirite nan atik la, epi yo ka menm fè aranjman pou transpò pou atik la si vandè a vle.

Li pwofitab pou biznis yo

Gen anpil avantaj pou itilize Google AdWords pou biznis ou. Gid Pi bon Pratik Google a esplike kijan ou ka teste òf ou yo manyèlman. Si ou ka reyalize yon ROI pozitif nan yon bidjè rezonab, AdWords ka trè efikas. Yon kanpay pwofitab ka jenere omwen de dola nan pwofi pou chak dola ou depanse. Biznis yo ka optimize kanpay AdWords yo pou maksimize volim lavant ak rentabilité.

Avèk pwogram sa a, ou ka vize kliyan potansyèl pa laj, kote, mo kle, e menm lè nan jounen an. Souvan, biznis kouri anons yo ant Lendi ak Vandredi soti 8 AM pou 5 PM. Si w-ap chèche pou fè yon gwo pwofi Marge, ou ta vle òf pou yon pozisyon nan mitan. Si konpayi ou fè yon pwofi apre depans sèlman $50 yon mwa, ou ka toujou amande òf ou yo pou ogmante kantite revni ou fè.

Kijan pou w ka jwenn plis nan kanpay Adwords ou a

Adwords

Jwenn pi plis nan kanpay Adwords ou a se kle pou ogmante ROI ak jenere trafik pou sit entènèt ou a. Ou ka itilize SEO ak medya sosyal pou ede w kondwi trafik sou sit ou a epi mezire rentabilité kanpay ou a. Yon fwa kanpay Adwords ou a pwofitab, ou ka ogmante bidjè ou pou yon ROI ki pi wo. Pou kòmanse, kòmanse ak yon kanpay debaz Adwords epi konplete li ak SEO ak medya sosyal. Apre sa, ou ka elaji bidjè piblisite ou genyen ladan yo lòt sous trafik, tankou blog ou a.

Pri pou chak klike

Genyen plizyè faktè pou konsidere lè pou detèmine Kisa coût de yon Sur nan Google Adwords. Pa egzanp, pandan ke pifò endistri yo wè CPC segondè, mwayèn a se anba $1. Kòm yon pwopriyetè biznis, ou dwe pran ROI ou an konsiderasyon anvan ou deside depanse lajan sou AdWords. Pri a nan klike sou mwayèn yo pral varye de endistri a endistri. Si w ap maketing yon biwo dantis, ou ka mete anons ou yo sou rezo rechèch Google pou pasyan kap chèche sèvis dantè.

Anplis kalkile CPC an mwayèn, ou ta dwe tou mezire to konvèsyon ou. Pandan ke AdWords apèsi yo pral montre dènye anons klike sou, Google Analytics ap ba ou yon foto pi detaye sou pousantaj konvèsyon ou. Epitou, ou ta dwe itilize yon karakteristik ke yo rekonèt kòm Enhanced CPC, ki otomatikman òf jiska 30% pi wo sou mo kle ki mennen nan konvèsyon. Vitès Paj la se yon faktè gwo nan detèmine konvèsyon yo. Etid yo montre ke si paj ou a pran plis pase de segonn pou chaje, prèske mwatye nan vizitè ou yo pral kite.

Yon fwa ou gen yon konpreyansyon desan sou mezi CPC yo divès kalite, ou ka itilize kalkilatris CPC a pou detèmine konbyen lajan ou ta dwe depanse. Pri pou chak klik metrik se pati ki pi enpòtan nan kanpay PPC ou a, kòm li detèmine konbyen lajan ou bezwen depanse pou fè yon retounen sou envestisman ou. Li pral detèmine si ou ta dwe itilize òf amelyore oswa manyèl yo rive jwenn bidjè ou vle. Li pral ede w detèmine ki kalite anons yo itilize ak ki mo kle yo vize.

Yon bon pri pou chak klike sou zouti ap ba ou tou kapasite pou kontwole konpetitè yo’ CPC, osi byen ke volim rechèch sit entènèt ou an. Paramèt sa yo pral ede w pran desizyon pi entelijan sou mo kle yo ak kanpay piblisite yo vize. Alafen, li vo li envesti nan yon pri efikas pou chak klike sou lojisyèl. Konsidere pri a nan lojisyèl an ak peryòd abònman an anvan ou enskri. Genyen anpil pwogram ki disponib pou ede w fè kanpay Google AdWords ou a efektivman.

Modèl òf

Manyèl CPC òf pèmèt ou mete yon òf maksimòm pou chak gwoup anons oswa mo kle. Sa a kalite automatisation òf ba ou plis kontwòl la, men li kapab tou kondwi CPCs syèl la. Òf manyèl pi byen adapte pou kanpay premye etap yo, lè ou bezwen rasanble plis done sou kanpay ou yo. Manyèl CPC òf pèmèt ou fikse yon òf maksimòm pou chak gwoup anons, pandan y ap maksimize klik nan yon bidjè espesifye.

Google bay plizyè fason pou òf pou piblisite. Pifò piblisite konsantre sou enpresyon, klik, ak konvèsyon, oswa sou opinyon pou anons videyo. Men, lè li rive nan plasman anons, ou ta dwe konnen ke Google vann piblik espas anons. Òf ou a se sa ki detèmine konbyen anons parèt nan yon espas sèten, kidonk ou ta dwe konprann nuans vann piblik la anvan òf. Lis anba a se kèk estrateji pou fè pi plis nan modèl òf la.

Lè w ap deside sou yon estrateji òf, konsidere objektif kanpay ou a. Detèmine si objektif ou se kondwi trafik nan sit entènèt ou a oswa bati enterè. Tou depan de objektif ou yo, ou ka vle sèvi ak pri pou chak klike (CPC) òf. Sepandan, si objektif ou se nouri kondwi ak ogmante lavant yo, ou ta ka vle pouse enpresyon ak konvèsyon mikwo. Si ou nouvo nan Adwords, konsidere objektif ou ak anpil atansyon.

