uhlu lokuhlola lokho
I-Perfect Ads AdWords
setha i-akhawunti
Singongoti kulokhu
Izimboni ze-AdWords
whatsapp
skype

    Ibhulogi

    Imininingwane Yebhulogi

    LOKHO, WARUM UND WIE VON GOOGLE ADS PERFORMANCE MAX-KAMPAGNEN

    Umkhankaso we-Google AdWords

    I-Performance Max Campaign iwumkhankaso wezikhangiso ze-Google, ezenzelwe lokhu, die Conversion-Rate zu maximieren und gleichzeitig sicherzustellen, ukuthi izindleko eziphansi zikhokhiswa ukuguqulwa ngakunye. Ngamanye amazwi, singasho, ukuthi nakhu imikhankaso ye-Performance Max emayelana nayo, ukuze uthole ukuchofoza okuningi ngemali esetshenzisiwe.

    Imikhankaso ye-Performance Max ingaba yisixazululo sakho esiphelele, uma ufuna inketho engabizi futhi ephumelelayo, zuza ukuguqulwa okwengeziwe. Uma usebenza nemikhankaso ye-Performance Max, ungajabulela izithelo zemizamo yakho, ngenkathi uhlezi futhi uphumule, kuyilapho i-algorithm yokufunda yomshini ye-Google inakekela ukulungiswa kwebhidi kanye nokwenza kahle isabelomali. Uma usulungile, Ukuyisa imizamo yakho yokumaketha ezingeni lonke, ngakho-ke yisikhathi, Qala ukusebenzisa imikhankaso ye-Performance Max egxile kumsebenzisi namuhla!

    ISEBENZA KANJANI IMIKHANKASO YE-GOOGLE ADWORDS PERFORMANCE MAX?

    Imikhankaso ye-Performance Max iyaqinisekisa, ukuthi kusetshenziswa ubuchwepheshe bokufunda komshini be-Google, ukuze ulungise amabhidi akho kanye nesabelomali sezikhangiso ngesikhathi sangempela, ngokusekelwe kulokho, ocabanga ukuthi kuzoholela ekuguquleni okuningi ngenani eliphansi kakhulu elingenzeka. Der für Izikhangiso ze-Google-Kampagnen vorgeschlagene Algorithmus berücksichtigt viele Faktoren, kuhlanganise, kodwa akugcini kulezi zici ezilandelayo:

    1. Ihre bisherigen Konvertierungsdaten
    2. Idivayisi, das Online-Sucher verwenden
    3. Die Tageszeit, zu der Suchende nach Ihnen suchen
    4. Der Standort Ihrer Online-Geschäftssuchenden

    Lokhu kuvumela imikhankaso ye-Performance Max ukuthi ivumelane nezimo futhi iphendule, yingakho bevame ukwenza kangcono kuneminye imikhankaso Yezikhangiso ze-Google, ezichazwayo, ukukhiqiza imali engenayo kanye nenani eliphezulu lokuchofoza. Akumele wenze noma yikuphi ukuziphakamisa okunzima - uma usuqedile ukusetha umkhankaso wakho wesikhangiso, Ukufunda ngomshini kwe-Google kuzosebenza kukho, ukuthola isikhangiso esenza kahle kunazo zonke, okunomthelela kulokhu, ukukwenzela ukuguqulwa okuningi .

    UNGAWUWULA KANJANI UMKHANKASO WE-PERFORMANCE MAX?

    1. Melden Sie sich zunächst bei Ihrem Google Ads-Konto an.
    2. Klicken Sie dann im Navigationsmenü auf den Titel „Kampagnen“.
    3. Klicken Sie auf das blaue Pluszeichen „+“, um eine neue Anzeigenkampagne zu starten.
    4. Wählen Sie aus Ihren Zielen oder Kampagnenzielen aus.
    5. Definieren Sie „Performance Max“ als Ihren Kampagnentyp.
    6. Benennen Sie Ihre Kampagne und klicken Sie anschließend auf „Weiter“.
    7. Geben Sie Ihr Budget ein und führen Sie Ihre Gebotsstrategie aus und klicken Sie dann auf „Weiter“.
    8. Wählen Sie Ihre geografischen und sprachlichen Zieleinstellungen aus und klicken Sie auf „Weiter“.
    9. Erstellen Sie Überschriften, Beschreibungen, Izithombe, CTAs usw. und klicken Sie auf „Weiter“.
    10. Legen Sie zuletzt Ihren Werbezeitplan und Ihr Budget fest und klicken Sie dann auf „Weiter“.

    Uma ulandela lokhu, ungathola imikhondo emihle kanye nemali engenayo emkhankasweni wakho wesikhangiso. Ngakho-ke, hlela umkhankaso wakho ngokucophelela.

    ividiyo yethu
    ULWAZI LOKUXHUMANA