Consells de Google AdWords – Com treure el màxim profit dels vostres anuncis

AdWords

You’ve decided to advertise on Google AdWords. But how do you get the best results? What are the features of AdWords? What about re-marketing? You’ll find out in this article. And keep reading for even more information! Aleshores, use these tips to get the best results! Estaràs content d'haver-ho fet! Continue reading to learn more about Google AdWords advertising and get the most from your ads!

Advertising on Google AdWords

The benefits of advertising on Google AdWords are many. The program is a great way to increase exposure and drive traffic to your local business. Ads are visible throughout the Google network and are presented to people who are actively searching the web. This allows you to track exactly how many people view your ads, click on them, and take the desired action. This can prove to be a valuable tool for increasing sales and brand awareness.

Another benefit of using Google AdWords is the ability to target specific audiences based on location, paraules clau, i fins i tot l'hora del dia. Many businesses run ads only on weekdays from 8 AM a 5 PM, while many others are closed on weekends. You can select your target audience based on their location and age. You can also create smart ads and A/B tests. The most effective ads are those that are relevant to your businessproducts and services.

A strong correlation between the keywords you use on your website and in the ad text is essential for success on Google AdWords. En altres paraules, consistency between keywords will make your ads appear more often and earn you more money. This consistency is what Google looks for in advertisements and will reward you if you keep up your consistency. The best way to advertise on Google AdWords is to choose a budget that you can comfortably afford and follow the tips provided by the company.

If you are new to Google AdWords, you can activate a free Express Account to learn more about the program. Once you have a basic understanding of the interface, you can spend some time learning about the system, or hire someone to help you out. If you can’t handle the technical side of the process, you’ll be able to monitor your ads and monitor how well they are performing for your business.

Costos

There are several factors that can affect the costs of Adwords. En primer lloc, your keyword’s competitiveness will influence the cost per click. Keywords that attract more traffic cost more. Per exemple, a company that offers insurance services should know that its cost per click (CPC) can reach $54 for a keyword in this competitive niche. Per sort, there are ways to lower your CPC by getting a high AdWords Quality Score and dividing large keyword lists into smaller ones.

Segon, how much money you’ll spend on your ad campaign will depend on your industry. High-value industries can afford to pay more, but a low-end business may not have the budget to spend so much. Cost per click campaigns are easy to evaluate and can be compared with Analytics data to determine the true cost of a click. malgrat això, if you’re a small business, you’ll likely be paying less than $12,000 or even less.

CPC is determined by the competitiveness of the keywords you choose, your maximum bid, and your Quality Score. Com més alt sigui el nivell de qualitat, the more money you’ll spend on each click. And keep in mind that higher CPC costs aren’t necessarily better. High-quality keywords will yield higher CTR and lower CPC, and they’ll improve your ad rankings in the search results. This is why keyword research is crucial for small businesses, even if they’re just starting out.

As an advertiser, you must also consider the demographics of your audience. Although desktop and laptop searches are still common nowadays, there are many people who prefer to use their mobile phones for their search. You need to make sure you allocate a larger portion of your budget to people using mobile devices. D'una altra manera, you’ll end up wasting money on unqualified traffic. If you want to make money on Adwords, you need to create an ad that appeals to these people.

Features

Whether you are new to AdWords or you outsource its management, you may have been wondering if you are getting the most out of it. You might also have been wondering if the agency you’re working with is doing the best job possible. Per sort, there are several features of AdWords that can help your company get the most out of the advertising platform. This article will explain five of the most important features to look for in AdWords.

One of the most basic features of Adwords is location targeting. It’s located under the campaign settings menu and allows for both flexible and specific location targeting. This can be particularly useful for small businesses, as it allows ads to be displayed only to searches that originate from a specific location. You can also specify that you want your ads to appear only to searches that explicitly mention your location. It’s important to make use of location targeting as much as possibleit will maximize the effectiveness of your advertising.

Another important feature of AdWords is bidding. There are two types of bidding, one for manual ads and one for automated advertisements. You can decide which one is best for your campaign based on the type of ads you are targeting and the amount you want to spend on each one. Manual bidding is the best option for small businesses, while automatic bidding is the best option for large ones. En general, manual bidding is more expensive than automated bidding.

Other features of Adwords include custom ad sizes and various display ads technologies. Flash is slowly being phased out, but you can use different formats for your ads. Google also allows you to add site links to your ads, which can increase your CTR. Google’s enormous network of servers allows for a fast ad serving platform. Its bidding system also allows for contextual mapping, which can be helpful for targeting your ads to the best locations and demographics.

Re-marketing

Re-marketing Adwords allows you to target visitors to your website based on their previous behavior. This is useful for larger websites that have many products or services. Re-marketing advertising is aimed at specific audiences, so it is wise to segment visitors in your database. This ensures that the ads that appear to your users are relevant to the products or services that they’ve recently looked at. If you want to get the most out of your re-marketing campaign, you should understand your customer’s purchasing process.

Per començar, create a free account with Google’s Re-marketing program. This will help you track which ads are being clicked on and which ones don’t. You can also keep track of which ads are converting. This will help you improve your adwords campaigns and boost your website’s search engine optimization. malgrat això, this method is expensive and you must know exactly how to set your budget to get the best return on your advertising spend.

Ofertes per paraules clau de marca comercial

If you’ve trademarked a term, you should bid on it. Trademarks are great for social proof and keywords. You can use trademarked keywords in your ads and ad copy, if the word is relevant to your business. You can also use trademarked terms to create a landing page with the keyword. The quality score of trademarked keywords depends on several factors, including the way they’re bid on.

There are three common reasons to avoid bidding on trademarked keywords in Adword. Primer, you can’t use your trademark in ad copy if it’s not authorised by the trademark owner. Segon, a trademark cannot be used in ad copy if it is a part of another company’s website. Google doesn’t ban trademarked keywords, but it does discourage them. It also encourages competition for trademarked keywords and provides additional value.

If your competitors use your trademarked name, they can bid on it to increase their chance of appearing in SERPs. If you don’t bid on it, your competitor may take advantage of it. But if the competitor isn’t aware that you’re bidding on your brand name, it might be worth adding a negative keyword to your account. En qualsevol cas, you’ll have a better chance of winning in the SERPs with a trademark-protected name.

Another reason to avoid bidding on trademarked keywords is that the use of the keyword is unlikely to confuse consumers. malgrat això, most courts have found that bidding on trademarked keywords doesn’t constitute trademark infringement. malgrat això, this practice has legal implications. It may harm your business, but in the long run it could benefit you. This is a common mistake in PPC advertising. The legal consequences of this practice are not clear, and it’s important to avoid any potential misunderstandings before bidding.

Conceptes bàsics d'AdWords – Configuració dels vostres anuncis a AdWords

AdWords

En AdWords, you can set up your ad by selecting a Broad match or Phrase match. You can also set up a Single keyword ad group. I finalment, you can adjust your Quality score to your liking. But before you start, there are some important things to keep in mind. Partit ampli: It’s the best way to find people who are searching for your product or service. Concordança de frase: This option is best suited for those who have a broad idea about the product or service they are offering.

Partit ampli

When using broad match in Adwords, you want to make sure your ad focuses on the right keywords. Broad match keywords have the biggest impression volume and can help you find the most relevant keywords. Al seu torn, broad match keywords can help you save money on your ad budget by reducing irrelevant clicks and increasing conversion rate. Broad match keywords can also be used to target niche markets. Broad match keywords are also great for companies that offer a wide variety of products and services.

Per exemple, a clothing site may sell little black dresses, or plus-size women’s dresses. Broad match can be expanded to include these terms as negatives. igualment, you can exclude terms like red or pink. You’ll find that broad match will be sharper on new accounts and fresh campaigns. It makes sense to use more specific keywords, but if you’re unsure of what you’re trying to target, try a broad match first.

As a new advertiser, you might want to use broad match as your default type. malgrat això, it’s important to note that broad match can lead to ads that may not be relevant to your business. També, you’ll have to deal with unexpected search queries that might be irrelevant. This isn’t a good idea if you’re new to Adwords and have no idea how to use different match types.

When using broad match in Adwords, make sure you’re targeting the right keywords. Broad match is the most generic match type, so it allows your ads to show up for a wide variety of terms. This can help you get a lot of clicks on your ads, but you’ll also have to pay close attention to them and make sure they’re relevant to your business. Tan, when choosing a broad match keyword, make sure it matches your businessniche market.

Concordança de frase

Using the Phrase Match option in Adwords allows you to find out what customers are searching for by analyzing what they type in the search bar. By limiting your ad spend to searches with the exact phrase, you can better target your audience. Phrase Match is a great way to improve the performance of your ad campaign and get a higher ROI. To learn more about phrase match in Adwords, segueix llegint.

With this setting, your keywords will be better targeted because they are related to what people are searching for. Google has been using match types since the beginning of paid search. En 2021, they’re changing the way you use these settings. Phrase match is the replacement for broad match modifiers. For now, you should use the two match types. Phrase match requires keywords to be in the same order as the query and the phrases.

Per exemple, a phrase match account may be more profitable than an exact match account. This strategy will not appear for searches with the keyword intact, but it will show up for phrases that are relevant to your business. Phrase match in Adwords is a great way to target users without a huge keyword list. Tan, what are the advantages of using Phrase Match in Adwords? There are several. Let’s take a look at each of them.

