uhlu lokuhlola lokho
I-Perfect Ads AdWords
setha i-akhawunti
Singongoti kulokhu
Izimboni ze-AdWords
whatsapp
skype

    Ibhulogi

    Imininingwane Yebhulogi

    Was sind die gebräuchlichen Begriffe in Google AdWords?

    Uma ulapha, ungase uzame ukuthola, wie Sie mit der Werbung auf Google beginnen können. Siyazi, ukuthi kungaba nzima ngempela, futhi zikhona izikhathi, lapho uzothola khona ukwazi inani elingapheli lezichazamazwi, aqukethe ulwazimagama olusha. Dieses umfassende Google Ads-Glossar dient Ihnen als Leitfaden für die Navigation in der Izikhangiso ze-Google-Terminologie. Ukube uyazi uhlu lwamagama, khulisa ukufinyelela kwakho futhi wandise umphumela, ngokuphatha i-akhawunti yakho kahle.

    Anzeigengruppe

    Anzeigengruppen befinden sich innerhalb von Anzeigenkampagnen. Iqembu lesikhangiso yiqembu lamagama angukhiye ahlobene nezikhangiso, ezixhumene nazo. Ama-akhawunti esikhangiso se-Google kufanele abe namaqembu ezikhangiso amabili adlalayo kumkhankaso ngamunye.

    Izinga lesikhangiso

    Das Cost-per-Click-Gebot (CPC) yesikhangiso kanye nekhwalithi yaso ikhomba izinga lesikhangiso. Uma unentshisekelo ezikhangisweni ezikhokhelwayo, Ungafunda kabanzi mayelana nokuthi indali yezikhangiso ze-Google isebenza kanjani.

    Gebotsanpassungen

    Es ist eine Möglichkeit, Khulisa noma wehlise ibhidi yakho ngokuya ngezilungiselelo ezahlukahlukene. Uma wazi, ukuthi izinga lokuguqulwa komkhankaso womnikelo kumadivayisi eselula liphansi kakhulu, Ungasetha ukulungisa okuphansi kwebhidi yeselula emkhankasweni wakho.

    Breite Übereinstimmung

    Ein Keyword-Übereinstimmungstyp ermöglicht es, ukuthi isikhangiso sakho sizohlala sivela, uma othile esesha lelo gama elingukhiye noma umbuzo ofanayo.

    umkhankaso

    Kampagnen bestehen aus verschiedenen Anzeigengruppen. Imigomo efana nesabelomali, Indawo, Ukuqondiswa kolimi nokunye konke kusethwe ezingeni lomkhankaso kuphela. Uzoba nemikhankaso eminingi ku-akhawunti yakho Yezikhangiso ze-Google.

    Klicken

    Klick definiert die Interaktion mit Ihrer Anzeige und der damit verknüpften Seite. Zikhathi zonke, uma umsebenzisi ebona isikhangiso sakho bese esichofoza, ukuchofoza kufakwa.

    Chofoza (I-CTR)

    Isamba senani lokuchofoza elihlukaniswe ngenani eliphelele lokuvelayo lilingana nezinga lokuchofoza. Lokhu kukhombisa iphesenti labasebenzisi, abachofoza kukho, ngemva kokulethwa.

    Wandlung

    Conversions helfen, Qonda ukubaluleka kwethrafikhi yewebhusayithi nemikhankaso! Durch das Einrichten von Anzeigen-Conversion-Tracking und das Verbinden des Google Analytics-Kontos mit dem I-Google AdWords-Konto können Conversion-Daten in der Ads-Oberfläche angezeigt werden.

    Izindleko ngokuchofoza ngakunye (CPC)

    Uma inani eliphelele lokuchofoza okwenziwe lihlukaniswa ngesamba sezindleko zokuchofoza okutholiwe, uthole i-CPC. Kulokhu kulandela, lokho okukhokhele ngokuchofoza esikhangisweni sakho.

    Uma unenkinga yokuphatha umkhankaso wakho ne-akhawunti yesikhangiso, noma ngabe usujwayelene nohlu lwamagama, sollten Sie sich an eine Google Ads-Agentur wenden, ukuthola usizo. Izosekela ibhizinisi lakho, ukuhamba ngesikebhe somncintiswano.

    ividiyo yethu
    ULWAZI LOKUXHUMANA