uhlu lokuhlola lokho
I-Perfect Ads AdWords
setha i-akhawunti
Singongoti kulokhu
Izimboni ze-AdWords
whatsapp
skype

    Ibhulogi

    Imininingwane Yebhulogi

    Izibuyekezo nezitayela ze-Google Ads, auf die Sie achten sollten

    Amathrendi e-PPC angaba mkhulu kakhulu. Es gibt regelmäßig mehrere Änderungen an Plattformen, Ubuchwepheshe nezinqubo ezihamba phambili, okuhlala kuyizindlela ezintsha zokumaketha. Ezinye izinguquko zizokusiza, ukuzuza imiphumela, ezingatheli ngokwemizamo, kodwa ngezinye izikhathi amathrendi angakubonisa kakhulu lokhu, lapho izinto zizothuthuka esikhathini esizayo. Bonke abakhangisi, fa Izikhangiso ze-Google anbieten, kufanele njalo uhlale unolwazi ngezitayela zakamuva zemboni.

    Kuhlale kuwumqondo omuhle kochwepheshe bokukhangisa, Buka futhi uhlole izibuyekezo ezikhona ze-PPC kanye nezitayela, ukuthi lokhu kuzoba nomthelela kanjani emikhankasweni yabo. Kufanele uqaphele lawa mathrendi, ukuqondisisa, lokho abazokusho esikhathini esizayo, ukuze uqalise, ukuzisebenzisa ngokunenzuzo yakho.

    Automatisierung mit Inspektion

    Es gibt so viele Automatisierungsfunktionen, eyethulwa kuzo zonke izinkundla zezikhangiso ezahlukahlukene, futhi maningi kakhulu amathuluzi ezinkampani zangaphandle ezizenzakalelayo, ukuthuthukisa izingxenye ezihlukahlukene zokuphatha izikhangiso ze-Google. Lezi zici ezizenzakalelayo zishintsha njalo, nweba ukufinyelela noma unikeze imisebenzi emisha.

    1. Nquma, yimiphi imithetho ye-automation engaholela inkampani yakho empumelelweni

    2. Khumbula lokho, ukuthi imisebenzi ye-automation idinga idatha kusengaphambili, ukwenza umsebenzi wabo kahle

    3. Sei niemals schmierig und freizügig

    Kunden-Match-Retargeting

    Customer Match Retargeting ist eine effiziente Google-Funktion, okwenza kwenzeke, ukufinyelela iqembu labantu abathile. Ungakhipha idatha ku-CRM futhi uxhume ku-Google, ukufinyelela abaholi abasha, ababengaguqulwanga.

    Bereinigen Sie Ihre Keyword-Listen

    Google hat kürzlich angekündigt, ukuthi inketho yomdlalo obanzi ithuthukisiwe kanye nemithetho emisha yethulwa, ukubeka phambili amagama angukhiye ezikhangiso. I-Google manje isingakwazi ukuqonda inhloso kanye nombono wemibuzo yosesho efakwe abasebenzisi futhi isebenzise lokhu ekufanisweni kwamagama angukhiye kukho kokubili ukufana okubanzi nokufana kwemisho.

    Achten Sie auf erforderliche Transparenz

    Wenn Sie den Text „Warum sehe ich diese Anzeige?“sibonile, iphelele, inguqulo ekhulisiwe. Lapho kokubili ukuvikelwa kwedatha nekhwalithi kuyikona okugxilwe kukho, Abasebenzisi bangabona idatha "Mayelana nalesi sikhangiso" ezindaweni ezihlukahlukene ezibekwe eceleni, ukwazi, kungani bebona isikhangiso esithile; Lokhu kungase kube ngenxa yalokhu, ukuthi usohlwini olusekelwe kumibandela ethile.

    Neue Attribute für Google Shopping

    Produktattribute sind Informations-Snippets, ezazisa i-Google nabasebenzisi mayelana nemikhiqizo, kulayishwe ngokuphakelayo komkhiqizo, ukuklama izinhlu ezinemininingwane. Ungakhetha izingxenye ezifana nombala, izindaba, Engeza usayizi nokunye.

    Khumbula lokho, ukuthi kubaluleke kakhulu, die laufenden I-Google AdWords-Trends und -Updates zu überwachen, lokho kuzoba nomthelela kuwo, siyichaza kanjani kabusha imikhankaso yethu yokukhangisa ekhokhelwayo.

    ividiyo yethu
    ULWAZI LOKUXHUMANA