A negative keyword list is the best way to block unwanted clicks. The AdWords Negative Keywords List has more than 400 negative keywords that you can use to optimize your ads. A negative keyword list is a great tool to help you identify which keywords are generating the least ROI. You can use this list to save ten to twenty percent of your search ad spend. You can also use negative phrase match keywords.

Grup d'anuncis de paraula clau única

Creating an Adwords single keyword ad group is relatively simple. One of the benefits of this type of ad group is that it is hyper-specific to a single keyword. This can improve your quality score and help you get lower costs per conversion. It also helps to match the keywords to the ad. The ad group editor is easy to use and allows you to copy existing ad groups in a matter of minutes.

Creating a single keyword ad group is not for beginners. You should only use it for keywords that receive 20 a 30 searches each month. This method has its disadvantages and should only be used with caution. A més, it can waste valuable time and effort. You should split up your ad groups when you’re sure that your keywords will have high search volume. To ensure that you’re using this method correctly, make sure to follow these steps.

When creating a SKAG, remember to use exact match keywords. This will help you stop using low-quality keywords and improve your click-through rate. You can also use SKAGs to test different demographic tweaks and bid adjustments. Keep in mind that an exact match keyword may not perform the same geographically or on devices. If the ad group includes only one product, you’ll want to limit the number of exact match keywords in it.

Another useful feature of Single Keyword Ad Groups is the ability to adjust your bids based on keywords and user behavior. This allows you to get higher click-through rates, better Quality Scores, and lower costs. malgrat això, the one main disadvantage is that the ads will only appear when a specific keyword is searched. En resum, the single keyword ad group should be used only when you’re 100% sure that your product will sell.

Puntuació de qualitat

There are three factors that affect your Quality Score for Adwords, and improving them all is essential to getting a high ranking. Here are some strategies you can implement to improve your score. Continua llegint per obtenir més informació. o Choose a high-quality ad copy. If the ad copy is too generic, users may not be able to determine whether or not it’s relevant. Make sure the ad copy matches your keywords, and surround it with related text and search terms. When the searcher clicks on the ad, it brings up the most relevant one. A high-quality score is based on relevancy.

o Monitor your quality score. If you see ad copy that is getting low CTR, it might be time to pause it and change the keyword. You should change it with something else. But watch out for the negative keywords groups! Those are the ones that may have negative effects on your quality score. Changing them will not only raise your quality score, but also help improve your ad copy. So don’t forget to check your quality score often!

o Check your click-through rate. Quality score is a measure of how many people clicked on your ad after seeing it in a search. Per exemple, if 5 people clicked your ad but didn’t click your ad, your quality score is 0.5%. If a high quality score is high, your ad will appear higher in search results, and will cost you less. It’s important to keep in mind that you can’t control everything, so make sure to check this metric as well.

Another factor that affects Quality Score is cost per click. A low quality score will increase your CPC, but the effects vary from keyword to keyword. As with many other aspects of search engine marketing, it’s impossible to see how the Quality Score affects CPC right away, so watch it over time. Increasing your Quality Score can have a big impact on the success of your marketing campaign. The benefits of a high Quality Score will become apparent over time.

Cost per clic

When determining the cost per click you can use as a target, consider your product’s value and your budget. Per exemple, a product that costs $200 can generate as many as 50 clicks at a CPC of $.80, which would be a 5:1 return on investment (REI). En altres paraules, if you’re trying to sell a $20,000 producte, a CPC of $0.80 would net you a sale of $20,000, whereas if you’re selling a $40 producte, you’ll spend less than that.

There are many ways to reduce the cost per click. Aside from optimizing extensions and landing pages, there are also some strategies to lower CPC. You can follow Marta Turek’s guide on how to reduce CPC in the best way possible without sacrificing visibility and clicks. Although there’s no single secret formula to get better ROI, following these strategies will lead to better results and lower CPC. Tan, what are the best ways to lower your cost per click for Adwords?

Idealment, your cost per click will be around five cents for a click, and it is best to aim for that. Com més gran sigui el vostre CTR, the more likely you’ll earn from the campaign. As you’ll be paying for advertising, you need to understand the value of your customers. This will determine how much you should spend to get your ads seen by your targeted audience. You must also consider the CTR (percentatge de clics) to make sure they’re relevant and helpful.

Cost per click for Adwords can be managed manually or automatically. You can specify your maximum daily budget and manually submit bids. Google will choose the most relevant bid to meet your budget. You also need to set a maximum bid per keyword or ad group. Manual bidders keep control of the bids while Google decides which ads to place on the display network. The cost per click for your ads depends on how well-designed and optimized your ad copy is.

Com utilitzar la concordança ampla a AdWords

AdWords

Partit ampli

If you’re starting a new campaign, you’ll want to use broad match as the keyword strategy. You’ll likely find some additional keywords to target with broad match. Here are some ways to use this keyword strategy. You’ll also be able to monitor the effectiveness of your ads. You’ll be able to track how well your ads are performing in comparison to others in your niche. Broad match in Adwords can be the perfect way to gauge the potential of your campaign.

The first advantage of broad match is that it filters out irrelevant traffic. You can also limit the number of search queries you receive through this type of strategy. The downside to broad match is that you don’t get as targeted an audience as you think. A més, your chances of converting to sales are significantly reduced. Broad match is not a good choice if you’re trying to drive traffic to a specific product. Per sort, there are other, better ways to target your audience.

The broad match modifier is the default match type in Adwords. It’s the most popular match type, as it reaches the broadest audience. With broad match, your ads show up when users search for a particular keyword or phrase that’s related to your product or service. Broad match keywords can result in a lot of clicks, but it’s important to monitor them closely to ensure you’re not wasting your money on irrelevant traffic.

Using broad match as a keyword strategy can save you a lot of time. Google processes over 3.5 billion searches a day, with 63% of them coming from mobile devices. Per tant, it’s crucial to find the best keywords to use in your campaign. Derek Hooker, a contributor to the Conversion Sciences blog, recommends creating keyword variations using different match types. Per aquí, you can find the keywords that are most relevant to your product or service.

Using broad match in Adwords for your ads can reduce the number of irrelevant clicks, thereby increasing your impression share and reducing your cost per click. In the long run, this will improve the relevance of your ads and increase your conversion rate. You may even be surprised at how many clicks you receive from your campaign with this approach. Just be sure to read the details below. Mentrestant, have fun with AdWords!

Concordança de frase

Using the phrase match feature in Adwords can increase your campaign’s visibility by allowing you to show ads to people who are searching for your exact keyword or close variations of it. By placing an opt-in form on your website, you can capture visitorsdetails for email marketing. While page views are a way to measure how many people visit your website, unique visitors are considered unique. You can create personas to represent different types of users.

Using close variants for keywords will help you target lower volume keywords. Google will ignore keywords with function words. This results in hundreds of similar keywords waiting to serve ads. Google’s recent announcement of close variants demonstrates the power of phrase match. It forces search marketers to think about optimization and SEM strategies. It can improve conversions by up to six times. Phrase match has many advantages. This tool will give you a more precise idea of how to improve your campaign’s results.

While broad match and phrase match are both useful, they have their differences and benefits. Phrase match requires more specificity than broad match, but does not undermine the importance of word order. In addition to requiring less keywords, phrase match also allows you to add additional text to your query. This option is more expensive, but has bigger implications than broad match. It’s also more flexible than broad match, which can show ads based on a wider range of search terms.

If you’re not sure what words to use, phrase match is the way to go. A generic ad that simply points to the category page of a product can still be effective, while a phrase match ad that matches the exact keyword is more targeted. When used appropriately, phrase match can increase your quality score. But you should be careful to select your phrases carefully. This will help you improve your Adwords campaign.

Quan s'utilitza correctament, phrase match in Adwords can help you analyze your customerssearches and determine what type of keywords they’re searching for. When used properly, phrase match can help you narrow your audience and increase your return on ad spend. It’s also beneficial to use phrase match in conjunction with bidding automations. Aleshores, you can test different ad concepts and improve your ad campaignsperformance.

Paraules clau negatives

Using negative keywords is a great way to improve your overall search intent. These keywords can be used to exclude ads for red rocks or similar options, thereby making your campaigns more effective. A més, negative keywords allow you to drill down to your target audience, reducing ad spend and ensuring the most targeted campaigns. Using the free Google Ads Keyword Planner to identify potential negative keywords is a great way to get started.

You can easily find these negative keywords by using Google and typing in the keywords you are trying to target. Add all the keywords that don’t fit in the search term to your AdWords negative keyword list. You can also check your Google Search Console and analytics to determine what terms have negative search intent. If you find a search query with a low conversion rate, it’s best to remove it from your ad campaign altogether.

When people search for products or information, they usually type in words and phrases related to the product or service they want. If you have relevant negative keywords, your ads will show up ahead of your competitors’ anuncis. A més, this will increase the relevance of your campaign. Per exemple, if you sell mountain climbing equipment, you’ll want to bid onclimbing gearrather than the more general termfree,” which will be displayed to all users.