Lè òf pou mo kle espesifik, li enpòtan pou teste yo nan yon pwosesis tès divize. Split-tès pèmèt ou mezire kantite revni ke chak mo kle pote. Pa egzanp, si òf maksimòm konpayi A pou mo kle se $2, yo pral sèlman montre anons yo bay moun ki posede òdinatè. Si konpayi B gen yon $5 òf, yo ka gen yon lide diferan pou sa a “vize” odyans lan ap chèche.

Pri pou chak konvèsyon

Metris pri pou chak konvèsyon se yon faktè kle pou konsidere lè w ap detèmine konbyen lajan pou depanse sou AdWords. Nimewo a souvan pi wo pase pri pou chak klike. Pa egzanp, ou ta ka peye $1 pou chak klik, men nan espas asirans lan, ou ka depanse jiska $50. Lè w konnen konbyen lajan w ap depanse ap ede w konsantre sou pi bon estrateji anons. Men kèk fason pou detèmine pri pou chak konvèsyon:

Premye, ou ta dwe konnen kijan pou defini “konvèsyon.” Metrik sa a varye selon endistri a. Aksyon konvèsyon ka varye ant yon tranzaksyon lavant, yon enskripsyon, oswa yon vizit nan yon paj kle. Anpil piblisite tou sèvi ak mezi pri pou chak akizisyon pou evalye pèfòmans yo. Nan kèk ka, metrik sa a ke yo rekonèt kòm “pousantaj klike sou.”

Pi wo òf ou, pi wo pri-pa-konvèsyon ou ka. Ogmante òf ou a ap ogmante chans ou genyen pou jwenn plis konvèsyon, men li enpòtan pou w konnen kantite maksimòm ou ka depanse anvan yon konvèsyon vin pa rantabilite. Yon egzanp yon metrik pri pou chak konvèsyon se pousantaj klike sou yo (CTR) sou yon kanpay Google AdWords.

Yon lòt fason pou mezire pri pou chak konvèsyon se mezire pri pou jwenn yon kliyan. Yon konvèsyon ka rive lè yon itilizatè fè yon acha, anrejistre pou yon kont, telechaje yon app, oswa mande yon apèl. Se mezi sa a ki pi souvan itilize pou mezire siksè nan piblisite peye. Sepandan, maketing imel, tankou SEO, tou gen depans jeneral. Nan ka sa, CPC se yon pi bon mezi.

Pandan ke ou ka mete yon sib CPA nan Adwords, Google itilize aprantisaj machin avanse ak algorithm òf otomatik pou detèmine pi bon òf CPC pou ou. Tou depan de odyans ou ak pwodwi, ou ka peye plis pase sib ou pou kèk konvèsyon, pandan ke lòt moun ka koute ou mwens pase ou espere. Nan kouri nan longè, fòs sa yo balanse youn ak lòt epi ou pa pral bezwen ajiste òf CPC ou yo.

Remarketing

Siksè remarketing ak AdWords te ogmante nan tan lontan an 5 ane. Tèm 'retargeting la’ se yon oksimòn pou mache, Men, li te tounen yon mo nan jounen an, ak pou bon rezon. Li nan tèm nan chwa nan peyi tankou Lafrans, Lachin, ak Larisi. Gen anpil atik sou remarketing, men atik sa a pral diskite sou benefis li yo ak poukisa li travay.

Lide debaz dèyè remarketing ak AdWords se vize vizitè ki kite sit entènèt ou a san yo pa achte anyen. Ajoute ki gen rapò ak vizitè ou yo’ Lè sa a, bezwen yo vize a moun sa yo pandan y ap browse entènèt la. Pou fè sa, ou ka ajoute kòd remarketing AdWords a nan chak paj nan sit entènèt ou a, oswa jis kèk nan yo. Segman remarketing avanse yo ka bati lè l sèvi avèk Google Analytics. Yon fwa vizitè yo satisfè yon seri sèten kritè, yo ajoute nan lis remarketing ou a. Lè sa a, ou ka sèvi ak lis sa a angaje yo sou Rezo Display la.

Entèlijans konkiran

Yo nan lòd yo genyen batay la kont konpetitè ou nan mache a sou entènèt, ou bezwen konprann feblès rival ou yo. Si pwodwi oswa sèvis ou a pa klase trè pou nenpòt mo kle, konkiran ou a ka itilize yon avantaj enjis. Sèvi ak zouti entèlijans konkiran, ou ka dekouvri ki jan yo pran avantaj de sa a lè w bat yo sou yon chanèl mwens enpòtan. Entèlijans konpetitif sa a pral ede w tou asiyen bidjè nan diferan chanèl ak priyorite konsantre mo kle.

Lè w itilize zouti entèlijans konpetitif, ou ka jwenn yon snapshot nan konpetitè ou yo’ estrateji maketing dijital. Zouti sa yo ka varye ant gratis, zouti debaz nan pwogram analiz nan nivo antrepriz. Zouti sa yo ede ou rete sou tèt pil la epi domine konpetitè ou yo nan mond lan sou entènèt. An reyalite, dapre estatistik, yon biznis mwayèn gen jiska 29 konpetitè yo, fè li enpòtan pou kontwole sa konpetitè ou yo ap fè yo nan lòd yo jwenn yon kwen.

Pwochen etap la nan pwosesis estrateji PPC la se analize konpetisyon ou. Konpetitè yo’ kopi anons ka di w anpil bagay sou sa k ap travay pou yo ak sa ki pa. Avèk entèlijans konpetitif PPC, ou ka idantifye konpetitè ou yo’ mo kle ki pi wo yo epi etidye kopi anons yo pou kreye anons ki pi efikas. Anplis de zouti konpetitif PPC, zouti analiz konpetisyon anons ka ede w jwenn yon avantaj sou konpetitè ou yo.

