Lisi siaki mo lena
Lelei Atoa AdWords
Seti tala
O matou e atamamai i mea ia
Alamanuia mo AdWords
whatsapp
Skype

    Tesi

    Auiliiliga blog

    Google Ads KPI e faʻaleleia au tauiviga

    Google Ads

    Tetele Google Ads poʻo PPC faʻagaioiga mafai ona avea ma mea fiafia ma tele. Ae ui i lea, e mafai foi ona avea ma sauaga, e taitai i latou. E aoga tele, pe a fai e te aoteleina le malamalama mai le tele o faʻamaumauga. I lenei auala, oe mafai ona faʻaaogaina le faʻamatalaga aoina ma faʻaaoga lelei.

    Le muamua, mea e tatau ona e iloaina, o le, o fea faʻamatalaga e taua ma aoga ma o se vao kusi vao. E te faʻaalu tupe ma taimi e fai ai mea, e le ausia se ROI sili atu. O kamupani uma, e le faʻaaogaina faʻamaumauga, e faia ai faaiuga, faʻaalia se tele deficit. Ina ia tonu lava track down lalo o le faatinoga ma iloa le faatosinaga, o au taumafaiga taʻitasi i luga o le maketi.

    A leai se tele o faʻamatalaga avanoa i faʻasalalauga, E faigata, Mauaina o malamalamaaga loloto mai na tamaʻi faʻamaumauga. Mit Points Moving averesi (PMA) oe mafai ona valoʻia aga masani ma na o ni nai faʻamaumauga.

    I le fuafuaina o le MA, o aʻafiaga o se faʻaletonu, fesuiaʻiga puʻupuʻu i taimi puʻupuʻu i se vaitaimi maoti.

    1. Gleitender Dreipunktdurchschnitt
    2. Vierpunkt gleitender Durchschnitt
    3. Benutzerdefinierte Punkte gleitender Durchschnitt

    Der gleitende Dreipunktdurchschnitt ist der am einfachsten zu berechnende und am schnellsten gleitende Durchschnitt, ae le faʻamalieina atoa le laina masani, faigata ai ona faia ni mate mate.

    Ma le PPC matou te aoina faʻamaumauga faʻasolopito, e faʻamatala ma fesiligia le averesi ma sili togi. Lenei mafai ona sili atu faʻafaigata ma tele faʻasalalauga.

    Verdienste der Punkte gleitender Durchschnitt

    • Glatte LinieDer Hauptvorteil der Verwendung des PMA besteht darin, e te maua se laina tutusa. E tau le matala i le tatalaina- ma faʻafetoʻi i le tali atu i taimi puʻupuʻu faʻamamaina faʻamaumauga hammocks, ina ia mafai ona e mulimuli saʻo i le saʻo i luma o au taumafaiga.
    • EinfachheitSie können das Rauschen der anderen Daten verringern. E mafai ona e suʻesuʻeina tulaga i se auala fetuʻunaʻi. E mafai foʻi ona e faʻaaogaina PMA e lua, e faʻamaonia ai lau masani premonitions.
    • AnzeigenänderungenSie können die richtigen Stellen in Ihrer Kampagne finden, e faia suiga. Oe mafai ona vavalo ma sili lamatiaga ma taui vaega, O a suiga e manaʻomia ona fai ma o afea e manaʻomia ai ona fai. O se mea lea, o loʻo tauivi nei le tele o faʻasalalauga, tusa lava poʻo le a le tele o au tauvaga poʻo paketi.
    La matou vitio
    Faʻafesoʻotaʻiga Faʻamatalaga