Liiska hubinta ee taas
Xayeysiiska saxda ah ee AdWords
Samee xisaab
Waxaan khabiir ku nahay kuwan
Warshadaha AdWords
whatsapp
skype

    Taleefanka: +49 8231 9595990

    Blog

    Faahfaahinta Blog

    Schritte zur Auswahl der besten Keywords für Google Ads

    Google AdWords

    Durch ausgewählte Keywords und Phrasen wird sichergestellt, dass Personen, die nach Produkten und Dienstleistungen wie Ihrer suchen, Ihre Google-Anzeigen sehen können. Die richtigen Keywords helfen dabei, si loo soo jiito macaamiisha mustaqbalka, die Klickraten zu verbessern und die Werbekosten zu senken.

    1. Verstehe ein gutes Schlüsselwort

    Schlüsselwörter oder Phrasen müssen sehr präzise und relevant für das sein, waxa aad bixiso. Wenn jemand die Keywords ähnlich wie die von Ihnen verkauften Produkte in Google eingibt, sucht er nach einem Unternehmen wie Ihrem. Infolgedessen neigen die Personen, die auf Ihre Anzeige klicken, bereits dazu, bei Ihnen zu kaufen.

    2. Versetzen Sie sich in die Lage Ihrer Kunden

    Wenn die Kunden nach einem Produkt oder einer Dienstleistung suchen, die zu Ihrem passt, welche Wörter und Ausdrücke würden sie in Google eingeben? Denken Sie, indem Sie sich an ihre Stelle setzen.

    3. Binden Sie alles zusammen

    Es geht nicht nur darum zu bezahlen, si loo gaaro meesha ugu sareysa. Daher sollten Ihre Keywords genau mit dem Wort in Ihren Anzeigen übereinstimmen. Dies sollte mit den Wörtern und Phrasen auf der Zielseite Ihrer Website übereinstimmen, auf die die Anzeige verweist.

    4. Seien Sie besonders und objektiv

    Vermeiden Sie zu einfache Begriffe oder Wörter. Lassen Sie sich nicht dazu verleiten, Keywords hinzuzufügen, die für Sie nicht relevant sind, aber viel Verkehr generieren. Die Personen, die Sie ansprechen, interessieren sich nicht für Ihr Produkt oder Ihre Dienstleistung, wenn die Kosten höher sind, und dies könnte sich deprimierend auf Ihr Unternehmen auswirken.

    5. Sheeg kala duwanaanshaha

    Macaamiishaadu waxay u isticmaali karaan shuruudo kala duwan alaabtaada ama adeegyadaada. Sidaa darteed, had iyo jeer samee kala duwanaansho ereyada muhiimka ah. Tani waxay noqon kartaa maalin kasta, La mid ah, Magacyada alaabta iyo higaada kale, iwm. noqon. Xitaa waxaad isticmaali kartaa higaada khaldan ee caadiga ah.

    6. Isticmaal Google's Keyword Tool

    Qorsheeyaha Erayga Keydka ee Xayeysiisyada Google wuxuu kaa caawin karaa inaad hesho fikradaha muhiimka ah oo aad kori karto liiskaaga. Waxa kaliya ee ay tahay inaad sameyso waa inaad tiraahdo hal eray, geli kelmad ama bog, kuwaas oo ku xidhan, waxaad rabtaa inaad kor u qaaddo, ka dibna dooro ereyada muhiimka ah ee natiijooyinka. Markaad haysato fikrado bilow ah, waxaad isticmaali kartaa kuwa ugu fiican, in la abuuro fikrado, kuwaas oo xitaa aad u gaar ah.

    7. Baro isbarbardhigga ereyga muhiimka ah

    Google wuxuu bixiyaa dhowr siyaabood oo lagu waafajiyo ereyada muhiimka ah. Habka, sida loo galo keywords, Ayaa lagu qeexaa, u dhigma aad rabto.

    • ciyaar ballaaran
    • Wax ka beddelka ciyaarta ballaadhan
    • u dhigma weedha
    • Ciyaar sax ah
    Muuqaalkeena
    MACLUUMAADKA XIRIIRKA