Malgre ke SpyFu ak iSpionage ofri bon zouti entèlijans konpetitif, koòdone yo pa fò anpil entwisyon. SpyFu se yon bon egzanp sa a, bay enfòmasyon detaye sou lis mo kle konkiran ak kopi anons. Li gen ladan tou apèsi sou paj aterisaj konkiran yo. Li gen yon vèsyon gratis ki pèmèt ou wè kopi anons konkiran ak paj aterisaj. Li ofri rapò gratis sou konkiran, osi byen ke twa alèt konkiran flater pou chak jou.

Ki jan yo estriktire kont Adwords ou

Adwords

Gen plizyè fason pou estriktire kont AdWords ou. Anba a mwen pral kouvri Broad match, Mo kle negatif, Gwoup piblisite sèl mo kle, ak SKAGs. Kiyès ki pi bon pou biznis ou? Li kontinye pou dekouvri ki metòd ki pi bon pou ou. Men kèk konsèy pou w kòmanse. Lè sa a, ou ka optimize kanpay ou yo. Men ki jan yo optimize kont ou epi jwenn pi plis nan Adwords.

Broad match

Si ou vle wè pi gwo pousantaj konvèsyon epi redwi pri a pou chak klike, sèvi ak korespondans laj modifye nan Adwords. Rezon an se ke anons ou yo pral pi enpòtan pou itilizatè ou yo, epi w ap gen plis kontwòl sou bidjè anons ou a. Broad match nan Adwords ka byen vit manje bidjè piblisite ou. Erezman, gen kèk fason senp pou teste tou de kalite alimèt. Li pou aprann kijan pou maksimize bidjè anons ou.

Si anons ou a ap parèt pou yon tèm rechèch ki pa genyen mo kle ou, itilize Broad Match modifye a. Sa a pral montre anons ou a pou rechèch ki gen rapò ki ka gen ladan sinonim ak lòt varyasyon mo kle a. Broad Match Modifier se youn nan kalite matche ak yon senbòl. Pou ajoute modifye sa a, klike sou tab la Mot epi klike sou + siyen akote chak mo kle. Broad modifikatè match se pi efikas pou kondwi bon jan kalite kondwi.

Eksperyans Google a ak match laj nan Adwords ka fè mal kèk piblisite, men li pa pral fè mal Nòt Kalite ou. Pandan ke anpil piblisite panse ke yon CTR segondè se move pou Nòt Kalite yo, sa a se pa ka a. An reyalite, devlopman mo kle negatif pral amelyore Nòt Kalite ou. Gwo CTR matche ak pi enpòtan pou Nivo Kalite mo kle nan AdWords pase CTR matche egzak. Sepandan, yon bon mo kle CTR pral ede anons ou a jwenn pi gwo klik posib.

Yon match laj nan Adwords se ideyal pou piblisite ki pa gen yon lis mo kle konplè. Li ka elimine rezilta rechèch endezirab epi redwi depans klike sou yo, ki pèmèt ou konsantre sou mo kle ki travay pou odyans ou a. Lè ou konbine mo kle negatif ak matche ak gwo, ou ka plis optimize ROI ou. Opsyon sa a te prezante kèk ane de sa men li te resevwa ti atansyon jiska kounye a. Si ou itilize mo kle negatif yo byen, yo pral amelyore vize ou ak ROI.

Mo kle negatif

Ou ka bloke itilizasyon tèm jenerik ak fraz nan kanpay piblisite ou yo lè w itilize mo kle negatif yo. Ou dwe ajoute mo kle negatif nan kanpay ou a, oswa omwen nan sèten gwoup anons, pou anpeche anons ou yo parèt pou tèm sa yo. Sa a ka ede ekonomize anpil lajan. Men ki jan ou fè sa:

Rechèch Google pou jwenn mo kle negatif. Tape mo kle ou vle sib epi wè sa ou jwenn. Ajoute nenpòt anons vle nan lis mo kle AdWords negatif ou yo. Ou ka tcheke tou Google Search Console ak analytics pou chèche konnen ki mo kle yo jenere plis trafik pou ou. Asire w ou ajoute tèm sa yo nan lis ou. Li pral ba ou yon lide sou ki moun ki vo eksklizyon nan kanpay piblisite ou yo.

Yon mo kle negatif debaz refere a mo ki nan fraz mo kle ki pi enpòtan nan kanpay ou a. Si w ap fè piblisite pou yon plonbye, ou pa vle vize moun kap chèche travay. Moun k ap chèche yon plonbye, pa egzanp, ta antre “plonbye”, ki ta yon nwayo mo kle negatif. Broad matche ak mo kle negatif, nan lòt men an, anpeche anons ou yo parèt lè yon moun tape tout mo fraz mo kle a.

Sèvi ak matche negatif oswa fraz matche pou bloke anons yo. Match negatif laj la pral bloke piblisite pou rechèch ak tou de mo kle negatif. Kalite match negatif sa a pa pral montre anons si demann ou an gen ladan tout tèm mo kle negatif yo, men kèk nan yo ap parèt nan rechèch la. Yon match egzat negatif pi byen itilize pou mak oswa òf ki sanble, epi ou pa vle moun yo sèvi ak sa ki mal la. Nan ka sa, yon match negatif laj pral fè.

Gwoup piblisite sèl mo kle

Si w ap eseye kondwi pi gwo nòt bon jan kalite pou anons ou yo, ou ta dwe itilize gwoup piblisite sèl mo kle. Anons sa yo trè espesifik nan yon sèl mo kle, ak kopi anons yo pral 100% ki gen rapò ak mo kle sa a. Lè kreye gwoup piblisite sèl mo kle, gade nan pousantaj la klike sou, enpresyon, ak konpetisyon nan mo kle endividyèl yo. Ou ka itilize yon planifikatè mo kle pou chwazi sa ki dwat.

Gwoup piblisite sèl mo kle yo se yon bon fason yo teste diferan varyasyon anons kopi ak optimize kanpay ou yo. Sepandan, ou ka jwenn ke gwoup piblisite sèl mo kle yo pran plis tan yo mete kanpe ak jere pase gwoup anons milti-mo. Se paske yo mande ansanm anons separe pou chak mo kle. Ak yon kanpay milti-mo, ou pral gen dè santèn de mo kle, epi li pi konplike pou jere ak analize yo tout.

