Lisi siaki mo lena
Lelei Atoa AdWords
Seti tala
O matou e atamamai i mea ia
Alamanuia mo AdWords
whatsapp
Skype

    Tesi

    Auiliiliga blog

    Tusiina o faʻasalalauga sili ona lelei ile google

    Fausiaina lelei Google Ads e le faigata, ae peitai, e manaomia ai le gauai ma le taumafaiga lava e tasi, ia sao. A e tusia se faʻasalalauga, oe manaʻomia le malamalama i lau tagata asiasi i le poto masani ma le fesili, lea na ia faʻaofiina i totonu o faʻasalalauga ma le tulaueleele itulau. A e lagona le le lelei, a o latou agaʻi i luma ma oe, o le a latou toe solomuli. E leai se mea sili atu nai lo le tasi lapoʻa fetaui uma, o. H. E leai se faʻasalalauga faʻalauiloa faapena, e talafeagai mo kamupani uma i alamanuia uma.

    Fautuaga, e mafai ona e mulimuli ai, e tusia lelei google faʻasalalauga

    1. Verwenden von Schlüsselwörtern

    Um Ihre Werbekampagne zu verbessern, oe manaʻomia le aofia ai uputatala i lau google faʻasalalauga faʻasalalauga. Taumafai, Faʻaoga upu autu i lau faʻasalalauga kopi, i mea uma e mafai ai. E faigofie, Faʻaoga upu autu, ae e tatau ona e faʻaeteete ma siaki pe a faʻaopopo, pe o faʻaoga faʻalelei. O le faʻaaogaina o upu taua talafeagai i luga o lau laupepa itulau tatau ona faigata-faʻailoga. Taumafai, Faʻaaoga ulutala, e talafeagai mo eseʻese sailiga sailiga.

    2. Faʻaaoga faaupuga, die den Phrasen des Besuchers ähneln

    Wann immer eine Person eine Suchabfrage durchführt, e taua, o au tuʻuga tutusa ma a latou latalata i le mafai. Taimi uma, pe a faia e se tasi se sailiga, o ia o sui, mea e manaʻo ai o ia mai ia te oe. Faʻalogo i, o lau tala, ma tuʻuina atu faʻaiʻuga talafeagai i le mea saʻo e mafai ai.

    3. Aua le galo, Anzeigenerweiterungen zu verwenden

    Anzeigenerweiterungen sind zusätzliche Bereiche eines Textes, ma le tele o se faʻasalalauga mafai ona faʻalauteleina. E tele ituaiga o faʻalautelega faʻasalalauga, mai lea e mafai ona e seleseleina sili sili lelei. O faʻalautelega faʻaopoopo eseese e aofia ai faʻaopoopoga faʻaola upu ma sitelinks.

    4. Beziehen Sie eine Handlungsaufforderung ein

    Durch die Verwendung einer Handlungsaufforderung in Ihrer Werbekampagne können Sie das Besuchererlebnis verbessern. O le taimi lava latou malamalama ai, mea e tatau ona fai e lau au faʻatatau, oe mafai ona aveʻese tagata, o ai e le fiafia i au faʻasalalauga.

    5. Nutze keinen unfairen Vorteil

    Anzeigenkopie und Zielseiten müssen nebeneinander funktionieren. Tutoʻatasi o, o le fea ad format e faaaoga, e taua le feʻau ma avea o se auala i le tulauʻiga itulau mo se soʻotaga lelei tagata faʻaoga poto masani. Afai o lena valaʻau i gaioiga e le faʻasino i le tulaueleele itulau, o tagata taua uma i le faʻasalalauga faʻapea foi ma le tau, na e totogiina le kiliki, leai se aoga.

    Fai le mea sili e te mafaia, e tusia ai se google ad, aua ua e aapa atu i sili atu ma sili atu sini vaega.

    La matou vitio
    Faʻafesoʻotaʻiga Faʻamatalaga