If you want to avoid ads based on exact match searches, you should consider using negative broad match keywords. Per aquí, you won’t appear for any negative keywords if a user types in both the exact match keyword phrase and the phrase. You can also choose to use negative exact match keywords if your brand names are closely related to each other or the terms are similar. You can even use negative exact match keywords to filter out ads based on the terms.

Remàrqueting

Remarketing with Adwords is a powerful web marketing technique that enables businesses to show relevant ads to previous visitors of their website. This strategy helps businesses reconnect with past visitors, resulting in increased conversions and leads. Here are some of the benefits of remarketing. En primer lloc, it helps you reach out to past website visitors in a personalized way. Segon, this strategy helps you track and analyze which visitors are the most likely to buy products and services. Third, remarketing works on any size business.

When it comes to remarketing with Adwords, it’s easy to get confused. In reality, this type of advertising is similar to online behavioral advertising. When people leave a website, their information leaves a trail of what they want and need. Remarketing with Adwords uses this information to target visitors who meet your criteria. In addition to retargeting, you can use Google Analytics data to segment your remarketing list.

Els avantatges de fer una campanya de Google Adwords

AdWords

Hi ha molts avantatges d'executar una campanya de Google Adwords. La cerca de pagament és molt orientada i escalable. Pot ajudar-vos a obtenir reconeixement de marca ràpidament. I perquè els estudis de Google han demostrat que els anuncis de pagament augmenten la probabilitat d'un clic orgànic 30 per cent, poden ser una excel·lent inversió. Aquests són només alguns d'aquests avantatges. Continueu llegint per descobrir els avantatges de fer una campanya d'AdWords. I comença avui! Un cop hàgiu establert el vostre pressupost, Comenceu a generar trànsit de qualitat avui mateix!

Google Adwords és el programa de publicitat de cerca de pagament de Google

A més d'ajudar el vostre lloc web a classificar-se orgànicament, Google Ads també us pot ajudar a arribar a un públic específic amb anuncis orientats. Publicitat de pagament per clic, també conegut com PPC, és una manera eficaç de generar trànsit col·locant anuncis al vostre lloc web i pagant només quan els usuaris hi fan clic. Aquests anuncis apareixen a sobre dels resultats orgànics i solen estar a la part superior o inferior de les SERP de Google. malgrat això, és important tenir en compte que hi ha algunes advertències a la publicitat PPC.

Un dels principals avantatges de Google Adwords és el seu baix cost. A diferència de la publicitat tradicional, no requereix un gran pressupost creatiu per ser efectiu. No hi ha cap requisit mínim de despesa, i podeu establir un pressupost per als vostres anuncis diàriament. També podeu triar orientar els vostres anuncis en funció de la ubicació i la ciutat, que pot ser molt útil si teniu un negoci de serveis de camp, per exemple.

Per crear un anunci efectiu, primer heu de triar les paraules clau que utilitzarà el vostre públic objectiu per trobar el vostre lloc web. Les paraules clau més efectives són les que obtenen grans volums de cerca. Recordeu triar aquelles paraules clau que esteu segurs que produiran resultats. Recordeu-ho si no sabeu què cerca la gent, sempre podeu afegir més paraules clau més endavant. També heu de tenir en compte que mai podreu garantir que el vostre anunci serà el primer resultat a Google.

Un altre avantatge de Google Adwords és la capacitat d'orientar dispositius específics. Depenent del teu negoci’ necessitats, podeu triar el vostre públic objectiu i els seus dispositius. També podeu ajustar la vostra oferta en conseqüència, automàticament ofertes més altes en dispositius i més baixes en altres. Hi ha diversos tipus d'anuncis, que varien en el seu cost. Alguns altres tipus d'anuncis també estan disponibles a través del programa Google Adwords. malgrat això, un bon exemple són els anuncis de display, que apareixen a les pàgines web.

És altament escalable

Una empresa pot tenir un gran èxit mitjançant l'ús de tecnologia altament escalable. Les xarxes socials són un bon exemple. És altament escalable, i no requereix els recursos d'una gran empresa per escalar. Serveis de subscripció, per altra banda, no requereixen que l'empresa inverteixi en més fàbriques ni ocupació més treballadors. Aplicacions mòbils, també, són escalables. Els poden descarregar milers de persones cada dia, i les empreses no han de reinventar la roda quan s'expandeixen.

L'objectiu d'una empresa és satisfer les demandes del mercat, i aquestes demandes canvien amb el temps a mesura que augmenten els gustos i els recursos de la gent. Sense sistemes escalables, les empreses s'han d'adaptar i expandir constantment per satisfer les demandes canviants dels clients. D'una altra manera, corren el risc de perdre eficiència i qualitat del servei, que afectarà les relacions amb els clients i la reputació de l'empresa. Per aquesta raó, Les empreses escalables són crucials per mantenir un negoci rendible. Tot i que les empreses escalables són més fàcils de construir i mantenir, un negoci que no pot escalar pot tenir dificultats per mantenir-se al dia amb les noves demandes i créixer.

El concepte d'escalabilitat es pot aplicar a moltes àrees diferents d'un negoci, des de les ajudes formatives fins als canals de distribució. No tots els aspectes d'un negoci són escalables, i la manera com ho fan pot no ser eficient per a alguns propòsits. Per sort, la tecnologia ho ha fet possible. No totes les àrees d'un negoci es poden ampliar al mateix temps, per tant, una empresa hauria de centrar-se en les àrees més escalables.

Tot i que l'escalabilitat és vital per a totes les empreses, les petites empreses ho necessiten especialment. Les petites empreses tenen recursos limitats i el major potencial de creixement. Els seus recursos s'han d'utilitzar amb prudència. Amb el temps, experimenten una metamorfosi a mesura que els seus líders es familiaritzen amb el joc. Sense la capacitat d'escalar, moltes petites empreses fracassen o es pleguen per complet. Però quan els líders tinguin la previsió de fer-ho, aquests negocis prosperaran.

És una subhasta de pagament per clic

El sistema de pagament per clic de Google permet als anunciants fer ofertes per paraules clau rellevants per als seus productes i serveis. Google Ads calcula el rendiment esperat en funció de les paraules clau o dels grups de paraules clau que activen les ofertes. Si l'eCTR és baix, l'anunci no obliga els usuaris a fer-hi clic. Per aquesta raó, Google s'assegura que els anunciants tinguin una oferta prou alta per rebre la ubicació desitjada.

Entre els diferents anuncis, el que tingui el rànquing de l'anunci més alt es mostrarà a la posició superior del terme de cerca rellevant, seguit del segon anunci millor classificat, etcètera. Els anuncis que no compleixin aquests requisits no es mostraran a Google. El nivell de qualitat i l'oferta de CPC màxim són els principals factors que determinen la classificació de l'anunci, així com la competitivitat de la subhasta.

Una oferta alta no garanteix una victòria a la subhasta, però augmenta les possibilitats de rebre un clic. Independentment del CPC, un nivell de qualitat i una classificació de l'anunci elevats us ajudaran a obtenir el millor rendiment de la vostra publicitat PPC. Per aquest camí, podeu obtenir un rendiment important amb la publicitat PPC. Si saps el que estàs fent, La publicitat PPC pot ser rendible per al vostre negoci.

El cost per clic, o CPC, fa referència al preu que pagueu per un clic. El vostre CPC màxim és l'import més alt que esteu disposat a pagar. Cada vegada que feu una subhasta PPC, el vostre CPC real canviarà. És una mètrica crítica de màrqueting digital que us ajuda a entendre quant costa arribar a un client. Saber quant esteu gastant us pot motivar a reduir el vostre pressupost publicitari.

Està molt orientat

Amb l'ajuda d'AdWords, podeu anunciar-vos al motor de cerca de Google per arribar a clients potencials que busquen específicament els vostres productes o serveis. Perquè aquestes persones ja estan interessades en el vostre producte o servei, podeu mostrar-los el vostre anunci per atraure més trànsit i augmentar les vendes. Amb una xarxa de publicitat tan orientada, també podeu augmentar les taxes de conversió. A continuació es mostren algunes maneres de treure el màxim profit de la vostra campanya d'AdWords.

És car

Tot i que és cert que AdWords és increïblement car, té molts beneficis. Per principiants, podeu fer un seguiment i mesurar les vostres campanyes per veure quins anuncis generen trànsit. També és possible orientar-se a mercats i paraules clau específics, que us pot ajudar a augmentar el coneixement de la marca tant a nivell local com nacional. I el millor de tot, podeu controlar el vostre pressupost amb l'ajuda de les extensions d'anunci. Per saber com optimitzar les vostres campanyes d'AdWords, segueix aquests consells:

Els anuncis de Google no són barats, però. El cost per clic (CPC) varia de paraula clau a paraula clau, i és vital entendre quant val cada un. Molts anuncis són més costosos que altres, de manera que programar-los correctament us pot ajudar a mantenir-vos dins del vostre pressupost. Un altre factor a tenir en compte és el cost per plom (CPL) – algunes paraules clau costaran més als ordinadors que als mòbils, però altres costaran menys en dispositius mòbils.

Si tens una petita empresa, no cal gastar 10.000 dòlars al mes per veure resultats significatius. Una mida de mostra de 10 a 15 clics per dia és suficient per avaluar el vostre compte. Per exemple, pots pagar $5-8 per clic per a un anunci del sector de serveis a la llar, mentre que una campanya orientada a indústries que cobren preus elevats pot suposar centenars de dòlars per clic. A part de ser car, un especialista en PPC segueix sent una millor opció per a una petita empresa que contractar una agència.

