Email info@onmascout.de
Mohala: +49 8231 9595990
Haeba u na le khoebo e nyane, o ka tsetela chelete e ngata, um Ihr Geschäft zu fördern. Litaba tse monate lefatšeng la digital ke, hore ha ua tlameha ho sebelisa tekanyetso e kholo, ho bonahala leqepheng la pele la Google. Ho sa tsotelehe tekanyetso ea hau, u ka sebelisa Google AdWords ho ntšetsa pele khoebo ea hau le ka tekanyetso e nyane. Google ke enjine ea ho batla e tsebahalang haholo kajeno. Haeba u le tekanyetso e nyane mme u batla ho fihlela ho feta, o ka ba le tšusumetso e kholo ka chelete e 'ngoe le e 'ngoe eo u e sebelisang ka Lipapatso tsa Google.
1. Hlakola Sepheo - Pele u etsa qeto ea lipakane tsa hau tsa ho sokoloha, o hloka ho hlokomela setšoantšo se seholoanyane. U hloka ho tseba khoebo hammoho le lipakane tsa papatso. Hang ha u utloisisa lintho tsena ka ho hlaka, o ka hlalosa moralo oa ts'ebetso ea hau. Ka moralo o bohlale oa lipapatso tsa Google, u ka fihlela sehlopha seo u se batlang ka tekanyetso e seng nyane haholo kapa e kholo haholo.
2. Fumana lintlha tsa boleng bo botle - Tsela e Molemohali, ho netefatsa, hore tekanyetso ea hau ea lipapatso e sebetsa hantle, e na le, etsa lipapatso tsa maemo a holimo. Google e sekaseka likarolo tsa lipapatso joalo ka mantsoe a bohlokoa, Litefiso tsa tšebeliso le maqephe a ho lisa, ebe o fana ka Lintlha tsa Boleng. E betere Sephetho sa Boleng, e ntlafatsa boemo ba hau ba papatso le menyetla ea hau ea ho sokoloha.
3. Optimierte Landing Page – Das Hauptziel bei Google-Anzeigen besteht hier nicht darin, ho ngola papatso, ho toboketsoa ke motho, empa ke ntho e itseng, ho, ha mosebelisi a tobetsa, e ka fetisetsoa leqepheng, ho bontsha lesedi kapa sehlahiswa se batloang. Ntlafatso ea leqephe la ho fihla e tlisa menyetla ea phetoho e phahameng.
4. Sebelisa likeketso - U ka sebelisa likeketso tse fumanehang u sebelisa Dashboard ea Lipapatso tsa Google, ho nolofatsa bamameli. O ka eketsa likeketso joalo ka katoloso ea sitelink, katoloso ya sebaka, letsa katoloso, Sebelisa katoloso e eketsehileng ka tlhaiso-leseling e eketsehileng le tse ling tse ngata.
5. Regelmäßige Überwachung und Analyse – E bohlokoa, Ho beha leihlo lipapatso tsa hau tsa Google le ho lekanya tsohle, seo o se fihletseng, ho hlwaya dipaterone le boitshwaro ba mosebedisi. Sena se tla u thusa ho utloisisa, ke hobane'ng ha CTR ea hau e ka 'na ea fetoha.
Haeba u laola letšolo la hau la Lipapatso tsa Google ka nepo, nka mehato eohle 'me u latele mekhoa, o ka fokotsa litšenyehelo tsa khoebo ea hau.