Lisi siaki mo lena
Lelei Atoa AdWords
Seti tala
O matou e atamamai i mea ia
Alamanuia mo AdWords
whatsapp
Skype

    Tesi

    Auiliiliga blog

    Google AdWords tulaga manaʻomia tatau ona taulaʻi i ai

    adwords-fautuaga Google

    Google AdWords mafai ona avea ma aoga fesoasoani, e tuʻuina atu soʻo se pisinisi i luga ole laiga se faʻaleleia, pe a faʻaaoga faʻalelei agaʻi i le faʻaleleia. E mafai ona fesoasoani i tagata faʻasalalau, aoina faʻamatalaga aoga, lea e mafai ona e talanoa ai i lau vaega faʻatatauina. Tatou amata i le, ia iloa, o a mea e manaʻomia e taulaʻi iai ma mea e mafai ona faia e faʻalauiloa ai.

    Tufatufaina paketi luga Google Faʻatau- und Suchanzeigenkampagnen

    Teilen Sie das Budget entsprechend auf Google Shopping- ma sailiga faʻasalalauga, ia aoga lau tauiviga. Inivesi 80% Lau paketi faasalalauga i Google Shopping ma mea o totoe 20% i sailiga faʻasalalauga, ia ausia taunuʻuga lelei.

    Ua faaauau pea le faiga mo le tele o tausaga, o ai na foaʻi iai, le tauvaga ma le CPC (Tau-i-Kiliki) mo faʻasalalauga faʻatau e faʻaleleia. Ma a o le tele o faʻasalalauga o ese mai le search ad campaign, mafai faʻateleina avanoa mo faʻasalalauga poʻo ituaiga ma mausali faʻatinoga.

    CPC für Google Shopping Ads

    Nachdem Sie herausgefunden haben, fia e te faʻaaluina i le Google Shopping, filifili nei, mea e te manaʻo e teu faʻafaigaluega i totogi i le kiliki. O lenei CPC o loʻo tuʻuina atu ia te oe se manatu faʻavae i le auala e amata ai faʻasalalauga faʻasalalauga. E faʻavae i luga o faʻasalalauga, o nisi totogi sili atu, isi laiti.

    Google-Einkaufserlöse als Gerätefreigabe

    Die Umsatzbeteiligung von Google Shopping an einem Unternehmen unterscheidet sich von den verschiedenen Arten von Geräten. O le kesi o loʻo taofia le siteki a itiiti mai 45-48%, avea ma vaega o masini feaveaʻi 40-42% ma le laulau faʻatau a le faʻatau 10% aofaʻi.

    O loʻo faʻateteleina le faʻaaogaina o telefoni feaveaʻi ma o loʻo tupu pea le faʻatele o le faʻatau, e ala i le faia o se maualuga toe maua i luga o faʻasalalauga faʻaalu (ROAS) ua ausia. Ma e tatau ona e fuafuaina se lelei Google AdWords fuafuaga, e puʻeina lelei feoaiga feaveaʻi.

    Einrichten des Ziel-ROAS für Ihre Google Shopping-Kampagne

    Die Zielrendite, fausia e se faʻasalalauga tala o tupe faʻaalu, puleaina atoatoa tauofoga, e faʻaopopo ai tau, maua mai i se faʻasalalauga faʻalauiloa. O le a faʻamaoti mai, o se sini taua o tupe maua, e faia e ala i faʻasalalauga faʻaalu poʻo le taulaina ROAS.

    Präsentieren Sie Einkaufsanzeigen

    Showcase Shopping Ads helfen Menschen dabei, suʻesuʻe faʻafaigofie a latou ituaiga ma oloa. Tagata faʻatau mafai ona suʻesuʻe oloa poʻo tautua mai tele tagata faʻatau, i latou i lisi pisinisi ma igoa oloa, Tau ma togi ua lisiina.

    E mafai ona e aʻapa atu i au tagata ono faʻaaogaina e ala i masini suʻesuʻe, o loʻo e sailia i le taimi saʻo, pe a e manao iai.

    La matou vitio
    Faʻafesoʻotaʻiga Faʻamatalaga