uluhlu lokujonga oko
Iintengiso ezigqibeleleyo zeAdWords
seta iakhawunti
Siziingcali kwezi
Amashishini eAdWords
whatsapp
skype

    Ibhlog

    Was kostet ein Keyword

    Was kostet ein Keyword

    Sie fragen sich vielleicht jetzt, warum ein Keyword Geld kosten sollte? Dieses könnte man ja auch selbst ermitteln. Aber das ist nicht korrekt. Denn es kommt auf das richtige Keyword an und das kann man im besten Fall in einer Agentur für Ads oder AdWords ermitteln lassen. Diese Agentur arbeitet quasi Hand in Hand mit Google und kennt sich hier bestens aus. Denn Keywords sind entscheidend für den Erfolg oder Misserfolg einer Firma. Sie brauchen also das richtige Keyword und müssen dieses nun nur noch recherchieren oder ermitteln lassen. Diese Aufgabe sollte immer der Profi erledigen. Denn dieser kann die nötigen Einstellungen auf Google vornehmen, wenn er das passende Keyword für Sie gefunden hat. Sie arbeiten gewiss in einer bestimmten Branche und sind sicher, dass man Ihnen mit dem richtigen Keyword einen neuen Weg weisen kann. Dieses Keyword lässt sich dann in Ads oder AdWords einbauen und die bringen den wirklich guten Erfolg für eine Webseite. Sie sollten sich in der Agentur nach den Kosten erkundigen, denn hier arbeitet man täglich damit und man findet immer das zutreffende Keyword für eine Firma. Hinzu kommt noch, dass dieses Keyword bei speziellen Google Anzeigen wertvoll ist. Sie können also keinesfalls darauf verzichten, ein passendes Keyword herauszufinden.

    Keyword

    Warum sind Keywords so wichtig für Webseiten?

    Mit Keywords lassen sich nicht nur Ads und AdWords aufbauen, sondern man kann damit auch die eigene Webseite bestücken. Denn mit dem passenden Wort kann man SEO-Texte erarbeiten. Zudem braucht man nicht viele Keywords, wenn man eine Anzeige bei Google erstellen möchte. Sie brauchen aber immer das für sich zutreffende und müssen sich in diesem Fall versuchen in Ihre User hineinzuversetzen. Die Arbeit einer Agentur ist somit unverzichtbar, wenn man erfolgreiche Ads und AdWords einstellen möchte oder muss, um eine Firma an die vorderste Stelle zu bringen. Aber der Erfolg bei Google allein hilft heute nicht mehr. Sie müssen sich darauf vorbereiten, dass es schwer wird, die Domain ganz nach vorn in den Suchergebnissen zu bringen. Also denken Sie auch über Keywords nach und Ads. Denn mit AdWords bringen Sie Ihre Seiten nicht nur nach vorn, sondern locken Ihre User direkt zu Ihrem Angebot. Sie erhalten damit eine weitreichende Chance. Die Kosten könnte man Ihnen immer in der Agentur verraten. Bedenken Sie aber bitte immer, dass nicht nur ein Keyword ausreichend ist. Oftmals braucht es mehr als eines und das sollten Sie ebenso in Erfahrung bringen wollen. Lassen Sie sich daher beraten.

    Google Ads Agentur

    Umntu wakho woqhagamshelwano

    yeentengiso zikaGoogle zeAdWords

    Unxibelelwano ayisosonka sethu semihla ngemihla nje, kodwa nayo loo nto, yintoni eyenza ukuba somelele njengeqela - siyancedana kwaye asisebenzi nje kwiiprojekthi zethu sisodwa. Ke wena njengomthengi ufumana umntu onxibelelana naye kwaye "Iingcali |" ilungiselelwe inkampani yakho, Nangona kunjalo, imingeni kunye nezisombululo kwabelwana ngazo kwiqela lethu kwaye kuxhamle onke amalungu eqela kunye nabo bonke abathengi!

    bayacwangcisa, Yandisa intengiso yakho kunye netrafikhi? Njenge-arhente ye-SEA eqinisekisiweyo, siya kukunceda, fumana iinguqu ezininzi kunye nabathengi. Jabulela iingcebiso zomntu ngamnye kunye nenkxaso efanelekileyo yeprojekthi yakho. Zombini ngeenkonzo zethu ezibanzi kunye neenkonzo zethu, singamaqabane afanelekileyo kwintengiso yakho ye-Intanethi. Nceda ungathandabuzi ukuqhagamshelana nathi!

    IZICELO

    Inkxaso yeGoogle AdWords ngokujonga nje
    • Umlinganiselo opheleleyo wokuguqulwa ngokufowuna- Ukulandela umkhondo
    • Ukulungiswa kweyure kwamagama angundoqo
    • Uvavanyo lwe-A/B lokwahlulahlula kweentengiso zakho zombhalo
    • Utshintsho kwiintengiso ezibhaliweyo, ezifuna ukuphuculwa
    • Optimierung Ihrer Gebote auf Zielgruppen nach Geschlecht & Alter
    • Ukusetyenziswa kwesicwangciso sexesha lentengiso ukwenzela ulwabiwo lohlahlo lwabiwo-mali olululo
    • Ulwabiwo lwebhajethi kumagama angundoqo, zisa impumelelo
    • Ukuphucula ipesenti yakho yokwabelana
    • Ukwandiswa okuqhubekayo kwamagama akho angundoqo angalunganga
    • Ukujonga indlela yegama elingundoqo
    • Inkqubo yokulawula ekhokelayo enempumelelo- & Umsatzmessung
    • Iingcebiso zokuphucula kwiwebhusayithi yakho ngokusekelwe kwiNqaku loMgangatho
    • Ukunyusa izinga lakho lokuguqulwa
    • Nciphisa iindleko zakho zokuguqula
    • Uqhagamshelwano lomntu siqu kubanini bearhente yeAdWords
    Kutheni abathengi bethu bethemba iarhente yeAdWords
    • Ukongamela liqela elikhethekileyo likaGoogle AdWords
    • Transparente Reports & Ergebnisse statt leerer Versprechungen
    • Ukunciphisa umngcipheko ngenkxaso ye-arhente ekhethekileyo
    • Ukugcina ixesha ukuya kuthi ga 40% ngeveki
    • Qhubeka- kunye noqeqesho olongezelelekileyo lweengcali zethu zikaGoogle AdWords
    • Unxibelelwano oluthe ngqo kubathengi bethu kwiinguqu ezifanelekileyo
    • Ukulandelela umnxeba okutsha kuquka ukurekhodwa komnxeba
    • Uguqulo oluninzi notyalo-mali olufanayo
    • Regelmäßige Reports & aussagekräftige Analysen
    • Intlawulo engafihliyo, akukho mali ezongezelelweyo
    • Sebenzani kunye: Ukuzinikela ngakumbi endaweni yohlahlo lwabiwo-mali olongezelelekileyo
    • Iingcebiso ezixabisekileyo zokuphucula izinga lokuguqulwa kwewebhusayithi yakho
    • Ukuphuculwa kweenkqubo zokuthengisa ngokunika ingxelo epheleleyo
    • Ukugcina iliso kutyalo-mali lwakho