Tot i que el programa de publicitat PPC de Google és molt eficaç, també és extremadament car. És fàcil veure per què moltes persones decideixen evitar AdWords del tot i seguir les tècniques de SEO. Però si no teniu por de pagar una mica més per augmentar la visibilitat del vostre lloc web, hauríeu de considerar AdWords com una eina de màrqueting potent. Si es fa correctament, pot pagar molt.

Com utilitzar AdWords per promocionar el vostre lloc web

Hi ha moltes maneres diferents d'utilitzar AdWords per promocionar el vostre lloc web. La majoria de la gent l'utilitza amb un pagament per clic, però també podeu utilitzar les ofertes de cost per impressió o de cost per adquisició per orientar-vos a públics específics. Els usuaris avançats també poden utilitzar AdWords per crear diverses eines de màrqueting, com ara la generació de paraules clau i la realització de determinats tipus d'experiments. Obteniu informació sobre com utilitzar AdWords per promocionar el vostre lloc web!

Grups d'anuncis de paraula clau única

Els grups d'anuncis de paraula clau única són útils si intenteu centrar els vostres esforços en un terme de cerca específic. En fer això, podeu evitar pagar per clics irrellevants i assegurar-vos que els vostres anuncis només s'activin per a consultes rellevants. malgrat això, els grups d'anuncis d'una sola paraula clau tenen els seus inconvenients. Primer, requereixen que creeu dues versions diferents de la mateixa còpia de l'anunci per a cada paraula clau. This is time-consuming and can lead to frustration if you don’t pay attention to the nuances of the keyword.

Segon, single keyword ad groups can increase your quality score. Quality score is an estimate of the quality of your ad, landing page and keyword. Higher scores mean better quality ads and lower costs. Ads with higher quality scores are more likely to be displayed in search results. Third, single keyword ad groups may be a challenge to implement, but it’s worth the time and effort. You’ll see increased ROI within a few months.

Another advantage of single keyword ad groups is that they give you more control over your account. This is especially useful if you have multiple products or services. Per aquí, podeu centrar els vostres recursos i potenciar les vostres campanyes amb anuncis i pàgines de destinació més rellevants. Els grups d'anuncis d'una sola paraula clau també són rendibles i poden reduir el vostre CPC i millorar el vostre CTR. Per tant, val la pena utilitzar els SKAG quan potenciïs les teves campanyes de màrqueting en motors de cerca.

Un altre avantatge dels SKAG és que garanteixen puntuacions de qualitat més altes. AdWords’ El nivell de qualitat canvia constantment i es basa en una varietat de factors, que no són fàcilment observables des de l'exterior. Però en general, Els SKAG augmenten el CTR i són millors per orientar els termes de cerca específics que les frases de paraules clau àmplies. Per tant, si esteu buscant una millor manera d'orientar-vos al vostre públic, proveu de crear-hi un SKAG.

Oferta automàtica

Si voleu maximitzar la vostra campanya de màrqueting de Google Adwords, hauríeu de considerar utilitzar ofertes automàtiques. Aquesta tecnologia és molt beneficiosa, però heu d'assegurar-vos que el controleu correctament. Les ofertes automàtiques s'han d'utilitzar juntament amb les vostres cel·les grises per treure el màxim profit de la vostra campanya publicitària. Per començar, aquí teniu alguns consells:

Utilitzeu el tipus d'oferta de CPC millorat. Aquest tipus d'oferta és similar a les ofertes manuals, però podeu confiar en l'algoritme de Google Ads per fer els ajustos necessaris. Les ofertes de CPC millorades són un gran primer pas cap a l'automatització. Per habilitar aquest tipus d'oferta, feu clic a la casella de selecció que hi ha a sota de la configuració d'ofertes manuals i seleccioneu CPC millorat al menú desplegable. L'oferta màxima tindrà en compte automàticament el CPC més alt.

L'estratègia d'oferta que utilitzeu dependrà dels vostres objectius i objectius d'ingressos. There are six types of bidding strategies that Google offers. Each has its own goals and availabilities. Select the best one for your business. Be sure to build conversion funnels to track the results of your campaign. You’ll need to optimize your bid strategy. Using automated bidding will help you maximize your profits, but it doesn’t guarantee 100% coverage.

Using target cost per acquisition (CPA) strategy gives you more control over automated bidding. It is an excellent method for setting up your bids based on the expected return of a conversion. In addition to setting a target CPC, you can also use this strategy across campaigns and ad groups. If you know your CPA, you can use automated bidding across different ad groups and campaigns.

It is vital to monitor the automated bidding strategy. Les ofertes automàtiques tenen molts avantatges, inclòs l'augment de les taxes de conversió. També es pot utilitzar per ampliar noves marques o categories. Mitjançant l'ús de dades fredes, les ofertes automàtiques poden predir quan es produiran les vendes, que al seu torn millora les teves taxes de conversió. Si et prens seriosament per maximitzar el teu ROI, les ofertes automàtiques són el camí a seguir. Uns quants retocs poden marcar la diferència a la vostra campanya.

Puntuació de qualitat

Hi ha moltes maneres de millorar el nivell de qualitat de les campanyes d'AdWords. A més de millorar el vostre CTR i el percentatge de clics, hauríeu de fer que la vostra pàgina sigui fàcil de navegar per als visitants. Google classificarà els vostres anuncis en funció del seu rendiment històric, rellevància pel terme de cerca, i percentatge de clics. Una bona manera de millorar el nivell de qualitat és alternar els anuncis amb regularitat i provar-los els uns amb els altres. L'algoritme de Google avalua el rendiment global de cada anunci per donar-li la puntuació de qualitat més alta possible.

El percentatge de clics (CTR) de la paraula clau és el factor número u per determinar el Nivell de qualitat d'una paraula clau. Com més alt sigui el CTR, més rellevant és el vostre anunci per al cercador. A més, els anuncis amb un CTR elevat es classificaran més alt als resultats de la cerca orgànica. malgrat això, per millorar el vostre nivell de qualitat, us heu de familiaritzar amb tots els factors que afecten el CTR. Intenta tenir un CTR de 7 o superior.

Diversos factors contribueixen al nivell de qualitat dels vostres anuncis. Podeu utilitzar diverses estratègies per millorar-ne diverses. També podeu utilitzar l'eina de previsualització i diagnosi d'anuncis de Google per veure què no funciona. Hi ha algunes bones maneres de millorar el vostre nivell de qualitat a AdWords i augmentar el vostre CTR. Per aquí, podreu maximitzar el nombre d'impressions que reben els vostres anuncis i pagar menys per cadascun.

A més de millorar el CTR, el Nivell de qualitat de la vostra campanya d'AdWords determina si els vostres anuncis reben clics. Això es deu a la rellevància de les paraules clau i del text utilitzat a l'anunci. El nivell de qualitat també té en compte l'experiència de la pàgina de destinació. Entendre els tres factors us ajudarà a determinar quins canvis cal fer a la vostra campanya. L'ajustament d'aquests factors augmentarà el trànsit i els clics. La millor manera de millorar el vostre nivell de qualitat és experimentar amb diferents estratègies i veure quines funcionen millor per al vostre negoci.

Augmentar el vostre nivell de qualitat és una part crucial de la vostra campanya de màrqueting de cerca de pagament. És un dels factors més importants que determina l'eficàcia dels vostres anuncis. Com més alt sigui el nivell de qualitat, com més alta sigui la vostra oferta de CPC. Augmentar el nivell de qualitat us donarà un avantatge competitiu sobre els alts postors i augmentarà el vostre ROI. Però recordeu, no hi ha cap solució ràpida per millorar el vostre nivell de qualitat. Porta temps, experimentació, i refinament.

Cost per clic

El cost per clic (CPC) per a AdWords varia segons el sector i la paraula clau. Mentre que el CPC mitjà d'AdWords és $2.32, algunes paraules clau costen més que altres. La competència d'una indústria té un paper important en la determinació del cost d'AdWords. Per exemple, “seguretat de la llar” genera més de cinc vegades més clics que “pintura.” malgrat això, Harry's Shave Club utilitza la paraula clau “club d'afaitar” per anunciar i pagar $5.48 per clic. Tot i que aquest és un CPC més baix que les altres empreses, encara es col·locaven a la tercera pàgina dels resultats de la cerca i es generaven $36,600.

El cost per clic per a AdWords varia en funció de la qualitat de la paraula clau, el text de l'anunci, i la pàgina de destinació. Idealment, tots tres elements són rellevants per al producte o servei que s'anuncia. Un CTR alt significa que l'anunci és útil per als usuaris. Aquesta informació us ajudarà a determinar quant costa cada anunci. En definitiva, l'objectiu és optimitzar el vostre cost per clic per obtenir el millor ROI.

Una altra mètrica important és el cost per conversió. Quan augmenta el CPC d'un anunci, s'espera una taxa de conversió més alta. L'ús de la funció d'optimització de l'oferta de CPC millorat de Google us ajudarà a aconseguir-ho. Aquesta funció ajusta automàticament les vostres ofertes en funció dels resultats de l'anunci. És millor per a paraules clau de nínxol perquè us permet ampliar el vostre pressupost. El cost mitjà per conversió d'AdWords és $2.68.

