lethathamo la seo
Perfect Ads AdWords
beha akhaonto
Re litsebi ho tsena
Liindasteri tsa AdWords
whatsapp
skype

    Blog

    Lintlha tsa Blog

    Wie optimieren Sie Ihre Google-Anzeigen?

    Google Adwords

    Es gibt mehrere Kennzahlen, bei denen sich Werbetreibende bei ihren Kampagnen auf einen starken ROI konzentrieren müssen. Die Klickrate ist die wichtigste und definiert den Prozentsatz der Nutzer, die auf eine Anzeige klicken, wenn diese bereitgestellt wurde, basierend auf ihren Suchanfrageergebnissen. Wenn Ihre Anzeigen nicht gut geschrieben sind, wirkt sich Ihre Klickrate auf Ihren Qualitätsfaktor, Ihre Anzeigenrangfolge, litjeo ka ho tobetsa ka 'ngoe le litjeo ka ho fetola.

    Grundlagen der Google Ads Copy

    Effektive Google-Anzeigen haben drei Gemeinsamkeiten:

    • Eigenschaften
    • Litšebeletso
    • Ein Aufruf zum Handeln

    Eigenschaften

    Ka boikemelo ba, hore na sehlahisoa kapa khamphani kaofela e fumaneha ho basebelisi, Lipapatso tsa hau li lokela ho totobatsa litšobotsi tsa thekiso ea hau.

    Litšebeletso

    Wenn Sie die Vorteile Ihres Service oder Ihrer Produkte vermitteln, hopola, ho hlakisa, ke eng eo ho buuoang ka uena le hore na u ka thusa bareki ba hau joang.

    Aufruf zum Handeln

    Der Aufruf zum Handeln von Anzeigen ist der Bereich, ka ho khothaletsa mosebelisi, ntho e itseng ha morao, ho tobetsa papatso. Ketso e itšetlehile ka eona, seo u batlang hore baeti ba hao ba se etse. Leka, Kenyelletsa puo e susumetsang pitsong ea hau ea ho nka khato.

    Strukturierung Ihrer PPC-Anzeigen

    Es gibt ungefähr so ​​viele Methoden, ho ngola papatso ea Google, joalo ka palo ea lihlahisoa tse rekisoang, empa litsebi tse ngata lia lumellana, hore ba utloisise, mokhoa oa ho hlophisa lipapatso tsa patlo tse lefuoang ka mokhoa o monate ka ho fetesisa.

    Verwenden Sie effektive Verben in Ihren Anzeigen

    Kleine Änderungen können die Effektivität Ihrer Google-Anzeigen erheblich verbessern. Monyetla, etsa lipapatso tse khahlang, e na le, sebelisa maetsi a sebetsang.

    Maetsi a sebetsang ha a shebahale a phela hantle feela, empa hape e ka sebetsa joalo ka pitso ea ho nka khato ka mokhoa o ipatileng. Ak'u nahane u ngola lipapatso tsa hau tsa Google, seo bareki ba hao ba ka se buang kapa seo ba ka se lebellang.

    Vermeide Wiederholung

    Die meisten Werbetreibenden sind der Meinung, hore ho bonolo ho theha lipapatso tse matla tsa PPC. Leha ho le joalo, Google e beha meeli e thata ho palo ea batho bao ho buuoang ka bona, eo u ka e sebelisang kopi ea hau ea papatso, 'me e fokotsa boiqapelo bo bonolo ba ho ngola kopi ea lipapatso tsa Google.

    Mokhoa oa ho kenyelletsa mehala e sa tloaelehang lipapatsong tsa hau tsa PPC?

    • Markieren Sie Ihre zufriedenen Testimonials
    • Geben Sie Ihre Kosteneinsparungen genau an
    • Interessenten zwingen, ihre Fantasie zu nutzen
    • Singen Sie Ihr eigenes Lob durch zufriedene Kunden
    • Servieren Sie ein Bonusangebot
    • Ziehen Sie ihre Ungeduld an
    • Verwenden Sie ihre Emotionen

    Optimierung des Anzeigentextes

    Sie können viel mehr tun, ho feta kamoo o lebeletseng kateng, ho ntlafatsa lipapatso tsa hau le ho fumana litefiso tse kaholimo-limo. U seke oa lebala, ho sebelisa menyetla eohle le lipakane tseo u nang le tsona:

    • Verwenden Sie so viele Anzeigenerweiterungen wie möglich
    • Fügen Sie ein lebendiges Schlüsselwort ein
    • Schreiben Sie emotional auslösende Anzeigen
    • Suchen Sie nach AdWords-Jackpots
    video ea rona
    MOKHOA OA PUISANO