lethathamo la seo
Perfect Ads AdWords
beha akhaonto
Re litsebi ho tsena
Liindasteri tsa AdWords
whatsapp
skype

    Blog

    Lintlha tsa Blog

    Keyword-Recherche ho Google AdWords

    Lipapatso tsa Google

    Patlisiso ea mantsoe a sehlooho ke mokhoa oa ho fumana le ho khetha mantsoe a bohlokoa, auf die in einer SEO-Kampagne abgezielt werden soll. Sena se ka etsoa ka palo ea lisebelisoa tsa mahala kapa tse lefelloang kapa esita le ka bobeli, seo se o tshwantsha, seo batho ba tloaetseng ho se etsa lienjineng tsa ho batla joalo ka google, Bing usw. batla. Boleng ba mantsoe a hau a bohlokoa ke phapang lipakeng tsa lets'olo le atlehileng la ho bapatsa le ho senya nako boitekong ba lefeela le bo sa atleheng.. Mantsoe a bohlokoa ao u a khethang ke ntlha ea bohlokoa ho leano la hau la ho bapatsa la SEO ho tloha qalong ho fihlela qetellong.

    1. Khopolo ea pele, e utloisisang mantsoe a sehlooho, ke bophahamo ba ho batla. Sena ke, seo batho ba bangata ba se nahanang, ha ba batla mantsoe a sehlooho ka lekhetlo la pele, 'me ka linako tse ling e ka ba e' ngoe ea litekanyetso tse mpe ka ho fetisisa tseo u ka li nahanang. Ha oa lokela ho theha mantsoe a bohlokoa ao u a rerileng ka botlalo holim'a khakanyo, ke batho ba bakae ba li batlang khoeli le khoeli.

    2. Metric e latelang ea bohlokoa mantsoeng a bohlokoa ke sepheo sa ho batla, joalo ka, wie sie klingtdie Absicht der Person, ho batla lentsoe la sehlooho le itseng. Es ähnelt dem MarketingkonzeptKäuferabsicht”.

    a. Lentsoe la sehlooho le phahameng le ka ba lebitso la sehlahisoa.

    b. Mantsoe a sehlooho a sepheo sa lipatlisiso ke ao, litharollo li ntse li batloa 'me mohlomong li tla rekoa haufinyane.

    c. Lintlha tse mabapi le litaba li reretsoe batho, ba batlisisang ka hloko mme ba eso lokele kapa hona ho nahana ka bona, ho reka ntho e itseng.

    Moitlami, hobane o tseba metrics ea bohlokoa bakeng sa lipatlisiso tsa mantsoe a bohlokoa, ke nako, Fumana mantsoe a hau a bohlokoa! Ho na le mehato e meraro eo u lokelang ho e latela ha u etsa lipatlisiso tsa mantsoe a bohlokoa bakeng sa khoebo e ncha, hammoho le mohato oa bone o tsoetseng pele haholoanyane:

    • Finden Sie die besten Keyword-Ideen

    • Überprüfen Sie die Keyword-Schwierigkeit und das Suchvolumen

    • Bestimmen Sie die Suchabsicht

    • Suchen und Implementieren von Keyword-Aufzügen

    Was wir verstanden haben

    1. Patlisiso ea mantsoe a bohlokoa e bohlokoa haholo bakeng sa SEO mme ha ea lokela ho hlokomolohuoa kapa ho nkoa habobebe.

    2. Bolumo ba ho batla le bothata ba mantsoe a sehlooho bo ka khelosa. Etsa lipatlisiso tse tebileng, ka ho thaepa lebitso la sehlooho sebakeng sa ho batla sa Google le ho sekaseka liphetho, pele o etsa qeto.

    3. Sheba molumo oa 'nete oa ho batla, ka ho hlahloba sephethephethe sa patlo bakeng sa maqephe a tsebahalang.

    4. Sepheo sa ho batla papatsong ke morena. Etsa bonnete, hore litaba tsa hau li tsamaellane le litaba tse lakatsehang.

    5. Sheba li-archive tsa mantsoe a bohlokoa. E ka ba shortcut, ho lekanya maqephe a hau kapele.

    video ea rona
    MOKHOA OA PUISANO