El cost per clic per a AdWords varia segons el sector. Mentre que la publicitat d'AdWords en llocs privats costa menys $1, Google obté la major part dels seus ingressos publicant anuncis de cerca. És possible pagar menys, però és possible que aquests clics no estiguin prou orientats. Els CPC s'estableixen mitjançant processos d'ofertes o fórmules utilitzades per les empreses publicitàries. Editors de llocs web, per altra banda, pagar a l'anunciant quan un visitant fa clic a l'anunci.

El CPC dels anuncis de Facebook pot canviar en funció de com reaccionin la gent als anuncis. També podeu configurar manualment l'oferta de CPC per als anuncis de Facebook. El CPC més baix és $0.45 per als anuncis de roba, mentre que el més alt és $3.77 per als anunciants financers. Una altra manera de guanyar diners a Facebook és utilitzar anuncis natius. Aquests anuncis semblen part d'un bloc i no són evidents. Tabola, per exemple, és una xarxa publicitària nativa popular.

Consells d'AdWords – 3 Maneres d'escalar el vostre negoci amb AdWords

AdWords

Adwords is a great tool for creating SEM ads. Search engine marketing is a critical aspect of digital marketing. It is a highly targeted, escalable, and affordable tool that anyone can use. Continua llegint per obtenir més informació. Here’s how Adwords works. Using the right keywords is essential to increasing your conversions and maximizing your ad budget. To learn more, download our free guide. You can start promoting your business today!

Adwords is an auction

You might be asking yourself, “Is Adwords an auction?” Després de tot, how can you bid on the ad space your business wants? En resum, the answer is yes. The cost of AdWords is set by competitors bidding on the same keyword. The most competitive keywords cross industries, and you will be competing against businesses outside of your own. The bid is not the actual cost, but only what you’d pay if you were the only competitor bidding on the keyword.

Regardless of the size of your budget, it’s important to understand that AdWords is an auction. This means that it will cost money based on a number of factors, such as the size of your ad and the number of visitors you’re targeting. If you don’t know the CPA and your bid amounts, you may want to consider using a Software-as-a-Service such as Google Analytics.

In Google AdWords, online businesses bid on keywords and search terms. Because the auction is based on quality score, the highest bidder will be the highest on the list of advertisements, but the bids don’t necessarily dictate the order in which they appear. The high-bidder typically wins the position, but the low-bidder can easily outrank a competitor and take the top spot on the search results page.

Google AdWords uses a second-price auction system to determine which ads appear when users search for keywords related to their products or services. Advertisers place bids for keywords related to the products or services they offer and bid on the highest-quality, most relevant keywords. AdWords is a unique advertising system that enables advertisers to control their costs and placements. Although Google’s primary goal is to provide relevant advertisements, this is far from a guarantee.

In the Google AdWords system, the top ad position is awarded to the highest-ranked ad. The first position in the auction is not always a guarantee. Adranks fluctuate and can change dramatically, depending on the number of advertisers and competition for a specific keyword. Tan, if you’re trying to secure a top spot, it’s imperative to know what to do.

You’ve probably seen the advertisements on Google’s ad platform, but did you know that it works similarly to eBay? It’s like an auction, with three ad slots that are bid on by the highest-bidder. But what is the secret? Adwords is an auction, just like eBay. In the auction, advertisers tell Google the maximum amount they’re willing to pay per click. The next highest bidder pays just one penny more than the high-bidder.

When bidding on keywords, you’ll need to choose keywords that relate to your business. You’ll also want to select a match type. Match type refers to how closely Google matches the keyword. There are different match types, including exact, frase, and modified broad. Exact is the most exact, while phrase and broad are the least-exact. no obstant, you’ll need to select the most relevant keywords for your website in order to be successful with AdWords.

És altament escalable

The lifeblood of scalability is technology. Increasing your revenue and profit margins is far easier than ever before. Using automation and skilled specialists can help you scale. malgrat això, it is important that you prepare yourself for growth. Here are some tips to help you ensure your company is scalable. Listed below are three ways to improve your business’s scalability. Read on to discover how you can make your business more profitable.

Using a highly scalable cloud service can increase your business’s flexibility and efficiency. By leveraging Azure, you can create apps that run on multiple machines. This allows you to easily scale and change their configuration as needed. This makes them ideal for growing businesses with seasonal bandwidth fluctuations. With this type of cloud service, you can increase your capacity and speed without worrying about performance. Your customers will love your business! If you’re in need of scalable infrastructure, consider cloud computing services.

Businesses that are scalable can easily handle the mounting scope and workload. These types of businesses include software, subscription services, e-commerce, digital downloads, franchising, rental properties, retail chain, and many others. If your business is scalable, it will continue to grow and thrive even in a difficult economy. This makes it easy to adjust to the rising demands of your clients. You can also grow your company’s scope and revenue as needed.

In information technology, scalability means the ability of your system to adapt to increased demands while still maintaining its structure. Increasing sales volume is often a difficult challenge, as it can affect profitability and efficiency. In the financial world, scalability can help a company maintain a profit margin even when its volume of sales increases. And scalability is also an important factor for banks. With increased demands, banks must adapt and scale their systems to keep up with demand.

Està molt orientat

AdWords is a powerful advertising tool that targets users who are likely to be interested in your product. People who are already interested in your product are more likely to buy it. Keyword match types help you control the words and search terms that are most relevant to your business. You can use keyword research tools such as the Keyword Planner to find the best keywords. Per començar, download the free Keyword Planner tool.

Secrets d'AdWords – La millor manera de fer publicitat amb AdWords

AdWords

There are many aspects to be aware of when using Adwords. Cost per clic, Puntuació de qualitat, Modified broad match, and negative keywords are just a few. You can find the best way to advertise using these strategies in this article. You’ll also discover the best ways to optimize your campaign and make the most of your budget. Read on to discover the secrets of advertising with Adwords. The secret to a successful campaign is to optimize for both cost and quality.

Puntuació de qualitat

AdWords’ Nivell de qualitat (QS) is a measurement that determines how relevant and high-quality your adverts are. This system is similar to Google’s organic ranking algorithms. Ads with high QS are more relevant to users and likely to be converted. A més, high QS will lower the cost per click (CPC).

Your QS is important because it determines how much you will pay per keyword. Keywords with low QS will result in poor performance and low CTR. Ads with high QS will receive better placement and cost-effectiveness. The quality score is measured on a scale of one to 10. You may want to avoid negative keywords in groupings. Depenent del teu sector, your QS may fall below ten, which can increase your costs.

Google’s Quality Score is determined by the relevance of your ads, paraules clau, i pàgina de destinació. If the Quality Score is high, your ad will be highly relevant to the keyword. A la inversa, if your QS is low, you may not be as relevant as you think it is. It is the main goal of Google to provide the best experience for users and if your ad does not match the content of the site, you will lose potential customers.

To improve your QS, you need to make sure that your ads match the search intent of your users. That means that your keywords should closely relate to what they’re looking for. De la mateixa manera, the ad copy should be catchy but should not stray from the theme. A més, it should be surrounded by relevant search terms and related text. This ensures that your ad copy will be displayed in the best light.

In a nutshell, quality score is an indicator of how relevant your ads are and how effective they are. The quality score is calculated based on the CPC bid you’ve set. A higher score indicates that your ad is working well and is converting visitors. malgrat això, it is important to keep in mind that a higher QS will also lower your cost per click (CPC) and increase the amount of conversions you receive.

Modified broad match

Broad match in Adwords can be a bad idea. Ads may be displayed to people who search for unrelated terms, costing advertisers money they don’t have and losing them to other advertisers. You can use a modified broad match to avoid such problems, but you must use thein” o “plussign in your search term. That is, you can exclude terms like red, pink, and sizes, but you can’t add them to your negatives.

Modified broad match is a middle ground between broad and phrase matches. This option allows you to target a large audience with a limited amount of money. Modified broad match locks individual words within a key phrase using the “+” parameter. It tells Google that the search query must contain that term. If you don’t include the wordplusin your search term, your ad will be displayed to everyone.

The Modified broad match in Adwords allows you to choose the exact word that triggers your ad. If you want to reach as many people as possible, use broad match. You can also include close variants and synonyms. This type of match allows you to show ad variations that are relevant to the search query. You can even use a combination of broad match and modifiers to target more audiences and narrow your focus.

En general, modified broad match is a better choice when it comes to targeting specific search terms. Modified broad matches are better for smaller markets because there are fewer competitors. They can target specific keywords that have low search volumes. These people are more likely to buy something that’s relevant to them. Compared to broad match, modified broad matches tend to have a higher conversion rate. The modified broad match in Adwords can target niche markets.

Paraules clau negatives

Adding negative keywords in your Adwords campaign will keep your website free from unwanted traffic. These keywords can be added at various levels, from the whole campaign to individual ad groups. malgrat això, adding negative keywords to the wrong level can mess up your campaign and cause unwanted traffic to appear on your website. Since these keywords are exact matches, make sure that you select the correct level before adding them. Below are some tips to help you make the best use of negative keywords in your Adwords campaign.

