Lisi siaki mo lena
Lelei Atoa AdWords
Seti tala
O matou e atamamai i mea ia
Alamanuia mo AdWords
whatsapp
Skype

    Tesi

    Auiliiliga blog

    Sitepu e Filifili ai Upu Sili Lelei mo Google Ads

    Google AdWords

    Filifiliga filifilia ma fuaitau o le a faʻamautinoa, tagata na, o lo'o su'e oloa ma au'aunaga e pei o oe, Vaai lau Google faʻasalalauga. O upu saʻo o le a fesoasoani, e faʻatosina mai tagata ono faʻatau, faaleleia tau kiliki ma faʻaititia tau faʻasalalauga.

    1. Verstehe ein gutes Schlüsselwort

    Schlüsselwörter oder Phrasen müssen sehr präzise und relevant für das sein, mea e te ofa. A faʻapea e ulufale seisi i upu i le google e tutusa ma oloa o loʻo e faʻatau atu, o loʻo ia sailia se kamupani pei o oe. O lona iʻuga, e matele lava tagata, o ai e kiliki lau faʻasalalauga, ua uma ona fai i lena, e faʻatau mai ia oe.

    2. Versetzen Sie sich in die Lage Ihrer Kunden

    Wenn die Kunden nach einem Produkt oder einer Dienstleistung suchen, e fetaui ma oe, o a upu ma fasifuaitau e te taina i google? Latou manatu, e ala i le suitulaga.

    3. Binden Sie alles zusammen

    Es geht nicht nur darum zu bezahlen, ia oo i le tumutumu. O le mea lea, o au 'upu autu e tatau ona fetaui lelei ma le upu i au faʻasalalauga. Lenei tatau ona faʻatusatusa upu ma fasifuaitau i luga o le laupepa itulau o lau 'upega tafaʻilagi, e faasino i ai le faʻasalalauga.

    4. Seien Sie besonders und objektiv

    Vermeiden Sie zu einfache Begriffe oder Wörter. Aua le faʻaosoosoina e faia, Faʻaopopo faʻaupuga, e le talafeagai lena mea ia te oe, ae faʻatupuina le tele o feoaiga. O tagata, e te talanoa ai, e te le fiafia i lau oloa poʻo le tautua, pe a maualuga le tau, ma o lenei e ono faʻanoanoa mo lau pisinisi.

    5. Erwähnen Sie die Variationen

    Ihre Kunden verwenden möglicherweise unterschiedliche Begriffe für Ihre Produkte oder Dienstleistungen. Ma ia faia i taimi uma fesuiaʻiga i au upu autu. Nei mafai ona avea ma faaupuga masani i aso uma, Upu uiga tutusa, Oloa igoa ma isi sipela, ma isi.. avea. E mafai foʻi ona e faʻaaoga sipela sipela faʻaoga masani.

    6. Verwenden Sie das Keyword-Tool von Google

    Mit dem Google Ads Keyword Planner können Sie Ideen für Keywords erhalten und Ihre Liste erweitern. Pau lau mea e fai o le fai atu se upu, tusia se fasifuaitau poʻo se itulau, fesootai ma le, e te manaʻo e faʻasalalau, ona filifili lea o ki autu mai iʻuga. E i ai loa ni au aitia muamua, oe mafai ona faʻaaoga le sili ona lelei o latou, e faatupu manatu, e sili atu ona faʻapitoa.

    7. Machen Sie sich mit dem Keyword-Matching vertraut

    Google bietet verschiedene Möglichkeiten zum Abgleichen von Keywords. O le faiga, faʻafefea ona faʻauluina i upu autu, Ua faʻamatalaina, o le a le taʻaloga e te manaʻo ai.

    • Breites Spiel
    • Modifikator für breite Übereinstimmungen
    • Phrasenübereinstimmung
    • Genaue Übereinstimmung
    La matou vitio
    Faʻafesoʻotaʻiga Faʻamatalaga