Anplis de sa nan ogmante pousantaj konvèsyon ou yo, gwoup anons sèl-mot kapab tou amelyore enpòtans anons ou yo. Depi itilizatè yo espere itilize Google pou jwenn enfòmasyon, yo espere wè rezilta enpòtan. Anons ki genyen menm tèm rechèch ak odyans lan pral jenere plis klik ak konvèsyon. SKAG yo se tou yon chwa ekselan pou fè piblisite pou plizyè pwodwi oswa sèvis. Alafen, ou pral pi kontan ak rezilta ou yo si ou itilize gwoup anons yon sèl-mo kle olye pou yo plizyè gwoup anons pwodwi..

Pandan ke gwoup piblisite sèl-mot yo pa pafè pou chak kalite biznis, yo se yon bon chwa si w ap chèche ranfòse nòt kalite ou ak ogmante pousantaj klike sou ou. Gwoup anons sa yo trè espesifik epi yo pral ede w pi byen konprann CTR ou. Lè w ogmante enpòtans anons ou yo, ou pral kapab bese CPC ou. Ou pral benefisye tou de yon nòt pi bon kalite, ki pral lakòz pi ba pri konvèsyon.

SKAGs

SKAG nan Adwords pèmèt ou personnaliser anons ou yo nan mo kle espesifik. Sa a ogmante enpòtans pou Google, osi byen ke nòt kalite anons ou a. Nòt kalite se youn nan faktè ki pi enpòtan pou konsidere lè w ap deside kijan pou optimize kanpay ou a. Gwoup anons tradisyonèl yo anjeneral gen plizyè mo kle nan chak gwoup anons. Chanje anons ou a ka ogmante CTR ou pou sèten mo kle, pandan y ap bese li pou lòt moun. Anons ak SKAG yo gen anons ki pi enpòtan ki reyalize yon CTR ki pi wo ak yon CPA pi ba.

Lè mete SKAGs, ou ta dwe asire w ke ou itilize menm etikèt la sou chak mo kle. Fason sa a, lè yon mo kle deklanche yon lòt, anons la pa pral montre. Menm jan an tou, si yon mo kle pa matche fraz oswa matche egzak, anons la pa pral parèt. Sa a se pa yon gwo pwoblèm si ou deja gen yon bon lide sou ki jan mo kle ou yo fè.

Yon erè komen ke pifò piblisite fè se sèvi ak twòp SKAG. Ogmante bidjè anons ou lè w sèvi ak mo kle ki pa enpòtan se yon fason asire w pou gaspiye lajan w. SKAG yo ede w filtre mo kle negatif yo epi fè li pi fasil pou kontwole pèfòmans ou. Sa a se yon bon lide, si ou gen dè santèn de mo kle. Li asire tou ke anons ou yo enpòtan pou vizitè ou yo’ bezwen.

SKAGs nan Adwords se yon bon fason pou segmenter kanpay ou yo ak vize zoekwoorden ki enpòtan. Si ou gen plizyè gwoup piblisite sèl mo kle, chak moun ta dwe gen paj aterisaj pwòp pa yo. Ou kapab tou kreye otan ke 20 gwoup piblisite sèl mo kle. Sa yo pral ede w pwofite pi plis nan kont AdWords ou. Yon sèl SKAG ka genyen plizyè kanpay.

Paj aterisaj

Lè w ap kreye yon paj aterisaj pou kanpay Adwords ou, gen anpil bagay pou konsidere. Vizitè ki klike sou yon anons oswa lyen tèks anjeneral espere jwenn kontni ki sanble ak sa yo t ap chèche. Si ou pa gen kontni ki enpòtan nan paj aterisaj ou a, vizitè ou yo ap gen chans pou klike lwen. Olye de sa, konsantre sou bay enfòmasyon ki enpòtan ki ka ede yo pran yon desizyon. Asire w ke paj aterisaj ou a se senp pou navige, gen yon apèl klè nan aksyon epi li ofri itilizatè a sa yo bezwen.

Kontni an nan paj aterisaj ou a ta dwe gen kesyon kle yo epi li dwe fasil pou li. Evite ankonbre, distrè tèks ak pop-ups. Paj aterisaj Invision a se yon egzanp ekselan. Li se pwòp epi li gen sèlman yon sèl pwen nan aksyon, men an “Gade Videyo” eksperyans enkli nan yon bwat limyè, ki pa anpeche konvèsyon. Plis li pi fasil pou navige, pi wo to konvèsyon ou.

Pertinence se yon lòt faktè enpòtan. Vizitè nan paj aterisaj ou a pral vini ak yon entansyon espesifik, kidonk ou dwe asire w ke paj ou a imedyatman demontre enpòtans. Li dwe ede yo jwenn enfòmasyon yo bezwen epi konvenk yo ke yo nan bon paj la. Pi wo enpòtans la, pi wo nòt kalite ou a pral ak anons ou a ap klase pi wo ak koute mwens. Ki nan lis anba a se kèk nan eleman ki pi enpòtan nan yon paj aterisaj pou Adwords.

Paj aterisaj ou a ta dwe enpòtan tou ak mo kle w ap vize a. Pa egzanp, si w ap itilize mo kle a “achte soulye,” ou pral vle asire w ke paj aterisaj ou matche ak entansyon rechèch la. Kontni nan paj aterisaj ou a pral baze sou mo kle ou yo epi li pral detèmine Nòt Kalite ou. Sèvi ak pi bon pratik ap ogmante pousantaj konvèsyon ou. Avèk pi bon Nòt Kalite, ou pral kapab redwi depans anons ou ak maksimize retounen sou envestisman ou.

