Lisi siaki mo lena
Lelei Atoa AdWords
Seti tala
O matou e atamamai i mea ia
Alamanuia mo AdWords
whatsapp
Skype

    Tesi

    Auiliiliga blog

    Laʻasaga e faʻalauiloa ai se manuia muamua AdWords polokalame

    Google Ads

    Google Ads e iloa e tagata uma, ae e te iloa, fa'afefea ona amata i lau fa'asalalauga muamua? Nei o ni laasaga taua, lea e mafai ona e faia e fai ai lenei.

    1: Vermeiden Sie AdWords Express

    Neben Google AdWords bietet Google auch die eingeschränkte Edition AdWords Express an. Google ua tuʻufaʻatasia le tele numera o gaioiga, ia faʻafaigofie ai le faʻafesoʻotaʻiga o le tagata e faʻaoga ma faʻaoga.

    Peitai, e le faigofie le faʻaaogaina o le AdWords Express, aemaise lava pe a faʻatoa e amata, ma e le maua mai ai se faʻamaoniga mautinoa poʻo faʻatusa o le laumua na e faʻaaluina.

    Tusa lava pe o e manatu, o le Google AdWords e foliga mai e le mautonu i le tepa muamua, oe tatau ona faʻaaogaina pea o le AdWords Express.

    2: Ziele und Strategie klar angeben

    Wenn Sie Ihre Strategien und Ziele nicht klar definieren, e mafai ona taitai atu ai i kiliki ma tau, ae ui i lea, e le ofaina oe fou tagata faʻatau, ae ui i lea, e tau atu i le le fiafia tagata faʻatau.

    Ia mautinoa, e le faʻalavelaveina lau galuega, e tatau ona e mafaufau muamua i ai, e faʻapea foliga mai o au laʻasaga muamua a AdWords. Aua le faʻateleina, tau lava o le tautala ma faʻaali.

    3: Sailia le sailiga- und Display-Netzwerkkampagnen

    Eine Google Ads-Kampagne unterscheidet zwischen einer Suche und dem Display-Netzwerk. I se tasi itu, o loʻo i ai le upega tafailagi faʻasalalauga faʻasalalauga, e iai le le tutusa i le va o sailiga a Google ma paʻaga saili.

    A suʻe, e faʻaalia manino mai e tagata faʻaaoga, mea e te manaʻo ai, ma lou agavaʻa, e vaai i ai, faʻatagaina oe, Fuafua tonu le faʻatinoga e tusa ma manaʻoga o tagata e faʻaaogaina. Faʻamatalaga faʻapitoa ma itulau tulaʻi mai e mafai ona fetuʻunaʻi i le sailiga fesili, e ofa atu ai i le au maimoa se poto masani lelei i le faaseʻe.

    A o i ai i le faʻaaliga Network le numera maketi lalolagi foliga mai e matua eseese. Lenei tagata vaʻai vaʻai i faʻasalalauga i luga o autu o fesoʻotaʻiga i luga ole laiga. O le luʻi la, faʻalavelave i tagata faʻaoga i a latou faitauga, e faʻailoa ai ia latou le faʻasalalauga.

    O lenei sili le tutusa tutusa taitai atu ai i ese ese kiliki fua faatatau (Click-through-Raten – FMT) ma o nisi taimi o fua faʻaliliuga.

    Pe a fai uma faʻasalalauga fesoʻotaʻiga i totonu o le tasi tauiviga, taua optimization e le aoga, aua o le kiliki-e ala fua o le averesi o le kilivaina i nei lua upega, e le tele se tala e uiga ile faʻatinoina ole faʻasalalauga.

    Google AdWords e leʻo se numera o le fisiki, tusa lava pe atili ai ona faigata. E taua pe a seti lau muamua faʻasalalauga faʻasalalauga, ia maumauaʻi, aua e tatau ona e setiina se manino sini ma atiina ae se workflow, o ai e fesoasoani ia te oe, ia ausia lenei sini.

    I le iʻuga, Google AdWords o se mamana auala ma mea faigaluega, ma oe mafai ona faʻalauteleina lau pisinisi.

    La matou vitio
    Faʻafesoʻotaʻiga Faʻamatalaga