The first step is to create a list of negative keywords for your Adwords campaigns. You can create these lists for different clients within the same vertical. To create a list, click the tool icon in the top right corner of the Adwords UI and then selectShared Library.You can name the list as you wish. Once you have your list, name it negative keywords and make sure that the match type is accurate.

The next step is to add your negative keywords to your Adwords campaigns. By adding these keywords, you can make sure that your ads are shown to people who are likely to be interested in your products or services. While adding negative keywords will help you control your ad spend, they will also help you streamline your traffic by eliminating wasteful ad campaigns. There are many different ways to use negative keywords in your campaign, but this tutorial will teach you the most effective method.

Another important tip to remember when creating negative keywords for your campaigns is to add misspellings and plural variations. Many misspellings are common in search queries, and by adding plural versions, you will ensure that your negative keywords list is as comprehensive as possible. By adding these negative keywords, you can effectively block ads from appearing for specific phrases and terms. There are other ways to make negative keywords in your campaign. You can include these negative keywords in ad groups and campaigns, such as using phrase match negative and adding them to your ad campaign.

When setting up negative keywords, you should do so on a campaign level. These keywords will block ads from showing for search queries that don’t relate to your products. Per exemple, if you are selling sports shoes, it may be best to use negative keywords on the campaign level. malgrat això, this method is not advisable for all advertisers. Make sure to research keywords for your business before setting up negative keywords in Adwords.

Com treure el màxim profit de Google Adwords

AdWords

Entre els molts avantatges de Google Adwords és que coincideix automàticament amb els anunciants’ contingut publicitari a les pàgines de l'editor. AdWords permet als anunciants augmentar el trànsit als seus llocs web i compartir els ingressos amb l'editor. També ajuda els editors a monetitzar el seu contingut mitjançant el seguiment dels clics fraudulents. Obteniu més informació sobre AdWords i els seus avantatges. Alternativament, visiteu el lloc web d'assistència d'AdWords de Google per obtenir més informació. És gratuït i molt efectiu!

Publicitat PPC

A diferència dels anuncis de display tradicionals, La publicitat PPC a la plataforma AdWords de Google utilitza una subhasta de preus secundària per determinar el CPC. Un licitador introdueix un import (anomenat el “oferta”) i després espera per veure si el seu anunci està seleccionat per mostrar-lo. Quan tenen èxit, el seu anunci apareix a la pàgina de resultats del motor de cerca. Els anunciants poden orientar ubicacions o dispositius específics, i poden establir modificadors d'ofertes per ubicació.

Per obtenir els màxims resultats, una campanya PPC guanyadora s'ha de basar en la recerca de paraules clau i la creació d'una pàgina de destinació optimitzada per a aquesta paraula clau. Les campanyes rellevants generen costos més baixos, ja que Google està disposat a pagar menys per anuncis rellevants i una pàgina de destinació satisfactòria. Dividiu els grups d'anuncis, per exemple, pot augmentar el percentatge de clics i el nivell de qualitat dels vostres anuncis. I finalment, com més rellevant i ben dissenyat sigui el vostre anunci, més rendible serà la seva publicitat PPC.

La publicitat PPC és una eina poderosa per promocionar el vostre negoci en línia. Permet als anunciants orientar-se a un públic determinat en funció del seu interès i intenció. Poden adaptar les seves campanyes a ubicacions geogràfiques específiques, dispositius, hora del dia, i dispositiu. Amb l'orientació adequada, podeu arribar fàcilment a un públic molt orientat i maximitzar l'eficàcia de la vostra campanya publicitària. malgrat això, no ho hauries de fer sol, perquè pot comportar pèrdues. Un professional us pot ajudar a optimitzar la vostra campanya de PPC per maximitzar el retorn de la vostra inversió.

Google Adwords

Per obtenir exposició a través d'AdWords de Google, heu de seleccionar paraules clau i establir una oferta màxima. Només es mostraran anuncis amb paraules clau relacionades amb la vostra empresa quan la gent faci servir les paraules clau. És probable que aquestes paraules clau generin conversions. malgrat això, hi ha alguns factors a tenir en compte abans de començar la campanya. A continuació es mostren alguns consells per tenir èxit. Aquests no estan destinats a substituir els vostres esforços de SEO. Però us poden ajudar a treure el màxim profit de la vostra campanya publicitària.

Coneix el teu públic i crea una còpia de l'anunci que sigui convincent i rellevant. La còpia de l'anunci que escriviu s'ha de basar en la vostra investigació de mercat i els interessos del client. Google ofereix consells i mostres de redacció d'anuncis per ajudar-vos a escriure una còpia d'anunci enganxosa. Un cop hagis fet això, podeu introduir la vostra informació de facturació, codis promocionals, i altra informació. El vostre anunci es publicarà al lloc web de Google 48 hores.

A més, podeu utilitzar el tauler de control d'AdWords per orientar-vos a llocs que formen part de la xarxa de Google. Aquesta tècnica es coneix com a segmentació per lloc. Fins i tot podeu mostrar anuncis als usuaris que ja han visitat el vostre lloc. Aquesta tècnica augmenta la vostra taxa de conversió. I, finalment, podeu controlar el pressupost de la vostra campanya. Però, per maximitzar l'eficàcia de la vostra campanya, assegureu-vos d'utilitzar el format d'anunci més rendible.

Cost per clic

El cost per clic per a AdWords depèn de diversos factors, inclosa la puntuació de qualitat, paraules clau, text de l'anunci, i pàgina de destinació. Tots aquests elements han de ser rellevants per als anuncis, i el CTR (percentatge de clics) hauria de ser alt. Si el vostre CTR és alt, indica a Google que el vostre lloc és útil. També és important entendre el ROI. Aquest article tractarà alguns dels factors més comuns que afecten el cost per clic d'AdWords.

Primer, considereu el vostre retorn de la inversió (REI). Un cost per clic de cinc dòlars per cada dòlar gastat en un anunci és una bona oferta per a la majoria de les empreses, ja que vol dir que rebeu cinc dòlars per cada anunci. Aquesta ràtio també es pot expressar com a cost per adquisició (CPA) de 20 per cent. Si no pots aconseguir aquesta proporció, proveu de venda creuada als clients existents.

Una altra manera de calcular el vostre cost per clic és multiplicar el cost de cada anunci pel nombre de visitants que hi han fet clic.. Google recomana establir el CPC màxim a $1. Oferta manual de cost per clic, per altra banda, significa que vostè mateix defineix el CPC màxim. Les ofertes manuals de cost per clic difereixen de les estratègies d'ofertes automàtiques. Si no esteu segur de quin és el CPC màxim, Comenceu cercant la quantitat d'altres anunciants’ anuncis.

Puntuació de qualitat

Per millorar el nivell de qualitat de la vostra campanya d'AdWords, heu d'entendre els tres components de la puntuació de qualitat. Aquests components inclouen: èxit de campanya, paraules clau i còpia de l'anunci. Hi ha diverses maneres d'augmentar el nivell de qualitat, i cadascun d'ells tindrà un impacte en el rendiment de la campanya. Però què passa si no saps què són? Llavors no et preocupis. Explicaré com millorar aquests tres components, perquè pugueu començar a veure resultats ràpidament!

Primer, determinar el CTR. Aquest és el percentatge de persones que realment fan clic al vostre anunci. Per exemple, si tens 500 impressions per a una paraula clau determinada, el vostre nivell de qualitat seria 0.5. malgrat això, aquest nombre variarà per a diferents paraules clau. Per tant, pot ser difícil jutjar el seu efecte. Amb el temps es desenvoluparà un bon nivell de qualitat. L'avantatge d'un CTR alt es farà més evident.

La còpia de l'anunci ha de ser rellevant per a les paraules clau. Si el vostre anunci s'activa per paraules clau irrellevants, pot semblar enganyós i ni tan sols ser rellevant per a la paraula clau a la qual us heu orientat. La còpia de l'anunci ha de ser enganxosa, però no es desvia de la seva rellevància. A més, hauria d'estar envoltat de text i termes de cerca rellevants. Per aquí, el vostre anunci es veurà com el més rellevant segons la intenció del cercador.

Prova dividida

Si sou nou a les proves dividides A/B a AdWords, potser us preguntareu com configurar-lo. És senzill de configurar i utilitza mètodes de prova basats en dades per fer que les vostres campanyes d'AdWords siguin tan efectives com sigui possible. Les eines de prova dividida com Optmyzr són una manera fantàstica de provar còpies noves a gran escala. Aquesta eina us ajuda a triar el millor format d'anunci basat en dades històriques i proves A/B anteriors.

Una prova dividida en SEO és una manera fantàstica d'optimitzar el vostre lloc web per als canvis d'algorisme i l'experiència de l'usuari. Assegureu-vos que la prova s'executa en un lloc prou gran; si només teniu un parell de pàgines o molt poc trànsit orgànic, els resultats no seran fiables. Un lleuger augment de la demanda de cerca pot provocar inflació, i altres factors poden tenir un impacte en els resultats. Si no esteu segur de com executar una prova dividida, Proveu una eina de prova dividida de SEO estadística com SplitSignal.

Una altra manera de dividir la prova en SEO és fer canvis al contingut de les vostres pàgines de destinació. Per exemple, si orienteu una paraula clau específica, podeu canviar el text de la còpia del vostre lloc web per fer-lo més atractiu per a l'usuari. Si feu un canvi a un grup i veieu quina versió obté més clics, sabràs si funciona o no. Per això és important fer proves dividides en SEO.