Reyalite sou fason Google Ads fonksyone

Tip matche ak mo kle nan Google Ads
Tip matche ak mo kle nan Google Ads

Si ou se yon pwopriyetè ti biznis, se tout bagay, ki sa ou di, pi gwo defi a, um mit den Marketingversuchen Ihres Online-Geschäfts umzugehen. Anpil moun di, ke yo se akòz kantite lajan redwi nan resous ki disponib pou aplikasyon an, lè ou egzekite yon plan maketing, ka gen pwoblèm, swiv ROI nan kanpay piblisite devwe yo. Anpil pwopriyetè ti biznis ka dakò ak reyalite a, ke yo goumen pou li, Asire w ke biznis ou vin remake nan rechèch sou entènèt. Sa a ede, Ogmante vizibilite sou entènèt ou, pou pote plis odyans sou sit entènèt ou ak jenere plis kondwi! Se poutèt sa SEO enpòtan pou yon biznis. Der Algorithmus von Google ändert sich jedoch täglich, und das Keyword-Ranking ist ungewiss, sodass Sie zwar an der Spitze stehen können, aber in den nächsten Tagen möglicherweise auf eine niedrige Position absinken, was sich auf Ihren Website-Traffic auswirken kann.

Google Ads und seine Bedeutung für kleine Unternehmen

Google AdWords ist eine führende Werbeplattform, die ein Gebotsformat verwendet, kounye a kapab enkli nan plan ou a ak pèfòmans istorik oswa ak previzyon manyèl yo pou kont ou, welche der Anzeigen für bestimmte Schlüsselwörter ganz oben in den Suchergebnissen von Google platziert werden. Google Ads verwendet ein definiertes PPC-Modell, bei dem die Werbetreibenden nur für die messbaren Ergebnisse zahlen müssen, Avèk. B. Website-Klicks oder einen Anruf. Es macht die richtigen Personen zur richtigen Zeit auf Ihre Anzeige aufmerksam und ermöglicht es Ihnen, die Anzahl der Benutzer zu erhöhen, die an Ihrem Angebot interessiert sind.

Ki jan Google Ads travay?

Google Ads basieren auf einem Gebotssystem, das jedes Mal funktioniert, wenn ein Benutzer eine Schlüsselwortsuche durchführt. Das Unternehmen, das den Zuschlag erhält, erhält die Spitzenposition im Ranking. Google berücksichtigt zwei Faktoren, nämlich den Qualitätsfaktor und das höchste Gebot. Google verstärkt beides und der Werbetreibende mit der höchsten Punktzahl erhält die oberste Anzeigenposition. Um den höchsten Anzeigenrang zu erzielen, müssen Sie sowohl den Qualitätsfaktor als auch den Gebotsbetrag optimieren. Der höhere Qualitätsfaktor und Gebotsbetrag bringen Ihnen eine bessere Anzeigenpositionierung.

Google AdWords wurde entwickelt, damit jeder Anzeigen schalten kann, jwenn yon gwo koule nan kondwi ak konvèsyon. Sepandan, si ou fè konpetisyon kont ekspè Google Ads, se chans ou, genyen òf yo sou anons, ti kras nan okenn. Li fè sans, anboche yon ajans pwofesyonèl, ki moun ki pral ede w, Fikse kont Google Ads ou avèk siksè, amelyore Nòt Kalite ou, pou kreye tèks piblisite atiran, swiv pwogrè ou ak plis ankò.

Adwords Basics – Kijan pou w kòmanse ak AdWords

Adwords

Ou te pwobableman tande pale de PPC piblisite, men ou pwobableman pa janm itilize platfòm piblisite Google la, Adwords. Atik sa a pral bay yon apèsi sou piblisite PPC, enkli modèl Bidding li yo, Rechèch mo kle, ak bidjè. Pou kòmanse, swiv etap sa yo. Sa yo se premye etap yo nan yon kanpay PPC siksè. Si ou vle ogmante vizibilite ou ak ranfòse pousantaj konvèsyon ou yo, klike la a. Pou plis enfòmasyon, li gid AdWords nou an.

Peye pou chak klike (PPC) piblisite

Sèvi ak piblisite ki peye pa klike sou Adwords se yon fason ekselan pou jwenn ekspoze rapid. Malgre ke fòmil aktyèl la se konplèks, li relativman senp pou konprann. Montan yon annonceur offre ap detèmine coût de yon Sur. Yon fwa apwouve, Anons yo anjeneral pibliye imedyatman. An plis, Ajoute PPC yo ka Customized pou vize kote espesifik. Nan kèk ka, PPC vize ka fè nan nivo kòd postal la.

Kont PPC yo klase nan kanpay ak gwoup anons, ki fè yo leve nan mo kle ak anons ki enpòtan. Gwoup piblisite yo genyen youn oswa plizyè mo kle, depann sou bezwen biznis la. Gen kèk espesyalis PPC itilize gwoup piblisite sèl mo kle, ki pèmèt yo gen maksimòm kontwòl sou òf ak vize. Kèlkeswa fason ou chwazi pou òganize kanpay ou a, Adwords ofri anpil avantaj.

Anplis maketing motè rechèch, Piblisite PPC sou Adwords ofri benefis nan maketing imel. Zouti maketing imel Constant Contact la travay parfe ak piblisite PPC, fè pwosesis pou kreye ak lanse anons yon menen. Kòm yon ekriven endependan, Raani Starnes espesyalize nan byen imobilye, maketing, ak kontni biznis. Li tou renmen ekri sou manje ak vwayaj.

Piblisite PPC gen anpil avantaj. Pou yon sèl bagay, Piblisite PPC pèmèt ou vize kliyan ak ajiste òf ou yo ki baze sou done yo ak kote odyans ou a. Ou ka itilize done sa yo pou ajiste òf ou yo dapre sa kliyan ou yo ap chèche. An plis, ou ka itilize enfòmasyon done yo pou optimize kanpay ou yo epi minimize depans piblisite pou gaspiyaj. Ou ka chwazi tou nan plizyè fòma anons, tankou reklam fè makèt ki montre pwodwi ou yo nan yon pozisyon prensipal, ak remarketing ekspozisyon, ki ankouraje konvèsyon yo.

