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    Faʻafefea ona faʻaleleia au faʻasalalauga google?

    Google Adwords

    E tele fuataga, lea e mana'omia e le au fa'asalalau le taula'i a latou fa'asalalauga i luga ole ROI malosi. O le kiliki fua faatatau e sili ona taua ma faʻauiga le pasene o tagata faʻaaoga, o ai e kiliki i luga o se faʻasalalauga, pe a fai o lea ua saunia, faʻavae i luga o latou sailiga iʻuga. A le lelei ona tusia au faʻasalalauga, lau kiliki fua faatatau aafia ai lou tulaga lelei togi, Lau faʻasalalauga tulaga, le tau ile kiliki ma le tau ile faʻaliliuga.

    Grundlagen der Google Ads Copy

    Effektive Google-Anzeigen haben drei Gemeinsamkeiten:

    • Eigenschaften
    • Au'aunaga
    • Ein Aufruf zum Handeln

    Eigenschaften

    Tutoʻatasi o, pe o le oloa poʻo le kamupani atoa ua faʻaavanoaina e tagata faʻaoga, O au faʻasalalauga e tatau ona faʻamalamalamaina uiga o au faʻatau.

    Au'aunaga

    Wenn Sie die Vorteile Ihres Service oder Ihrer Produkte vermitteln, manatua, faʻamanino, mea aoga mo latou ma faʻafefea ona e fesoasoani i au tagata faʻatau.

    Aufruf zum Handeln

    Der Aufruf zum Handeln von Anzeigen ist der Bereich, lea e te fesili ai i le tagata faʻaaoga, e fai se mea mulimuli ane, kiliki i luga o le faʻasalalauga. O le gaioiga e faʻamoemoe iai, mea e te manaʻo e fai ai au tagata asiasi. Taumafai, Faʻaaofia gagana faʻamalosi i lau valaʻau i gaioiga.

    Strukturierung Ihrer PPC-Anzeigen

    Es gibt ungefähr so ​​viele Methoden, e tusia ai se google ad, pei o le numera o oloa e faʻatau atu, ae e toʻatele tagata popoto latou te ioeina, latou te malamalama, faʻafefea ona faʻatulagaina totogi faʻasalalauga faʻasalalauga i le faʻafiafiaina pe a mafai.

    Verwenden Sie effektive Verben in Ihren Anzeigen

    Kleine Änderungen können die Effektivität Ihrer Google-Anzeigen erheblich verbessern. Se mea mafai, Fausia faʻamalosi faʻasalalauga, aofia ai, e faʻaaoga lelei veape galue.

    O veape galue e le gata ina foliga ola, ae mafai foi ona avea o se valaʻau i gaioiga faʻafuaseʻi. Faʻalauiloa oe lava aʻo e tusia au Google faʻasalalauga, mea o loʻo fai mai ai au tagata faʻatau pe o le a le mea latou te ono faʻamoemoe ai.

    Vermeide Wiederholung

    Die meisten Werbetreibenden sind der Meinung, o le fausiaina o faʻamalosia PPC faʻasalalauga e faigofie. Ae ui i lea, Google faʻamalosia faigata faʻatapulaʻaina luga o le numera o mataitusi, e mafai ona e faʻaaogaina i lau kopi o le faʻasalalauga, ma faʻatapulaaina faigofie fatufatuga pe a tusia Google ad kopi.

    Faʻafefea mafai ona e faʻaaogaina le masani ai valaʻau-i-gaioiga i lau PPC faʻasalalauga?

    • Markieren Sie Ihre zufriedenen Testimonials
    • Geben Sie Ihre Kosteneinsparungen genau an
    • Interessenten zwingen, ihre Fantasie zu nutzen
    • Singen Sie Ihr eigenes Lob durch zufriedene Kunden
    • Servieren Sie ein Bonusangebot
    • Ziehen Sie ihre Ungeduld an
    • Verwenden Sie ihre Emotionen

    Optimierung des Anzeigentextes

    Sie können viel mehr tun, nai lo le mea e te faʻamoemoeina, ia faʻaleleia au faʻasalalauga ma ausia luga-averesi togi-ala fua. Aua le galo, ia faʻaaoga lelei uma avanoa ma sini o loʻo avanoa ia te oe:

    • Verwenden Sie so viele Anzeigenerweiterungen wie möglich
    • Fügen Sie ein lebendiges Schlüsselwort ein
    • Schreiben Sie emotional auslösende Anzeigen
    • Suchen Sie nach AdWords-Jackpots
    La matou vitio
    Faʻafesoʻotaʻiga Faʻamatalaga