Cost per conversió

El cost per adquisició (CPA) i cost per conversió (CPC) són dos termes que no són iguals. El CPA és la quantitat de diners necessària per vendre un producte o servei a un client. Per exemple, si el propietari d'un hotel vol més reserves, poden utilitzar Google Ads per obtenir més contactes. malgrat això, aquesta xifra no inclou el cost d'adquirir un client potencial interessat o un client potencial. El cost per conversió és la quantitat que realment paga un client pel vostre servei.

El cost per clic (CPC) a la xarxa de cerca varia segons la indústria i la paraula clau. Els CPC mitjans són $2.32 per clic per a la xarxa de cerca, mentre que els CPC per a la publicitat de la xarxa de display són molt més baixos. Com amb altres mètodes de publicitat, algunes paraules clau costen més que altres. Els preus d'AdWords varien en funció de la competència del mercat. Les paraules clau més cares es troben en indústries altament competitives. malgrat això, AdWords és una manera eficaç de promocionar el vostre negoci en línia.

A més del cost de cada conversió, el CPC també us mostrarà quantes vegades el visitant va actuar. Si el client potencial va fer clic en dos anuncis, hauria de transferir els ingressos de tots dos als dos codis de conversió. Si el client ha comprat dos productes, el CPC serà més baix. A més, si un visitant fa clic en dos anuncis diferents, haurien de comprar-los tots dos, és a dir, un total de PS50. Per això, un bon ROI serà superior a PS5 per cada clic.

Consells d'AdWords per a empreses SaaS

AdWords

Quan estigueu preparat per crear una campanya publicitària per a la vostra empresa SaaS, potser us preguntareu com començar. Hi ha diversos aspectes a tenir en compte, costos inclosos, paraules clau, ofertes, i seguiment de conversions. Si no esteu segur per on començar, llegiu la nostra guia introductòria a AdWords. Això us donarà la informació essencial per començar i treure el màxim profit de la vostra campanya publicitària. També podeu obtenir consells i consells valuosos d'altres venedors de SaaS.

Costos

Per maximitzar l'eficàcia de la vostra campanya de màrqueting, és important gestionar els costos d'AdWords de manera eficaç. Podeu reduir el cost dels vostres anuncis augmentant el vostre nivell de qualitat. Mitjançant l'ús de paraules clau negatives, podeu evitar orientar-vos a un públic d'alt cost i optimitzar la vostra campanya. A més de rebaixar el cost, podeu millorar la rellevància dels vostres anuncis. A continuació es mostren alguns consells per maximitzar el nivell de qualitat:

Comproveu els costos de les vostres paraules clau cada dia. El seguiment dels costos de cada paraula clau us ajuda a mantenir el vostre pressupost de màrqueting i a identificar tendències. Aquesta informació és especialment valuosa si els vostres competidors gasten molts diners en les mateixes paraules clau. També, tingueu en compte que el CPC pot augmentar dràsticament si us orienteu a paraules clau molt competitives. El més important a recordar és que els costos d'AdWords augmentaran a mesura que augmenta la competència, per tant, heu de tenir en compte la competitivitat de la paraula clau que heu triat.

També podeu controlar la vostra taxa de conversió, que indica quantes vegades un visitant realitza una acció concreta. Per exemple, si algú fa clic al vostre anunci i es subscriu a la vostra llista de correu electrònic, AdWords crearà un codi únic que farà ping als servidors per correlacionar aquesta informació amb el nombre de clics a l'anunci. Dividiu aquest cost total per 1,000 per veure el vostre cost total per conversió.

Hi ha diversos factors que afecten el cost per clic, però en general, les paraules clau més cares d'AdWords tracten de finances, indústries que gestionen grans sumes de diners, i el sector financer. Les paraules clau de més cost d'aquesta categoria solen ser més cares que altres paraules clau, així que si estàs buscant entrar en l'àmbit educatiu o iniciar un centre de tractament, hauríeu d'esperar pagar CPC elevats. Les paraules clau de més cost inclouen les de finances i educació, així que assegureu-vos de saber exactament què rebeu abans de començar a fer publicitat.

El vostre cost màxim per clic (CPC) és la quantitat més alta que creieu que val un clic, encara que això no sigui el que paga el vostre client mitjà. Per exemple, Google recomana establir el vostre CPC màxim a $1. A més d'això, podeu configurar manualment el vostre CPC màxim, una configuració diferent de les estratègies d'ofertes automàtiques. Si no heu utilitzat mai AdWords abans, és hora de començar.

Paraules clau

Tot i que la recerca de paraules clau és una part important de l'orientació per paraules clau, cal actualitzar-lo periòdicament per estar al dia dels canvis. Això es deu als hàbits de l'audiència, indústries, i els mercats objectiu estan en constant canvi. Tot i que la recerca de paraules clau us pot ajudar a crear anuncis rellevants, els competidors també estan canviant les seves estratègies. Les paraules clau que contenen dues o tres paraules són la millor aposta. malgrat això, tingueu en compte que no hi ha una única resposta correcta o incorrecta. Les paraules clau han de ser rellevants per a la vostra empresa i per al tema de l'anunci i la pàgina de destinació.

Un cop tingueu la vostra llista de paraules clau, podeu provar d'utilitzar l'eina Planificador de paraules clau. Podeu exportar les paraules clau suggerides, però és un procés tediós. També podeu utilitzar el “Oferta de la part superior de la pàgina” columna per trobar les ofertes històriques de la pàgina superior per a les vostres paraules clau. Aquesta eina funciona a la Xarxa de Display de Google, que mostra anuncis al costat de contingut similar. Podeu provar el planificador de paraules clau per trobar la millor paraula clau. Un cop hàgiu trobat una paraula clau que us agradi, llavors podeu utilitzar-lo a les vostres campanyes d'AdWords.

En triar una paraula clau, tenir en compte la intenció. Per exemple, voleu que la gent faci clic als vostres anuncis perquè busquen una solució a un problema. malgrat això, pot ser que aquest no sigui el cas quan la gent cerqui fora dels motors de cerca, per exemple. Pot ser que només estiguin navegant per Internet o buscant educació. L'elecció d'una paraula clau de concordança de frase us ofereix el màxim control sobre la despesa i s'orienta a clients específics. També garanteix que els vostres anuncis apareixeran només per als clients que cerquin la frase exacta.

En triar una paraula clau, recordeu que no totes les paraules clau es creen iguals. Tot i que alguns poden semblar intel·ligents al principi, alguns no ho són. Una recerca de “contrasenya wifi” indica que la gent està buscant una contrasenya wifi, no un producte o servei concret. Per exemple, És probable que algú que busqui una contrasenya de WiFi s'estigui des de la wifi d'una altra persona, i no voldríeu anunciar el vostre producte al seu wifi!

Ofertes

Podeu ajustar les vostres ofertes a AdWords en funció dels vostres resultats. Google té una funció integrada que us ajudarà a determinar quant voleu fer una oferta per paraules clau específiques. Podeu utilitzar aquesta eina per estimar el CPC i la posició per a diferents imports d'oferta. L'import que oferiu també pot dependre del pressupost que hàgiu establert per a la vostra campanya de màrqueting. A continuació es mostren alguns consells per ajustar les ofertes d'AdWords per maximitzar els resultats.

Coneix el teu públic objectiu. Mitjançant l'ús de persones de màrqueting, podeu orientar millor el vostre públic amb AdWords. Per exemple, podeu veure els seus horaris de treball i els seus desplaçaments. També, pots saber quant de temps passen a la feina o a l'oci. En saber aquestes coses, podeu adaptar les vostres ofertes per reflectir les tendències del vostre públic objectiu. Això és especialment útil si us orienteu a clients que tenen més probabilitats de comprar productes i serveis relacionats amb una indústria específica.

Identifiqueu els tipus d'anuncis que busquen els usuaris. Per exemple, un usuari que cerqui "Botiga de bicicletes".’ des del seu escriptori pot estar buscant una ubicació física. malgrat això, una persona que cerqui la mateixa consulta al seu dispositiu mòbil també podria estar cercant peces de bicicletes en línia. Els anunciants que vulguin arribar als viatgers han d'orientar-se a dispositius mòbils en comptes d'ordinadors o tauletes. La majoria dels viatgers estan en mode d'investigació i solen fer la compra final des del seu ordinador o tauleta.

Les paraules clau són molt específiques per al vostre negoci i producte, de manera que potser haureu de fer algunes conjectures quan configureu les vostres ofertes inicials, però podreu ajustar-los un cop tingueu les vostres estadístiques. Podeu seguir una guia d'ofertes de paraules clau per establir les vostres ofertes inicials i ajustar-les durant les primeres setmanes després d'activar el vostre compte. Podeu ajustar les ofertes de paraules clau després de determinar el vostre pressupost i el públic objectiu.

Depenent de la mida del vostre pressupost, podeu triar configurar les vostres ofertes manualment o utilitzar una de les estratègies automàtiques. Hi ha diverses altres maneres d'optimitzar les vostres ofertes a AdWords, però l'estratègia Maximitza les conversions és la més popular. Google utilitza l'aprenentatge automàtic per fer ofertes en funció del vostre pressupost diari. malgrat això, només hauríeu d'utilitzar aquesta estratègia si teniu un gran pressupost i voleu automatitzar el procés de configuració d'ofertes a AdWords.

