Lisi siaki mo lena
Lelei Atoa AdWords
Seti tala
O matou e atamamai i mea ia
Alamanuia mo AdWords
whatsapp
Skype

    Tesi

    Auiliiliga blog

    Google AdWords mo faʻaleleia le SEO

    Google adwords fautuaga

    E taua le iloa, faʻafefea ona galulue faʻatasi SEO ma Google AdWords, e fa'aleleia lou tulaga, pe a e faʻatino pe filifili e faʻatino lau faʻailoga faʻailoga. Ua taʻua manino mai e Google, o le faʻaaogaina o Google AdWords o le a le faʻaleleiina ai le tulaga o masini search. Peitai, e i ai ni nai filifiliga, lea e mafai ona faʻapitoa, ia faʻaaoga faʻasalalauga e faʻaleleia atili ai le SEO fuafuaga. E mafai foʻi ona e faʻaaogaina faʻamaumauga PPC, ia tautua faʻasalalauga ma lagolago soʻo se fuafuaga faʻavae SEO.

    Faʻafefea ona galulue faʻatasi le SEO ma le AdWords?

    Remarketing für schnelle Ergebnisse

    Beim Remarketing werden zielgerichtete Anzeigen für diejenigen Zielgruppen geschaltet, oe na asia muamua lau '' upega tafaʻilagi le itiiti ifo i le tasi pe auai i se tasi auala poʻo seisi ma lau igoa. O le toe faʻamanatuina ua faʻamaonia e faʻalauiloa ai le ituaiga faʻalauiloa, o le a fausia avanoa mo tagata, o ai e suʻea lau ituaiga e ala i suʻesuʻega masani.

    Klickraten

    Die Klickrate ist definiert als der Prozentsatz der Anzahl der Personen, o ai na kiliki i au faʻasalalauga. Lenei o se tasi o le sili taua tapulaʻa, e fuafua ai, faʻafefea ona lagolagoina le SEO ma Google AdWords. O le maualuga kiliki fua faatatau faʻamatalaina le lelei gaioiga o lau faʻasalalauga faʻasalalauga.

    Suchbegriffe Berichte

    Sowohl Google Ads als auch SEO arbeiten auf der Grundlage von Keywords oder Suchbegriffen. Upu autu o fasifuaitau, sini a se faʻasalalauga poʻo se maketi, a o upu sailiili o fasifuaitau ia, lea e suʻe ai e le au maimoa ni oloa poʻo ni tautua e pei o oe.

    O le Lipoti o Tuutuuga mo Saʻiliga a AdWords o loʻo faʻaalia ai le toeititi lava saʻo o taimi, lea e suʻesuʻe ai tagata e ala i le faʻaosoina o au faʻasalalauga. Faʻaaoga suʻesuʻega faʻaupuga mai le AdWords, e mafai ona e mauaina ai upu saʻo, e mafai ona e faʻasino iai, e faʻaleleia atili ai le taumafaiga a le SEO.

    Geografische Leistung

    SEO wird in zwei Kategorien definiert, a, e faʻamoemoe i le tulaga le mautonu, o. H. SEO i le lotoifale, ma le isi o le SEO lautele, e faatatau i tagata uma, tutoatasi o, pe o le taulaga, Malo poʻo le atunuʻu atoa. O le fea o latou e te tuliloaina, ae e te manaʻo e siaki le liua fua ma kiliki fua. Oe mafai ona faʻatinoina google aga, ia iloa le faʻamatalaga, faʻaaoga le tagata faʻaaoga i se eria, e suʻe ai ni oloa tali tutusa. Afai o loʻo e faʻaaogaina lenei mea i lau SEO tauiviga, ua faʻamamaina upu autu ma ua faʻaleleia le SEO.

    Poʻo le a lava lau mea e fai, manatua pea, o le SEO o se gaioiga umi. E tatau la ona e totogia au taumafaiga, e fasi isi i tauvaga.

    La matou vitio
    Faʻafesoʻotaʻiga Faʻamatalaga