Lisi vakaiʻi ki he
Ngaahi tuʻuaki Haohaoa Ngaahi Talamuʻaki
Fokotuʻu ha ʻakauni
Ko ha kau mataotao kitautolu ʻi he ngaahi
Ngaahi ngāueʻanga ki he Ngaahi Talamuʻakí
whatsapp
skype

    Ko Hono Fakaʻaongaʻi ʻ info@onmascout.de

    Telefoní: +49 8231 9595990

    Blog

    Fakaikiiki ʻo e blog

    ʻOku ʻi ai nai ha faitatau ʻi he vahaʻa ʻo pPC mo e Google ngaahi tuʻuaki??

    Ko e ngaahi tuʻuaki mahuʻinga ʻi he ʻInitaneti ko e taha ia ʻo e ngaahi founga ivi lahi mo fakalakalaka taha ki he fakamaketi, fakaʻaongaʻi ʻe he ngaahi kulupu lalahi mo īkí fakatouʻosi. Ko e ongo tafaʻaki tefito mo mahuʻinga taha ʻo e SEM ko e AdWords mo e PPC, ʻoku fakaʻaongaʻi, ke kiʻi fakafaingofuaʻi e ngaahi meʻá mo tokoniʻi koe ʻi he meʻa ko iá, ʻeiki e ngaahi tuʻutuʻuni fakamaketi ko ʻeni. Mahalo ʻe ongo mahino, ka ʻoku ne fakahu ha tuʻuaki ʻi ha feituʻu pe ʻe taha, ʻa ia ʻoku mamata ai ʻa e kakai ʻoku ʻikai ke nau tui ki aí, ʻe lava ʻo fakamoleki ha taimi kakato- pea maumauʻi e ngaahi maʻuʻanga tokoní. Neongo ia, kapau te ke fokotuʻu pe ʻa e tuʻuaki ko ʻeni ʻi muʻa ʻi he kakai, ʻoku māʻolunga ʻenau tokangá, ʻe lava ke tokoni ʻeni ke fakaleleiʻi ʻa e fakatuʻutamaki ʻo e ngaahi kulupu, den Anteil der Investitionen in Online-Werbung zu belohnen, erheblich.

    Identifizieren Sie interessierte Benutzer mithilfe von Suchmaschinenergebnissen

    Bezahlte Suchmaschinenergebnisse konzentrieren sich in hohem Maße darauf, herauszufinden, welche Personen wahrscheinlich am Kauf Ihrer Produkte oder Dienstleistungen interessiert sind. Dies ist einer der Hauptgründe, warum sich Google AdWords als so florierend erwiesen hat und zu einer der Haupteinnahmequellen von Google geworden ist.

    Google AdWords ist nicht mit PPC vergleichbar. Ko ia ai, ʻoku mahuʻinga, die Unterschiede zwischen beiden zu kennen, wenn Sie überlegen, ob eine Investition wertvoll ist.

    Wie benutzt man PPC?

    PPC steht für Pay-per-Click-Werbung, bei der ein Werbetreibender die Website oder Suchmaschine, für die er wirbt, mit einer voreingestellten Summe für jeden Klick bezahlt, ʻoku tanaki ʻe he tuʻuaki. ʻE fokotuʻu heni hoʻo ngaahi tuʻuaki ʻi ʻolunga ʻi he Google pe Facebook.

    ʻE lava ke fakaʻaliʻali ʻa e ngaahi tuʻuaki ʻi ha ngaahi fale kehekehe hange ko e fakamatala, Ngaahi tā pe vitiō ʻi ʻolungá, tuku ʻi lalo pe ʻi he peesi ʻo e ola ʻo ha misini kumi pe ʻi he ngaahi uepisaiti. ʻOku ʻikai uesia ʻe he PPC ʻa e ngaahi ola ʻo e fekumi fakalukufua, ʻoku sio ʻa e tokotaha ngāue ki he polokalamá ʻi ha misini kumi. Neongo ia, makehe mei he ngaahi ola ʻo e fekumí, ʻoku fokotuʻu leva ha tuʻuaki totongi-ki he-lomiʻi.

    ʻOku ʻikai faʻa fakamole ʻa hono fakaʻaliʻali ʻo e ngaahi tuʻuaki ʻo e PC. ʻE fakafatongiaʻaki pe, ʻi he taimi ʻoku lomiʻi ai ʻe ha taha mamata ʻa e tuʻuaki.

     Founga hono fakaʻaongaʻi ʻo e AdWords PPC?

    Ko e ngaahi talamuʻaki ko e totongi ia ʻa e Google, Tuʻuaki ʻo e talamahuʻinga. Ko e Ngaahi Talamuʻakí ko ha ngāue tokoni, fakaʻata ʻa e ngaahi kulupu mo e ngaahi houalotu fakatouʻosi ke fokotuʻu ʻenau ngaahi tuʻuaki ʻo fakafou ʻi he misini fekumi mo e ngaahi hoa he uepisaiti. Dabei werden einige zielgerichtete Keywords und Informationen aus Cookies verwendet.

    Die Vorteile von AdWords

    • Sie können gezielt bestimmte Zielseiten ansteuern.

    • Sie können Ihr Budget definieren, einschließlich der maximalen Ausgaben pro Tag und wie viel Sie für einen Klick bezahlen können.

    • Sie können Ihre Conversions verfolgen.

    • Sie können es einfach aus- und wieder einschalten

    Ko ʻetau vitioó
    FAKAMATALA FETUʻUTAKI