Lisi siaki mo lena
Lelei Atoa AdWords
Seti tala
O matou e atamamai i mea ia
Alamanuia mo AdWords
whatsapp
Skype

    Tesi

    Auiliiliga blog

    E iai se mea e tutusa ai le PPC male Google Ads?

    O fa'asalalauga fa'ainitaneti fa'apitoa i upu autu o se tasi lea o ta'iala fa'atauva'a ma fa'agasolo i luma, faʻaaogaina e kamupani tetele ma laiti. O vaega taua e lua ma sili ona taua o le SEM o le AdWords ma le PPC, o loʻo faʻaaogaina, ia faʻafaigofie mea laiti ma fesoasoani ia te oe i lena, ia faʻatonutonu nei faʻaupuga maketi. Atonu e foliga manino mai, ae o le faʻaofiina o se faʻamaufaʻailoga tumau i le tasi nofoaga, o tagata ono le tali mai vaʻai ia latou luga, mafai ona avea ma se aofaʻi taimi- ma maimau tupe. Ae peitaʻi, afai e na ona e tuʻuina lenei faʻasalalauga i luma o tagata, e maualuga le avanoa mo tului, lenei mafai ona fesoasoani kamupani faʻaleleia le ono aʻafia, Taui le pasene o inivesi i luga ole laiga faʻasalalauga, tele.

    Identifizieren Sie interessierte Benutzer mithilfe von Suchmaschinenergebnissen

    Bezahlte Suchmaschinenergebnisse konzentrieren sich in hohem Maße darauf, e saili ai, o fea tagata e ono fiafia e faʻatau lau oloa poʻo le tautua. O se tasi lea o mafuaʻaga autu, aisea Google AdWords ua faʻamaonia le olaola ma ua avea ma sili autu o tupemaua mo Google.

    Google AdWords e le mafai ona faʻatusatusa i le PPC. E taua la, ia iloa le eseesega i le va o le lua, pe a e mafaufau i ai, pe o se inivesi e taua.

    Faʻafefea ona faʻaaoga le PPC?

    PPC tu mo le totogi-i-kiliki faʻasalalauga, i le 'upega tafaʻilagi tagata faʻasalalau poʻo le search engine, lea na ia faʻasalalau, totogiina ma le preset aofaiga mo kiliki taitasi, e aoina e le faʻasalalauga. Lenei o le a tuʻu au faʻasalalauga i le pito i luga o Google poʻo Facebook.

    O faʻasalalauga e mafai ona i ai i ni tuʻaiga eseese e pei o tusitusiga, Ata poʻo ni vitio i luga, i le pito i lalo poʻo luga o le itulau o le search engine iʻuga poʻo luga o 'upega tafaʻilagi. E le aafia le PPC ile sailiga lautele, o loʻo vaʻaia e le tagata faʻaaoga i se search engine. Ae ui i lea, o le totogi-i-kiliki faʻasalalauga faʻaali mai faʻatasi ma iʻuga o sailiga.

    E leai se tau e faʻaalia ai faʻasalalauga PPC. E naʻo le totogi, pe a kiliki e le tagata vaʻai le faʻasalalauga.

     Faʻafefea ona faʻaaoga e le PPC le PPC??

    AdWords o Google ua totogi, faʻasalalauga faʻavae. O le AdWords o se tautua, e mafai ai e kamupani ma faʻalapotopotoga ona tuʻuina a latou faʻasalalauga e ala i le search engine ma paʻaga a le 'upega tafaʻilagi. Nisi faʻaupuga faʻaupuga autu ma faʻamatalaga mai kuki e faʻaaogaina.

    Die Vorteile von AdWords

    • Sie können gezielt bestimmte Zielseiten ansteuern.

    • E mafai ona faʻauiga lau paketi, aofia ai ma le maualuga faʻaaluina i le aso ma pe fia e mafai ona totogiina mo le tasi kiliki.

    • E mafai ona e iloa ai lou liliu mai.

    • E mafai ona e faia- ma toe ki

    La matou vitio
    Faʻafesoʻotaʻiga Faʻamatalaga