Benefis ki genyen nan piblisite PPC yo klè. Ou ka itilize diferan mo kle ak kanpay piblisite pou sib diferan gwoup ak odyans. Piblisite ki peye pou chak klik ap travay sou tou de platfòm Desktop ak mobil, epi li ogmante pouvwa Entènèt la. Prèske tout moun sèvi ak entènèt la pou jwenn sa yo bezwen, epi ou ka pran avantaj de reyalite sa a. Lè yo itilize kòrèkteman, piblisite ki peye pou chak klike sou Adwords se yon bon fason pou jwenn atansyon kliyan potansyèl yo.

Modèl òf

Ou ka itilize modèl òf pou Adwords pou detèmine konbyen lajan ou ta dwe depanse nan sèten plas anons. Vann piblik la pran plas chak fwa gen yon pòs vid nan yon plas anons, epi li deside ki anons ki pral parèt nan plas la. Ou ka chwazi konsantre sou klik yo, enpresyon, konvèsyon, opinyon, ak angajman, epi ou ka tou itilize òf pri pou chak klike pou peye sèlman lè yon moun klike sou anons ou a.

Estrateji Maksimize Konvèsyon yo itilize aprantisaj machin pou maksimize klik ou yo epi depanse nan bidjè chak jou ou. Li konsidere faktè tankou lè nan jounen an, kote, ak sistèm operasyon. Lè sa a, li mete yon òf ki maksimize konvèsyon pou bidjè chak jou ou antre a. Estrateji sa a se ideyal pou moun ki gen gwo bidjè ki vle jwenn volim ak pèfòmans konvèsyon fò san yo pa gaspiye lajan. Akote optimisation Sur ou, estrateji Maksimize Konvèsyon an tou sove ou tan lè yo otomatize òf ou yo.

Ou ka eseye tou manyèl CPC modèl la. Li atire trafik bon jan kalite epi li asire yon to segondè klike sou. Sepandan, li mande anpil tan. Anpil kanpay vize pou konvèsyon, ak manyèl CPC ka pa bon opsyon pou yo. Si ou vle ogmante konvèsyon ou soti nan klik ou yo, ou ka chwazi pou itilize modèl CPC améliorée. Modèl sa a se yon bon chwa pou remarketing ak kanpay mak.

Kòm mansyone pi wo a, Google ofri diferan modèl òf pou diferan kanpay piblisite. Se konsa, ou bezwen konprann objektif yo nan kanpay ou anvan ou detèmine modèl la òf pou Adwords. Diferan kanpay yo pral benefisye de estrateji diferan pou ogmante konvèsyon yo. Ou dwe chwazi bon estrateji pou kanpay ou. Se konsa, ki pi bon estrateji òf pou chak kanpay? Ann gade kèk nan estrateji ki pi komen nan Adwords epi aprann nan men yo.

Òf entelijan se pi bon chwa pou ogmante pousantaj konvèsyon. Modèl òf entelijan otomatikman ajiste òf yo baze sou pwobabilite konvèsyon yo. Sèvi ak òf pri pou chak akizisyon vize ka ede w trape konvèsyon pri ki ba sa yo. Sepandan, ou dwe sonje ke chanjman òf souvan ka diminye revni anons ou. Se poutèt sa, ajiste òf ou yo souvan ka domaje bidjè ou ak pousantaj konvèsyon ou. Se poutèt sa modèl Smart Bidding yo pi bon pou ogmante revni ou

Rechèch mo kle

Enpòtans ki genyen nan rechèch mo kle nan etap nan planifikasyon nan yon kanpay Adwords pa ka egzajere. Rechèch mo kle pral pèmèt ou mete atant reyalis pou kanpay ou yo epi asire ke yo vize ak efikas. Li pral ede w tou idantifye mo kle ki enpòtan pou kanpay ou a. Lè w ap planifye kanpay ou, ou dwe espesifik ke posib epi konsidere objektif pwojè jeneral ou ak odyans lan. Pou ede w jwenn mo kle ki pi enpòtan yo, ou ka itilize Google Keyword Planifikatè a.

Pwosesis rechèch mo kle a se yon bon fason pou detèmine ki mo yo ap itilize chak jou pou chèche pwodwi oswa sèvis ou.. Yon fwa ou konnen ki mo kle yo tandans nan endistri ou, ou ka detèmine ki fraz ak mo ki pral jenere plis trafik la. Pwosesis sa a pral ede w devlope yon estrateji piblisite efikas pou sit ou a epi asire w ke li klase segondè nan rezilta motè rechèch la.. Pou ogmante chans ou genyen pou jwenn trafik òganik, sèvi ak yon zouti mo kle tankou Planifikatè mo kle Google la.

Yon lòt fason pou jwenn mo kle ki enpòtan se sèvi ak Google Trends. Sa a pral montre w kantite rechèch pou mo kle ou yo ak ki pousantaj rechèch sa yo te sou sit entènèt konkiran ou a.. Rechèch mo kle pa ta dwe limite a sèlman volim rechèch ak popilarite – ou ta dwe konsidere tou konbyen moun ki te fouye pou pwodwi w yo oswa sèvis yo. Lè w itilize mezi sa yo, ou ka ogmante chans ou genyen pou fè plis pwofi. Pandan ke pwosesis la nan rechèch mo kle se lajman manyèl, li ka amelyore pa mezi divès kalite.

Lè defini mache pwofitab ak konprann entansyon rechèch, rechèch mo kle ka ede w jwenn yon nich ki pral jenere yon ROI pozitif. Rechèch sa a pral ba ou yon insight estatistik sou lespri itilizatè entènèt yo epi pèmèt ou optimize kanpay AdWords ou a.. Zouti Planifikatè Keyword Google la ka ede w kreye yon anons ki gen siksè pou pwodwi oswa sèvis ou. Objektif final rechèch mo kle a se kreye enpresyon fò pou moun ki deja enterese nan òf pwodwi/sèvis ou yo..

