lethathamo la seo
Perfect Ads AdWords
beha akhaonto
Re litsebi ho tsena
Liindasteri tsa AdWords
whatsapp
skype

    Blog

    Lintlha tsa Blog

    Google Ads KPIs ho ntlafatsa matšolo a hau

    Lipapatso tsa Google

    Lipapatso tse kholo tsa Google kapa liphutuho tsa PPC li ka ba monate ebile li na le chelete e ngata. Es kann jedoch auch eine Qual sein, ho li tsamaisa. Ho ka thusa, haeba u ne u ka akaretsa kutloisiso ho tsoa ho data e kholo. Sena se u nolofalletsa ho nka monyetla ka boitsebiso bo bokeletsoeng le ho bo sebelisa hamolemo.

    Ea pele, seo o hlokang ho se hlokomela, ke, data efe e bohlokoa ebile e na le thuso mme e leng ho lelekisa likhantsi tse hlaha. U sebelisa chelete le nako linthong, tse sa fihleleng ROI e betere. Khampani efe kapa efe, e sa sebeliseng data, ho etsa diqeto, e bontsha kgaello e kgolo. Ho latela ts'ebetso ka nepo le ho bona phello, hore e 'ngoe le e' ngoe ea boiteko ba hau e na le 'marakeng.

    Ha ho na data e ngata e fumanehang liphutuhong, Ho thata, fumana leseli le utloahalang ho tsoa ho data e nyane joalo. Mit Points Moving Average (PMA) o ka bolela esale pele litloaelo u sebelisa lintlha tse fokolang.

    Ka ho hakanya MA, litšusumetso tsa e sa tloaelehang, phetoho ya nako e kgutshwane ya boleng ka nako e itseng.

    1. Gleitender Dreipunktdurchschnitt
    2. Vierpunkt gleitender Durchschnitt
    3. Benutzerdefinierte Punkte gleitender Durchschnitt

    Der gleitende Dreipunktdurchschnitt ist der am einfachsten zu berechnende und am schnellsten gleitende Durchschnitt, empa ha e thethefatse mokhoa o tloaelehileng, ho etsa hore likhakanyo tse nyenyane li be thata.

    Ka PPC re bokella lintlha tsa nalane, ho hlalosa le ho botsa karolelano ka lintlha tse ngata. Bakeng sa matšolo a maholo, sena se ka ba thata le ho feta.

    Verdienste der Punkte gleitender Durchschnitt

    • Glatte LinieDer Hauptvorteil der Verwendung des PMA besteht darin, hore o fumane mohala o lekanang. Ha e ratehe ho ea holimo- le ho tlokoma ka lebaka la li-hammocks tsa nako e khuts'oane tsa data, kahoo o ka latela ka nepo tsoelo-pele e nepahetseng ea matšolo a hau.
    • EinfachheitSie können das Rauschen der anderen Daten verringern. U ka hlahloba mekhoa ka mokhoa o hloekileng. U ka sebelisa li-PMA tse peli hape, ho netefatsa litemoso tsa hau tse tloaelehileng.
    • AnzeigenänderungenSie können die richtigen Stellen in Ihrer Kampagne finden, ho etsa liphetoho. O ka bolela esale pele ka kotsi e betere le likhefu tsa meputso, ke liphetoho life tse lokelang ho etsoa le hore na li tlameha ho etsoa neng. Sena ke se seng, tseo babapatsi ba bangata ba ntseng ba sokola ho tsona, ho sa natsoe boholo ba matšolo kapa lichelete tsa bona.
    video ea rona
    MOKHOA OA PUISANO