Ko Hono Fakaʻaongaʻi ʻ info@onmascout.de
Telefoní: +49 8231 9595990
Die Anzeigenverfolgung war eine der einflussreichsten Methoden zur Messung der Leistung Ihrer Kampagne. Unabhängig davon, ob Sie dies über Google oder Facebook, ein mobiles Gerät oder einen Desktop tun, Such- oder Display-Anzeigen verwenden und andere Methoden zur Anzeigenverfolgung wie die UTM-Parameter verwenden Werbetreibende, um bessere und rentablere Kampagnen zu untersuchen.
Anzeigenverfolgung beschreibt einen Prozess, bei dem unterschiedliche Daten zur Messung der Anzeigenleistung verwendet werden. Klicks, Impressionen, Conversions und mehr können mithilfe von URLs, Cookies und „Pixeln“ auf verschiedene Arten gemessen werden.
Ko e tuʻuaki ʻo e tuʻuaki ko ha fakakaukau fakaʻauliliki ange ia pea ʻoku lahi e ngaahi meʻangaue mo e platforms ki hono muimuiʻi ʻo e ngaahi tuʻuaki. Tau vakaiʻi taha taha ʻeni –
Ko e URL muimuiʻí ko ha faʻahinga URL ia ki ha peesi uepi ʻi hoʻo uepisaití, ʻi he ngataʻanga ʻoku ʻi ai ha tag ki hono muimuiʻi. ko e faikehekehe pe ʻi he vahaʻa ʻo ha url muimuiʻi mo ha URL angamaheni ko e kouti ʻoku ʻoatu ʻi he ngataʻanga.
ʻOku ʻaonga ʻa e faʻahinga muimuiʻi ko ʻeni ki he ngaahi tuʻuaki PPC, ʻĪmeilí- mo e tuʻuaki ʻo e ngaahi tuʻuaki ʻi he ngaahi uepisaiti kehé. ʻOku nau tokoniʻi koe ke ke fili, ko hai te ne tokoniʻi koé, Langa hake hoʻo kau fanongo ʻaonga taha.
ʻOku siʻisiʻi hono muimuiʻi ʻo e pixel pea 1 × 1 ngaahi ʻata ʻoku ʻikai puli, ʻa ia ʻe lava ke maʻu ʻi he ngaahi tuʻuaki, ʻi hoʻo ʻī-meilí pe ʻi he ngaahi uepisaití. ʻI he taimi ʻoku fakaheka ai ʻa e ngaahi pixel ko ʻeni, zeigen sie Analyseplattformen an, auf denen die Anzeige, E-Mail oder Seite angezeigt wurde.
Das Verfolgen von Pixeln ist vorteilhaft, wenn Sie versuchen, die Effizienz einer bestimmten Kampagne zu ermitteln.
Cookies sind Dateien in einem Browser, die Benutzerinformationen wie Verhalten, Einstellungen, Speicherort und mehr erfassen. Bei unsachgemäßer Verwendung kann die Bereitstellung von Werbung mit Cookies gruselig sein.
Diese können auf Social Media-Plattformen wie Facebook oder sogar in Werbenetzwerken wie Google Display angezeigt werden.
1. Anzeigenverfolgung hilft Ihnen dabei, ein Verständnis für Ihre Zielgruppe zu entwickeln.
2. Kapau ʻoku ke ʻiloʻi, was Ihre Zielgruppe bevorzugt, können Sie Ihre Dollars an profitable Kampagnen anpassen und vorhandene optimieren.
3. Je mehr Daten Sie sammeln, ko e lahi ange hoʻo ako ki hoʻo kau fanongo ʻoku fakataumuʻa ki ai pea mo e lahi ange hoʻo lava ʻo fai e popoaki, Liliu e ngaahi fie maʻú mo ha ngaahi meʻa lahi ange, ke fakalele ʻaki.
4. ʻOku ola lelei ʻa e ngaahi meʻa ʻoku fakatāutahaʻ, koeʻuhí he ʻoku māʻolunga ʻenau fekauʻakí. ʻOku pehe ai ha fakaului mo ha paʻanga hu mai lahi ange.