Bidjè

Si ou vle maksimize potansyèl kanpay AdWords ou a, ou dwe konnen kijan pou mete yon bidjè. Google pèmèt ou mete yon bidjè pou chak kanpay. Ou ka mete yon bidjè chak jou, men li pi bon pou w sonje ke yon kanpay ka depanse jiska de fwa bidjè li chak jou nan nenpòt jou. Ou ka itilize bidjè chak jou pou gwoupe kanpay ki gen karakteristik menm jan an. Epitou, kenbe nan tèt ou ke Google sèlman ale sou bidjè chak jou ou jiska 30.4 fwa nan yon mwa.

Lè bidjè pou Adwords, asire w ke ou kenbe nan tèt ou ke bidjè anons ou sèlman ale twò lwen. Si ou depanse plis pase ou kapab peye, ou pral gen anpil chans fini pèdi lajan. An plis, ou ta ka fini ak yon CPA pi ba pase ou te espere. Pou evite sa, eseye itilize mo kle negatif. Sa yo kalite mo kle gen pi ba trafik ak enpòtans. Sepandan, yo ogmante nòt kalite anons ou yo.

Yon lòt fason yo mete yon bidjè pou AdWords se fè yon bidjè pataje. Lè w itilize yon bidjè pataje, ou ka bay plizyè kanpay aksè a menm kantite lajan an. Sepandan, apwòch sa a pa pèmèt ou swiv plizyè ajisteman bidjè an menm tan. Olye de sa, ou ka tou senpleman di ke ou gen $X nan bidjè ou ak kanpay ou a pral prete montan sa a nan kont sa a. Si ou pa vle pataje bidjè ou, ou ka itilize bidjè tandans, ki pèmèt ou ajiste total depans ou chak mwa pa youn a twa fwa pa mwa.

Yon metòd estanda nan bidjè pou Adwords se pri pou chak klike (CPC). Piblisite CPC ba ou pi bon ROI paske ou peye sèlman lè yon moun klike sou anons ou a. Li pi bon mache pase piblisite tradisyonèl yo, men ou dwe peye jiskaske ou wè rezilta. Sa vle di ke ou pral gen plis konfyans nan efò ou ak rezilta a. Ou ta dwe kapab wè ke anons ou yo ap pote ou lavant w ap apre yo.

Ki jan yo ogmante pousantaj klike sou Ajoute ou yo sou Google

Ki jan yo ogmante pousantaj klike sou Ajoute ou yo sou Google

Adwords

There are several ways to increase the click-through rate of your advertisements on Google. Ou ka kopye epi kole lòt anons, oswa tcheke tou de kare yo. Lè sa a, fè chanjman ki nesesè nan tit la ak kopi anons la kopye. Lè sa a, ou ka konpare de vèsyon yo wè ki youn konvèti pi byen. Apre ou fin fè tout bagay sa yo, ou ka kontinye òf sou mo kle sa yo. Men etap ou dwe swiv pou ogmante pousantaj klike sou anons ou yo sou Google.

Peye pou chak klike (PPC) piblisite

Peye pou chak klike (PPC) maketing pèmèt ou rive jwenn odyans ou lè yo ap chèche sa ou gen pou ofri. Anons sa yo patwone pa Google ak lòt konpayi epi yo montre sou sit entènèt lè moun tape mo kle espesifik. Fòm ki pi popilè nan piblisite PPC se maketing motè rechèch (SEM), ki pèmèt ou mete piblisite pou pwodwi ak sèvis espesifik lè itilizatè yo ap chèche yo. Anons sa yo parèt lè moun ap chèche pwodwi ak sèvis komèsyal yo, tankou kado wo-fen, oswa sèvis lokal yo. The pay-per-click model is one of the most effective ways to reach your target audience.

PPC advertising on Adwords is becoming more sophisticated as time passes. This method of advertising is now the norm for content platforms and search engines as they realize enormous revenue from advertising. The platforms are rewarded for increasing the impact and quality of their advertising campaigns, and e-commerce websites rely on the profit from product margins to make their money. While PPC may seem simple on the surface, it can be complicated when done incorrectly. If you have questions about how to get the best results from this campaign, Chair 10 Marketing can provide you with expert advice.

One of the best aspects of PPC advertising is that you can target your audience in detail. Piblisite PPC travay tou de sou platfòm Desktop ak mobil ak ogmante pouvwa entènèt la. Pifò moun fè rechèch yo sou entènèt la epi yo pa tann anons televizyon oswa radyo parèt. Li se yon estrateji maketing pri-efikas ak inovatè. Pou yon biznis pou maksimize pwofi nan piblisite PPC, li esansyèl pou konnen ki moun ki odyans sib ou ye.

Rechèch mo kle

Before creating your own Adwords campaign, ou ta dwe fè kèk rechèch mo kle. Rechèch mo kle enpòtan byen bonè nan pwosesis la paske li ede fikse atant pri rezonab epi li bay kanpay ou a pi bon chans pou siksè.. Ou ta dwe itilize yon zouti rechèch mo kle pou jwenn pi bon mo kle posib pou kanpay ou a. Asire w ke ou espesifik ke posib nan vize ou, kòm sa ap ede ou reyalize pi bon rezilta posib. Idealman, ou ta dwe itilize yon zouti ki montre konpetisyon ak nivo difikilte pou chak mo kle.

Yon lòt zouti itil pou rechèch mo kle se zouti rechèch mo kle Google AdWords. Zouti sa a pèmèt ou chanje kote ou soti nan default a nan kote espesifik. Sa a itil espesyalman pou moun ki sèvi ak estrateji SEO lokal yo pou mache biznis yo. Karakteristik sa a pèmèt ou sèvi ak zouti rechèch mo kle ki vize nan kote espesifik. Anplis de karakteristik nan kote, zouti a pèmèt ou presize kalite pwodwi ak sèvis w ap bay. Yon fwa ou te detèmine mo kle ki pi bon pou biznis ou, ou ka itilize yo pou optimize kanpay AdWords ou a.