Seguiment de conversions

Podeu utilitzar el seguiment de conversions d'AdWords per veure quants dels vostres anuncis s'estan convertint. Normalment, veureu el nombre de conversions a la vostra pàgina de confirmació quan feu servir el mateix codi de conversió per a dos productes. Si un client potencial ha fet clic als dos anuncis dins de l'últim 30 dies, aleshores hauríeu de poder transferir els mateixos ingressos als dos codis de conversió. Però el nombre de conversions variarà en funció del tipus d'atribució que utilitzeu.

Les conversions no estan aïllades per a un sol client, així que és possible utilitzar un valor diferent per a cadascun. Sovint, aquests valors s'utilitzen per mesurar el ROI de cada campanya publicitària. Fins i tot podeu utilitzar diferents valors per a diferents preus i tipus de conversions. El valor d'una conversió s'ha d'introduir al camp corresponent. malgrat això, és possible que vulgueu utilitzar un valor de conversió únic per a tots els vostres anuncis per assegurar-vos que podeu mesurar el ROI de cada anunci..

Quan configureu conversions de llocs web o trucades in situ, feu clic a la pestanya Configuració avançada. Això mostrarà una columna Clics convertits. També podeu veure les dades de conversió a diversos nivells, inclosa la campanya, Grup d'anuncis, Anunci, i Paraula clau. També podeu utilitzar les dades de seguiment de conversions per determinar quins tipus d'anuncis són més efectius per generar conversions. Supervisant les vostres conversions, tindreu una imatge precisa del rendiment dels vostres anuncis i l'utilitzareu com a guia per escriure anuncis futurs.

Configurar el seguiment de conversions d'AdWords és fàcil. El primer pas és configurar el codi de seguiment. Podeu definir una conversió per a cadascun dels vostres anuncis definint-la en relació amb el tipus d'activitat que ha realitzat l'usuari. Per exemple, podeu optar per fer un seguiment de les conversions com a enviament del formulari de contacte o descàrrega gratuïta de llibres electrònics. Per a llocs de comerç electrònic, podeu definir qualsevol compra com a conversió. Un cop hàgiu configurat el codi, podeu començar a fer el seguiment dels vostres anuncis.

El seguiment de conversions és diferent entre Google Analytics i AdWords. Google Analytics utilitza l'atribució del darrer clic i acredita una conversió quan es va fer clic al darrer clic d'AdWords. Per altra banda, L'atribució d'AdWords acreditarà les conversions encara que tingueu altres formes d'interacció amb l'usuari abans que arribin a la vostra pàgina. Però aquest mètode pot no ser adequat per al vostre negoci. Per tant, hauríeu d'utilitzar el seguiment de conversions d'AdWords si teniu diversos canals de màrqueting en línia.

El que necessiteu saber sobre Google Adwords

AdWords

Si voleu utilitzar Google Adwords per a la vostra campanya de màrqueting, haureu de conèixer alguns detalls bàsics sobre com funciona. Hauríeu d'utilitzar el cost per clic (CPC) licitació, Publicitat dirigida al lloc, i reorientació per augmentar els vostres percentatges de clics. Per començar, llegiu aquest article per descobrir les funcions més importants d'AdWords. Després de llegir aquest article, hauríeu de poder crear una campanya d'èxit.

Cost per clic (CPC) licitació

Les ofertes de cost per clic són un component fonamental d'una campanya de PPC eficaç. Reduint el cost per clic, podeu augmentar el vostre trànsit i els nivells de conversió. El CPC ve determinat per la vostra oferta i per una fórmula que té en compte la qualitat de l'anunci, rànquing de l'anunci, i els impactes previstos de les extensions i altres formats d'anunci. Aquest procés es basa en diversos factors, incloent el tipus de lloc web que teniu i el seu contingut.

Les estratègies d'oferta de CPC són diferents per a cada lloc. Alguns utilitzen les ofertes manuals, mentre que altres es basen en estratègies automàtiques. Hi ha avantatges i desavantatges en tots dos. Un dels avantatges més significatius de les ofertes automàtiques és que allibera temps per a altres tasques. Una bona estratègia t'ajudarà a optimitzar els teus costos i a obtenir els millors resultats. Un cop hàgiu configurat la vostra campanya i optimitzat les vostres ofertes, estaràs en el teu camí per augmentar la teva visibilitat i convertir el teu trànsit.

Un CPC baix us permet obtenir més clics pel vostre pressupost, i un nombre més elevat de clics significa més clients potencials per al vostre lloc web. En establir un CPC baix, podreu aconseguir un ROI més alt que amb altres mètodes. Una bona regla general és basar la vostra oferta en les vendes mitjanes que espereu fer al mes. Com més conversions rebeu, com més gran sigui el vostre ROI.

Amb centenars de milers de paraules clau disponibles, Les ofertes de cost per clic són un aspecte essencial d'una campanya de PPC reeixida. Tot i que els CPC elevats no són necessaris per a tots els sectors, costos elevats poden fer-los més assequibles. Per exemple, si una empresa ofereix un producte de gran valor, es pot permetre el luxe de pagar un CPC elevat. En canvi, les indústries amb un cost mitjà per clic elevat poden permetre's pagar un CPC més alt a causa del valor de vida útil dels clients.

La quantitat de diners que gastes per clic depèn de diversos factors, incloent el nivell de qualitat i la rellevància de les paraules clau. Si la vostra paraula clau no està relacionada amb el mercat objectiu de la vostra empresa, la teva oferta pot augmentar 25 per cent o més. Un CTR alt és un indicador que el vostre anunci és rellevant. Pot augmentar el vostre CPC mentre es redueix el vostre CPC mitjà. CPC. Els venedors intel·ligents de PPC saben que les ofertes de CPC no només es refereixen a les paraules clau, sinó una combinació d'altres factors.

Quan feu ofertes de CPC per a AdWords, pagueu a un editor una quantitat determinada per cada clic en funció del valor del vostre anunci. Per exemple, si ofertes mil dòlars i obtens un sol clic, pagareu un preu més alt que si utilitzeu una xarxa publicitària com Bing. Aquesta estratègia us ajuda a arribar a un nombre més gran de clients i a un cost per clic més baix.

Publicitat dirigida al lloc

Amb l'orientació per llocs al seu lloc, Els anunciants de Google poden triar els llocs web on apareixeran els seus anuncis. A diferència de la publicitat de pagament per clic, L'orientació per llocs permet als anunciants orientar-se a llocs de contingut específics. Tot i que la publicitat de pagament per clic és ideal per als anunciants que saben exactament què busquen els seus clients, deixa la quota de mercat potencial sense explotar. Aquests són alguns consells perquè els vostres anuncis destaquin:

El primer pas per maximitzar els vostres percentatges de conversió és triar la creativitat d'anunci orientada al lloc web adequada. Els anuncis que siguin rellevants per al contingut d'un lloc específic tindran més probabilitats de convertir-se. Trieu una creativitat específica del lloc per evitar l'esgotament del públic, que és quan el públic es cansa de veure els mateixos anuncis. Això és especialment important quan es fa publicitat a persones amb nivells baixos de comprensió lectora. És per això que canviar les creativitats publicitàries regularment pot ajudar.

Reorientació

L'ús de la reorientació amb AdWords pot ser extremadament efectiu. Es pot utilitzar per atraure clients potencials al vostre lloc web. Facebook en té més 75% dels usuaris del mòbil, el que la converteix en una opció excel·lent per augmentar la vostra presència a Twitter. A més, podeu aprofitar AdWords’ format compatible amb mòbils per captar l'atenció del vostre públic. Per aquí, pots convertir-los en clients. L'ús de Facebook i Twitter per a la reorientació és una bona manera de treure el màxim profit d'aquesta potent tècnica de publicitat.

La reorientació amb AdWords té nombrosos avantatges. T'ajuda a mantenir-te en contacte amb els teus clients existents i a aconseguir-ne de nous. Col·locant etiquetes de script al vostre lloc web, les persones que han visitat el vostre lloc en el passat tornaran a veure els vostres anuncis, generant negocis repetitius. Google també us permet utilitzar la reorientació amb AdWords a diversos canals de xarxes socials, inclòs Facebook, Twitter, i YouTube.

Google Ads utilitza un codi anomenat “retargeting” que funciona amb el navegador d'un visitant per enviar anuncis. El codi no apareix a la pantalla d'un visitant del lloc web, però es comunica amb el navegador de l'usuari. És important tenir en compte que cada usuari d'Internet pot desactivar les cookies, que farà que l'experiència del màrqueting en línia sigui menys personalitzada. Els llocs web que ja tinguin una etiqueta de Google Analytics instal·lada poden ometre afegir el codi de reorientació de Google Ads.

Una altra tècnica de reorientació amb AdWords és la reorientació basada en llistes. En aquest tipus de reorientació, els usuaris ja han visitat un lloc web i han fet clic a una pàgina de destinació posterior al clic. Aquests anuncis orientats poden animar els visitants a fer una compra o a actualitzar una subscripció. La reorientació amb AdWords és una estratègia excel·lent per generar clients potencials d'alta qualitat.