I-imeyili info@onmascout.de
Ucingo: +49 8231 9595990
Ngokwemibandela yabantu abavamile, i-CTR noma izinga lokuchofoza liyintengo, zu dem Online-Nutzer einen Klick auf Ihre Website machen, eyesikhangiso esithile, ozibeke ku-Google, iqondiswe. Kuchazwa njengokuchofozwa okutholwe esikhangisweni se-Google kuhlukaniswe imibono, okuzuzwe ngokuchofoza okutholiwe.
CTR = Klicks/Impressionen
I-PPC imele ukuthi Pay per Click futhi lokho kuyinto ehluke ngokuphelele kunokwenziwa kahle kwenjini yokusesha noma ukuchofoza okutholwe kumkhankaso we-SEO.. Daher fordert Izikhangiso ze-Google die Zahlung eines Preises für eine Anzeigenkampagne auf. Okubalulekile, ukuthi ungakwazi ukushintsha noma yimuphi umkhankaso wokumaketha we-Google Ads futhi isabelomali sisezandleni zakho ngokuphelele. Kodwa uyazi, ungalithuthukisa kanjani izinga lokuchofoza lezikhangiso zakho, ukuthola imikhondo eyanelisayo futhi uzuze i-ROI ekholisayo?
#1 Besserer Qualitätsfaktor
Anzeigen mit einem hohen Qualitätsfaktor können bessere Positionen bei Google erreichen und Werbetreibende müssen viel weniger Kosten für einen Klick zahlen. Njengoba benendawo enhle eceleni, bane-CTR engcono. Ngakho uma ungazi, iyini i-Quality Score nokuthi iziphi izimanga engayenza emkhankasweni wakho wokumaketha, sekuyisikhathi, ukuphenya.
I-Quality Score ichaza ukuhlobana nekhwalithi yezikhangiso zakho eziku-inthanethi ngezinto ozinikezayo, amathuba, ukuthi umuntu achofoza ezikhangisweni zakho, kanye nolwazi lomsebenzisi, uma bechofoza ezikhangisweni zakho ku-inthanethi. Da die Relevanz von I-Google AdWords eine wichtige Überlegung ist, kubalulekile, ukusebenzisa amagama angukhiye ezikhangisweni zakho sezizonke.
#2 Verwenden Sie genügend Anzeigenerweiterungen
Wenn Sie Anzeigenerweiterungen in Ihren Google-Anzeigen verwenden, ukwandisa amathuba, ukuthi abasebenzisi bachofoze kuso. Lokhu kusiza ukuqonda, isiphi isenzo abasebenzisi abasithathayo, lapho bechofoza izikhangiso. Ungasebenzisa izandiso zesikhangiso njengesandiso sekholi, Isandiso se-Sitelink, Izilinganiso Zomdayisi, Sebenzisa izandiso zendawo nokunye okuningi.
#3 Schreiben Sie High-Conversion-Anzeigen
Ihre Anzeigen können viele Male sichtbar sein, lapho abasebenzisi befaka amagama angukhiye afanelekile. Nokho, uma kungebaningi abantu abasizwa isidingo, ukwenza ukuchofoza okukodwa, Izinga lakho lokuchofoza liyehla futhi liboniswa kubantu abambalwa kakhulu, uma ukusesha okuhlobene kwenziwa. Ngakho-ke kubalulekile, ukuthi uqaphe kakhulu lapho ubhala izikhangiso zakho ze-Google.
Nr. 7 Stoppen Sie leistungsschwache Anzeigen
Es ist nicht zu verbergen, ukuthi izikhangiso, ezingasebenzi kahle ezinjinini zokusesha, azisizi ngalutho. Kuyisinqumo esingcono, uma ubeka lezi, njengoba lezi zizomosha isabelomali sakho kuphela futhi akukho okunye.