Anplis adwords, rechèch mo kle tou itil pou SEO. A keyword that has high search volume and few competition can generate traffic. But in order to get traffic, you have to continuously monitor its performance to make sure it’s generating the right kind of traffic. It is important to know that a keyword that was once popular today is probably no longer the best option for your business. The key is to find a keyword that gets a decent amount of traffic month after month and gains popularity.

Vize

The rise of search engine marketing (SEM) has been rapid. Sepandan, the precision of query-level targeting may be eroding. With the rise of programmatic display advertising, search engine marketing may not be the most effective method for laser-focused advertising. This article will compare five types of online targeting methods. This article will also compare programmatic display advertising and self-serve display advertising. To find out whether one works best for your business, li kontinye!

Another way to target people is to target them by life events. Google’s life events targeting method targets users who are currently experiencing a milestone event, or who will soon experience a milestone event. This type of advertising allows you to target specific products or services that fit a user’s needs. These keywords are typically not searched by many people. Google’s Life Events targeting method targets users with unique needs. The list below includes some examples of subcategories and the categories for each.

Gender targeting is another option. Gender and age targeting are now available in AdWords display campaigns. Google announced gender filtering in late 2016, but it hasn’t yet expanded parental status to search campaigns. Gender targeting lets advertisers choose which group of people they want to target with their ads. When targeting ads by age, advertisers can also specify if they want to show ads to only those who fall within a certain range of age.

Location targeting allows advertisers to reach people with particular interests. By targeting people based on location, AdWords advertisers can reach individuals who already have an interest in a product or service. This allows for better advertising performance and increased interaction rates with the ads. It also helps improve monetization, as advertisers can see which demographic segments of the population are actively engaging with their products and services. An plis, it can help them get the message in front of the right people at the right time.

Ad extensions

If you’re using Google Adwords, you may have heard of ad extensions. These add extra space to your ad copy, allowing you to add more information about your product or service, or even add an emotional call to action. They’re especially useful for advertisers with a lot to say, but don’t have enough room to do so in the standard character limit of Google ads. You may also want to use ad extensions for different performance metrics, such as click-through-rate and CPC, to reach the right audience.

Price extensions are an excellent way to showcase the products and services your business offers. They allow buyers to search for products and services more efficiently. Epi depi chak ekstansyon anons sèvi ak lyen pwòp li yo, achtè sou entènèt ka fasilman navige dirèkteman nan pwodwi oswa sèvis yo ap chèche a. Ekstansyon sa yo tou trè fleksib, ki se yon gwo karakteristik pou biznis ki gen plizyè paj. Pou mete kanpe yon ekstansyon pri, vizite paj sipò Google pou plis enfòmasyon.

Ekstansyon piblisite pou pwomosyon se yon lòt bon fason pou ogmante konvèsyon ou yo. Dapre yon etid, 88 pousan nan achtè itilize koupon lè yo achte sou entènèt. Ekstansyon sa a mete aksan sou òf espesyal yo epi mennen kliyan yo dirèkteman nan òf la. Anplis de sa nan ranfòse CTR ou, li tou bay done sou sa kliyan ou vle. Pi bon pati a? Ekstansyon an travay san pwoblèm ak koòdone Google la. Yon paj AMP optimize pou mobil ap fè entegrasyon pi fasil.

Pertinence enpòtan pou siksè AdWords. Pertinence se yon eleman kle nan ogmante pousantaj klike sou reklam yo ak amelyore pèfòmans jeneral kanpay ou a. Google rapòte ke ajoute ekstansyon nan anons ou yo ka amelyore CTR yo jiska 20%. Sepandan, enpòtans toujou pi bon, epi li ka pa efikas si w ap vize yon lòt odyans. Pi bon fason pou teste li se fè eksperyans ak wè sa ki travay ak sa ki pa fè sa.

Bidjè

To set the budget for AdWords, ou dwe konnen ke ou sèlman gen dwa depanse $304 yon mwa. Limit sa a se pa yon woule 30 bidjè jou men pito yon bidjè mwa kalandriye. Nan ka kanpay ou a kòmanse nan mitan mwa a oswa apre 15.2 jou, bidjè a pral pro-rated kòmsadwa. Pou asire w ke w ap depanse bon kantite lajan an chak mwa, ou ta dwe gade nan ROAS ou ak CPA tandans pou plizyè mwa.

Kòm pèfòmans nan kanpay AdWords ou a ogmante, ou ta dwe ogmante bidjè ou. Pandan ke ou ka vle kenbe yon bidjè strik, ou pa vle ale sou li. Yon ti kras nan eksperimantasyon ka peye. Youn nan fason yo mete yon bidjè ki nan ranje ou se kontwole CPC ou chak jou. Si kanpay ou fè byen, ou ka ajiste bidjè ou baze sou rezilta chak jou ou.

Sèvi ak metòd pri pou chak klik se metòd bidjè estanda pou Google AdWords. CPC bay yon gwo ROI paske ou peye sèlman pou rezilta lè yon vizitè klike sou anons ou a. Sepandan, metòd bidjè sa a se pa pou chak biznis. Si ou gen yon gwo kont, ou ka gwoupe kanpay menm jan an anba menm bidjè a. Men, kenbe nan tèt ou ke tandans yo pa nesesèman ki estab. Gen kèk tandans ki ka gen gwo efè sezon, ki ta dwe konsidere lè w ap fikse bidjè ou.

Ou ka vle tou konsidere itilize mo kle negatif. Si ou se yon teyat playhouse, pa egzanp, you might use negative keywords such asmovie.Although these types of keywords get less traffic, yo gen yon pi gwo enpòtans. Lè l sèvi avèk mo kle negatif, ou ka ranfòse nòt kalite ou. Ou ka eseye tou itilize mo kle long-tail, tankou “playhouse theatre” oswa “movie.