Lisi siaki mo lena
Lelei Atoa AdWords
Seti tala
O matou e atamamai i mea ia
Alamanuia mo AdWords
whatsapp
Skype

    Tesi

    Auiliiliga blog

    Taʻiala mo le faʻateleina o le kiliki fua i faʻasalalauga a Google Ads

    I se gagana e le o ni matataeseese, kiliki i luga o le tau o le fua faatatau, o tagata fa'aoga e kiliki i lau 'upega tafaʻilagi mai se faʻasalalauga faʻapitoa. Ua faʻamatalaina o le numera o kiliki, o ai e mauaina se faʻasalalauga, vaevaeina i le taimi, lea e faʻaalia ai lau faʻasalalauga.

    CTR% = Kliki / Faʻaaliga

    Was ist das ideale CTR-Rezept?

    E eseʻesega mai kiliki mai taumafaiga a le SEO, o le PPC o lona uiga o le Totogi i le Kiliki. O le mea lea, Google Ads tau tupe e faʻagaioia ai se tauvaga. O le mea sili ona lelei i ai o, e mafai ona e faʻapitoaina se tasi o lau Google Ads faʻasalalauga faʻavae i luga o paketi. Ae faʻafefea ona faʻaleleia le fua faatatau o kiliki o faʻasalalauga?, ia maua maualuga maualuga taʻitaʻiga ma maua se ROI? Nei o ni metotia mo le faʻateleina lou kiliki-ala fua faatatau.

    # 1 Qualitätsfaktor verbessern

    Anzeigen mit einem hochwertigen Score erreichen höhere Suchmaschinen-Rankings und Werbetreibende müssen weniger Kosten pro Klick zahlen. Aua e i ai so latou tulaga taua i luga o le itulau, latou ono maua se maualuga kiliki-i fua faatatau. Afai e te le faia ma e te le iloa le Quality Score, mea e mafai ona ia faia mo lau tauvaga, ua oʻo i le taimi, E fai suʻesuʻega.

    O le lelei togi o se fua, o le talafeagai ma le lelei o au faʻasalalauga, le avanoa, e kiliki e se tasi lau Google faʻasalalauga, ma faʻamatalaina le poto masani o le tagata pe a latou kiliki i luga o lau 'upega tafaʻilagi. Aua o le talafeagai ma le aoga o lau ad kopi o le sili taua, e taua, o le upu autu, o loʻo e faʻamoemoe i ai, i lau ulutala, le tino o faʻasalalauga ma le URL.

    # 2 Verwenden Sie Anzeigenerweiterungen

    Auf der Hilfeseite von Google Ads bieten die Aktionen und Details der Anzeigenerweiterungen die Möglichkeit, saunia nisi faʻamatalaga ma faʻaosofia tagata e filifili lau kamupani. E iai se aafiaga taua o lenei i le tau o le kiliki. O faʻaopoopoga e aofia ai faʻamau ki, Nofoaga auiliiliga ma sootaga i isi vaega o lau '' upega tafaʻilagi. Ma o lenei e mafai ona avea ma se vaega o lau sili FMT.

    # 3 High-Conversion-Anzeige erstellen

    Ihre Anzeige wird möglicherweise tausende Male geschaltet. Peitai, pe a fai e naʻo ni nai tagata e lagona le tatau ona faia, e kiliki i luga, O lau CTR e maualalo tele ma Google e ono le tautuaina oe. Ma e manaʻomia foi ona e tusia se kopi faʻalauiloa fou.

    # 4 Smart Bidding

    Google automatisiert, a o fai lau faʻasalalauga, ma le vaʻai mamao, Tusi lau faʻasalalauga i faʻatautuʻi, pe a e ono maua se kiliki.

    # 5 Halten Sie notleidende Anzeigen an

    Es ist richtig, e le o uma faʻasalalauga e te tamoʻe o le a manumalo. Taua tele, e siaki ai le kiliki fua: A faʻatupeina oe e lau tauiviga ma le leai o se tupe, e tatau ona taofi pe suia.

    La matou vitio
    Faʻafesoʻotaʻiga Faʻamatalaga