Lisi siaki mo lena
Lelei Atoa AdWords
Seti tala
O matou e atamamai i mea ia
Alamanuia mo AdWords
whatsapp
Skype

    Tesi

    Auiliiliga blog

    Upu faʻafetaui upu i Google Ads

    Upu faʻafetaui upu i Google Ads

    Faʻasalalau e faʻaalu le tele o taimi, e fuafua ai le kiupu, e fetaui tonu ma upu su'esu'e na tu'uina e Google, e faʻaaoga i Google Ad campaign. Filifilia ia saʻo upu autu o le sili ona taua pou o soʻo se totogi faʻagaioiga. Afai e te le o faʻalogo aʻo faia lau tauiviga, o lau upu autu o le a faʻatupuina ai le tele o le manaʻomia kiliki ma lagona.

    Tutusa ma le Long- ma upu puʻupuʻu-siusiʻu, upu faʻafetaui ituaiga mafai ona faia se tele eseesega i lau Google Ads faʻasalalauga. Tatou manatu, Na e mafaufau i ai ina ua maeʻa faia le tele o suʻesuʻega, “Bio-Shampooals eines der Schlüsselwörter zu verwenden. A e faʻaopopoina lenei upu autu i lau tauvaga, o fesili ia o loʻo fesiligia i faʻasalalauga:

    • Bio-Shampoo für Männer

    • Bio-Shampoo gegen Schuppen

    • Chemiefreies Shampoo

    • Bio-Shampoo gegen Haarausfall

    • Kräutershampoo gegen Haarausfall und vieles mehr.

    Nisi o latou, e vavalalata ma fesoʻotaʻi, aumai tagata faʻaoga i lau tulaga itulau i luga ole laiga, e faʻaali oloa, atonu e te fiafia iai. Peitai, e faʻaalia e nisi na mea, e le fetaui lelei ma oe. I ia tulaga, upu faʻafetaui ituaiga e aoga tele.

    E fa ituaiga o faʻaupuga faʻaupuga:

    • O se lautele taʻaloga e sili ona faʻapitoa ma e maua ai le maualalo tulaga o le faʻatonutonuina. Masalo e le o le sili auala, e Amata i ai. Ole ituaiga masani lea ole taʻaloga. E mafua ai le faʻamaʻimauina o paketi faʻasalalau ma aveʻese mai ROI.

    • Suiga lautele lautele faʻaalia mo suiga i upu autu. E faʻaoso fesili mo faʻaupuga autu, e ese mai na muamua. O fesili suʻesuʻe ua fausia, lea e sili ona talafeagai.

    • E tatau ona faia le faʻaupuga faʻatusatusa ma fesili, o loʻo iai se faaupuga faʻapitoa. O lau faasalalauga o le a faʻaalia ia i latou, O ai na faia se suʻesuʻega e faʻaaoga ai fuaitau a lau 'upu autu. A fai e se tagata faʻaaoga se fesili ma upu autu i luga, faʻaaogaina i le va poʻo le maeʻa o fuaitau, Google faʻaali au faʻasalalauga.

    • O le fetaui lelei o se mea e sili ona faʻasāina ma avatu ia te oe le pule sili e mafai ai. Lau faʻaupuga naʻo faʻaaliga lau faʻasalalauga, afai o le suʻega taimi faʻafetaui poʻo e latalata tele i lau faʻaupuga autu.

    Ausschließender Keyword-Übereinstimmungstyp

    Ausschließende Keyword-Übereinstimmungstypen sind eine gute Wahl, pe a faʻaaogaina i faʻasalalauga, talu ai latou te saofaga, faʻaititia le aofaʻi, lea atonu e maimau, pe a amata lau faʻasalalauga mo le le lelei upu autu. E iai foi ituaiga fa afitusi, e tutusa ma mea lelei.

    Afai e te iloa le tutusa ituaiga, e mafai nei ona e faʻaaogaina lelei, ia faʻaleleia atili au sailiga sailiga.

    La matou vitio
    Faʻafesoʻotaʻiga Faʻamatalaga